Toon posts:

extra 5,25" inbouw-gedeelte (?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben momenteel bezig met zoeken naar manieren om m'n harde schijven koeler/stiller te krijgen. Dit komt meestal echter neer op het plaatsen van je schijf in een 5,25" behuizing. Aangezien ik m'n schijven dan hoger in m'n kast moet plaatsen, creeert dit een loze ruimte in het gedeelte waar de schijven nu hangen. Aangezien bovenin in het 5,25" inbouw-gedeelte al weinig plek is, zou ik ze dus liever op dezelfde plek hebben hangen als waar ze nu hangen.

Het aluminium 3,5" raamwerk waar de schijven nu in hangen is uitneembaar. Nu vraag ik me dus af, is het mogelijk een los 5,25" raamwerk te kopen dat ik hiervoor in de plaats hang? En zo ja, waar?

• NijntjeRocks
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 16:51

NijntjeRocks

Jeugdsentiment

euh.. kijk met koninginnedag ff goed of d'r niet ergens een oude comp staat met 5,25" drive.

Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!

Verwijderd

ik geloof niet dat je die dingen zomaar kunt kopen. Maar je kan natuurlijk wel zelf iets in elkaar fixen. Moet je eigenlijk een low budget kastje kopen en daar de 5.25 inch sloten uit slopen

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 19:16 schreef ByMeSDy het volgende:
ik geloof niet dat je die dingen zomaar kunt kopen. Maar je kan natuurlijk wel zelf iets in elkaar fixen. Moet je eigenlijk een low budget kastje kopen en daar de 5.25 inch sloten uit slopen
idd, gewoon oude xt of zo slopen, 5,25" bay eruit halen, en in je eigen kast schroeven. Met een beetje mazzel lukt dat heel makkelijk met een paar schroefjes en een verloop stukje / ijzerdraad oid