MSI dood :? :(

Pagina: 1
Acties:

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-07 07:08
Hallo.

Mijn MSI mbo doet niks meer .Hij gaf 4 rode lampjes. Ikke kijken in boekje.....Doode processor :( Arghh ik stop er een duron 650 mhz in uit een werkende PC .Weer een combinatie van rode en groene lichtjes deze keer met de betekenis dat kijn Vid.kaart kapot is. Nou ja pak effe een andere vid.kaart uit een andere pc .Zet mijn pc aan weer een combinatie van lichtjes mijn bios batterij zou LOW zijn.Ik een nieuwe gekocht en er in gedaan NIKS NOPPES NAKKES NADA weer 4 rode leds. :( .Ik heb alle bedenkbare hardware al vervangen . IK concludeer hier uit dat ie dood is :( ;(

Verwijderd

Heb je al geprobeerd om je bios te clearen, dus om met jumper naar default biossetting te zetten; heet iets zoals JBAT.

Verwijderd

ik heb precies dezelfde problemen gehad :(
ik heb eerst alle hardware eruit gehaald (nee niet je HD ;)) en daarna de computer opnieuw aangezet. Bij mij werkte ie toen weer :)

Suc6

(PS: dit heb ik al meerdere keren gehad :( .. kvond het ookal vreemd dat toen ik me mobo kocht me proc er niet in paste, moest eerst met een speld nog ffies 1 van de socket pins openmaken |:()

• Galaxis
nee, bios reset help ook niet (

• Galaxis
Kick

Verwijderd

Tsja dan zal die wel dood wezen ;(

• Sp00n
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-07 09:31
Lijkt me nie zo verstandig om je toppic om hoog te schoppen en daarbij is je topic title ook een beetje misleiden :? Want MSI is nie dood ;) Tis je mobo, heb je trouwens dat van fxpmaster al geprobeerd te doen ? Want das iets anders dan ff je Cmos resetten. Al hoe wel je dat eigenlijk al gedaan hebt toen je je batterij hebt vervangen van je mobo.

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:30
Als je mobo een msi k7t pro serie is dan moet je een paar uurtjes of soms wel een paar dagen wachten en dan aan doen. Als het goed is dan doet ie het weer. Wel zorgen dat je cmos is gecleared enzo.

Dit gebeurt bij mijn msi k7t pro ook af en toe. Ik ben nu overgestapt naar abit kr7a

• Galaxis
Ik ga strax nog een poging wagen.
Maar dan moet ik wel eerst weer heel deze pc uit elkaar slopen omdat er nu een nieuwe mobo in zit . LoL heb ik wat te doen :) :) :) :)
Ik ga het proberen :)

wish me luck :)

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 13:09 schreef Galaxis het volgende:
Ik ga strax nog een poging wagen.
Maar dan moet ik wel eerst weer heel deze pc uit elkaar slopen omdat er nu een nieuwe mobo in zit . LoL heb ik wat te doen :) :) :) :)
Ik ga het proberen :)

wish me luck :)
watvoor mobo heb je nou?

• Galaxis
een EagleTech M830+
Maar mijn spellen lopen zeer verneukt vergeleken met mijn MSI bordje. Heb hier zo`n 30 tot 40 FPS minder. Dit zuigt echt.

Verwijderd

en is het nog gelukt?? is het probleem al opgelost? ben nieuwsgierig ;)

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ik heb ook eens lang met een dergelijk modderbord van
MSI zitten kloten. Proc vervangen, videokaart vervangen, toen begon hij over het geheugen te mekkeren. Wat bleek? Andere voedinge eraan en alles was in 1 keer opgelost.

Misschien een tip?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• bassie666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-09-2024

bassie666

www.wrsmarine.com

hoop niet dat je msi k7t266pro2 heb?

staat hier in handboek
/quote
supports 800mhz up to 1800+mhz processor
/quote

dus hoe wilde jij m testen met een 650mhz proc?

HTPC user

Pagina: 1