Toon posts:

subtitle

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een divx film, en een divx subtitle.. ik gebruik Micro DVD player.. maar ik heb één probleem..

de subtitle loopt niet syncroom met de divx... Hoe los ik dit op...

Hieronder de inifile, met de standaard instellingen, wat moet ik er aan veranderen om de Subtitle syncroom te laten lopen...

[Micro DVD Ini File]

[MAIN]
Title=***
Delay=1
[MOVIE]
Directory=Video_TS
AVIName=VTS_01_1.vob
[SUBTITLES]
Directory=Video_TS
Format=2
DialogString=
Lines=2
EstimateDisplayDuration=12
1=NL Nederlands
File=VTS_01_1.srt

de subtitle komt 11 seconden eerder dan dat het gezecht wordt... (volgens mij ongeveer 300 beeldjes)...

of heb ik het nu helemaal mis met die subtitle syncroniseren, zo ja.... meld me dat dan ook even

Marco..

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-07 22:23

Solid Seal

Drones, 3D printen

is dat Subsync niet heel veel werk of valt dat wel mee?

Ik heb het probleem met "First Contact" text komt een paar seconden eerder/later (weet niet meer) heb toen subsync geprobeerd maar is een hoop werk kan dat niet sneller of doe ik het niet snel genoeg?
(zal dat laatste wel wezen :) )

www.dronepilotennederland.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 februari 2002 23:44 schreef Solid Seal het volgende:
is dat Subsync niet heel veel werk of valt dat wel mee?

Ik heb het probleem met "First Contact" text komt een paar seconden eerder/later (weet niet meer) heb toen subsync geprobeerd maar is een hoop werk kan dat niet sneller of doe ik het niet snel genoeg?
(zal dat laatste wel wezen :) )
lol... dan heb jij hetzelfde als mij... Star Trek First Contact, 11 seconden verschil !!! Tekst komt te vroeg...

Als het me gelukt is, dan meld ik het hier wel... en als je wilt mail ik hem wel... maar das allemaal voor later... mzzl

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:25
(jarig!)
Begin met de optie 'stretch': zoek uit wanneer eerste subtitle moet komen, wanneer de laatste en voer deze waarden in bij stretch.

Over het algemeen ben je dan al klaar

Verwijderd

Topicstarter
bedankt.. het is me gelukt... was niet zo makkelijk als er stond.. maar is me toch gelukt...
als de persoon die dezelfde film had, met het zelfde probleem de subtitle goed wil hebben stuur ie me maar een mailtje... dan stuur ik hem wel terug (met de aangepaste subtitle :P), email kun je in profile lezen...
Pagina: 1