[KAPOTTE] ATi R8500 brak ;(( pics [modem pas op]

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 14:04

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik heb op de hcc dagen een ATi R8500 gekocht. deze heb ik toen via een bios flash op 275/275 gezet. daarna heb ik met arctic silver2 + compound gedoe.. dit spul heb ik er inmiddels van afgehaald omdat ik hoorde dat dit spul wel wat geleid en ik had wat geknoeid. nadat ik alles eraf had gehaald zie je nogsteeds raar beeld zoals je hieronder ziet..

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012862291

hiervoor bij de IRQ settings was ie wel goed :? :? en bij opstarten zie je dit beeld dus...

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012862351

win2k opstarten....

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012862403

in windows hij doet het weer goed :? :? :? ik volg het niet meer..

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012862447

weer raar beeld... :( :(

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012862511

vriend van me vond denk ik de borsten wel mooi :P , kortom ff ingezoomed

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012862559

nog meer zoom..

ik kom opeens achter dat die melding weergeeft dat er al 1 keer VNC draait.. ik wou namelijk ff me bios weer trug zetten naar 250/250 zodat ik terug kan gaan naar de winkel...

dit zijn de topics die ook over me ATi R8500 gaan:
[topic=383608]
[topic=396262]

plz heeft iemand nog een id wat het kan zijn....

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Tweaken heeft zijn gevaar en gevolgen !!
Het kan fout gaan.
Erg lullig maar soms niets aan te doen.

Balen ReseTTim !!

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-07 20:57
Lijkt mij dat je iets aan je geheugen (of heel misschien ramdac hebt vernielt)...
Sorry, misschien dat je ergens nog een restje artic silver op de kaart kunt vinden, maar anders ben ik bang dat je kaart kapot is :'(

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Sta dan ook niet raar te kijken als ze je geen garantie willen geven als ze zien dat er aan die kaart geknoeid is (resten pasta (mjammie :P) en heatsinks los)

de betaler vervuilt

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:43

McLambo

MTB Junky

Hehe! Dood aan ATI! Gerechtigheid!! B-)

[sint]Als je niets nuttigs te vertellen hebt doe het dan ook niet.[/sint]

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 00:12 schreef GA!S het volgende:
Sta dan ook niet raar te kijken als ze je geen garantie willen geven als ze zien dat er aan die kaart geknoeid is (resten pasta (mjammie :P) en heatsinks los)
neej je ziet geen restjes meer dus dat is geen prob. je ziet hoogstends dat ie wat is aangeslagen... maar dat zeg ik gewoon dat dat al was...

• Unagi
  • Laatst online: 07-07 17:47

Unagi

Always aware...

offtopic:
kun de die achtergrond ff posten ;)

• Unagi

Unagi

Always aware...

Op dinsdag 05 februari 2002 00:13 schreef McLambo het volgende:
Dat slaat natuurlijk nergens op... Elk deeltje kapotte hardware is zonde :r ZEKER een radeon 8500

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op dinsdag 05 februari 2002 00:32 schreef Unagi het volgende:
offtopic:
whaha, goed idee :D

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
beetje lame.... eerst 'met opzet' hardware vernielen, om vervolgens bij de leverancier/fabrikant garantie te eisen.... wees dan ook een vent en draag de gevolgen van jouw daden (en begin er anders niet aan)

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Verwijderd

Probeer eerst de oude bios erop te krijgen. Misschien dat dat helpt ... Zonde van je Radeon, maar ja ... Life's Short Tweak More !!!

• CV_SmileY
  • Laatst online: 09:47

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Op dinsdag 05 februari 2002 00:37 schreef maestro1980 het volgende:
beetje lame.... eerst 'met opzet' hardware vernielen, om vervolgens bij de leverancier/fabrikant garantie te eisen.... wees dan ook een vent en draag de gevolgen van jouw daden (en begin er anders niet aan)
Erm, volgens mij maakt niemand 'met opzet' zijn 8500 kapot. Oke, je neemt wel het risico, maar het zou er toch wel tegen moeten kunnen :)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 00:37 schreef maestro1980 het volgende:
voor de DUIDELIJKHEID, ben niet met opzet me radion wezen mollen. ben er tevree mee...

ik wou er alleen heatsinkz erop zetten vond ik wel mooi staan en is goed voor de ram... alleen per ongeluk wat AS2 + compound gemorst.. dat was het probleem.. kortom kheb hem niet in de magnetron oid gelegd om hem terug te kunnuh brengen... dit heb ik wel van iemand anderz gehoord zodat die betere ram kon krijgen...
het goede van die ram dat die de magenotron zon probs aankon en dus moest de jongen zelf gaan krassen... kijk dat is opzet..

• Laszlo
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Laszlo

Grrrrrr....

Probeer anders eens om de potloodtruuk uit te halen. Ik had ook dergelijke problemen met mijn eerste 8500. Ik dacht dat hij kapot was en heb hem omgeruild voor een andere. Daarna heb ik weer mijn Radeon geflasht en het voltage van mijn videokaart opgehoogd. Ik had nog steeds vastlopers en dat windows opeens spontaan de refreshrates veranderde (wat leidde tot verkracht beeld). Ten einde raad heb ik het voltage van mijn core ook maar verhoogd en sinds dien (ongeveer 1 maand geleden) draait mijn computertje 100% stabiel.

Het enige wat ik anders is aan jouw situatie is de epoxy. Dat wil ik dus nog gaan doen :)

specs

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
heb je al geprobeerd er een andere video kaart in te steken (dan weet je in iedergeval dat het niet het overige hardware is.

Daarnaast gewoon je bios terug flashen, eventuele overclock settings van je kaart terugzetten.

Daarna je kaart uit je comp en vervolgens met Jif/Cif de koelpasta verwijderen die er teveel is. (vooral op de printplaat.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:29
Op dinsdag 05 februari 2002 08:40 schreef ronaldmathies het volgende:
Daarnaast gewoon je bios terug flashen, eventuele overclock settings van je kaart terugzetten.
Idd, wat gebeurd er als je hem terug klokt?

Heb dit wel eens gehad met Radeon 1. Had hem toen te ver overgeklokt -> terug geklokt -> weer overgeklokt en toen deed hij het wel :?

Heel raar maar waar.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 08:40 schreef ronaldmathies het volgende:
heb je al geprobeerd er een andere video kaart in te steken (dan weet je in iedergeval dat het niet het overige hardware is.

Daarna je kaart uit je comp en vervolgens met Jif/Cif de koelpasta verwijderen die er teveel is. (vooral op de printplaat.
ik draai nu met een gf 1 erin daar doet ie het perfect op me ibm hdd dan na... ;( dus het is de ati.

• Unagi

Unagi

Always aware...

Ik bedenk me nu dat ik dit ook een keer heb gehad met een TNT2 M64, daar had ik met ASII adhesive een heatsinkje op m'n mem chips en had ook een beetje geknoeid... uiteindelijk ook vaag beeld en alles geprobeerd om m te redden maar heeft niet geholpen...

Verwijderd

heb je met die bios flash eerst een backup gemaakt van je oude bios, en nu weer terug gezet...?
dit beeld had ik ook ongeveel in spellen toen ie nog geflashed was....

Verwijderd

Ik denk dat het wel meevalt wat je radeon betreft. Als ie echt kapot zou zijn dan boot je pc niet eens. Zeker omdat je in een geval normaal beeld had.

Kaart schoonmaken (persoonlijk gebruik ik spiritus, dat lost vettige zooi goed op)

Bios terug flashen of anders je clock settings weer naar 250/250 zetten. OF je voltage verhogen.

Nogmaals, je kaart produceerd af en toe normaal beeld, dus ik zou zeggen dat er alleen wat raars is. niets kapot dus vermoed ik.

Verwijderd

wat een tering lijer ben jij zeg. Ik hoop ook dat jouw pc kapot gaat kunnen we jou ook ff uitlachen.

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

wow shit da's balen voor je :'(

iStockphoto

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

ik hoop dat je hele pc in vlammen op gaat!! hoe zou je dat vinden |:(

iStockphoto

• joker1977
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-07 20:46

joker1977

Tweakert

Iedereen die z'n hardware overklokt (dus CPU, VGA of whatever); met z'n getweak vervolgens de hardware kapotkrijgt verdient in mijn opinie GEEN garantie. Blijf er dan ook af als je er niet voldoende verstand van hebt. As simple as that. 't Is gewoon een kwestie van 'even de leverancier naaien'; hoe je het ook bekijkt.

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Op dinsdag 05 februari 2002 15:17 schreef joker1977_forum het volgende:
Iedereen die z'n hardware overklokt (dus CPU, VGA of whatever); met z'n getweak vervolgens de hardware kapotkrijgt verdient in mijn opinie GEEN garantie. Blijf er dan ook af als je er niet voldoende verstand van hebt. As simple as that. 't Is gewoon een kwestie van 'even de leverancier naaien'; hoe je het ook bekijkt.
Das nou echte onzin.. :P Wie zegt dat die gast er geen verstand van heeft? Zoiets kan iedereen toch overkomen :? Een ongeluk zit in een klein hoekje, toch? :'(

• m0nk
  • Laatst online: 15:16

m0nk

16-09-2003 15.15

heeft een vriend van mij ook gehad, lag dus aan de videokaart, denk dat je hem gewoon gesloopt hebt.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

brak,

gecondoleerd

Verwijderd

Ik merk toch niets van die paar Mhz bij mn kaart.

CPU een flink stuk hoger is wel leuk, de rest niet. Alleen wat hogere 3DMark enzo (8>

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 23:50 schreef ReseTTim het volgende:
[blablabla...]

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012862511

[en nog meer bla..]
Hee, die foto heb ik gemaakt!! B-)

Dat van die borsten had ik nog niet eens gezien.. :9 :9 de foto's staat nl nog op me camera.. :P

edit:
typo

Verwijderd

Suc6 met je kaart maar is er een mogelijkheid dat je die
B-) kunt posten want die is echt vet gaaf.. :9 :9 :9

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik zit net in me DOS en ik zie dat ik daar alles goed kan zien... kortom kheb net ff me videokaart weer naar OEM 250/250 PAL geflashed...

hij geeft ook inmiddels beter beeld... nogsteeds wel groen maar tis beterz....

[edit]
totdat ik op een kruisje drukte en toen kwam het groen alweer goed trug ;( ;( nu ff naar powerstrip zoeken... kijken of idd me vid kaart weer op 250/250 staat en dan terugsturen die hap :) :)

Verwijderd

Bij deze roep ik alle tweakers op, om de lamstraal McLambo vanaf nu te negeren, iemand die zo reageert op andermans leed hoort hier niet! :r

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 19:23 schreef JJMeatloaf het volgende:

[..]

Bij deze roep ik alle tweakers op, om de lamstraal McLambo vanaf nu te negeren, iemand die zo reageert op andermans leed hoort hier niet! :r
ik negeer altijd dat soort reacties.. je hebt soms van die lamme reacties ertussen zitten waarvan je denkt.... deze had je beter niet kunnen posten..

[ontopic]
kheb hem dus net ff gechecked met powerstrip en hij zegt weer 249,75/249,75 :) :) kheb alle stikkertjes als garantie er nog opzitten dus dat wordt terug brengen :) nu hopen zonder probs...

Verwijderd

Gainward geeft wel garantie op bepaalde 'over'geclockte artikelen B-). Kut voor je dat je kaart stuk is.
Misschien ff die lamzak van een MacLAmbo ff bij stoute usertjes zetten, dit is immers hetzelfde als het uitlokken van een flame.

Verwijderd

Owkee, ik heb wat notes gezet bij de flamert, aub geen aandacht er meer aan besteden, dan gaat het wel goedkomen met dit topic :)

Verwijderd

Ik heb btw ook artic silver 2 om mijn koelblokjes gesmeerd, ik denk dus niet dat dat het probleem is. Heb je misschien een te dik potlood gebruikt of juist een te zacht potlood :?. Als het grafiet niet perfect aansluit krijg je misschien een verstoord signaal ofzo? (ik gis maar een beetje).

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 19:41 schreef DumphuiZ het volgende:
Ik heb btw ook artic silver 2 om mijn koelblokjes gesmeerd, ik denk dus niet dat dat het probleem is. Heb je misschien een te dik potlood gebruikt of juist een te zacht potlood :?. Als het grafiet niet perfect aansluit krijg je misschien een verstoord signaal ofzo? (ik gis maar een beetje).
potlood :? :? :?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-07 07:14
Hmzz heb je geen casemod gedaan :? Geen gaten gezaagt in je kast :). Want dan kan je storing krijgen met de andere aparaten en vica versa :(.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 19:45 schreef Termin8or het volgende:
Hmzz heb je geen casemod gedaan :? Geen gaten gezaagt in je kast :). Want dan kan je storing krijgen met de andere aparaten en vica versa :(.
uh uh :D :P :P check my sign.. btw tis denk ik toch echt dat spul want daarvoor deed ie het wel..

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 19:44 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

potlood :? :? :?
Ik dacht, dat je misschien je r8500 'geunlockt' had? niet dan?

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 19:49 schreef DumphuiZ het volgende:

[..]

Ik dacht, dat je misschien je r8500 'geunlockt' had? niet dan?
neej lees dan eerst ff me eerste post !! daarin staat..
Op maandag 04 februari 2002 23:50 schreef ReseTTim het volgende:
ik heb op de hcc dagen een ATi R8500 gekocht. deze heb ik toen via een bios flash op 275/275 gezet. daarna heb ik met arctic silver2 + compound gedoe.. dit spul heb ik er inmiddels van afgehaald omdat ik hoorde dat dit spul wel wat geleid en ik had wat geknoeid. nadat ik alles eraf had gehaald zie je nogsteeds raar beeld zoals je hieronder ziet..

[afbeelding]

hiervoor bij de IRQ settings was ie wel goed :? :? en bij opstarten zie je dit beeld dus...

[afbeelding]

win2k opstarten....

[afbeelding]

in windows hij doet het weer goed :? :? :? ik volg het niet meer..

[afbeelding]

weer raar beeld... :( :(

[afbeelding]

[afbeelding]

nog meer zoom..

ik kom opeens achter dat die melding weergeeft dat er al 1 keer VNC draait.. ik wou namelijk ff me bios weer trug zetten naar 250/250 zodat ik terug kan gaan naar de winkel...

dit zijn de topics die ook over me ATi R8500 gaan:
[topic=383608]
[topic=396262]

plz heeft iemand nog een id wat het kan zijn....

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 19:45 schreef Termin8or het volgende:
Storing door middel van een gat in je kast?? Ik heb geeneens een zijkant meer, maar toch heb ik geen last van storingen. >:)

Verwijderd

als je hem toch terug brengt voor garantie, zou ik hem eerst nog een keer heel goed schoonmaken, met spul wat niet aantast, ik kan je niet zeggen wat daarvoor geschikt zou zijn, mischien kan een ander hier op reageren, maar er is zeker wat artic achter gebleven denk ik.

Verwijderd

Oops sorry, ik had er waarschijnlijk ff overheengelezen.

Verwijderd

Ik heb net gelezen dat als je je r8500 le bios flasht zonder een voltage mod, dat dat weleens tot problemen kan leiden. Ik denk dat je geheugen/core te weinig stroom krijgen en daarom gaan 'fucken', als je de zooi weer terugflasht of een voltage mod aanbrengt werkt het geheel waarschijnlijk weer.

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
inderdaad hij kan wel er genoeg verstand van hebben alleen pech.. en zoals sommige winkels klanten naaien naaien sommige klanten winkels. simpel blijf je houwen ben ik het ook wel mee eens. was reactie op gast op pagina 1 srry vr onduidlijkheid

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Verwijderd

idd

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik ben idd genaaid daaro omdat ik dus een OEM kreeg ipv de retail die ze beloofd hadden... zow hebben gaat een vriend van me zijn ATi R8500 binnenkort zodra ze de retail hebben omdraaien...

btw kreeg een mailtje terug van die man. khad btw een foto erbij verzonden van het beeld van de monitor zodat hij het kon zien.
U kunt de kaar topsturen.

Let wel op, wij zijn van zaterdag 9 februari t/m zaterdag 16 februari gesloten.

Vanaf maandag 18 februari zijn wij weer geopend.

Het lijkt mij dus verstandig om de kaart pas na 16 februari op te sturen

Mvg.
x

Verwijderd

woow, goed dat ik dit ff zie/lees, ik heb ook een tubje as adhesive gekocht voor wat memsinks en heatsink. ik denk dat ik toch maar wat siliconenspul om mijn chippies ga doen om ziets te voorkomen. maar gelukkig kun jij em nog opsturen.

• Geronimoos
  • Laatst online: 15:04
Op donderdag 07 februari 2002 21:04 schreef LAuWe het volgende:
woow, goed dat ik dit ff zie/lees, ik heb ook een tubje as adhesive gekocht voor wat memsinks en heatsink. ik denk dat ik toch maar wat siliconenspul om mijn chippies ga doen om ziets te voorkomen. maar gelukkig kun jij em nog opsturen.
Je moet gewoon voorzichtig te werk gaan. Erg weinig AS gebruiken zodat het niet buiten je chips op de pootjes terecht kan komen.

2030Wp + 2520Wp PVoutput

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 21:07 schreef Geronimoos het volgende:

[..]

Je moet gewoon voorzichtig te werk gaan. Erg weinig AS gebruiken zodat het niet buiten je chips op de pootjes terecht kan komen.
jepz plak het desnoods af en doe het spul in het midden.. ik heb ook weer wat geleerd..

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Plak voortaan desnoods alles rondom de memchips ff af met plakband, deed ik ook toen ik op de core van m'n gf2ti AS2 deed :)

iStockphoto

• FMS
  • Niet online

FMS

Balen man, zoiets heb ik ook mee gemaakt. Ik was een duron core aan het insmeren met AS2, toen pakte ik een geheugen reep op en natuurlijk hoor, ik had AS op mijn vingen, en nou ook op het geheugen reep. 256mbDDR naar de klote.

Wat ik nu doe is gewoon de chip met AS3 bedekken, en daar op paar druppels secondelijm doen. Werkt snel en tis muur vast.

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 23:55

BramT

Rule #1

Op dinsdag 05 februari 2002 00:32 schreef Unagi het volgende:
offtopic:
[ook ff offtopic]
dit is niet helemaal dezelfde achtergrond (moeilijk vergelijken met dat f*cked up scherm :P), maar wel hetzelfde meidje/houding:
http://www.vhvn.net/vhvn/modules/DGirls/Sasha_Zyablitskaya1.jpg
[/ook ff offtopic]

verder wens ik 'm veel sterkte... ik ga ook een 8500 halen en als zoiets bij mij zou gebeuren heb ik aan 1 vriendin niet genoeg om me te troosten ben ik bang.... :(

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 22:30 schreef FMS het volgende:
Balen man, zoiets heb ik ook mee gemaakt. Ik was een duron core aan het insmeren met AS2, toen pakte ik een geheugen reep op en natuurlijk hoor, ik had AS op mijn vingen, en nou ook op het geheugen reep. 256mbDDR naar de klote.

Wat ik nu doe is gewoon de chip met AS3 bedekken, en daar op paar druppels secondelijm doen. Werkt snel en tis muur vast.
is deze oplossing ook sterk genoeg als ik het wil water koelen en er dus een waterblock aanvast maak??

• FMS
  • Niet online

FMS

Op donderdag 07 februari 2002 22:38 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

is deze oplossing ook sterk genoeg als ik het wil water koelen en er dus een waterblock aanvast maak??
ik had toch je in die andere topic verteld dat m'n DD blok eraf kwam? Nou, dat was met AS Adhesive. Ik heb nu een dikke coolermaster er op zitten(wat minst 2 keer zo zwaar is). geplakt met AS3+ econdelijm.

Dus het zal geen probleem worden, zolang de slangen niet te veel druk op de blok uitoefenen.

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Ey Reset! kun je mij nie ff vertellen waar je die wallpaper vandaan hebt?! :9~ da vrouwke is dus echt tering lekker! :9~ BV(heel erg veel)D :7

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• Krols
  • Laatst online: 24-10-2022
Ah.. iemand die dus hetzelfde probleem heeft als ik. Heb een ATI 8500 retail. Gewoon origineel en dus niet overgeklokt. Heeft 3 dagen aan een stuk aangestaan en toen ineens gaf ie ook zulk soort output. Blijkt dat ie in save mode wel gewoon beeld geeft. Dus als ik maar geen ati drivers gebruik, dan gaat het goed. Toch kan het niet aan de drivers liggen ('while running' gaf ie ineens slechte output). Ga hem dus ook gewoon terugbrengen, of heeft iemand er een oplossing voor?

Verwijderd

Gecondoleerd. Wie weet kun je het zelf oplossen, anders sparen voor een nieuwe :(

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:43

McLambo

MTB Junky

Door BlizzarD (was: cheshire87) - dinsdag 05 februari 2002 15:12

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Hehe! Dood aan ATI! Gerechtigheid!!

ik hoop dat je hele pc in vlammen op gaat!! hoe zou je dat vinden
Dat zou er wel vet uitzien voor zo lang het duurde!!! :P

[on-topic]

Ik heb ook heatsinks op m'n geforce 2 gebouwd. Bij het lijmen schoot ik uit, waardoor er allemaal ASII tussen de contacten zat. Ik heb het meeste er tussenuit gekregen, maar sommige pootjes maakten nog verbinding zag ik later onder de loep. Dit was NAdat ik hem 2 weken gebruikt hebt. Dus AS2 geknoei hoeft niet fataal te zijn....

Verwijderd

euh met extra koeling op de ati kan duus echt zorgen voor problemen omdat er componentenuitsteken boven de ram ... in contact met heatsinks of andere geleiders kan dat kortsluiting geven ... heb al een paar gevallen gezien...
mischien heb je geluk en moet je idd je kaart eens kuisen ...
koop best een busje dust remover dat er tevens voor zorgt dat de kaart even ingevrozen wordt ... (zo'n busje is speciaal voor computer componenten he ... de compboer heeft dat zeker!!!!)
zo ben je zeker dat er niks meer tegen plakt! als het dan niet helpt kan je misschien beroepen op garantie! ...

good luck!
Pagina: 1