Domein met alleen email ?

Pagina: 1
Acties:

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:26
Ik zou graag willen weten of er een hosting bedrijf is dat zo goedkoop mogelijk een email kan hosten voor mij :? Want ik zou graag alleen een email hebben en hoef geen Domein. Zijn er servers die misschien goedkoop aan parteculieren alleen email adressen doen :?

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

ik snap m niet.

Je topic heet: Domein met alleen email?

en je schrijft:
Want ik zou graag alleen een email hebben en hoef geen Domein.
dus??

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:21

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Er wordt waarschijnlijk gewoon bedoeld dat er geen webspace/homepage enz bij hoeft.. Alleen pop3 oid.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Prioserve (http://www.prioserve.com -> Webhosting -> POP3 Mailbox): €19.99 voor 5 Mb per jaar.

Heb d'r zelf al een tijd een 'Small Business' account (€4.50 per maand voor 10 Mb + de hele mikmak :-) en nog nooit klachten gehad. Aanradertje.

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
www.xlserver.nl heeft een goedkope, krijg je domein + 1 pagina + email

kijk ff op http://hosting.pagina.nl/

als je ff zoekt vindt je wel een

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Namezero heeft ook een uitgebreide mail service bj hun domein. Ze richten zich hoofdzakelijk op domeinnamen (zonder webspace), maar de mail service mag er ook wezen :).

De grootte van de mailbox is 10 MB en je kunt op je eigen domein dan namen@jouwdomein.com aanmaken. Als er een mailtje aankomt op een naam die je niet hebt ingesteld dan kun je kiezen of je de mail wilt trashen of toch wilt laten binnenkomen.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Xandrios
  • Laatst online: 16:22
www.webhosters.nl

er zijn er een groot aantal die dit aanbieden :)
Op zaterdag 02 februari 2002 22:15 schreef AtHomer het volgende:
Namezero heeft ook een uitgebreide mail service bj hun domein. Ze richten zich hoofdzakelijk op domeinnamen (zonder webspace), maar de mail service mag er ook wezen :).

De grootte van de mailbox is 10 MB en je kunt op je eigen domein dan namen@jouwdomein.com aanmaken. Als er een mailtje aankomt op een naam die je niet hebt ingesteld dan kun je kiezen of je de mail wilt trashen of toch wilt laten binnenkomen.
Dan moet je je mail uit amerika halen...lijkt me vervelend als je flink wat krijgt....

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 03 februari 2002 14:01 schreef Cutebritney het volgende:
www.webhosters.nl

er zijn er een groot aantal die dit aanbieden :)
[..]

Dan moet je je mail uit amerika halen...lijkt me vervelend als je flink wat krijgt....
Hoezo is dat vervelend dan :? Op internet is het nou net zo mooi dat je niks merkt van al die afstanden.

Mijn ervaring met internet is dat de verbindingen met de "westerse wereld" overal bijna even snel zijn. Alleen binnen Nederland is het opvallend sneller.

• Xandrios
  • Laatst online: 16:22
Op zondag 03 februari 2002 14:05 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Hoezo is dat vervelend dan :? Op internet is het nou net zo mooi dat je niks merkt van al die afstanden.

Mijn ervaring met internet is dat de verbindingen met de "westerse wereld" overal bijna even snel zijn. Alleen binnen Nederland is het opvallend sneller.
Als ik een aantal keer per dag 10MB aan mail vanuit Amerika moet downloaden, gaat dat toch beduidens langzamer als dat de server een lekkere link heeft met de AMS-IX, en ook fisiek in NL staat....

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 03 februari 2002 14:10 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

Als ik een aantal keer per dag 10MB aan mail vanuit Amerika moet downloaden, gaat dat toch beduidens langzamer als dat de server een lekkere link heeft met de AMS-IX, en ook fisiek in NL staat....
Ja dat is wel waar. Maar ik denk niet dat het zoveel uitmaakt voor e-mail. Als je het 1e bericht binnenhebt met Outlook kan je al beginnen met lezen.

En als je een flatfee verbinding hebt kan je rustig even die paar seconden langer wachten, tenzij je heel veel haast hebt natuurlijk :P.

Verwijderd

ga gewoon naar www.webhosters.nl www.webselect.nl of www.internetten.nl kies een betrouwbare provider uit (dus niet de goedkoopste), en neem dan het goedkoopste pakket. Vaak heb je dan automatisch popmail met wat ruimte.

kost je misschien 10tje per maand en dan heb ej teminste iets goeds

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Maakt het je uit wat voor achtervoegsel je emailadres heeft?
Anders: www.gmx.net
Gratis POP3 email zonder reclame

[hij kan ook in het engels maar ik weet ff niet meer hoe]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op zondag 03 februari 2002 16:10 schreef dreeke het volgende:
Maakt het je uit wat voor achtervoegsel je emailadres heeft?
Anders: www.gmx.net
Gratis POP3 email zonder reclame

[hij kan ook in het engels maar ik weet ff niet meer hoe]
hehe, jij flikkert die mailtjes van gmx ook altijd gelijk weg? ze hebben laatst 2 mailtjes verstuurd waarin ze zeggen dat je niet meer een andere taal dan de duitse kan kiezen als je via webmail bij gmx je mail checked. ik gebruik webamil alleen in nood gevallen, bij pop3 maakt het toch niet uit :)

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• Termi
Vergeten te zeggen |:(... Eff wat meer informatie : De mensen voor wie ik het doe, is het als volgt : Zei gaan binnenkort verhuisen en hebben geen chello meer :(, en dan neem ze een andere provider waar ze geen email krijgen, maar de vader wil graag wel email hebben. En ze weten nog niet of de provider goed is! Daarom willen ze graag één email met een eigen domein.

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:42

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Beetje omslachtig vind je niet.
Neem "for the time beeing een hotmail account.

• Termi
Op maandag 04 februari 2002 10:19 schreef i2Paq het volgende:
Beetje omslachtig vind je niet.
Neem "for the time beeing een hotmail account.
En dat wil jij op een visite kaartje hebben :? Dat staat zeker mooi : blabla2442@hotmail.com :+.
Pagina: 1