PSN: DutchTrickle PVoutput
bouw je voeding in dat ding
niet echt heel orgineel. Bekerhouder is toch orgineler denk ik, k ken zelf niemand die m echt als bekerhouder gebruikt
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
waarom zou je je voeding erinbouwen?? die zit toch op een goede plek?/ anders gata hij aan de voorkant warme lucht uitkotsen, das niet de bedoeling!Op maandag 14 januari 2002 14:25 schreef Stropdas het volgende:
bouw je voeding in dat dingniet echt heel orgineel. Bekerhouder is toch orgineler denk ik, k ken zelf niemand die m echt als bekerhouder gebruikt
hoeveel knopjes heeft dat ding?? ik had nog een oude 2 speed liggen met 4 knoppen, en daar heb ik maar winamp bediening mbv de seriele poort van gemaakt..
Hier staat tekst
2 knopjes maar 
winamp bediening lijkt me erg onhandig (sorry voor degenen die hierbij zweren!
) mijn kast deurtje staat meestal dicht, om het geluid wat te beperken!
winamp bediening lijkt me erg onhandig (sorry voor degenen die hierbij zweren!
daarvan heb ik er ook nog een overOp maandag 14 januari 2002 14:59 schreef pc-reactive het volgende:
Bouw hem om tot diskettetstation![]()
Maak er een fanbus van...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Raampje erin, ccfletje erin 
Is al gedaan dat wel [met een DVD-speler dan wel] is een goeie HOWTO van staat wel ergens een nieuwspost/link op T.net.
Is al gedaan dat wel [met een DVD-speler dan wel] is een goeie HOWTO van staat wel ergens een nieuwspost/link op T.net.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Dan bouw je je cdrom in je floppydrive en andersomOp maandag 14 januari 2002 15:03 schreef dave_hagenaars het volgende:
[..]
daarvan heb ik er ook nog een over
En een bekerhouder is wel origineel ja.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Ja!Op maandag 14 januari 2002 15:06 schreef Mr_Atheist het volgende:
Maak er een fanbus van...
Toen waren beige computers heel gewoon.
verkoop hem aan mijOp maandag 14 januari 2002 16:33 schreef computerboer het volgende:
[..]
Ja!
ik heb nog een cd-rom case nodig voor mijn baybus
Pagina: 1