bbned verhoogt snelheid adsl-aansluiting

Pagina: 1
Acties:

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-07 10:43
BBNED VERHOOGT SNELHEID ADSL-AANSLUITING
Per vandaag (11 januari 2002) verhoogt BBned de snelheid van haar ADSL Economy-abonnement van 512/128 Kbit/s naar 512/256 Kbit/s. De prijs voor deze dienst blijft ongewijzigd. Hiermee maakt de zakelijke internetprovider snel internet nog aantrekkelijker. Arthur van den Ende, commercieel directeur: "Op grond van mijn kennis van de markt durf ik te zeggen dat dit een onverslaanbare prijs-kwaliteitpropositie is". BBned beschikt inmiddels over het grootste netwerk voor DSL diensten in Nederland. Veel Nederlandse ADSL-aanbieders, waaronder Cistron en SURFnet, zijn afnemers van de diensten
van BBned. Tienduizenden eindgebruikers zullen daarom profijt hebben van de verhoogde upstream snelheid. Hiermee springt BBned in op de toegenomen behoefte van internetgebruikers om bestanden naar internet te uploaden of uit te wisselen met andere internetters.

Da's (voor mij iig ;) ) toch goed nieuws! *D

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04:09

TheVMaster

Moderator WOS
Op vrijdag 11 januari 2002 17:45 schreef PatMan het volgende:
BBNED VERHOOGT SNELHEID ADSL-AANSLUITING
Per vandaag (11 januari 2002) verhoogt BBned de snelheid van haar ADSL Economy-abonnement van 512/128 Kbit/s naar 512/256 Kbit/s. De prijs voor deze dienst blijft ongewijzigd. Hiermee maakt de zakelijke internetprovider snel internet nog aantrekkelijker. Arthur van den Ende, commercieel directeur: "Op grond van mijn kennis van de markt durf ik te zeggen dat dit een onverslaanbare prijs-kwaliteitpropositie is". BBned beschikt inmiddels over het grootste netwerk voor DSL diensten in Nederland. Veel Nederlandse ADSL-aanbieders, waaronder Cistron en SURFnet, zijn afnemers van de diensten
van BBned. Tienduizenden eindgebruikers zullen daarom profijt hebben van de verhoogde upstream snelheid. Hiermee springt BBned in op de toegenomen behoefte van internetgebruikers om bestanden naar internet te uploaden of uit te wisselen met andere internetters.

Da's (voor mij iig ;) ) toch goed nieuws! *D
hehe heeft die domme actie van KPN toch nog positieve gevolgen *hehe*

Nieuw: DiscVault 26 — Beheer je fysieke schijvenverzameling | DiscVault 26. Beschikbaar als PWA en (binnenkort) native iOS app

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:58
Teeering.
De marktwerking treed in :)
Nu nog de kabel open voor concurrentie!
Want jullie lachen de chello/@home users momenteel uit met deze upload.
Netjes dat t nu gelijk ingaat.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

BETER! :9
Maarja nu nog meer providers om een keuze uit te gaan maken :D

39

Verwijderd

Wow, pfff tjsa....

Ik denk dat ik toch maar ff met mijn pa moet gaan overleggen om een abbo te nemen bij Cistron.
Hij denkt dat Mxstream een aflopende zaak is, en dat zou best eens kunnen.

Ben er ff stil van zeg, 32 kb/s dan ben je sneller dan de kabel :o

BBned rules toch wel vet hoor :7

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-07 12:50
neuh niet meer

quicknet heeft vanaf 15 januari ook 32 kbit/s upload :) wel bij een duurder aboo helaas maar wel de eerste kabel provider die het levert :)

• Ramon
  • Laatst online: 04:56
w0000t

misschien krijgen de ADSLers ooit toch nog eens waar voor hun geld.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Heel leuk bericht, maar heb je ook een bron ofzo?

Op site van BBNed staat volgens mij niets, en bij cistron/eweka/dds ook niet.

Ik bedoel ik kan ook wel zeggen: MxStream verhoogt Extra naar 2Mbit down en 1Mbit up, maar zonder link is dat weinig waard.*
* het is dus ook niet waar...

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 18:36 schreef Jake het volgende:
Heel leuk bericht, maar heb je ook een bron ofzo?

Op site van BBNed staat volgens mij niets, en bij cistron/eweka/dds ook niet.

Ik bedoel ik kan ook wel zeggen: MxStream verhoogt Extra naar 2Mbit down en 1Mbit up, maar zonder link is dat weinig waard.*
* het is dus ook niet waar...
Een bron zou idd handig zijn maar ik denk wel dat dit bericht klopt.
Zie namelijk [topic=377193/1/25] hier staat een berichtje van Cistron over een mogelijke verhoging van het 512 abbo.

Topicstarter hoe kom je trouwens aan dat berichtje, goede banden met de mensen van Cistron ?

Verwijderd

Heeft iemand al een bron gevonden, want ik kan niets vinden op internet.
Als het vandaag in zou gaan dan had je toch iets hierover op het internet moeten vinden, lijkt mij.

• Sjah
  • Laatst online: 01:58
wat d8 je ervan om ff op www.bbned.nl te kijken, NU ;)

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 19:30 schreef Sjah het volgende:
wat d8 je ervan om ff op www.bbned.nl te kijken, NU ;)
Bingo het staat er!!, site is dus ook net geupdate maar goed het staat er.
Cool 8-)

• PatMan
Ik heb een goed contact met een PR-man van bbned/bbeyond, en dit persbericht stuurde hij me vanmiddag door.

• JoNaTHaN(NL)
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik weet niet hoor maar er staat : Hiermee maakt de zakelijke internetprovider snel internet nog aantrekkelijker.

Geld dit dan niet alleen maar voor bedrijven?

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Veel Nederlandse ADSL-aanbieders, waaronder Cistron en SURFnet, zijn afnemers van de diensten van bbned. Tienduizenden eindgebruikers zullen daarom profijt hebben van de verhoogde upstream snelheid.
Ik denk niet dat ze "tienduizenden" bedrijven als klant hebben.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:20
edit:
Oeps foutje dat persbericht is precies hetzelfde als op de site :)

Je ziet nu heel duidelijk concurrentie! Zou bij de kabel ook moeten gebeuren, voor als die sharing progjes, het delen van internet over meerdere computers en dan tegelijk online gamen etc is deze extra upload zeer handig :P

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 19:32 schreef PatMan het volgende:
Ik heb een goed contact met een PR-man van bbned/bbeyond, en dit persbericht stuurde hij me vanmiddag door.
Aha okay dat verklaard een hoop, want je was er snel bij :7
Die PR man weet toevallig niet of Cistron nog van plan is om te introductie kosten te verlagen van Cistron 512/256 :? ;)

Verwijderd

Ben er ff stil van zeg, 32 kb/s dan ben je sneller dan de kabel
256 Kbit is effectief 25 kb/s en niet 32 kb/s (helaas).

• PatMan
Op vrijdag 11 januari 2002 19:51 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Aha okay dat verklaard een hoop, want je was er snel bij :7
Die PR man weet toevallig niet of Cistron nog van plan is om te introductie kosten te verlagen van Cistron 512/256 :? ;)
Eh nee dat zal die niet weten, want hij is van bbned/bbeyond en bbned/bbeyond != cistron ;)

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 19:57 schreef NielsVanRooij het volgende:

[..]

256 Kbit is effectief 25 kb/s en niet 32 kb/s (helaas).
Klopt, daar heb je helemaal gelijk in :)
64:8= 8 kB/s maar dit haal ik nooit, is logisch.
Op vrijdag 11 januari 2002 20:27 schreef PatMan het volgende:

[..]

Eh nee dat zal die niet weten, want hij is van bbned/bbeyond en bbned/bbeyond != cistron ;)
Okay jammer ;(
Pagina: 1