Gathering of Tweakers

Quicksearch
©

quote:
Op donderdag 17 januari 2002 09:40 schreef willemj het volgende:
Kheb eergisteren een nieuw setje besteld, maar als ik die pics zie heb ik er al weer spijt van :9
Watvoor setje ? :)

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

©

Ok, de final setup :)

Nieuwe stereo-kast en final opstelling.

http://members.ams.chello.nl/tbusquet/f1.jpg

http://members.ams.chello.nl/tbusquet/f2.jpg

http://members.ams.chello.nl/tbusquet/f3.jpg

http://members.ams.chello.nl/tbusquet/f4.jpg

http://members.ams.chello.nl/tbusquet/f5.jpg

reacties ? :P

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Bijna Master Diver Instructor
Reg. datum: 24 januari 2000

quote:
Reacties?
Ja.. Waarom staan er 2 waterkokers in je vensterbank?

UNOX: The worst operating system

©

quote:
Op donderdag 17 januari 2002 12:36 schreef Sjoko het volgende:

[..]

1 is een waterkoker... de andere is een koffie-zet-apparaat.

:P

Grrr pak icoon ... pak !!!!

quote:
Op donderdag 17 januari 2002 12:36 schreef Sjoko het volgende:

[..]

LOL staat er een geweldige set gaat ie lopen mieren over waterkokers.. LOL :D
sjees volgens mij geef jij best veel geld uit aan audiostuff. die sattelieten zijn toch b&w's?

balen dat die subs altijd zo duur zijn. zijn er eigenlijk ook zelfbouw subs van rond de 700 á 800 piek?

Photoblog :: Portfolio
EOS 30D met grip & strap, EOS 1D Mark II, kitlens, EF 17-40 f4 L, EF 70-200 f2.8 L, EF 85mm f1.8, Canon 580ex Speedlite, Fujica Compact deluxe meetzoeker.

Reg. datum: 21 januari 2000

quote:
Op donderdag 17 januari 2002 14:31 schreef sharkyOnline het volgende:
balen dat die subs altijd zo duur zijn. zijn er eigenlijk ook zelfbouw subs van rond de 700 á 800 piek?
die zijn er wel hoor... kijk hier maar eens! daar komt de peerless sub ook vandaan :)

quote:
sjees volgens mij geef jij best veel geld uit aan audiostuff. die sattelieten zijn toch b&w's?

Hehe, hoe DURF je het sattelieten te noemen ;) Bij sattelieten denk ik aan die Bose Accoustimanss van die dingen die OF met mid-laag OF met hoog moeite hebben ;)

©

quote:

Satelieten zou ik het niet willen noemen, het zijn 602's van B&W...

Een goede sub kost nu eenmaal een hoop geld. En ik ken geen zelfbouwsubs voord dat bedrag. Kan je beter een kant en klare sub voor kopen. Denk dat je pas echt performance winst gaat halen als je zo boven de 1500 piek komt.

"Met 1 hand klappen! kan
Reg. datum: 07 december 2001

Wat is het nut nou om er een te maken .. :? koop er gewoon een in de winkel [grapje] nee maar ziet er wel strak uit //.

|[in-put Out-put]|

DIY
Reg. datum: 23 januari 2000

Waarom zitten je achterspeakers zo raar tegen de muur?
Heeft dat een reden, of kan ik aan de foto de orientatie niet opmaken (dus hoe ze in verhouding met de rest geplaatst zijn)

Hoe meer je weet, hoe groter de grip op je levensomgeving

©

quote:
Op donderdag 17 januari 2002 15:37 schreef Taco het volgende:
Waarom zitten je achterspeakers zo raar tegen de muur?
Heeft dat een reden, of kan ik aan de foto de orientatie niet opmaken (dus hoe ze in verhouding met de rest geplaatst zijn)
Omdat dat de enige plaats is waar ze het beste kunnen hangen in mijn ruimte.. ze zijn op de luisterpositie gericht.. en deze manier gaf de beste prestatie in mijn ruimte.
quote:
Wat is het nut nou om er een te maken .. koop er gewoon een in de winkel [grapje] nee maar ziet er wel strak uit //.
Omdat je zo een veel betere prijs/performance krijgt. Een sub zoals deze is veel duurder als je hem helemaal in elkaar in de winkel zou moeten kopen.

Reg. datum: 07 december 2001

Hele vette opstelling. Ik vind het wel leuk al die foto's. Lijkt me leuk om een heel topic vol met foto's te zien, van audio/video/computer opstellingen.

Zo kom je ook nog eens leuke dingen te weten, bijvoorbeeld dat iemand menthol peuken rookt ;).

©

quote:
Op donderdag 17 januari 2002 16:16 schreef Funk het volgende:
Hele vette opstelling. Ik vind het wel leuk al die foto's. Lijkt me leuk om een heel topic vol met foto's te zien, van audio/video/computer opstellingen.

Zo kom je ook nog eens leuke dingen te weten, bijvoorbeeld dat iemand menthol peuken rookt ;).
HAHAHA, ik vind het zelf ook altijd erg leuk om iemand anders zijn setup te zien, en menthol rook ik maar heel afentoe, wel eens lekker.. normaal gewone Marlboro.

Hail to the king, baby

Jee, wat loert toch iedereen op die foto's zeg, om die menthol peuken en waterkoker te zien moet je toch echt wel iedere pixel aftasten.

Maar alsnog, erg mooi gedaan, mooie opstelling hoewel de rear speakers nog iets naar achteren "mogen", maar helaas niet kunnen in jouw geval..heb er thuis ook last van.

I think hiphop is disrespectful to bitches and hoes.

Wat is dat groene geval op je tv? :+

Enne, ligt aan mij misschien... maar zijn die 602's van JvS niet een stuk groter :?

Grrr pak icoon ... pak !!!!

quote:
Op donderdag 17 januari 2002 17:28 schreef BrZ het volgende:
LOL >:)
quote:
Enne, ligt aan mij misschien... maar zijn die 602's van JvS niet een stuk groter :?
DIe foto van JvS is van tbusquet alleen dan 2 op elkaar :+
Ik heb hem zelf ook

Nou, dan gaan we er toch een gezellig foto topic van maken? :P

http://tweakers.net/~crew/JvS/pics/kamer/hifihoek.jpg

Ze zijn precies evengroot dus. Hooguit ietsje kleiner zelfs, want het laag van die nieuwe loopt ietsiepietsie dieper door.
(En jah, ik drink wijn, ben ferrarifan en eet bij vlagen veel fruit :P).

En dat groene geval op de TV is volgens mij een boekenlegger :P.

Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.

Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels

slechtebillen moederneuker

En dat kleine ding tussen de speakers moet een tv voorstellen? :)

(ik heb nogal en afkeer van tv's onder de 82 cm beelddiagonaal, sorry :))

Als je maar aan genoeg enquetes meedoet word je vanzelf normaal. | Als er geen domme vragen bestaan, wat voor vragen stellen domme mensen dan?

©

quote:
Op donderdag 17 januari 2002 17:28 schreef BrZ het volgende:

Dat groene is een muis..

En ja, dat ligt zeker weten aan jou.

Ik heb hem zelf ook

quote:
Op donderdag 17 januari 2002 17:52 schreef Nikel het volgende:

achja, en ik heb weer een afkeer van Fl 2000+ voor een TV uitgeven, dus heb ik voor een heel schappelijk bedragje een 72cm philips matchlinetje gekocht.. Mij stereo kostte (met TV) totaal maar iets van 4500 piek ofzo :). Ik ben slechts een student he en DVD films zijn ook leuk :). Liever 500 voor deze TV en 3000 piek aan films, dan voor 3000 piek een 82cm 100Hz en 10 DVD'tjes in mijn collectie :o ? ;).

Life's all 'bout priority's >:)

Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.

Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels

©

quote:
Op donderdag 17 januari 2002 17:52 schreef Nikel het volgende:

Hoop niet dat je het over mijn toestel hebt :P

Want dat is toch echt een 82cm..

slechtebillen moederneuker

Neen ik had het over die van jvs uiteraard :). Maar is mijn fout, ik had die tv 60cm geschat, boeien ook :).

Als je maar aan genoeg enquetes meedoet word je vanzelf normaal. | Als er geen domme vragen bestaan, wat voor vragen stellen domme mensen dan?

quote:
Op donderdag 17 januari 2002 17:44 schreef JvS het volgende:
Nou, dan gaan we er toch een gezellig foto topic van maken? :P

[afbeelding]

Ze zijn precies evengroot dus. Hooguit ietsje kleiner zelfs, want het laag van die nieuwe loopt ietsiepietsie dieper door.
(En jah, ik drink wijn, ben ferrarifan en eet bij vlagen veel fruit :P).

En dat groene geval op de TV is volgens mij een boekenlegger :P.
Hmmm, op die foto vind ik jouw 602's kleiner dan in het echt... dussuh, zal wel aan de foto's liggen :+

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws