Reg. datum: 07 juli 2001
Zie ik het goed en kun je de bodems elektrisch bedienen? Wat ultiem gaaf
Als je maar aan genoeg enquetes meedoet word je vanzelf normaal. | Als er geen domme vragen bestaan, wat voor vragen stellen domme mensen dan?
Leuk spul alleen een beetje jammer van de opstelling van de voorste speakers, en waarom heb je ook nog computerspeakers?quote:Op donderdag 28 februari 2002 23:24 schreef Mr.David het volgende:
Hier zijn ze dan eindelijk foto's van mijn slaapkamer....
.........
De opstelling klopt niet helemaal, weet ik....
Mijn tv staat op wieltjes dus als ik een dvd wil kijken moet ik 'm naar het midden van de kamer rijden i.v.m. ruimte gebrek.Het is alvast een investering voor als ik mijn eigen huis heb, al heb ik dan de Nautilus 803 (hoop ik
)
Reg. datum: 05 november 2000
Mooie Yamaha set, beetje jammer van het meubelmerkje, doet toch net wat afbreuk aan het geheel
Maak de plaatjes wat kleiner in het vervolg
quote:Op donderdag 28 februari 2002 23:39 schreef Mr.David het volgende:
Morgen stuur ik nog wel ff en pic. van mijn vriendin zoals belooft.
Hangen die nog niet aan de deur dan?
Mooie bureaulamp, btw.
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Die van mij is 2,10m dus komt in de buurtquote:Op vrijdag 01 maart 2002 01:07 schreef Nikel het volgende:
Mooi Auping bed!
Zie ik het goed en kun je de bodems elektrisch bedienen? Wat ultiem gaaf. Ik zou dat ik zo'n bed had, maar dan wel van 2,20m lengte...
quote:Op vrijdag 01 maart 2002 06:31 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
Hangen die nog niet aan de deur dan?
Dat heb jij goed gezien, jullie letten ook op alles... (pakken appelsap, waterkokers etc.)
Oja en de tv is niet belangrijk ik moet een nieuwe, maar ik heb geen ruimte
quote:Op woensdag 27 februari 2002 23:19 schreef AtomicShockwave het volgende:
Sow jag dat ziet er wel ff zwaar professioneel uit enzo, neem aan dat het niet alleen als hobby bedoelt is, wat doe je er allemaal mee? zoals bv die mengtafel enzow en die zware amps. iets met je werk ofzo?? ( heeft geen flauw id wat dat is )
Puur "hobby". Die zware amps is gewoon omdat ik ze vond voldoen als HiFi amp, en ik drie power amps wilde. En dit was een heel goed betaalbare manier. Het vermogen heb ik niet nodig, maar het is ook niet erg dat het er is.
De mixer gebruik ik vanwege de vele outputs en routing mogelijkheden. Om je een idee te geven van wat ik ervan gebruik:
channel 1 & 2: cd speler
channel 3 & 4: md speler
channel 5 & 6: tuner
channel 7 & 8: return Behringer
channel 9: mic
channel 11 & 12: pc
channel 13 & 14: vcr
group out 1 & 2: Behringer sends
L & R: dbx x-over
aux 1 & 2: Pioneer amp
aux 3 & 4: line in pc
Verder preamp ik alles om een zo hoog mogelijk signaal naar de Behringer te sturen zonder dat die gaat clippen (dus sommige dingen worden verzwakt, de andere tot zo'n 15 dB versterkt). Anders kan je last krijgen van de quantizing noise van de UC, en gebruik je de resolutie van de AD en DA converters niet maximaal.
Ook wil ik nog wel eens de tuner EQ-en, of een DivX als iemand het nodig vond om er 10 dB extra laag in te EQ-en. Maar voor de rest staan de EQ's altijd gebypassed.
De instellingen van mijn Behringer UltraCurve zijn echt set & forget. Ik zet alleen "mijn audiogroep" aan als ik thuiskom waarbij de Behringer automatisch aangaat. En ik load de setting voor mijn Phonars als ik achter mijn pc zit, en voor mijn 604's als ik dat niet zit. That's all
quote:Op donderdag 28 februari 2002 23:24 schreef Mr.David het volgende:
Hier zijn ze dan eindelijk foto's van mijn slaapkamer....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De opstelling klopt niet helemaal, weet ik....
Mijn tv staat op wieltjes dus als ik een dvd wil kijken moet ik 'm naar het midden van de kamer rijden i.v.m. ruimte gebrek.Het is alvast een investering voor als ik mijn eigen huis heb, al heb ik dan de Nautilus 803 (hoop ik
)
Damn !! Kaarjes op je luidsprekers !! ga je schamen.. dat zou ik echt NOOIT doen.
Bovendien worden die alu-bakjes best warm, krijg je brandplekken op je speakers.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Er is nog nooit wat gebeurd met die kaarsjes dat doet mijn vriendin namenlijk altijd en die let er wel op en als er wat gebeurd jammer dan die speakers gaan toch weer de deur uit. (ls ik weer genoeg gespaard heb.)quote:Op vrijdag 01 maart 2002 19:02 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Damn !! Kaarjes op je luidsprekers !! ga je schamen.. dat zou ik echt NOOIT doen.
Bovendien worden die alu-bakjes best warm, krijg je brandplekken op je speakers.
Mijn home-cinema
Zwarte bank is mijn sweetspot.
Tis danwel nie dolby maar leek me wel leuk om te posten
<edit> Steuntjes zijn zelfgebouwd
Apperatuur : Erres tv
HK 3370 Reciever
HK 750 Cd SPeler
Sony video
Alle 'home made' foto's zijn leuk... Iquote:Op vrijdag 01 maart 2002 20:21 schreef Driez het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn home-cinema![]()
Zwarte bank is mijn sweetspot.
Tis danwel nie dolby maar leek me wel leuk om te posten
<edit> Steuntjes zijn zelfgebouwd
Apperatuur : Erres tv
HK 3370 Reciever
HK 750 Cd SPeler
Sony video
quote:Op vrijdag 01 maart 2002 21:06 schreef Mr.David het volgende:
[..]
Alle 'home made' foto's zijn leuk... IPictures
Tis wel leuk om een kijkje te nemen in iemand anders ze huis zo
Btw je schrijft slaapkamer wil je zeggen dat je in je woonkamer ook nog wat heb dan
Ik woon nog thuisquote:Op vrijdag 01 maart 2002 21:30 schreef Driez het volgende:
[..]
Tis wel leuk om een kijkje te nemen in iemand anders ze huis zo
Btw je schrijft slaapkamer wil je zeggen dat je in je woonkamer ook nog wat heb dan
JBSystems Classic 3 mengpaneel...! Fijne serie (Classic) is dat van JB, lekker no-nonsense en nooit problemen met die mengpaneeltjes en fijne VCA faders
Hardcore-Networking-Wannabe's© | Artistiek? Jahoor! ik kan heel goed MRTG-grafiekjes kleuren
Ik heb er (voor die 350,-) echt heel veel plezier van gehad, maar ik wil nu toch echt wel een keer een nieuwe aanschaffen. Alleen ik ben er nog niet helemaal over uit welke het gaat worden.... XTC of DJM-600 misschien....quote:Op donderdag 14 maart 2002 20:52 schreef JJay het volgende:
Mr.David
JBSystems Classic 3 mengpaneel...! Fijne serie (Classic) is dat van JB, lekker no-nonsense en nooit problemen met die mengpaneeltjes en fijne VCA faders
T.net Spekjes Page ]-[ T.net Profile ]-[ Counter-Strike.nl sponsort Novah.
Ik kan niet alles in 1x kopen (jammer genoeg) En ik weet ook nog niet hoe ik een 'grote tv' moet plaatsen in m'n kamer dus ik denk dat ik nog ff wacht tot ik een eigen huis heb.quote:Op vrijdag 15 maart 2002 00:04 schreef novagamer het volgende:
dat vette geluid is vet voor bij een coole film maar die tv is zoooo klein, je bent een uur bezig om met een vergrootglas de ondertitels te lezen (jaja de stoere mensen vinden subtitels irri en kunnen goed engels, maar het gaat om het principe). Als je nou gewoon een zware breedbeeld tv erbij koopt, dan heb je stijl
Zijn die bij je te beluisteren? En wat wil je ervoor hebben?quote:Op zondag 17 februari 2002 01:46 schreef rookwolk het volgende:
nou zal ik dan ook maar bescheiden meedoen???
http://members.ams.chello.nl/rptvandelft/
het is sony av versterker uit de qs serie..db 840
aiwa dvd/mp3 speler met regio hack
technics cd speler
piet pijpers speakers(pied-piper)....ps zijn te koop:)
http://pauluz.web1000.com/kamer/
mn nieuwe amp http://pauluz.web1000.com/
Wat je ziet.
Amp: Sony STR DB 1070 QS
TV: Sony 63cm 4:3
DVD: Daewoo 5000d
Vid: Daewoo
Speakers front : Sony SS-MB215
center: B&W CC3
surround : ehm stilte
back : Sony Satelietjes.
Subs:
Mivoc SW 1000A http://www.mivoc.com/htmlfiles/Msw1000.htm
Sony SA VE 225 (incl back surround satelietjes)
http://www.sony.nl/view.x?cat=12859&prod=23789&loc=en_nl
Zo .. nou kraak vooral mn mivoc en sony sub en sony speakers [kheb zeer snel B&W's 602 s3 :P]niet af en mn TV ook niet.. ik ben hard aan het sparen en dat gaat niet zo snel als STUDENT
Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |
My DVD collection and DVD-List | FFXI: Nawa 75DRK/37WAR,37THF (Server: Titan)
Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |
My DVD collection and DVD-List | FFXI: Nawa 75DRK/37WAR,37THF (Server: Titan)
Patsen voor mensen met minder geld!quote:Op zaterdag 08 juni 2002 12:35 schreef Pauluz het volgende:
Kijk ook is op andere forums... daar is de gemiddelde installatie 8000 euro... dan noem ik dit niet echt patsen maar meer laten zien wat je hebt en er over discussieren..
Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
Mijn HT setje (niet voor muziek)

Die truss zooi kostte meer dan de speakers
ed. typo
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Dit topic is gesloten. ![]()