Hoofdcategorieën
Topicacties

Peerless Sub af! & discussie over home-cinema sets

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 29 30 31 32 last

Nieuw Topic
Ik heb hem zelf ook
Reg. datum: 07 februari 2000

quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 01:03 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Ja, of "moeten die speaker-kappen er niet voor ?!"
Als je ze er dan stiekem afgehaald hebt, "ownee ! dat ziet er veel te agresief uit !" Moet je na gaan, ze woont nog niet eens hier :D

Hetziet er ook zwaar aggressief uit man. Dat is in het begin heel gaaf, maar gaat (mij) irriteren.

Nu gaan ze er alleen af om te showen of voor een foto :P.

Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.

Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels

MO(L)D alles!!!

Ik heb gelukkig me kamer helemaal voor mij alleen (vandaar de troep) :P

hoewel een leuke vriendin nooit weg is, ik ga er nu maar van dromen dan... :z.....trusten ;)

Canon 40D + BG-E2N | Canon 300D | 8mm/3.5 | 17-55/2.8 IS USM | 50mm/1.4 | 28-135/3.5-5.6 IS USM | 70-200/4L IS USM | Canon Speedlite 580EX II

Bezoek nu ook... WWW.OELOE.TK

©
Reg. datum: 11 februari 2000

quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 01:06 schreef JvS het volgende:

[..]

Hetziet er ook zwaar aggressief uit man. Dat is in het begin heel gaaf, maar gaat (mij) irriteren.

Nu gaan ze er alleen af om te showen of voor een foto :P.
Nou, ff kijken hoe lang ik het volhoud dan..

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

I'm hit!
Reg. datum: 30 september 2000

quote:
Op donderdag 17 januari 2002 23:45 schreef JvS het volgende:

Topicje maar weer open ;). (actie BTW volledig onafhankelijk van post van Duck-Twacy (die mij eens een ICQ nummer moet doorgeven ;)).

Jammer, ik dacht net: ik wou dat ze me op mijn werk zo serieus namen...

ICQ gevuld in profile (maar staat niet standaard aan, lastig tijdens UT spelen)
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 23:48 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Duck-Twacey is zeker je alter-ego :P
Het is Duck Twacy, van Loony Tunes waarin Daffy Duck droomt dat ie Dick Tracy is (1 van de beste afleveringen, zoek m nog steeds als avi/mpg). Dat streepje zit erin omdat een spatie niet ging :(

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Reg. datum: 27 januari 2000

quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 00:12 schreef mweert het volgende:
Dit is de enigste foto die ik nu heb.

[afbeelding]

* mweert zit ook altijd te klote met images
Jezus, wat heb jij een mooie (als in visueel mooi) opstelling/kamer! Heb je dat rack zelf gemaakt?
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 00:16 schreef 01V het volgende:
Nou, afgaande op de nieuwe topic titel, hier ook maar ff mijn home-cinema setup(je): 8-)

[afbeelding]
B&W 602 S2 + CCS6 Center op een Sony STR-DB 940 :)
Ook nog 2 x 15" JBL op een Dynacord mosfet eindtrap voor het LAAG >:)

[afbeelding]
B&W 601 S2 surround, staan 8er me op de kast.

Ik heb hier al een aantal ZÉÉR mooie setjes zien staan, mijn complimenten!! (btw veel B&W speakers)
nou vraag ik me af wat jullie van mijn setje vinden :? ;)
Aaahhh, een 01V :P. * Jag heeft een 01V fobie

Ik heb ff geen foto's van mijn opstelling, maar ik ga die wel proberen te maken over niet al te lang. Ik wil ook wel eens showen met mijn spulletjes :).

Reg. datum: 19 december 1999

quote:
Op donderdag 17 januari 2002 23:35 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Die M7x center is veel te duur voor het geld.. de 905c heb je nu in de aanbieding voor zo'n 400 piek (gok ik). De klankkleur zou ik niet zo over inzitten, aangezien we het hier over een center speaker hebben, de center heeft de taak om vooral stemgeluid weer te geven, iets wat de M7x center niet goed doet. Klankkleur van de M7x center is absoluut ook niet gelijk aan de M73 of de M74..

Zou voor dezelfde setup kiezen als Eddo hierboven, front M73, rear M72 en dan center MS 905C. Dan houd je nog wat over voor een sub, die imo zwaar noodzakelijk is voor het film gebeuren, aangezien je fronts de bass uit het LFE kanaal anders weergeven dan een goede sub.

Als je naar RAF hilversum gaat moet je maar eens vragen naar Vincent, die weet er echt veel vanaf, en zal je altijd een eerlijk en goed onderbouwd antwoord geven.

Ik had de mission center al besteld, maar bij RAF doen ze niet moeilijk over ruilen volgens mij :)

Ik ga nu echt niks extra meer uitgeven; als ik nu 2x M74 en 2x M73 koop en over een half jaartje ofzo een sub, heb ik dan natuurlijk wel een cool setje 8-) Ik probeer het gewoon een half jaartje zonder sub. Misschien heb ik er dan genoeg verstand van om er zelf een te bouwen :Y) Als het nog zover komt vraag ik nog wel wat tips, ok?

Ik ga naar RAF Kampen, Hilversum is iets te ver weg ;) Over de verkopers in Kampen ben ik super tevreden!

quote:
Jezus, wat heb jij een mooie (als in visueel mooi) opstelling/kamer! Heb je dat rack zelf gemaakt?

Dank je :)

En nee dat rack/meubel is gewoon een keer gekocht maar ik wil binnenkort wel een meubel bouwen voor mijn stereo
maar dan moet eerst weer eens wat tijd over hebben.
quote:
Aaahhh, een 01V :P. * Jag heeft een 01V fobie

Ik heb ff geen foto's van mijn opstelling, maar ik ga die wel proberen te maken over niet al te lang. Ik wil ook wel eens showen met mijn spulletjes :).
Ik wil ook inderdaad wel eens wat foto's van jou opstelling zien en vooral dat rack gevuld met crest's :)

Big-Foot -> gecertificeerde idioot (door ReemF) | <Floor-is> Big-Foot: jij bent nog ergerr dan ik gewoon :o

Grrr pak icoon ... pak !!!!

OOohhhhhhhhhh * Baklap komt aanstormen van heeeeel ver en denkt oh neee niet weer dat |:( bedrijf dat begint met een R en eindigt met een F en er zit een a in en het bestaat uit 3 letters..
Reg. datum: 21 januari 2000

quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 08:41 schreef willemj het volgende:

Ik had de mission center al besteld, maar bij RAF doen ze niet moeilijk over ruilen volgens mij :)

Ik ga nu echt niks extra meer uitgeven; als ik nu 2x M74 en 2x M73 koop en over een half jaartje ofzo een sub, heb ik dan natuurlijk wel een cool setje 8-) Ik probeer het gewoon een half jaartje zonder sub. Misschien heb ik er dan genoeg verstand van om er zelf een te bouwen :Y) Als het nog zover komt vraag ik nog wel wat tips, ok?

Ik ga naar RAF Kampen, Hilversum is iets te ver weg ;) Over de verkopers in Kampen ben ik super tevreden!

RAF is gewoon een hele goede zaak! ik heb er m'n versterker, tv, dvd en speakers (behalve sub en center) vandaan :)
over het ruilen van speakers doen ze zeker niet moeilijk, want zoals zij ook zeggen: "je kan toch nooit in 1x weten dat iets mooi klinkt in je kamer!"

Guitar Hero III
Reg. datum: 13 juli 2000

Ik heb ook een heel origineel setje geloof ik :)

Receiver: Sony STR-DB930
Minidisk: Sony MDS-JB930
CD speler: Sony CDP-XB930
DVD speler: Sony NS400D (had geen eurotjes meer voor NS900)

En hier komt ie dan, de speakers:
Front: 2x B&W 602S2
Center: B&W CC6S2
Rear: 2x B&W 602S2

Kabelshit: IXOS toslinks, Oehlbach speakerkabel.

Aangezien me kamer erug klein is heb ik geen ruimte meer voor een 82cm tv(er staan ook 2 comps) maar daar komt verandering in aangezien ik ff van kamer ga swappen :)
Ook moet ik nog een sub kopen, wordt denk ik een REL Q150 of een B&W ASW1000.

Al met al veel Sony + B&W combinaties... ik vraag me af of men die gekocht heeft op aanraden, of dat met zelf te luisteren is geslagen, bij mij was het het laatste :)

Als ik alles heb(TV,sub) maak ik wel een foto ;)

Echt Hemaaaaaa
Reg. datum: 17 januari 2001

[quote
Al met al veel Sony + B&W combinaties... ik vraag me af of men die gekocht heeft op aanraden, of dat met zelf te luisteren is geslagen, bij mij was het het laatste :)
[/quote]

Inderdaad... vroeger had ik ook B&W's i.c.m. Luxman versterker. Klonk erg goed.
M'n huidige versterker is ook erg mooi. Over de speakers (mijns inziens het belangrijkst) heb ik ruim 2 maanden over gedaan om te beslissen welke het moest worden.
De Quadral klonk erg goed en waren op moment van beslissen toevallig in de uitverkoop :9 . Dus dat scheelde aanzienlijk in prijs.

Iemand nog suggesties voor mooie, kleine doch strakke rear's ? Die van quadral zijn nl. ¤ 450,- en dat vind ik knap veel voor rear's.

GSM.... Geen Snoer Meer

MO(L)D alles!!!

Ik heb de B&W's gekocht om hun :9 geluid. De sony versterker heb ik gekocht omdat ik het verschil niet echt kon horen tussen die sony en andere versterkers in die prijsklasse. De bediening en aansluitmogelijkheden van die sony zijn gewoon super!! :) (het geluid natuurlijk ook..)
en ik vond het er gewoon errug mooi uit zien ;)

BTW, Jag, ik kan niet w8ten op je pics, want volgens mij heb jij toch ook een heel errug lekker setje staan :9~
hoezo hebbie een 01V fobie :?

Canon 40D + BG-E2N | Canon 300D | 8mm/3.5 | 17-55/2.8 IS USM | 50mm/1.4 | 28-135/3.5-5.6 IS USM | 70-200/4L IS USM | Canon Speedlite 580EX II

quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 09:50 schreef 01V het volgende:
Ik heb de B&W's gekocht om hun :9 geluid. De sony versterker heb ik gekocht omdat ik het verschil niet echt kon horen tussen die sony en andere versterkers in die prijsklasse. De bediening en aansluitmogelijkheden van die sony zijn gewoon super!! :) (het geluid natuurlijk ook..)
en ik vond het er gewoon errug mooi uit zien ;)

BTW, Jag, ik kan niet w8ten op je pics, want volgens mij heb jij toch ook een heel errug lekker setje staan :9~
hoezo hebbie een 01V fobie :?
Omdat ik op mijn werk ook wel eens een 01V moet gebruiken (zo'n "grote" K3 is ook niet altijd even handig), en dat is dan altijd het idee krijg dat de mixer mij onder controle heeft ipv andersom :P.

quote:
Op donderdag 17 januari 2002 17:44 schreef JvS het volgende:
Nou, dan gaan we er toch een gezellig foto topic van maken? :P

http://tweakers.net/~crew/JvS/pics/kamer/hifihoek.jpg

a-a-u-u--t-t-t-o-o-o-o-w-w-w-a-a-ash

&gt;:)

* Lampje 's chello doetut weer :P
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 00:46 schreef DutchBoy2000 het volgende:

[..]

Zie een paar posts terug.. ff een snel kiekie...

Dit zijn me units:
[afbeelding]
[afbeelding]
heb je die receiver op het5 oor gekocht? wil er ook 1 kopen, icm mijn quadral shoguns. Twijfel nog tussen onkyo of denon.

Echt Hemaaaaaa

quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 10:56 schreef FFF het volgende:

[..]

heb je die receiver op het5 oor gekocht? wil er ook 1 kopen, icm mijn quadral shoguns. Twijfel nog tussen onkyo of denon.

Yep.. de combi Denon-Quadral klonk erg lekker. Shogun heb ik ook geluisterd, maar Aurum 7 klonk ff lekkerder, wat fijner in het midden/hoog. Maarja, hij is ook natuurlijk duurder :) .
Koop ook een mooie kabel erbij, doet wonderen. M'n vdHul Clearwater is mooi

GSM.... Geen Snoer Meer

©

quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 11:10 schreef DutchBoy2000 het volgende:

[..]

. Shogun heb ik ook geluisterd, maar Aurum 7 klonk ff lekkerder, wat fijner in het midden/hoog. Maarja, hij is ook natuurlijk duurder :) .
Zit ook van die mooie hoog units in :)

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Echt Hemaaaaaa

quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 11:36 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Zit ook van die mooie hoog units in :)
Indeed... :9~

GSM.... Geen Snoer Meer

MO(L)D alles!!!

quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 10:32 schreef Jag het volgende:

[..]

Omdat ik op mijn werk ook wel eens een 01V moet gebruiken (zo'n "grote" K3 is ook niet altijd even handig), en dat is dan altijd het idee krijg dat de mixer mij onder controle heeft ipv andersom :P.

[off-topic]
Dat je denkt dat die mixer jou onder controle heeft ipv andersom kan wel kloppen, de schuifjes bewegen nl vanzelf! &gt;:)

En ik vind het zelf idd ook lekkerder werken ook een grote mixer (ala K3) maar die is niet zo klein en multifunctioneel :9
[/off-topic]

©

quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 12:20 schreef 01V het volgende:

[..]

[off-topic]
Dat je denkt dat die mixer jou onder controle heeft ipv andersom kan wel kloppen, de schuifjes bewegen nl vanzelf! &gt;:)

En ik vind het zelf idd ook lekkerder werken ook een grote mixer (ala K3) maar die is niet zo klein en multifunctioneel :9
[/off-topic]
En relatief zo goedkoop ! :D Bovendien kan hij ook heel makkelijk voor digitale bronnen gebruikt worden :)

Hail to the king, baby
Reg. datum: 01 september 2000

Hee tbusquet, ik zie bij jou van die blokken onder je speakers staan. Hoe heb je die gemaakt?
Nu weet ik wel hoe je een blok van MDF maakt, maar heb je ze open of dicht aan de achterkant en heb je er ook nog verzwaring in?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 12:23 schreef tbusquet het volgende:

[..]

En relatief zo goedkoop ! :D Bovendien kan hij ook heel makkelijk voor digitale bronnen gebruikt worden :)
Maar aangezien ik die dingen toch niet zelf hoef te kopen is dat niet hetgeen waar ik me zorgen over maak :). Overigens gaat de ssu hem weer verkopen, niemand trekt dat ding :P. Overigens kan die 01V wel ontzettend veel, en als je heel weinig geld hebt kan ik me goed voorstellen dat je wel wat erin ziet.

©

quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 12:39 schreef Esger het volgende:
Hee tbusquet, ik zie bij jou van die blokken onder je speakers staan. Hoe heb je die gemaakt?
Nu weet ik wel hoe je een blok van MDF maakt, maar heb je ze open of dicht aan de achterkant en heb je er ook nog verzwaring in?
Zijn gewoon volledig gesloten MDF blokken.. een gaatje aan de bovenachterkant en helemaal gevuld met zand om resonanties naar de vloer te dempen.

Hail to the king, baby
Reg. datum: 01 september 2000

Ik dank u ;)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Reg. datum: 18 januari 2002

Cool!!!!:9~

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 29 30 31 32 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: