Uiteraard !quote:
Wazzeg u ?quote:
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Peerless Sub af! & discussie over home-cinema sets
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last
[Nieuw Topic]Uiteraard !quote:Op donderdag 17 januari 2002 23:12 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ben wel nr 2 he
Wazzeg u ?quote:edit:
Ik zie Cdonia![]()
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
CDonia staat op mijn versterkerquote:Op donderdag 17 januari 2002 23:27 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Uiteraard !
[..]
Wazzeg u ?
quote:Op donderdag 17 januari 2002 23:28 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
CDonia staat op mijn versterker
Op mijn versterker staat wat veiliger dan op de grond, ik heb 2 weken geleden Wiske onthoofd per ongelukquote:Op donderdag 17 januari 2002 23:31 schreef Baklap het volgende:
[..]
Gooeeeddd... (ben meer van Krimson ..) maar eeuuhh ik blijf een beetje achter... zit te twijvelen of ik de moeite ga doen om dat ouwe zooitje van mij nog even te laten zien...
Op zich wel leuk maar geen digi camwel DV cam maar geen software voorhanden... Probleem..
quote:Op donderdag 17 januari 2002 23:27 schreef willemj het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad al vaker negatieve dingen gelezen over die center... Maar het is toch wel belangrijk dat de klankkleur overeen komt? Als ik de M7 center koop ben ik daar natuurlijk zeker van.
Ik zal eens bij RAF naar die MS 950c vragen, maar is die niet veel duurder? Ik zit namelijk al iets over m'n oorspronkelijke budget heen
Ik ben nog niet van plan direct een sub te kopen; uit de M74's komt redelijk wat bas. Ik denk dat ik over een half jaartje ofzo een keer ga vragen of ik er 1 een dag mee kan krijgen om es te horen of het nou echt zo'n verschil is, en er dan evt. een te kopen.
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.
Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.
Wat eet jij altijd na de maaltijd?quote:Op donderdag 17 januari 2002 23:46 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Dit topic gaat weer open, persoonlijke vetes vecht je niet op deze manier uit JvS, dat hoor je te weten
quote:Op donderdag 17 januari 2002 23:45 schreef JvS het volgende:
Genoeg geplaagd. Een beetje gezelligheid tussen de tips door moet kunnen
. Beetje plagen ook
. (ik ken ze dus ook).
Topicje maar weer open. (actie BTW volledig onafhankelijk van post van Duck-Twacey (die mij eens een ICQ nummer moet doorgeven
).
quote:Op donderdag 17 januari 2002 23:35 schreef tbusquet het volgende:
Zou voor dezelfde setup kiezen als Eddo hierboven, front M73, rear M72 en dan center MS 905C. Dan houd je nog wat over voor een sub, die imo zwaar noodzakelijk is voor het film gebeuren, aangezien je fronts de bass uit het LFE kanaal anders weergeven dan een goede sub.
Als je naar RAF hilversum gaat moet je maar eens vragen naar Vincent, die weet er echt veel vanaf, en zal je altijd een eerlijk en goed onderbouwd antwoord geven.
quote:Op donderdag 17 januari 2002 23:55 schreef Eddo het volgende:
[..]
ik heb dus een sony center van tbusquet overgenomen en die vind ik voorlopig prima! heb ook naar die mission center zitten kijken, maar dat is meer plastic dan speakers
en hij was behoorlijk prijzig (als je kijkt wat je ervoor krijgt)
ik heb al een bootquote:Op donderdag 17 januari 2002 23:58 schreef Baklap het volgende:
[..]
Koop een boot... werk je dood...
Doe mee met A/V ... en leeg is de portomonais...
Jij bruuuut !!! Schande...quote:Op donderdag 17 januari 2002 23:34 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Op mijn versterker staat wat veiliger dan op de grond, ik heb 2 weken geleden Wiske onthoofd per ongeluk
hmm ik ook nog ergens in Loosdrecht...quote:Op donderdag 17 januari 2002 23:58 schreef Eddo het volgende:
[..]
ik heb al een boot
Big-Foot -> gecertificeerde idioot (door ReemF) | <Floor-is> Big-Foot: jij bent nog ergerr dan ik gewoon :o
wrom dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2002 00:02 schreef mweert het volgende:
Leuk topic dit heerlijk alle interresse in de AV wereld, ik schaam me bijna dood als ik al die apparatuur zie.
HEb je die van mijnog niet gezien...quote:Op vrijdag 18 januari 2002 00:02 schreef mweert het volgende:
Leuk topic dit heerlijk alle interresse in de AV wereld, ik schaam me bijna dood als ik al die apparatuur zie.
Big-Foot -> gecertificeerde idioot (door ReemF) | <Floor-is> Big-Foot: jij bent nog ergerr dan ik gewoon :o
Ik niet hoor, ik koop van de eerste de beste dwaas zijn speakers. 2e keer al realiseer ik me nu, die Pioneerpiepkistjes komen ook bij hem vandaanquote:Op vrijdag 18 januari 2002 00:05 schreef mweert het volgende:
Gewoon al die moeite die wordt gestopt in het vinden van de juiste componenten,
Terwijl ik meestal effen naar de winkel ga en als ik wat in mijn hoofd heb dan gaat het mee naar huis wat het ook mag kosten.
Maar hier is iedereen zorvuldig aan het zoeken naar de juiste klankkleur en de perfecte kabel.
LOL !!!quote:Op vrijdag 18 januari 2002 00:06 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik koop van de eerste de beste dwaas zijn speakers. 2e keer al realiseer ik me nu, die Pioneerpiepkistjes komen ook bij hem vandaan
quote:Op vrijdag 18 januari 2002 00:06 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik koop van de eerste de beste dwaas zijn speakers. 2e keer al realiseer ik me nu, die Pioneerpiepkistjes komen ook bij hem vandaan
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Peerless Sub af! & discussie over home-cinema sets
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona