ADSL Maxx abo van Cistron mogelijk met ISDN?

Pagina: 1
Acties:

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:07
Ik wil dus i.v.m. de prijsstijgingen van Mxstream over stappen op ADSL Maxx van Cistron. Ik lees alleen net dat het alleen mogelijk is met een analoge lijn. Wij hebben echter ISDN, betekend dit dat het dus op geen enkele manier mogelijk is om zo'n abo te krijgen?

Of moeten we dan ons ISDN abo opzeggen, dan gaat het namelijk niet door omdat me pa wel de extra lijnen van ISDN wil gebruiken?

There is no magic.

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:35
Mogelijkheid 1:

Wacht tot maart/april, dan is ADSL over ISDN mogelijk bij BBNed.

Mogelijkheid 2:

Vraag een nieuwe analoge lijn aan bij KPN en laat daar je ADSL overheen gaan.

• The Will
Ten eerste over mogelijkheid 1: Dan moet ik ook nog aansluitkosten gaan dokken, bij Cistron hoeft dat dus niet vanwege die actie van ze door de Mxstream prijzen verhogingn.

Over mogelijkheid 2: En hoe veel kost dat dan ongeveer want als het erg duur is dan moet ik het zelf gaan betalen en daar hebbik geen geld voor.

Edit: typo's

Edit 2: Oke een extra lijn aan leggen is dus niet te doen, dat is gewoon te duur. Damn eindelijk relexte aanbieding kan ik er weer geen gebruik van maken :(

Dan maar me vader om lullen dat ie ISDN weg doet.

There is no magic.

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-07 10:43
Op donderdag 10 januari 2002 16:57 schreef The_Will het volgende:
Edit 2: Oke een extra lijn aan leggen is dus niet te doen, dat is gewoon te duur. Damn eindelijk relexte aanbieding kan ik er weer geen gebruik van maken :(

Of je gebruik het truukje dat Danny ter Haar in cistron.broadband beschreef (kan alleen als die ISDN lijn die je hebt er al een jaar ligt): extra lijn (ISDN in jouw geval ;) ) aan laten leggen, die ga je ipv je "ouwe" lijn gebruiken en de oude laat je naar ADSL omzetten...

• The Will
Die ISDN lijn ligt er al zeker een paar jaar, maar daar moet ik dan toch gewoon ook voor betalen :? Dat kost namelijk echt ontzettend veel te veel voor mij.

Ik=arme sloeber ;)

There is no magic.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04:09

TheVMaster

Moderator WOS
Op donderdag 10 januari 2002 17:10 schreef PatMan het volgende:

[..]

Of je gebruik het truukje dat Danny ter Haar in cistron.broadband beschreef (kan alleen als die ISDN lijn die je hebt er al een jaar ligt): extra lijn (ISDN in jouw geval ;) ) aan laten leggen, die ga je ipv je "ouwe" lijn gebruiken en de oude laat je naar ADSL omzetten...
hehe dat is een heeel slimme truck!! alleen jammer dat ze NU nog geen ADSL via ISDN aanbieden van BBNed :( *hehe* en in maart is linesharing ook vast wel een optie..hehe..anders doen we dat alsnog....die truck die in cistron.broadband stond :)

Nieuw: DiscVault 26 — Beheer je fysieke schijvenverzameling | DiscVault 26. Beschikbaar als PWA en (binnenkort) native iOS app

• The Will
Wat is dat line sharing gedoe. Dat is er namelijk wel in mijn buurt, volgens postcode check.

There is no magic.

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 16:57 schreef The_Will het volgende:
Hou je d'r rekening mee dat je dan ook een nieuw modem moet aanschaffen, want je huidige Alcatel ISDN werkt namelijk niet op een analoge lijn.

• The Will
Weet ik maar hij doet het toch niet :( - Moet ik gvd bij die klote Planet/Mxstream combo blijven.

Ze moeten dus echt wel de kwaliteit verhogen hoor voor dat bedrag anders ga ik ze aanklagen ofzo >:)

There is no magic.

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-07 10:43
Op donderdag 10 januari 2002 18:14 schreef TheVisionMaster het volgende:

[..]

hehe dat is een heeel slimme truck!! alleen jammer dat ze NU nog geen ADSL via ISDN aanbieden van BBNed :( *hehe* en in maart is linesharing ook vast wel een optie..hehe..anders doen we dat alsnog....die truck die in cistron.broadband stond :)
Tsja, je zou dan idd nog een analoog ADSL-modem moeten kopen en die op de lijn waar alleen de ADSL over loopt gebruiken, dan kan het wel, maar da's wel zonde van je huidige ISDN-modem...

• The Will
Bij deze hebbik een grote hekel aan Planet Internet, Mxstream en Cistron.

There is no magic.

Pagina: 1