Toon posts:

[geen NS bij de NS] :r

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://www.ns.nl

Webmaster-wwwnsnl@reizigers.ns.nl

Weer zo'n (%*&@#(*$ Webmaster die (@#*$&#@($* O(@#$*&@# :P
Deze site werkt optimaal met Internet Explorer versie 4.0 en hoger. Indien u gebruik maakt van een lagere versie van Internet Explorer en/of Netscape Navigator, kunt u hieronder de nieuwste versie van Internet Explorer downloaden.
Ik heb het gedownload
toen een chmod 755 Iexplorer.exe gedaan

Maar hij werkt niet.

Grrr....als monopolisten zoiets doen wordt ik best (#$@&@#$

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

[topic=366425]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 02 januari 2002 14:04 schreef mithalph het volgende:
[topic=366425]
mmm, ok... Ik ben niet de enige, zelfs niet de 1e.

Damn, wat heb ik een hekel aan de NS. Altijd vetraging. Te lui om te werken. En nu ook nog een webmaster die #@($&#@

Ik ga ook maar ff mailen.
code:
1
2
3
4
5
flipz@ccsd324:~$ su root
Password:
ccsd324:/home/flipz# chmod 755 Iexplorer.exe
ccsd324:/home/flipz# ./Iexplorer.exe
ccsd324:/home/flipz#

ping -f www.ns.nl :r

Starting nmap V. 2.12 by Fyodor (fyodor@dhp.com, www.insecure.org/nmap/)
Interesting ports on www.ns.nl (217.194.102.162):

:P

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-07 07:39

Valium

- rustig maar -

Beste NS webmaster,

Ik was altijd een vaste bezoeker van de NS website. Nu is ineens voor mij de website onbenaderbaar geworden. Ik vraag mij af waarom?

Wat mij als computerexpert vooral zorgen baart, is dat u een programma aanbeveelt die er (vanuit historisch oogpunt) om bekend staat gevaarlijk te zijn voor de privacy. Ook biedt de browser (Microsoft Internet Explorer) geen goede ondersteuning voor html 4.0 en XHTML 1.0. In plaats daarvan bepaalt Microsoft een eigen standaard die niet werkt op andere browsers.

Normaal gesproken ben ik er niet op tegen dat een bedrijf kiest voor een bepaald product, echter hier wil ik wel bezwaar tegen aantekenen. Vooral omdat het hier over een programma gaat wat door een door rechtzaken en monopoliemisbruik geteisterd bedrijf geproduceerd wordt. Dit stelt ook uw website niet in een al te positief daglicht.

Hier komt nog bij, dat een bepaald deel van de internetters (Mensen die geen Windows/Mac gebruiken) hierdoor buiten de boot vallen. Vanuit marketingoogpunt heeft Microsoft namelijk besloten geen browser beschikbaar te stellen voor concurrende besturingssystemen. Dit is in mijn ogen een kwalijke zaak voor u, aangezien een bedrijf die op deze manier zaken doet, geen lang bestaansrecht beschoren is in deze vorm. U zou er beter aan doen om bijvoorbeeld Netscape 6.2 aan te bevelen. Deze browser is beter uitgerust wat betreft standaardondersteuning en is ook voor een groter publiek bruikbaar. Bovendien is de continuiteit van deze browser beter gegarandeerd aangezien het om een project gaat wat gedragen wordt door de gebruikers zelf. Dit in tegenstelling tot de Marketing en Winst gedreven pogingen van MSIE. De nadelen stapelen zich torenhoog op, en het is in mijn ogen dan ook totaal onbegrijpelijk dat u kiest voor zulk een inferieur product. De enige reden die ik hier zou kunnen verzinnen is dat de MSIE browser zelf programmeerfouten repareert bij het laden van de pagina. Als uw keus is gebaseerd op deze eigenschap, dan kunt u beter een ander ontwikkelteam aannemen voor uw aanwezigheid op het internet.

Ik wil u danken voor de tijd die u heeft genomen om naar mijn relaas te luisteren en hoop oprecht dat u begrijpt dat het mij ernst is. Ik zou ook graag zien dat u deze brief doorstuurt naar de personen die voor deze keus verantwoordelijk zijn.

Hopelijk tot ziens op uw website,
Vincent van Adrighem
Zo, en nu maar kijken of ze d'r wat mee doen.

Verwijderd

Kan niet iemand die site hacken??? >:)

• Bobco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10-2023

Bobco

I used to dream about Verona.

Ik heb ook maar even een mailtje gestuurd waarin ik vriendelijk gevraagd heb om in ieder geval die belachelijke browser-check uit te zetten. Ze mogen van mij zelf weten of ze allerlei proprietary dingen van IE willen gebruiken, maar zet de site in ieder geval open voor de anderen.

With the light in our eyes, it's hard to see.

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 02 januari 2002 14:45 schreef Valium het volgende:

[..]

Zo, en nu maar kijken of ze d'r wat mee doen.
zo zo :) das een goeie mail

PSN: Houtvlot

Verwijderd

Da's inderdaad wel een brief waar ze wel op moeten antwoorden.... staan duidelijke argumenten in waar ze niet omheen kunnen.

WildCat

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07 17:01

Niek

f.k.a. The_Surfer

File -> Quick Preferences -> Identify as MSIE 5.0 -> F2 -> www.ns.nl ;)

Maar het is niet leuk... :( vooral als je ziet dat de site prima werkt in Opera en die melding dus nergens op slaat :r |:(

En die webmaster kan nog geen HTML ook, er staat mailto:%20Webmaster-wwwnsnl@reizigers.ns.nl :r

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Voor de tweede maal dan maar :Z

[topic=366425]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• ewasx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11-2025
Dan zal ik het hier ook ff zeggen:

www.bahn.de als je een alternatief zoekt. Dit is de Duitse planner maar die werkt voor heel Europa, dus ook voor Nederland. En natuurlijk een mailtje naar de ns sturen.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-07 15:26
Graag verder in ander topic.

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.