Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-04 16:51
Ik heb hier dus een Samsung Yepp E32 MP3 speler die nog wel muziek enzo afspeeld, maar ik krijg m niet meer verbonden met mijn pc, ik heb nu windows XP dus dat kan misschien wel het probleem zijn.

Ik heb een aansluiting via de paralelle poort en de nieuwste versie van de Yepp explorer, maar als ik op connect klik zegt ie dus dat ie niet kan verbinden (er staat wel connect in het schermpje)

Nou heb ik al vaker problemen gehad met dat apparaat, altijd zuinig op geweest enzo, maar toch vaak kapot, nu is mijn garantie verlopen en kan ik er dus niet mee terug |:(

Heeft hier iemand dit zelfde probleem gehad? Hoe valt het op te lossen? Kan ik anders een USB kabel ergens kopen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
;( niemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je maakt je niet geliefd als je een topic na 1 1/2 uur al omhoogkickt, verw8 nu geen reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 22 december 2001 17:27 schreef mark_dabomb het volgende:
Je maakt je niet geliefd als je een topic na 1 1/2 uur al omhoogkickt, verw8 nu geen reacties meer
waarom zou hij geen reakties meer krijgen, er zullen best wel mensen zijn die hem kunnen helpen hij moet helaas alleen heel even wachten omdat die mensen die dit probleem hebben gehad of die weten hoe dit opgelost moet worden er nu nog niet zijn.

misschien dat hij er zelf wel achter wa gekomen. je had dus niet meteen hoeven te zeggen dat hij nu geen reakties meer zou krijgen, als ik wist hoe dat opgelost moest worden had ik hem geholpen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 22 december 2001 17:32 schreef researcher het volgende:

[..]

waarom zou hij geen reakties meer krijgen, er zullen best wel mensen zijn die hem kunnen helpen hij moet helaas alleen heel even wachten omdat die mensen die dit probleem hebben gehad of die weten hoe dit opgelost moet worden er nu nog niet zijn.
gelukkig zijn niet alle GoTers hier alleen maar om te zeiken net zoals mark_dabomb doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
Nou sorry dan, ik wil alleen maar dat mijn mp3 speler tot leven komt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 22 december 2001 17:36 schreef Koeschaap het volgende:

[..]

gelukkig zijn niet alle GoTers hier alleen maar om te zeiken net zoals mark_dabomb doet
idd, respect voor anderen is een groot woord!! Het moet ook wel leuk blijven hiero!!

ff ontopic....
Heb je wel drivers enzo geinstalleerd (voor win2k) (ik neem aan dat er geen drivers zijn voor winxp) dus niet alleen die software maar ook de drivers :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
Zijn geen drivers voor, alleen een programma, de Yepp Explorer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow, weet ik dat ook weer... is die software wel compatable met xp??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
Ja dat weet ik dus niet, had m al op win98 compatibility gezet, maar dat hielp niet, met windows 98 ging het ook al niet te best, 2 minuten na ik op connect klikte zij die dat ie niet kon connecten, maar toen kon ik nog wel gewoon muziek uploaden, nu doet ie helemaal niks meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer die software eens met de compitability wizard in win2000 of win98 modus te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:45

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik move 'm ff in het goede forum

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
Heb ik allemaal al geprobeerd, winxp patch, andere windows compat. niks helpt ik heb zelfs al geprobeerd om de WMP plug-in te krijgen om daarmee te uploaden, maar die was er niet voor de Yepp :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-07 09:37
ja dit heb ik ook met m'n yepp 32, onder windows 2000 werkte hij nog wel, onder windows xp kan de yepp explorer niet meer bestanden kopieeren naar de mp3 speler, maar hij maakt wel (half) verbinding met m'n yepp.

ik denk dat dit toch echt aan windows xp ligt en waarschijnlijk moeten we wachten op een yepp explorer voor xp :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier ook niet van die niet-officiele programmaatjes voor?
Dat had ik namelijk met mijn Rio, die kon met het proggie van Diamond ook niet uploaden onder W2K (onder XP niet geprobeerd), maar met een ander mooi programmaatje gaat het als een speer, ook onder XP.
Meen me te herinneren dat er zoiets ook was voor de Yepp.
Suc6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
Op zaterdag 22 december 2001 17:59 schreef Freez het volgende:
ja dit heb ik ook met m'n yepp 32, onder windows 2000 werkte hij nog wel, onder windows xp kan de yepp explorer niet meer bestanden kopieeren naar de mp3 speler, maar hij maakt wel (half) verbinding met m'n yepp.

ik denk dat dit toch echt aan windows xp ligt en waarschijnlijk moeten we wachten op een yepp explorer voor xp :'(
Heheh, bij mij connecte hij al half in windows 98 :P
Op zaterdag 22 december 2001 18:04 schreef cYbert het volgende:
Zijn hier ook niet van die niet-officiele programmaatjes voor?
Dat had ik namelijk met mijn Rio, die kon met het proggie van Diamond ook niet uploaden onder W2K (onder XP niet geprobeerd), maar met een ander mooi programmaatje gaat het als een speer, ook onder XP.
Meen me te herinneren dat er zoiets ook was voor de Yepp.
Suc6 ;)
Hmm, das intressant, tijd om te gaan googl'en!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees net dat een Creative Nomad een Yepp in disguise is. Misschien kun je iets met die kennis?

Heb je trouwens al gekeken naar de instellingen voor de parallel-poort? ECP ed.?

Check ook dit topic ff: [topic=315399/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
Op zaterdag 22 december 2001 18:21 schreef cYbert het volgende:
Lees net dat een Creative Nomad een Yepp in disguise is. Misschien kun je iets met die kennis?

Heb je trouwens al gekeken naar de instellingen voor de parallel-poort? ECP ed.?

Check ook dit topic ff: [topic=315399/1/25]
Misschien kan ik iets met die kennis als je me eerst uitlegt wat het betekend, en ECP heb ik al ingesteld in bios maar dat hielp niets... :(

Ik vindt dit nu echt vervelend worden, koop je zo'n ding van 400 piek en dan werkt het nog niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Misschien gewoon es met naar een vriend ofzo gaan en daar ff proberen ? dan weet je al of het de speler is of je computer ... (doe ik meestal toch, eerst effe kijken op wat andere computers, met ander os enzo, andere drivers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
|:( dat ik daar niet eerder aan dacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een Yepp E+ 32mb.
Onder win89 werkte hij wel, maar als ik heb op win2k wil installeren geeft ie aan dat het doel-OS niet compatible is.
Waar zou ik een geupdate Yepp Explorer kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mijn Yepp 64E heb ik via deze url:

http://www.samsungelectro...loads/downloads_list.html

de drivers voor XP kunnen downen. De mijne werkt nu onder WinXP, weer net als voorheen perfect.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al drivers woor win2k gedownload, maar hij wil niet downloaden naar de player :'(
toch maar een ander player kopen: Creative Jukebox 10gb :9~
Pagina: 1