Ik heb hier sinds kort kabel aansluiting en heb winroute pro voor internetdeling. Nou heb ik begrepen dat Winroute ook een firewall is. Maar Norton vind ik een keie handig ding. Maar van die winroute snap ik echt niks van
Bij Norton Firewall krijg je telkens een vraag of die apllicatie die i-net toegang wilt, of deze ook op i-net mag. Maar bij winroute krijg je helemaal niets 
Als ik nou ook Norton Firewall erop zet, dan vraag deze telkens of winroute op i-net mag. Ik kan hem moeilijk geen toegang geven. Dus zeg ik bijvoorbeeld, permit of automatic. Maar heeft dit dan nut? Wan alles gaat dus (van binnen af naar buiten) eerst via winroute, en danvia Norton Firewall. En aangezien winroute permissie heeft kan "het" gewoon op i-net. toch?
Als ik nou ook Norton Firewall erop zet, dan vraag deze telkens of winroute op i-net mag. Ik kan hem moeilijk geen toegang geven. Dus zeg ik bijvoorbeeld, permit of automatic. Maar heeft dit dan nut? Wan alles gaat dus (van binnen af naar buiten) eerst via winroute, en danvia Norton Firewall. En aangezien winroute permissie heeft kan "het" gewoon op i-net. toch?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??