Toon posts:

DIT is ongelooflijk!! ZOEK de verschillen!

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus het ASUS TUSL2-C moederbord gehaald vamiddag..

EN WAT DENK JE!!!

Hier een link naar de foto waar mijn oude en de Asus moederbord op staan..

ZOEK de 7 (en de rest) verschillen!!

GADVER wat WAARDELOOS dat dat kreng er niet in past!!!
Ik had al gedacht om die Asus 4kant te zagen,, maar das ook niet echt een optie..

Naja,, nu zou ik natuurlijk een systeemkast kunnen gaan kopen....... Maarja,, WHAT's NEXT!!!???

Misschien dat iemand dat linker moederbord (huidige) bekend voorkomt???

DE FOTO!! ---> http://208.44.124.20:8080/images/2139.jpg <---

PS: Ik trek die Toshiba maar door de plee geloof ik.. Ik heb HELEMAAL gehad met dat kreng.. |:( ;( :'( :(

Is het verstandig zo'n simpele kast van 100 piek te kopen waar een 300 wat voeding in zit?? Of krijg ik dan daar weer problemen mee??? ZUCHT... dat kost weer 100 piek,, of zijn er elders goedkopere kasten?

Verwijderd

Ik zelf een norrod kast van rond de 100 piek, geen problemen mee. Alleen wat aan de kleine kant.

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-01 07:49
ik heb een kastje van 80 piek van de HCC (van een paar duisters) en die is perfect.

• Knakker
  • Laatst online: 02-07 20:54
Sorry hoor, maar je WEET toch dat je een mATX kast hebt en dus óf een mATX moederbord moet kopen óf een nieuwe ATX kast :P

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 november 2001 23:54 schreef Knakker het volgende:
Sorry hoor, maar je WEET toch dat je een mATX kast hebt en dus óf een mATX moederbord moet kopen óf een nieuwe ATX kast :P
een WAT voor kost?? Wat is een mATX kast nou weer dan? Naja,, iets wat ik HEB blijkbaar.. Maar zijn daar wel moederborden voor te krijgen dan??

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

mATX = Micro ATX.
Zijn MoBo voor te krijgen hoor, maar deze hebben iets van 3 PCI en misschien een AGP.
Vaak hebben ze dingen onboard enzo.

And The Only One

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 00:02 schreef Diamon het volgende:
mATX = Micro ATX.
Zijn MoBo voor te krijgen hoor, maar deze hebben iets van 3 PCI en misschien een AGP.
Vaak hebben ze dingen onboard enzo.
:( Dat is nou de reden dat ik van dit ding af wou...

ZUCHT..

Iemand belangstelling voor een kast met mobo en 512MB geheugen? Verder is alles er uit... |:(

Tsjaa.. Het leven van een computergebruiker gaat NIET over rozen heb ik al door.. :r

Verwijderd

maar ja, een goed vooronderzoek vergemakkelijkt het leven wel enorm |:(

• Captain_Duck
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08-2021

Captain_Duck

domme eend

(jarig!)
hah, 3 pci sloten, geluks vogel :) op mijn oude ibm aptiva (amdk6 2-300) had ik er 1 ! (en 1 isa slot)

micro atx

is dat voor desktop kasten ofzo ???

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-06 09:45
Op zich ook redelijk slim, ik bedoel, je ziet ook niet dat je nieuwe plank groter is ofzo ???

Altijd handig om zoiets vantevoren uit te zoeken...

naja, scoor een nieuwe kast, 100,- ofzo ben je klaar, en heb je meer ruimte :)

Die oude plank lijkt me zo op de foto te zien een Intel mainboard, gezien layout/kleur/opbouw.
alleen die VIA chip doet me beetje twijfelen, zou ook een Compaq plank kunnen zijn..

is iig wel microATX, maar dat had je zelf ook inmiddels door :)

• Carnifex
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-06 18:33

Carnifex

auch

>:) LOL >:)

>:) sorry, maar moet ff >:)

• DJSmiley
Op dinsdag 27 november 2001 00:10 schreef Captain_Duck het volgende:
hah, 3 pci sloten, geluks vogel :) op mijn oude ibm aptiva (amdk6 2-300) had ik er 1 ! (en 1 isa slot)

micro atx

is dat voor desktop kasten ofzo ???
uATX (Micro ATX) is voor mini kassies, 2 5.25" sloten, lichte voeding, kleine mammaplank, veel onboard (el-cheapo)

Midi tower: 3 5.25" sloten, normale plank kan erin

Middle tower: 4 5.25" sloten

Bigtower : Lekker veel 5.25" sloten >:)

• InterCC
  • Laatst online: 14-06 13:42
GADVER wat WAARDELOOS dat dat kreng er niet in past!!!
Sorry hoor, maar omdat jij te dom ben om de verschillen tussen microATX en een normaal ATX mainbord te snappen is een normaal mainbord ineens een waardeloos kreng?

Je moet de fout bij je zelf zoeken, want er zou een hele grote bouwlamp moeten gaan branden als je weet dat je maar 3 pci sloten heb en een ander mainbord 5 of 6..

Oplossing. Gewoon een andere kast kopen. En doe dan een wat duurdere dan 100 piek, want meestal zit er een klote voeding in en/of is de kast slecht afgewerkt.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 00:13 schreef Carnifex het volgende:
>:) LOL >:)

>:) sorry, maar moet ff >:)
WRIJF het anders even in zeg! ;)

Jullie moesten eens WETEN wat ik allemaal aan vooronderzoek heb gedaan!! maar nog NOOIT bij stil gestaan dat ik NIET een standaart MOBO had!! :(

Tsjaa,, ongeveer 1,5 uur nadat ik op weg was naar Norrod was iemand zo slim om het te zeggen.. HELAAS was ik al zo dom om mijn nieuwe mobo te halen! :( |:(

• DJSmiley
Op dinsdag 27 november 2001 00:15 schreef InterCC het volgende:

[..]

....

Oplossing. Gewoon een andere kast kopen. En doe dan een wat duurdere dan 100 piek, want meestal zit er een klote voeding in en/of is de kast slecht afgewerkt.
I agree, 100,- heb je een kastje, omdat je el-cheapo budget hebt, zal t daar wel op uitdraaien,
maar toch kun je beter een fatsoenlijke kast scoren. (Aopen, Inwin enz)
Kost iets meer, VEEL minder pleisters nodig bij bouwen/modden,
en de voeding is stukken beter..

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 00:15 schreef InterCC het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar omdat jij te dom ben om de verschillen tussen microATX en een normaal ATX mainbord te snappen is een normaal mainbord ineens een waardeloos kreng?

Je moet de fout bij je zelf zoeken, want er zou een hele grote bouwlamp moeten gaan branden als je weet dat je maar 3 pci sloten heb en een ander mainbord 5 of 6..

ACH.. LEKKER vriendelijk zeg! :7 Maar ik zij niet dat ik het een waardeloos KRENG vond.. (BETER lezen!) Ik zij dat ik het WAARDELOOS vond dat het kreng niet paste!! En das dus niet dat ik het een waardeloos kreng vind,, want ik KAN er nog niet eens over oordelen...
Maar toch bedankt over de tip van de voeding....

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Je kijkt toch eerst voordat je wat koopt of je er wat aan hebt je weet toch als je een kleine kast hebt er geen groter moederboard in past ?

Je gaat toch ook niet eerst een garage bouwen en dan er later achter komen dat je een limo hebt die net een meter te lang is ????

Maar goed koop gewoon een ander kastje :Y)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Of je gaat modden, ik zou met een zaag beginnen >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 00:25 schreef Padje het volgende:
Je kijkt toch eerst voordat je wat koopt of je er wat aan hebt je weet toch als je een kleine kast hebt er geen groter moederboard in past ?

Je gaat toch ook niet eerst een garage bouwen en dan er later achter komen dat je een limo hebt die net een meter te lang is ????

Maar goed koop gewoon een ander kastje :Y)
WIE zegt dat ik een kleine kast heb?? Dat ding IS niet kleiner dan een ander... Die van mijn vader is net zo groot en heeft een gewoon mobo...

Ik weet zeker dat meer mensen zich erin zouden vergissen!

Maar die zaag had ik ook al over gedacht... Maar of die reststukjes ook ergens in passen wist ik niet.. MIsschien kan ik die wel in die pci sloten duwen..

VOILA! Oplossing gevonden! Hheheh,, ZAAGGGG :P

Maar ik ga slapen! Ik geloof het wel weer! Waardeloos dagje zo,, en dat nog wel op mijn verjaardag!! :(

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Doe niet moeilijk en koop gewoon een nieuwe kast :)
Ik zie niet echt wat het probleem is heeh

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:22

Exirion

Gadgetfetisjist

Koop een ander mainboard (ruilen is meestal echt niet zo'n probleem) of een andere kast. Een beetje dat ding hier de grond in blijven boren heeft weinig zin.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.