Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Rejgun
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 20:10

Rejgun

Leven is Bier drinken

sinds vandaag eindelijk ook XP ge´nstaleerd.
Met m'n domme kop echter niet goed gekeken en dus heeft XP zich ge´nstaleerd op de D schijf;

aangezien ik geen 2 keer een OS nodig heb , heb ik D geformateerd en opnieuw ge´nstaleerd op de C schijf.

Het probleem is nu dat ik bij het opstarten van de pc een keer op enter moet drukken, omdat er wordt aan gegeven dat er 2 keer XP opstaat.

de ene werkt logischerwijs natuurlijk niet meer, maar hoe/waar kan ik instellen dat XP gewoon automatisch wordt opgestart zonder een keer een enter te moeten geven?

Audi: Vorsprung durch Technik

• Klippy
  • Laatst online: 21:03

Klippy

Still Game

Simpelste is ff rechtsklikken op Deze Computer dan eigenschappen en ergens bij advanced en dan startup and recovery uit de kop.
Kan je daat kiezen uit OSen. Als het goed is kan je daar wel 1tje uitzetten, anders ff handmatig je boot.ini aanpassen, zit ook een knopje voor in dat scherm.

• Rejgun
  • Laatst online: 20:10

Rejgun

Leven is Bier drinken

thx, het is allemaal ff zoeken bij xp

bij program files is alles gewoon blijven staan zoals ik het onder ME had,

is het nu toch beter om dit allemaal te deleten en alles opnieuw te instaleren? de programmas verschijnen immers niet in het startmenu en ook niet in het gedeelte van software toevoegen/verwijderen

Audi: Vorsprung durch Technik

• Crash
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 18-08 13:44

Crash

Multiple Personality Syndrome

quote:
Op dinsdag 20 november 2001 00:57 schreef Rejgun het volgende:
thx, het is allemaal ff zoeken bij xp

bij program files is alles gewoon blijven staan zoals ik het onder ME had,

is het nu toch beter om dit allemaal te deleten en alles opnieuw te instaleren? de programmas verschijnen immers niet in het startmenu en ook niet in het gedeelte van software toevoegen/verwijderen

Een 'clean install' had bij mij idd de voorkeur.
Gewoon alles een keer opnieuw installeren.
Zo heb ik het gedaan.
Geeft volgens mij ook de minste problemen :)
Pagina: 1

Populair: Gamescom 2014 Websites en communities Smartphones Beheer en beveiliging Windows Sony Microsoft Games Consoles Besturingssystemen

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013