Toon posts:

3d bril asus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
iemand ervaring met de 3d bril van asus??

ik dacht maar weet niet zeker dat je daarvoor een 100mhz beeldscherm nodig had????

Verwijderd

hoeft niet, je kunt ook stereoview met twee schermpjes tegelijk maar dan heb je een hoge resolutie nodig (werkte absoluut niet lekker bij mij)

de andere oplossing is inderdaad 100Hz of hoger beeldscherm. Werkt best leuk. Meer niet... Leuk...

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-07 22:37
Ik heb in reviews gelezen dat de Elsa bril algemeen genomen beter is qua comfort/beeld/hoofdpijn enzo. Als je dus nog geen Asus videokaart hebt zou je misschien beter die kunnen nemen, als je per sé een brilletje wilt.

Ikzelf heb iig geen ervaring met zo'n ding. De coolheidsfactor is in ieder geval niet erg hoog om met zo'n ding voor de compu te gaan zitten :) maar misschien dat het wel leuk is. Lijkt me na een tijdje wel te vervelen trouwens.

Verwijderd

Ik heb een Elsa IR Bril gehad en dat was zeker geen pretje met een 70Hz monitor. Met mijn nieuwe 85Hz op 1024*768 ging het al wat beter.
Maar de eerste keer is echt wennen. Het is net of je ogen alle kanten opdraaien na het afzetten van de bril. Echt hoofdpijn heb ik er niet van gekregen.
Zo erg cool is zo'n bril niet. Bij de meeste spellen werkte het niet goed naar behoren. Dit licht denk ik eerder aan de drivers dan aan de bril zelf. Het is wel een keer vet om te zien hoe die meteoren van 3dmark 99 in 3d komen voorbijvliegen, en ook de helicopter scene uit 3dmark 200 ziet er vet uit. Maar verder werkt de bril gewoon ronduit slecht.
Maar een 100Hz is zeker aan te raden, liever zelfs en 120Hz. :P

Verwijderd

En gebruik de nvidia 3d stereo drivers die bij de 12.41 drivers zitten :)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-07 07:14
Op woensdag 03 oktober 2001 11:36 schreef La_Gomera het volgende:
iemand ervaring met de 3d bril van asus??

ik dacht maar weet niet zeker dat je daarvoor een 100mhz beeldscherm nodig had????
Lol was je me monitor maar 100 mhz!!! :) het is 100 hz :+

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

is dat die 3d vr bril?

zou je met die bril dan ook zo kunnen quaken?

lijkt me wel cool om een Xje te zien..

(krijg vd week m'n asus v7700)

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 12:47
Ik heb zo'n 3D bril van Asus (zat bij mijn 7700 deluxe). Het is op zich wel cool, UT en Quake in 3D. Maar om nou te zeggen dat het beter speelt, nee dat niet. Het is gewoon wat mooier. Bij Need For Speed 5 is het een stuk mooier. Ook Expendable speelt mooi met 3D.

Over meer spellen hoor ik graag. :)

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Met 3D-brillen wordt de refresh-rate gehalveerd, dit verklaart dus ook de hoofdpijn die veel mensen krijgen.

Scherm op 75 Hz, met bril maar 37,5 Hz!

Op mijn Iiyama heb ik spellen op 120 Hz gespeeld, en dan is het wel te doen, maar echt cool is anders!

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 14:29 schreef paella het volgende:
Ik heb zo'n 3D bril van Asus (zat bij mijn 7700 deluxe). Het is op zich wel cool, UT en Quake in 3D. Maar om nou te zeggen dat het beter speelt, nee dat niet. Het is gewoon wat mooier. Bij Need For Speed 5 is het een stuk mooier. Ook Expendable speelt mooi met 3D.

Over meer spellen hoor ik graag. :)
Met mij ELSA deed nfs 5 het k*t, maar half-life en couterstrike zijn ook wel vet in 3d.

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 06:41

4play

-Nintendo- fan

volgens mij kan je d'r niet mee quaken omdattie alleen werkt in d3d dachtik (maar dat kan veranderd zijn) en met starwars race werken ze erg leuk... maarja das een gaar spel :)

【ツ】Oude / Crappy tech is in mijn ogen beter en leuker dan dan High tech.【ツ】

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 oktober 2001 14:17 schreef Termin8or het volgende:

[..]

Lol was je me monitor maar 100 mhz!!! :) het is 100 hz :+
goh mensen kunnen hier ook niks verkeerd typen of het wordt al afgekraakt :P
Pagina: 1