Optie 1 (Scan Now) is aanvullend, het spoort eventuele onrechtmatigheden op, maar is niet specifiek de oplossing voor dit probleem. Het zou weliswaar de oorzaak ervan kunnen opsporen, maar het betekent niet dat dit ook werkelijk gebeurt. Heel vaak wordt hiermee helemaal niets gevonden.
Optie 4 werkt inderdaad perfect, zij het dat wel even opnieuw moet worden opgestart.
Het is evenwel alleen maar symptoombestrijding, zie later in dit bericht.
Ik heb een paar weken geleden dit zelfde probleem ook geplaatst, waarop ik van AnonymousWP deze oplossing kreeg. Met succes. Microsoft geeft zelf ook nog een iets andersluidende oplossing in
http://answers.microsoft....9?tm=1439371978536&auth=1.
Er zit wel een schoonheidsfoutje in, dat ik ook meldde in mijn antwoord maar waar ik geen reactie op kreeg, namelijk vóór het woord "Register" hoort nog een spatie. Maar blijkbaar hadden degenen die succes meldden dit wel gezien, evenals het opnieuw moeten opstarten. Hetzelfde geldt voor de aanhalingstekens en accolade op het end, uiteraard horen die er niet bij (ze staan aan het begin ook niet).
Hoe dan ook, het werkt en het is voor mij eveneens een raadsel wat didjas bedoelt met zijn bedenkingen. Wat wordt er dan kapot gemaakt, kun je een voorbeeld noemen didjas? En heb heb jij dan een andere oplossing dan deze van notabene Microsoft zelf? Denk jij het beter te weten dan de mensen daar? Ik ben reuze benieuwd, misschien schud jij ook even de oorzaak uit de mouw?
Zelf heb ik aanvullend ook "even" Optie 1 gedaan, of liever gezegd laten doen, maar die vond niets onregelmatigs, dus ook niet de oorzaak van het probleem. De eventuele bug die dit veroorzaakt is er dus nog steeds niet uit.
Edit:
Ik bladerde even terug didjas en zag de problemen staan die je ondervond.
Ik kan hier maar één ding over zeggen, ik herken ze totaal niet en van anderen verneem ik tot nu toe ook niets van dien aard. Ik had alleen de eerste keer de melding van fout commando. En vond daarna vrij gemakkelijk die ontbrekende spatie en die er er niet bij horende twee tekens op het end. Kan het zijn dat dat jou heeft dwars gezeten? Hoewel, bij mij had dat alleen die foutmelding "
verkeerd commando"of iets van die strekking tot gevolg en werd er verder helemaal niets mee gedaan.
PS:
Ik zag dat Tweakers deze verwijzing wel het predicaat "Beste antwoord" heeft gegeven, met name juist dat punt 4. Dus .......
Tenslotte:
Ik zag ook nog dit bericht:
Kan het zijn dat dit werd veroorzaakt door dat bovengenoemde foutje?
[
Voor 13% gewijzigd door
Techneut op 06-01-2016 17:10
]