Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met dit systeem graag redelijk kunnen gamen op hoge (liefst ultra) settings en full hd
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget isniet zo hoog, max +/- 500 euro, liefst minder. Assemblage wil ik zelf doen, verzendkosten inclusief
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik wil geen componenten meenemen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart is een must, verder liefst micro-atx form factor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een beetje stil.
Ga je overklokken?
Een beetje overklokken is leuk, maar ik ga niet voor de optimale prestaties
Het onderstaande systeem heb ik samengesteld, mede op basis van de laatste BBG voor de budget game pc. Zowel vanuit duurzaamheids- als prijsperspectief ben ik een redelijke voorstander van 2de hands aankopen (betrouwbaar via Tweakers uiteraard). Dit betekent dat een betere 2de hands videokaart misschien een goede optie is, alleen vraag ik me ernstig af wanneer de CPU een bottleneck vormt. 2de hands vind je bijvoorbeeld een AMD R9 280x al rond dezelfde prijs als een nieuwe R9 270 editie uit de BBG.
Graag jullie ideeën en adviezen, het wordt mijn eerste volledige pc-build nl.
Ik wil met dit systeem graag redelijk kunnen gamen op hoge (liefst ultra) settings en full hd
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget isniet zo hoog, max +/- 500 euro, liefst minder. Assemblage wil ik zelf doen, verzendkosten inclusief
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik wil geen componenten meenemen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart is een must, verder liefst micro-atx form factor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een beetje stil.
Ga je overklokken?
Een beetje overklokken is leuk, maar ik ga niet voor de optimale prestaties
Het onderstaande systeem heb ik samengesteld, mede op basis van de laatste BBG voor de budget game pc. Zowel vanuit duurzaamheids- als prijsperspectief ben ik een redelijke voorstander van 2de hands aankopen (betrouwbaar via Tweakers uiteraard). Dit betekent dat een betere 2de hands videokaart misschien een goede optie is, alleen vraag ik me ernstig af wanneer de CPU een bottleneck vormt. 2de hands vind je bijvoorbeeld een AMD R9 280x al rond dezelfde prijs als een nieuwe R9 270 editie uit de BBG.
Graag jullie ideeën en adviezen, het wordt mijn eerste volledige pc-build nl.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 860K Black Edition Boxed | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Asus A88XM-A | € 46,73 | € 46,73 |
| 1 | Club3D Radeon R9 270 '14 Series | € 134,95 | € 134,95 |
| 1 | Seagate ST1000DX001, 1TB | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Sharkoon MA-M1000 | € 29,99 | € 29,99 |
| 1 | TP-Link TL-WN881ND | € 10,95 | € 10,95 |
| 1 | Sharkoon Silent Eagle 800, 140mm | € 13,79 | € 13,79 |
| 1 | G.Skill Sniper F3-14900CL9D-8GBSR | € 72,16 | € 72,16 |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 14,95 | € 14,95 |
| 1 | Sharkoon WPM500 V2 | € 39,99 | € 39,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 499,46 | |