Hallo,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil eigenlijk veel verschillende dingen doen met dit nieuwe systeem.
Schoolwerk: Word en die onzin, maar ook Autocad en Revit.
Hobby: Adobe producten zoals Photoshop en Illustrator, Ook 3d software als Blender, Cinema 4D en zBrush. Dit zijn vaak grote bestanden. Bijvoorbeeld als ik in photoshop bezig ben heb ik al gauw een canvas van 4000px bij 4000px met een dpi van 200+.
Gamen: Momenteen speel ik alleen LoL omdat mijn laptop gewoon niet veel meer aan kan. Maar ik wil wel wat grotere en mooiere spellen gaan spelen zoals de nieuwe Far cry, Dragon age inquisition, GTA V etc.
En verder kijk ik veel streams op twitch.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 1000,- Het liefst er wat onder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb momenteel helemaal niks. Dus ik moet er een toetsenbord, muis en beeldscherm bij hebben.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 video kaart lijkt mij wel voldoende, ook zet ik veel op een externe harde schijf dus aan 1 TB opslag heb ik infeite genoeg. Tenzij 2 TB niet gek veel duurder is. Een SSD is natuurlijk leuk kwa snelheid.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren aan bepaalde merken, zolang het maar werkt en doet wat ik wil
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou mooi zijn als het een stil en redelijk snel systeem is.
Ga je overklokken?
Indien jullie zeggen van ja dat is handig, dan ja
. anders niet. word al een uitdaging om dat ding in elkaar te zetten 
en natuurlijk het lijstje.
Ik heb hier trouwens geen beeldscherm tussen staan, dus ik moet het allemaal nog wat terugschroeven wat betreft de kosten.
Groet,
Thomas J.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil eigenlijk veel verschillende dingen doen met dit nieuwe systeem.
Schoolwerk: Word en die onzin, maar ook Autocad en Revit.
Hobby: Adobe producten zoals Photoshop en Illustrator, Ook 3d software als Blender, Cinema 4D en zBrush. Dit zijn vaak grote bestanden. Bijvoorbeeld als ik in photoshop bezig ben heb ik al gauw een canvas van 4000px bij 4000px met een dpi van 200+.
Gamen: Momenteen speel ik alleen LoL omdat mijn laptop gewoon niet veel meer aan kan. Maar ik wil wel wat grotere en mooiere spellen gaan spelen zoals de nieuwe Far cry, Dragon age inquisition, GTA V etc.
En verder kijk ik veel streams op twitch.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 1000,- Het liefst er wat onder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb momenteel helemaal niks. Dus ik moet er een toetsenbord, muis en beeldscherm bij hebben.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 video kaart lijkt mij wel voldoende, ook zet ik veel op een externe harde schijf dus aan 1 TB opslag heb ik infeite genoeg. Tenzij 2 TB niet gek veel duurder is. Een SSD is natuurlijk leuk kwa snelheid.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren aan bepaalde merken, zolang het maar werkt en doet wat ik wil
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou mooi zijn als het een stil en redelijk snel systeem is.
Ga je overklokken?
Indien jullie zeggen van ja dat is handig, dan ja
en natuurlijk het lijstje.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 202,51 | € 202,51 |
1 | MSI H97 GUARD-PRO | € 79,95 | € 79,95 |
1 | MSI GeForce GTX 760 Gaming | € 188,51 | € 188,51 |
1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 92,03 | € 92,03 |
1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 81,95 | € 81,95 |
1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,95 | € 66,95 |
1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 54,05 | € 54,05 |
1 | Crucial MX100 256GB | € 93,50 | € 93,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 929,90 |
Ik heb hier trouwens geen beeldscherm tussen staan, dus ik moet het allemaal nog wat terugschroeven wat betreft de kosten.
Groet,
Thomas J.