Hallo,
Ik heb voor een klant php scripts gemaakt waarbij hij content kan wijzigen op de site. Nu heb ik wat ubb-achtige codes erin gezet.
Er kunnen er interne links worden gemaakt naar database bestanden met de vorm content.php?id=1, dit in de vorm [n=1]hier klikken[/n], dit doe ik zo:
Dit werkt prima, alleen het terugconverteren (als hij dus de content weer wil veranderen) lukt soms niet, zo doe ik dat:
Nu wil 'ie soms wel en soms niet terugconverteren, kunnen jullie zien waarom??
Thanx
Ik heb voor een klant php scripts gemaakt waarbij hij content kan wijzigen op de site. Nu heb ik wat ubb-achtige codes erin gezet.
Er kunnen er interne links worden gemaakt naar database bestanden met de vorm content.php?id=1, dit in de vorm [n=1]hier klikken[/n], dit doe ik zo:
PHP:
1
2
3
| <? $text = eregi_replace("\\\[n=([^\\\[]*)\\]([^\\\[]*)\\\[/n\\]","<a href=\"content.php?id=\\1\">\\2</a>",$text); ?> |
Dit werkt prima, alleen het terugconverteren (als hij dus de content weer wil veranderen) lukt soms niet, zo doe ik dat:
PHP:
1
2
3
| <? $text = eregi_replace("<a href=\"content.php\?id=([^\\\[]*)\">([^\\\[]*)</a>","\\[n=\\1]\\2[/n\\]",$text); ?> |
Nu wil 'ie soms wel en soms niet terugconverteren, kunnen jullie zien waarom??
Thanx