De nieuwste firmware van de UE55HU7500 , en waarschijnlijk van de andere maten ook, lijkt bij mij een bug te hebben met de Smart Led instelling. Aangezien ik in het buitenland woon en Samsung NL daar geen directe toegang to de tv heeft, een vraag aan andere bezitters met deze tv en de nieuwste firmware nummer 2143 :
Met de Smart Led instelling op normaal (of elke andere behalve "Off") krijg ik bij de apps en het dual screen het probleem dat de beeldhelderheid en kleur verzadiging ineens een heel stuk lager gaat, Alles wordt flets en flauw.
Het makkelijkst te proberen met youtube : Zodra je 1 video bekijkt en terug komt op het hoofdscherm is het duidelijk.
Dit probleem had ik niet bij de vorige firmware, kan iemand anders dit probleem bevestigen ?
Als dit zo is, dan wacht ik simpel af op de volgende firmware.
Bedankt !
Met de Smart Led instelling op normaal (of elke andere behalve "Off") krijg ik bij de apps en het dual screen het probleem dat de beeldhelderheid en kleur verzadiging ineens een heel stuk lager gaat, Alles wordt flets en flauw.
Het makkelijkst te proberen met youtube : Zodra je 1 video bekijkt en terug komt op het hoofdscherm is het duidelijk.
Dit probleem had ik niet bij de vorige firmware, kan iemand anders dit probleem bevestigen ?
Als dit zo is, dan wacht ik simpel af op de volgende firmware.
Bedankt !