Afgelopen nacht werd ik om half 3 wakker gemaakt door mijn DS414. Eerst dacht ik, de stroom is eraf geweest ofzo en hij piept een keer. Echter bleef hij piepen en ging ik maar eens in de browser kijken wat er aan de hand was. Daar kreeg ik een installatie scherm voor m'n neus, dus toch de PC maar aangezet om eens goed te zien wat er aan de hand was.
Op de PC de browser geopend en daar zag ik 'Configuration lost' staan. Meteen Googelen natuurlijk! Daar kwam ik dit topic tegen, waarin het probleem beschreven word. Het komt dus vaker voor op de DS414.
Maar goed, als ik er vanuit ga dat mijn DS414 niet kapot is; kan ik dan gewoon die installatie doen zonder dat ik de data kwijt raak?
Op de PC de browser geopend en daar zag ik 'Configuration lost' staan. Meteen Googelen natuurlijk! Daar kwam ik dit topic tegen, waarin het probleem beschreven word. Het komt dus vaker voor op de DS414.
Maar goed, als ik er vanuit ga dat mijn DS414 niet kapot is; kan ik dan gewoon die installatie doen zonder dat ik de data kwijt raak?