Toon posts:

beeld goed zetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand of er een programma is
die automatisch je monitor instellingen optimaal afstelt.
ik heb zelf een iiyama pro 450 met een viper 550 kaart.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Moet je toch echt met het handje en je OSD doen :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Wat bedoel je met 'optimaal'?

Grootte, resolutie of refreshrate??

Ik heb zelf ook een 550, en dat ding draait op een philips 107MB (17"), 100Hz in 1024x768x32bit

En de grootte van je scherm, moet je zelf eventjes instellen zodat je nog net overal de rand van ziet. Of net niet, zoals ik, ik vind de helft van de bovenbalk genoeg. Staat toch niets zinnigs in.

Verwijderd

Topicstarter
jammer,ik bedoelde ook alle instellingen
(resolutie,h-moire,landing en alle andere opties), ik klaag absoluut niet over het beeld,maar af en toe staat het niet echt lekker meer,vooral na het spelen van sommige spellen.in iedr geval bedankt.

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:02
Op zondag 10 juni 2001 21:57 schreef MREn het volgende:
Wat bedoel je met 'optimaal'?

Grootte, resolutie of refreshrate??

Ik heb zelf ook een 550, en dat ding draait op een philips 107MB (17"), 100Hz in 1024x768x32bit

En de grootte van je scherm, moet je zelf eventjes instellen zodat je nog net overal de rand van ziet. Of net niet, zoals ik, ik vind de helft van de bovenbalk genoeg. Staat toch niets zinnigs in.
staat toch niets zinnigs in??
--> nietszeggende leegte kan ook mooi zijn...
:P

Verwijderd

Lijkt me heel sterk dat er software is die dit kan.
Ik heb een TFT-beeldscherm (IBM) die kan dit zelf. Perfect! Onthoudt op een of andere manier de instellingen van verschillende OSsen, BIOS, games, alles. Ik hoef bij een nieuwe game of OS maar 1 keer op een knopje te drukken. Ik snap niet hoe hij ze uit elkaar houdt.
Ik weet niet of dit alleen mogelijk is bij TFT.
Je hebt dus niet veel aan mijn info...
Pagina: 1