Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UDOK3MdP1Dr7iyOHdzh2kIxo/full.png
Dit topic is bedoeld om te discusseren over de Sony NSZ-GS7. :) Het topic is even snel in elkaar gezet nadat de NSZ-GS7 in de aanbieding kwam voor slechts 50 euro bij onder andere Correct, MediaMarkt en BCC. Meer informatie: [Aanbieding] Sony NSZ-GS7 8GB, €49 Correctwifi & MediaMarkt

Mocht het topic goed lopen dan zal er later nog extra informatie worden toegevoegd aan de topicstart.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/T9ZJOcwio00XL21Mwr3khkUn/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lhxUPmMWgBVxaZEVZvL4JVzt/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TY2tlLraWkajPz1bqJwtD39u/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yNL4QEXSPi9U6flD8rxudM2D/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5hDbfkjhQ0qiy1kScHxrAJkq/full.png

Opslag
Interne flashopslag 8GB
Video
Videocontainers: 3gp, avi, mkv, ts, tp, trp, m2ts, mpg, mp4, mov, m4v, dat, wmv
Videocodecs: mpeg-1, mpeg-2, mpeg-4 sp/asp, avc (h.264 | x264), xvid, wmv9/10
Audio
Audioformaten: aac, ac3, lpcm, wav, midi, mp3, wma
Audiofilters: Dolby Digital, Dolby Digital Plus
Verbindingen
Video-uitgangen: hdmi 1.4-ingang en -uitgang
Audio-uitgangen: optisch s/pdif
Hardeschijfbus (extern)
2x usb 2.0
Ethernet
100Mbps
Wlan
802.11b, 802.11g, 802.11n
Bluetooth
ja
Overig
Chipset:1,2GHz dualcore Marvell Armada 1500
Werkgeheugen: 1GB ddr3
Besturingssysteem: Android 3.1 en Google TV
Dlna: ja
Kleuren: zwart

[ Voor 11% gewijzigd door S_Chief op 01-11-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-04-2024
TOP ! Heel netjes d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 10:10
Welke app kan ik het beste als mediaplayer gebruiken op de NSZ-GS7 om de films op mijn NAS af te spelen?
Plex gaat niet lukken omdat ik geen plex server om mijn NAS kan installeren, te oud beestje (DS 207+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:28

Player1S

Probably out in the dark

Mogen we op dit forum ook discusieren over APK downloads? Ik las dat edero oa RTL XL en NPO uitzending gemist erop heeft kunnen zetten en ik ben een behoorlijke Android n00b dus weet zo niet waar ik die kan vinden.

Mocht dit buiten de regels vallen, mag je dit negeren en/of een DM sturen ;)

Ben overigens tevreden over het apparaat. Als ze de Netflix app updaten zodat het profielen ondersteunt ben ik helemaal happy.

[ Voor 18% gewijzigd door Player1S op 01-11-2013 13:56 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krijgertje1979
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:22
Weet iemand wanneer Google de upgrade naar 4.x geplant heeft? Heb al wat websites gezien die aangeven dat dezelfde mogelijkheden vrij gaan komen voor GTV als voor de Chromecast, wat hopelijk de mogelijkheden flink zal vergroten

Edit:

Link gevonden..

http://www.androidpolice....ll-coexist-going-forward/

[ Voor 27% gewijzigd door Krijgertje1979 op 01-11-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
L1nt schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:56:
Mogen we op dit forum ook discusieren over APK downloads? Ik las dat edero oa RTL XL en NPO uitzending gemist erop heeft kunnen zetten en ik ben een behoorlijke Android n00b dus weet zo niet waar ik die kan vinden.

Mocht dit buiten de regels vallen, mag je dit negeren en/of een DM sturen ;)

Ben overigens tevreden over het apparaat. Als ze de Netflix app updaten zodat het profielen ondersteunt ben ik helemaal happy.
Heb net je bericht beantwoord vwb de Apps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krijgertje1979
Ziet er naar uit de dat update er vrij snel zit aan te komen. Sony brengt binnenkort de GS8 uit welke exact hetzelfde is als de GS7 behalve ondersteuning voor voice opdrachten. (Is overigens een app voor die je kunt gebruiken) Lijkt me waarschijnlijk dat Sony de GS8 zal uitbrengen met GTV op basis van Android 4.2.2

LG is in oktober begonnen met de uitrol van 4.2.2 voor hun tv's, dus hopelijk brengt dat een heleboel nieuwe mogelijkheden met zich mee

http://gtvsource.com/2013...android-4-2-2-jelly-bean/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Heb zelf deze Sony Google TV al een half jaar en heb dus nog het volledige bedrag ervoor betaald. ;(

Voor het afspelen van mediabestanden op mijn NAS (WD MybookLive) gebruik ik Avia-player. Deze speelt zelfs mijn AVCHD video opnamen af. Nadeel is wel dat ik geen shortcut kan maken naar een folder. Wel kun play list aanmaken.

Deze Sony GTV is de beste YouTube player die er is. En omdat het Google TV is vrijwel geen reclame die je eerst moet bekijken!

Misschien niet de snelste maar toch veel beter dan de browsers in de meeste smart-tv's en daarnaast is de afstandsbediening perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 15:00
kunt u mij ook een bericht sturen over het het werkt met de .apk bestanden ?>

groetjes
edero schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:01:
[...]

Heb net je bericht beantwoord vwb de Apps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:50
Ik heb er ook eentje binnen en die wilde ik eigenlijk gaan rooten maar nu zit ik vast...heb het volgende op een paar engelstalige fora gepost maar misschien dat hier ook iemand iets zinnigs hierover kan zeggen?

Voertaal is Nederlands hier!

[ Voor 79% gewijzigd door Bolletje op 04-11-2013 12:12 ]

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Laatst online: 29-04-2024
Kan iemand mij ook een DM sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

NB: Mocht deze post niet mogen, svp verwijderen.

Done..

[ Voor 61% gewijzigd door Michael Knight op 29-11-2013 00:24 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
Mogelijk handige link voor deze sectie;

http://forum.gtvhacker.com/nsz-gs7-streamer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Iemand al geprobeerd om apps aan je homescreen toe te voegen? Geen idee hoe en of het kan, tot nu toe weinig succes in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:33
^
Op de Home knop drukken en daarna de settings knop? (Die onder de home knop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
maar krijg je het dan ook op het grote scherm boven de taakbalk zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik kon alleen de bestaande icoontjes wijzigen. Niks toevoegen. Op zich niet verkeerd want aangezien de tv CI+ module heeft heb ik niks aan live tv (werkt via HDMI in) daarnaast help en zoeken vervangen.

Ik kon wel widgets toevoegen aan het scherm maar kon hier verder niks meer mee. Ook niet verwijderen. Gehele app verwijderen werkt wel weer.

Idd via de settings knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
ja de settings knop had ik ook al ontdekt, maar had toch wel gehoopt meer dan 6-7 links te kunnen leggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:02

RobertowNL

For your gear!

RTL XL:
RTL XL heb ik even van mijn tablet geript, denk dat het niet zo'n probleem was om die te installeren omdat het geen betaalde app is en ook niet in een andere manier aangepast. Beeld is helaas niet super.

NPO gemist:
Uitzendinggemist kan je het beste op een andere manier toevoegen:
- Ga naar de site van uitzending gemist
- Klik op menu
- Klik op opslaan
- Voeg hem toe aan startscherm
Op deze manier heb je gewoon een directe link naar de site in je menu staan de site heeft een vele malen beter beeld als de app en werkt prima.

TuneIn Radio
- Ga naar de site van tunein (tunein.com)
- Klik op menu
- Klik op opslaan
Site werkt goed maar mist een heel aantal zenders die wel in de gewone app zitten (helaas). Zo mis ik bijvoorbeeld Arrow. Normale apps werken niet, bij afspelen krijg je een force close.

Apps die ik graag nog zou installeren maar niet werken:
  • Spotify, apps of site werken niet (site werkt niet wegens ''ontbreken'' flash. Spotify heeft Google TV app al een jaar ''under consideration'' maar helaas is er nog steeds geen oplossing voor.
  • TuneIn (of aanverwante) om andere zenders dus vwerkend te krijgen
Weet overigens niet wat ik van de Android 4.2 update moet denken. Aan de ene kant gaat de desktop browser weg (dus geen flash meer). Aan de andere kant gaat de NDK er voor zorgen dat apps beter werken en wellicht kan je de apps die nu niet werken dan wel gewoon installeren.

NPO gebruikt ondertussen al HTML5 zie ik net; dus het ontbreken van flash is wellicht niet eens zo'n ramp.

[ Voor 56% gewijzigd door RobertowNL op 02-11-2013 00:16 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
RobertowNL schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:12:

- Spotify
- TuneIn radio

Ga van TuneIn nog wel een paar andere APK's proberen maar Spotify gaat helaas niet werken lees ik overal. Ook de mobiele site die flash nodig heeft werkt niet. Spotify heeft Google TV al een jaar ''under consideration'' maar helaas is er nog steeds geen oplossing voor.

Edit: voor TuneIn zou er een app moeten zijn, kon hem alleen niet vinden. Zal nog eens moeten zoeken in de store dus.
Heb je een DM gestuurd vwb TuneIn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 10:10
BMTN schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:07:
Heb zelf deze Sony Google TV al een half jaar en heb dus nog het volledige bedrag ervoor betaald. ;(

Voor het afspelen van mediabestanden op mijn NAS (WD MybookLive) gebruik ik Avia-player. Deze speelt zelfs mijn AVCHD video opnamen af. Nadeel is wel dat ik geen shortcut kan maken naar een folder. Wel kun play list aanmaken.

Deze Sony GTV is de beste YouTube player die er is. En omdat het Google TV is vrijwel geen reclame die je eerst moet bekijken!

Misschien niet de snelste maar toch veel beter dan de browsers in de meeste smart-tv's en daarnaast is de afstandsbediening perfect!
Hoe kun je met Avia player een SMB folder op je NAS benaderen?
De pro versie knalt erbij mij uit. De gewone werkt wel, maar kan alleen lokale media benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Niet online
Ik selecteer bij "Mijn Bronnen" onder netwerk "MyBookLive-Twonky". Ik zie zelf ook geen rechtstreekse toegang maar een share.
Het lijkt dus dat je NAS in ieder geval een media-server moet hebben om te gebruiken in de Avia-player.

Wel kun je dan via de Folder keuze vervolgens naar je media-mappen navigeren.

[ Voor 14% gewijzigd door BMTN op 02-11-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Weet iemand hoe je de YouTube app zo kunt instellen dat ie niet direct afspeelt? Nu speelt ie gelijk af maar geluid start iets later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadikoylu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-11-2023
Kun je hiermee video bestanden die je op je externe hardeschijf hebt opgeslagen afspelen?
Aansluiting van externe hardeschijf d.m.v. usb op de speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
RobertowNL schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:12:
RTL XL:
RTL XL heb ik even van mijn tablet geript, denk dat het niet zo'n probleem was om die te installeren omdat het geen betaalde app is en ook niet in een andere manier aangepast. Beeld is helaas niet super.

NPO gemist:
Uitzendinggemist kan je het beste op een andere manier toevoegen:
- Ga naar de site van uitzending gemist
- Klik op menu
- Klik op opslaan
Op deze manier heb je gewoon een directe link naar de site in je menu staan de site heeft een vele malen beter beeld als de app en werkt prima.

TuneIn Radio
- Ga naar de site van tunein (tunein.com)
- Klik op menu
- Klik op opslaan
Site werkt goed maar mist een heel aantal zenders die wel in de gewone app zitten (helaas). Zo mis ik bijvoorbeeld Arrow. Normale apps werken niet, bij afspelen krijg je een force close.

• Spotify, apps of site werken niet (site werkt niet wegens ''ontbreken'' flash. Spotify heeft Google TV app al een jaar ''under consideration'' maar helaas is er nog steeds geen oplossing voor.
  • TuneIn (of aanverwante) om andere zenders dus vwerkend te krijgen
Weet overigens niet wat ik van de Android 4.2 update moet denken. Aan de ene kant gaat de desktop browser weg (dus geen flash meer). Aan de andere kant gaat de NDK er voor zorgen dat apps beter werken en wellicht kan je de apps die nu niet werken dan wel gewoon installeren.

NPO gebruikt ondertussen al HTML5 zie ik net; dus het ontbreken van flash is wellicht niet eens zo'n ramp.
als de website van NPO werkt voor gemiste afleveringen dan misschien óók de website van rtlxl.nl

GRAAG IEMAND TESTEN!! _/-\o_

p.s. anders naar rtl.ksya.net ook testen a.u.b.
en graag terugkoppeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

gram501 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 18:44:
[...]

als de website van NPO werkt voor gemiste afleveringen dan misschien óók de website van rtlxl.nl

GRAAG IEMAND TESTEN!! _/-\o_

p.s. anders naar rtl.ksya.net ook testen a.u.b.
en graag terugkoppeling
Als het flash content is werkt het tot de 4.2.2 update. Silverlight content gaat niet werken..
HTML5 gaat met de update naar 4.2.2 wel weer beter werken dus laten we hopen dat RTL daar ook meer werkt.

Kans is overigens ook aanwezig dat we met de update naar 4.2.2 weer een RTL XL app zien verschijnen omdat Google TV dan weer dichter bij de huidige Android versie zit (met de native development kit).

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Niet online
rtl.ksya.net werkt prima voor de rtl zenders.

Voor Sbs6, Net 5 en Veronica kun je www.kijk.nl gebruiken echter veel reclame tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Heeft iemand misschien al gekeken of Skype werkend te krijgen is?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _GGG_
  • Laatst online: 11-09 10:07
Gisteren even gespeeld met ViMu player.
Eerste indruk was prima, speelde alles netjes af, ook 1080p draadloos (samba), met ondertitels, zowel in de mkv als .srt.
Een .mkv met enkel DTS beet ie zich (uiteraard) op stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omniaqwerty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-08-2020
Iemand enig idee waarom sommige Avi's niet afgespeeld kunnen worden?
Niet via reguliere mediaplayer,
niet met aVia.

Worden goed gestreamd met Servio vanaf PC.
TV zelf kan ze wel afspelen.
Windows media payer kan ze op Extern apparaat afspelen.

Codec ge*** zeker weer?

Hoopte toch op n All in one-oplossing voor rest van het gezin :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
omniaqwerty schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:43:
Iemand enig idee waarom sommige Avi's niet afgespeeld kunnen worden?
Niet via reguliere mediaplayer,
niet met aVia.

Worden goed gestreamd met Servio vanaf PC.
TV zelf kan ze wel afspelen.
Windows media payer kan ze op Extern apparaat afspelen.

Codec ge*** zeker weer?

Hoopte toch op n All in one-oplossing voor rest van het gezin :-(
Bij mij speelt avi met ingebakken subs wel af. Ik heb dan een externe hd op de mediaplayer aangesloten.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Voor de mensen die hun STB doorlussen via de NSZ-GS7: Heeft een van jullie ook al last gehad van een groen of blank scherm als je tv wilt kijken? Maak het nu helaas elke keer mee wanneer de boel een tijdje uit heeft gestaan.. Op het internet zijn er een paar soortgelijke klachten te vinden, helaas lijkt er nergens een goede oplossing te staan.. ;(

Kan het wel oplossen door de kabels los te maken en de STB opnieuw te starten, maar dat is natuurlijk geen definitieve oplossing.. Hoop het vanavond al gefixt te hebben want dit slaat nergens op.. Er zijn ook andere mensen hier in huis die gewoon tv willen kijken en klaar. :p

[ Voor 28% gewijzigd door S_Chief op 04-11-2013 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

SChief schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:35:
Voor de mensen die hun STB doorlussen via de NSZ-GS7: Heeft een van jullie ook al last gehad van een groen of blank scherm als je tv wilt kijken? Maak het nu helaas elke keer mee wanneer de boel een tijdje uit heeft gestaan.. Op het internet zijn er een paar soortgelijke klachten te vinden, helaas lijkt er nergens een goede oplossing te staan.. ;(

Kan het wel oplossen door de kabels los te maken en de STB opnieuw te starten, maar dat is natuurlijk geen definitieve oplossing.. Hoop het vanavond al gefixt te hebben want dit slaat nergens op.. Er zijn ook andere mensen hier in huis die gewoon tv willen kijken en klaar. :p
Had hier iets vergelijkbaars met een oranje scherm, wat hielp was in de instellingen HDMI weergave op optie 2 te zetten (of iets dergelijks). Gaat dan om een Cisco STB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Heeft iemand mx player aan de praat gekregen? Die zou in principe alles moet afspelen...
Geprobeerd via alternatieve market te installeren maar ik krijg de melding dat hij niet geschikt is voor mijn android versie.

Kan niet wachten tot 4.2 er op komt dan kunnen we zo'n beetje alle apps installeren en word het misschien alsnog een apparaatje wat alles kan afspelen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krijgertje1979
Ik had eerst problemen dat het beeld via Netflix niet echt van goede kwaliteit was bij sommige video. Maar sinds gisteren is beeld echt weer helemaal super. Dat was een van de redenen voor aankoop dus daar ben ik erg blij mee. Nu nog proberen bestanden te streamen via samba. Mocht dat ook goed lukken dan ben ik helemaal blij. Iemand tips voor apps welke vanaf netwerkshares kunnen streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Iemand uberhaubt nog tips voor leuke apps?

Moet denk ik nog wel even een youtube account toevoegen aan het apparaat zodat mn vriendin en ik kunnen switchen. Had gister opeens allemaal abbo's op the Voice enzo erbij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Niet online
Krijgertje1979 schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:24:
Nu nog proberen bestanden te streamen via samba. Mocht dat ook goed lukken dan ben ik helemaal blij. Iemand tips voor apps welke vanaf netwerkshares kunnen streamen?
Vimu player ....

Link naar online documentatie:
http://www.vimuplayer.com/docs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krijgertje1979
BMTN schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:10:
[...]

Vimu player ....

Link naar online documentatie:
http://www.vimuplayer.com/docs/
Thanks! Vanavond even testen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Interessant. Vooral die Airplay opties. Alleen jammer dat ie 2.50 kost :S
Maar bij een apparaat wat 150 euro goedkoper is dan normaal mag je daar eigenlijk niet over mauwen toch? :+

[ Voor 42% gewijzigd door Player1S op 04-11-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krijgertje1979
Mijn gedachte is dat goede apps gerust geld mogen kosten, zolang de toegevoegde waarde er ook naar is.

Als deze app voor elkaar krijgt dat ik mijn NSZ-GS7 dan kan gebruiken zoals ik hoopte toen ik hem kocht, dan betaal ik die 2.5 EUR en zou ik er waarschijnlijk nog meer voor over hebben aangezien ik het vaak zal gebruiken op basis van eerdere ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

denk dat ik eerst de trial installeer en kijk of het in mijn situatie meerwaarde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
Krijgertje1979 schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:51:
Mijn gedachte is dat goede apps gerust geld mogen kosten, zolang de toegevoegde waarde er ook naar is.

Als deze app voor elkaar krijgt dat ik mijn NSZ-GS7 dan kan gebruiken zoals ik hoopte toen ik hem kocht, dan betaal ik die 2.5 EUR en zou ik er waarschijnlijk nog meer voor over hebben aangezien ik het vaak zal gebruiken op basis van eerdere ervaringen.
Voor wat betreft de toegevoegde waarde ben ik het helemaal met je eens, maar ik vindt dat als je dit apparaat als Mediaspeler op de markt zet, deze ook direct Out of the Box hieraan moet voldoen.

Bijvoorbeeld de meegeleverde Mediaspeler is veel te beperkt, en de Play Store bied té weinig, zoniet géén alternatieven zodat je via andere kanalen Apps moet gaan zoeken/installeren.
(Uiteraard is dit helaas ook de beperking van Google TV en Honeycomb)
Voor iemand met een beetje kennis zal dit geen probleem zijn, maar de leek die denkt een super multimediacentrum te hebben aangeschaft, komt toch bedrogen uit.
Natuurlijk, Internet doet het perfect, Youtube loopt als een trein, maar als je dan van een extern apparaat een filmpje wil kijken dan kan eea (soms) vrij problematisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krijgertje1979
edero schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:46:
[...]

Voor wat betreft de toegevoegde waarde ben ik het helemaal met je eens, maar ik vindt dat als je dit apparaat als Mediaspeler op de markt zet, deze ook direct Out of the Box hieraan moet voldoen.

Bijvoorbeeld de meegeleverde Mediaspeler is veel te beperkt, en de Play Store bied té weinig, zoniet géén alternatieven zodat je via andere kanalen Apps moet gaan zoeken/installeren.
(Uiteraard is dit helaas ook de beperking van Google TV en Honeycomb)
Voor iemand met een beetje kennis zal dit geen probleem zijn, maar de leek die denkt een super multimediacentrum te hebben aangeschaft, komt toch bedrogen uit.
Natuurlijk, Internet doet het perfect, Youtube loopt als een trein, maar als je dan van een extern apparaat een filmpje wil kijken dan kan eea (soms) vrij problematisch zijn.
Helemaal mee eens, maar ik neem de prijs van het apparaat mee en voor 50 euro is het een mooi ding. Maar de kracht van Google TV is juist de aanpasbaarheid door middel van apps zodat je dingen kunt doen die het apparaat wellicht niet uit de doos kan. En als het apparaat populair genoeg is, komen er vanzelf wel jailbreaks. Voor 70 euro koop je ook een WD Live, maar die is uiteindelijk minder aanpasbaar als het niet werkt.

Dat gezegd hebben. Voor de originele prijs van ongeveer 150 euro had ik het apparaat niet gekocht. Voor zo'n prijs verwacht ik wel dat het uit de doos doet waarvoor het verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
Krijgertje1979 schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:34:
[...]

Helemaal mee eens, maar ik neem de prijs van het apparaat mee en voor 50 euro is het een mooi ding. Maar de kracht van Google TV is juist de aanpasbaarheid door middel van apps zodat je dingen kunt doen die het apparaat wellicht niet uit de doos kan. En als het apparaat populair genoeg is, komen er vanzelf wel jailbreaks. Voor 70 euro koop je ook een WD Live, maar die is uiteindelijk minder aanpasbaar als het niet werkt.

Dat gezegd hebben. Voor de originele prijs van ongeveer 150 euro had ik het apparaat niet gekocht. Voor zo'n prijs verwacht ik wel dat het uit de doos doet waarvoor het verkocht wordt.
Juist d:)b ! Precies zoals ik er ook over denk. Voor 50eu heb je gewoon echt een prachtig apparaat, en
wat dankzij een groeiende community nog lang niet uitontwikkeld is !
Voor 15-200eu had ik hem zeker laten liggen, maar ik ben echt blij dat ik er één voor dit bedrag op de kop heb kunnen tikken 8)7 ;)
En wie weet wat de toekomst wordt voor deze Sony, Top of Flop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
toekomst is top als die android 4.2 krijgt en niet de beperking krijgt dat bepaalde aplicaties niet compateble zijn.
voor nu zit die bij mij stof te happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
raro007 schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:48:
toekomst is top als die android 4.2 krijgt en niet de beperking krijgt dat bepaalde aplicaties niet compateble zijn.
voor nu zit die bij mij stof te happen.
DAT (4.2) hoop ik zeker ! Want wordt wel beetje moe van '..onverwachts gestopt..' '..niet compatibel..' '..parsing error..' etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Zoveel problemen? Ik heb nog geen een foutmelding/vastloper gehad met m'n NSZ-GS7.
RobertowNL schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:26:
[...]

Had hier iets vergelijkbaars met een oranje scherm, wat hielp was in de instellingen HDMI weergave op optie 2 te zetten (of iets dergelijks). Gaat dan om een Cisco STB.
Heb het veranderd, hoop dat het gaat werken (gedoe met blank/groen beeld komt pas na een hele lange tijd)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

edero schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:46:

vraag me echter af of een leek wel in staat is om iets van een NAS op te zetten. Als ie al kan downloaden, knalt ie het wel op z'n externe schijf welke vervolgens achter de NSZ-GS7 komt te hangen.
Of hij/zij kent iemand die de NAS voor hem inricht en vervolgens de juiste apps weet te vinden voor hem/haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:49
Vandaag heb ik toch ook wel wat problemen ervaren. Bij het afspelen van video's speelt ie maar een seconde video, dan bevriest het beeld en loopt het geluid gewoon door. Na een boel keer wijzigen van de streamkwaliteit en het uit- en aanzetten van de ondertiteling werkt het uiteindelijk ineens, maar het is wel erg vervelend. Iemand een idee? Gebeurt met Plex en de standaard Mediaplayer.

Het is ook de bedoeling dat mijn vriendin er straks mee uit de voeten kan dus zou fijn zijn als het ding een beetje betrouwbaar werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
SChief schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:01:
Zoveel problemen? Ik heb nog geen een foutmelding/vastloper gehad met m'n NSZ-GS7.

[...]
Yep,
Archos Video Player - Fout bij parsen (ok niet geschikt voor Honeycomb)
XBMC, VPlayer, Splashtop (&Splashtop HD), AD app, Sopcast, Pro Tennis 2013 - Niet compatibel/Onverwachts gestopt.
Nu nog proberen, Plex en MX Player pro. Ach, zo blijven we bezig... :O
Draaien allen probleemloos op de MK808, maar dan merk je dus blijkbaar goed het verschil
met Honeycomb of Google TV en ICS, dus mag 4.2 snel komen van mij :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
L1nt schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:56:
[...]

vraag me echter af of een leek wel in staat is om iets van een NAS op te zetten. Als ie al kan downloaden, knalt ie het wel op z'n externe schijf welke vervolgens achter de NSZ-GS7 komt te hangen.
Of hij/zij kent iemand die de NAS voor hem inricht en vervolgens de juiste apps weet te vinden voor hem/haar.
Natuurlijk, maar 8 of 9 van de 10 mensen die deze speler aanschaffen hebben geen NAS en zullen dus (gedownloade) films afspelen via USB stick/schjf.
En dan denk ik dat ze (zeker met de standaard speler) tegen problemen aan lopen, en als er dan geen alternatieven makkelijk voorhanden zijn valt het best tegen.

Speelde bijvoorbeeld zelf van het weekend een film (met ingebrande subs) af via USB stick met de standaard speler, en dit was behoorlijk frustrerend aangezien het totaal niet synchroon liep en het geluid constant voor liep op de film.
Ook al kun je dit aanpassen of instellen, of een andere speler gebruiken toch frustreert het :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Via ander forum Klik
deze link dat LG google update heeft naar jellybean Joehoe!!!!
http://www.engadget.com/2...-bean/?ncid=rss_truncated[url]Klik LG Google Jelly Bean[/url]

En hier een hacked ROM voor de Sony??
Klik

:+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Mocht iemand behoefte hebben aan de spraakbesturing (wat de NSZ-GS8 dus heeft dmv een remote met mic): Google Play: TV SideView: Af-bed. door Sony

Officiële app met guide, volledige afstandsbediening (en met volledig bedoel ik absurd veel opties :+ ), gamepad, touchpad en spraakbesturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Iemand al mooie games geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Zou het mogelijk zijn om dit apparaat te gebruiken om beeld op te nemen van de HDMI in? Lijkt me leuk om de xbox er op aan te sluiten en zo de beelden te capturen. Geen uren natuurlijk maar wel stukjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
L1nt schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:43:
Zou het mogelijk zijn om dit apparaat te gebruiken om beeld op te nemen van de HDMI in? Lijkt me leuk om de xbox er op aan te sluiten en zo de beelden te capturen. Geen uren natuurlijk maar wel stukjes.
Misschien staat het antwoord ergens op deze site met veel tips & trucs vwb de Sony;
(ook al genoemd door gram501)

http://forums.redflagdeal...-tricks-firmware-1249907/

Vooral het beeld/homescreen met de ADW Launcher EX app + ICS (pag.2) ziet er erg strak uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Is deze mediaspeler ook te gebruiken als iTV Setupbox d.m.v. een android app voor bijvoorbeeld KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krijgertje1979
De ITV online app is niet te installeren, maar zal vanavond eens kijken of ik deze kan sideloaden.

Vraagje voor de medegebruikers: Heeft iemand het voor elkaar gekregen om SMB shares zichtbaar te krijgen wanneer de computer via een andere router aangesloten is dan de router waarop de NSZ-GS7 is aangesloten?

Situatie is dat ik de Sony GTV gekoppeld heb aan de KPN Experiabox in de meterkast op de begane grond. Vanuit deze router gaat een netwerkkabel naar de bovenverdieping. Omdat de wireless verbinding nogal ruk was daar, heb ik een draadloze (Sitecom) router aangesloten. De computer is daar weer bekabeld op aangesloten. Zodra ik de GTV aanmeld op mijn Sitecom router kan ik alle opengesteld mappen zijn en die afspelen. Echter zodra ik de GTV aanmeld op de Experiabox zie ik de mappen dus helemaal niet meer.

Nu is mijn huis zowat opgebouwd uit gewapend beton, dus bereik tussen begane grond en eerste verdieping is vrij minimaal, waardoor streamen van zelfs xvids met variable bitrates met hakken en stoten gaat. Mijn vraag is of iemand iets soortgelijks heeft en/of een oplossing weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 15:48
De Sony GTV ook gekocht en het is echt een geweldig ding voor 50 euro. Voor 200 euro had ik hem mooi laten liggen, maar nu kon ik het niet weerstaan. Ik hoop wel dat ze de netflix app aanpassen, want die vind ik qua navigatie niet zo prettig.

Voor degene die een lekker menutje willen qua mediaplayer en een fan van Plex zijn : Ga naar de play store en installeer de plex for sony interactive tv. Deze werkt perfect en het navigeren is super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dEbRH6gElPk]

Leuke game voor je google TV

en te besturen met je smartphone (ook met 2 personen :+

Play store https://play.google.com/s...dol.TVgame.AirForce&hl=nl

[ Voor 25% gewijzigd door gram501 op 08-11-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Nog een leuke game voor tijd verdrijf....

Play store https://play.google.com/s...Ama.PanicFlightFree&hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Leuke site met info
http://gtvfriends.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
gram501 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:25:
Nog een leuke game voor tijd verdrijf....
Misschien is het handiger wanneer je de "Wijzig" knop gebruikt om je laatste post aan te passen i.p.v. constant nieuwe berichten te posten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:50

Audione0

Strijdt der titanen

sattertje schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:16:
Welke app kan ik het beste als mediaplayer gebruiken om de films op mijn NAS af te spelen?
Plex gaat niet lukken omdat ik geen plex server om mijn NAS kan installeren, te oud beestje (DS 207+)
App:
https://play.google.com/s...ityaalabs.airstream&hl=nl

En de server voor je windows, mac, linux:
http://airstream.io/download/

Ik gebruik het voor mijn sony Tablet Z en het werkt heerlijk.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
S1NN3D schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:03:
[...]

[...]

[...]

Misschien is het handiger wanneer je de "Wijzig" knop gebruikt om je laatste post aan te passen i.p.v. constant nieuwe berichten te posten. :+
Ja sorry,
Maar dat had ik later ook bedacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krijgertje1979
Audione0 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:32:
[...]

App:
Google Play: AirStream: Stream PC over Air

En de server voor je windows, mac, linux:
http://airstream.io/download/

Ik gebruik het voor mijn sony Tablet Z en het werkt heerlijk.
Kan aan mij liggen, maar de NSZ kan deze toch niet gebruiken om te streamen? Volgens Google Play wordt Google TV niet ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:33
Wellicht dat het lukt als je de applicatie side-load?
(Oftewel, handmatig de APK op de NSZ zetten en installeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Ik snap de toegevoegde waarde van die app niet zo zeer, zeker niet omdat in de omschrijving staat dat ze MXPlayer aanraden (en die werkt niet op gtv). Met Avia kun je gewoon direct vanaf je NAS de files streamen of anders Plex met de nieuwe transcoder.

Weet iemand al of de netflix app ook geupdate gaat worden voor de Sony?

nieuws: Netflix introduceert nieuwe apps voor smart-tv's en consoles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

staat niet in het artikel maar de Google TV app zou sowieso nog op de schop gaan begreep ik. Dit jaar nog zou er nog ondersteuning komen voor profielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Mja ik las ook her en der dat we nog een update naar Android 4.x konden verwachten dit jaar. Ik heb zo'n donkervermoeden dat dat niet gaat gebeuren want het is nu angstvallig stil. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Ik ben er ook bang voor eigenlijk.. De app voor netflix werkt, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet geweldig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb ook dit apparaat sinds ca. 1 maand in huis.
Werkte de 1e paar dagen prima, maar kreeg opeens de foutmelding aip-701 bij Netflix.
Netflix start wel op maar als ik een film wil kijken geeft hij deze foutmelding. Dit gebeurt bij iedere film/serie.

Eerst dacht ik dat het aan de netwerkverbinding lag, (de NSZ-GS7 staat op zolder terwijl het Ziggo modem/router beneden staat)
Maar van het weekend een powerline verbinding gemaakt en nog steeds de zelfde foutmelding.

Beneden in de huiskamer streamt Netflix zonder problemen.

Wat kan de oorzaak zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Title not available for Netflix. oplossingen die ik na 1,5 minuut googlen heb gevonden, is dat je de cache van de app moet clearen nadat je een Force stop hebt gedaan. Blijkbaar komt dit door gewissel tussen de NL en de USA versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

edit: -=opgelost=-

[ Voor 99% gewijzigd door hardware-lover op 27-11-2013 22:48 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

SChief schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:01:
Mja ik las ook her en der dat we nog een update naar Android 4.x konden verwachten dit jaar. Ik heb zo'n donkervermoeden dat dat niet gaat gebeuren want het is nu angstvallig stil. :P
LG heeft de TV's de update al gegeven dus de update zit wellicht nog in de pijplijn.

Sony heeft vrij recent nog de GS8 uitgebracht dus dat duid wel op support van het gehele platform. Zelf hoop ik dat wij deze maand out of the blue ineens een update melding krijgen; met voorgaande updates (naar 3.x) waren er vooraf ook geen aankondigingen van zover ik begreep.

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
De GS8 = GS7 + geupgrade afstandsbediening met mic voor spraakbesturing/zoekfunctie via spraak (dus als je die afstandbediening los koopt heb je ook een GS8). Wel is het hele pakket nu ook in een USB vorm gepropt en onlangs uitgebracht als de Sony Bravia Smart Stick (NZS-GU1) maar die werkt iirc alleen op recente Bravia tv's.
Wat betreft de update was de laatste verwachting vlgns mij niet meer dit jaar (maar dat was ook allemaal loze speculatie). LG versie heeft allerlei issues blijkbaar dus mischien maar beter ook ...
Nu is het enige wat ik er nog mee doe Netflix kijken en om één of andere reden werkt de wifi (ook zolder <-> woonkamer) nu wel goed redelijk dus geen problemen meer op dat gebied. Gister YouTube update gezien maar nog niet geprobeerd ...
Wel nog live american football gekeken via de browser in zeer goede kwaliteit maar volgende keer beter een kabel aan hangen om ook non-stop (zonder herladen) vol te houden ...

edit: weinig veranderd aan YouTube, stelt niks voor bij die op de PS3 ...

[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 28-11-2013 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajrob
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-02-2024
weet iemand of deze afstandsbediening ook naar Nederland komt NSG-MR7U dit is een nieuwere uitvoering van de afstandsbediening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

rajrob schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:15:
weet iemand of deze afstandsbediening ook naar Nederland komt NSG-MR7U dit is een nieuwere uitvoering van de afstandsbediening
Dat weten ze bij Sony NL zelf ook niet (heb via meedere plekken contact gezocht).
Maar de upgrade is alleen de voice wat je ook gewoon via je mobiel kan doen ;).

Belangrijkste voor mij nu zou de update naar 4.2 zijn zodat er meer apps te sideloaden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Voor de Ziggo abonnees met een Sport1 abonnement zou Sport1 Go app ook te installeren zijn op deze Sony, correct? Google Play: Sport1

Of misschien toch niet? Besturingssysteem: Android 3.1 en Google TV en een vereiste is 4.0 en hoger

Wat hieronder ook staat dus... :'(

[ Voor 24% gewijzigd door hardware-lover op 02-12-2013 20:36 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

hardware-lover schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:34:
Voor de Ziggo abonnees met een Sport1 abonnement zou Sport1 Go app ook te installeren zijn op deze Sony, correct? Google Play: Sport1
Android vereist
4.0 en hoger
Verwacht van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Iemand al eens wat gevonden over een eventuele update richting 4.x.x? Mis nog steeds een aantal apps en Netflix heeft ook nog steeds niet een nieuwe layout :/ .

Zelf probeer ik het allemaal wel een beetje te volgen, maar wellicht heb ik iets gemist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Helaas, heb het vorige week gevraagd via Facebook:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xSqgxK3.png

Netflix wil ik ook heel graag updaten, maar die is zelfs compleet weg uit de Playstore als je via de Sony kijkt. Terwijl hier staat dat hij maar Android 2.2 nodig heeft. Heb em proberen te installeren vanaf een apk-bestand, maar dat ging ook niet. En ik heb nog steeds geen goede app kunnen vinden die gewoon simpelweg bestanden met srt-ondertitels vanaf de usb-stick kan spelen. Nu gebruik ik em alleen maar voor Netflix en Plex, maar Plex draait ook nogal instabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ben bang dat ze het gewoon zo lang blijven uitstellen totdat mensen er niet meer naar omkijken.. Hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Melkunie schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:43:
....... En ik heb nog steeds geen goede app kunnen vinden die gewoon simpelweg bestanden met srt-ondertitels vanaf de usb-stick kan spelen. Nu gebruik ik em alleen maar voor Netflix en Plex, maar Plex draait ook nogal instabiel.
Ik heb ES file explorer geinstalleerd voor SRT en Avi

Je kan ook GTVBox videoplayer gebruken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Had ik aan gedacht, maar met ES File Explorer lukt het me niet om naar de usb-stick te navigeren. Enig idee waar ik die kan vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
android file explorer vind de SD-ext of ext-SD wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
Vraagje: Kan deze ook een 3D film afspelen vanaf de aangesloten harde schijf?

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Iemand toevallig een Netflix variant weten te installeren die profielen ondersteund? Word er een beetje moe van dat dit niet ondersteund word.
Als mijn vrouw nu beneden wil kijken word mijn profiel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

L1nt schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:34:
Iemand toevallig een Netflix variant weten te installeren die profielen ondersteund? Word er een beetje moe van dat dit niet ondersteund word.
Is volgens mij niet mogelijk met de bestaande software, erg weinig aan instelmogelijkheden beschikbaar.
De reden waarom een LG SP520 door mijn kinderen de voorkeur krijgt, die is weliswaar wat trager bij gebruik, maar heeft wel de profielen beschikbaar en daarbij ook de ondertitel zoals deze is gekozen onder de profiel instellingen bij Netflix.

Ik vind de Sony een erg mooi apparaat maar enkel als Netflix speler (en daar is ie eigenlijk alleen voor aangekocht), komt ie tekort.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

L1nt schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:34:
Gaat helaas niet, dat gaat pas werken na een update.

Daar over gesproken (al helpt waarschijnlijk net niets): https://www.change.org/pe...release-source-code#share

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
laatst youtube update duurt het laden van een video erg lang bij mij hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Hij is bij mij wel geupdate zag ik, maar heb em sindsdien nog niet gebruikt. Bij mij is het nu voornamelijk een Netflixmachientje geworden. Helaas, want het ding heeft zo ontzettend veel potentie, maar zonder een Android 4 update zit er niet veel meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Idd.. Met z'n allen massaal Sony gaan spammen? :+ Waarschijnlijk kansloos, maar misschien(...) dat ze dan wat doen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Lol, Sony zal daar niet eens naar kijken ws. :+ Denk dat met z'n allen rechtstreeks bij Sony klagen zelfs meer doet dan zo'n petitie.

[ Voor 47% gewijzigd door S_Chief op 31-03-2014 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Klein kickje.. Heb maar geprobeerd om de meest recente Netflix app te sideloaden, maar ik kreeg een parseerfout. :/ Iemand tips, of is het pech? :p Mis toch de profielen (en het nieuwe uiterlijk van Netflix is ook wel tof..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Heb een paar maanden terug ook geprobeerd Netflix te sideloaden, maar dat lukte toen ook niet. Heb me er maar bij neergelegd, support voor dit apparaat is er gewoon niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Heb toch maar (uit wanhoop) een mailtje naar Sony gestuurd met de vraag of we ooit nog een update kunnen zien.. De hardware zou het aan moeten kunnen lijkt mij.

Als ik nog een HDMI poort vrij had dan was ik overgestapt naar een Chromecast, maar de HDMI pass trough van de NSZ-GS7 is verdomd handig..

[ Voor 30% gewijzigd door S_Chief op 12-07-2014 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Bedankt voor uw email naar Sony Support.

Ik begrijp dat u benieuwd bent wanneer er een update voor uw NSZ-GS7 uit komt.

Op de productondersteuningspagina van dit apparaat, http://www.sony.nl/support/nl/product/NSZ-GS7,  kunt u zien van wanneer de laatste update is. Wanneer er een nieuwe beschikbaar komt, zal deze hier ook verschijnen.

Wij hebben helaas geen informatie over toekomstige updates voor de NSZ-GS7.
Ach hou toch op.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

"Wij hebben helaas geen informatie over toekomstige updates voor de NSZ-GS7."

Ik wel, die komen er gewoonweg niet meer. ;w

Testing, one, two ...

Pagina: 1