RTL XL:
RTL XL heb ik even van mijn tablet geript, denk dat het niet zo'n probleem was om die te installeren omdat het geen betaalde app is en ook niet in een andere manier aangepast. Beeld is helaas niet super.
NPO gemist:
Uitzendinggemist kan je het beste op een andere manier toevoegen:
- Ga naar de site van uitzending gemist
- Klik op menu
- Klik op opslaan
- Voeg hem toe aan startscherm
Op deze manier heb je gewoon een directe link naar de site in je menu staan de site heeft een vele malen beter beeld als de app en werkt prima.
TuneIn Radio
- Ga naar de site van tunein (tunein.com)
- Klik op menu
- Klik op opslaan
- Voeg hem toe aan startscherm
Site werkt goed maar mist een heel aantal zenders die wel in de gewone app zitten (helaas). Zo mis ik bijvoorbeeld Arrow. Normale apps werken niet, bij afspelen krijg je een force close.
Apps die ik graag nog zou installeren maar niet werken:
- Spotify, apps of site werken niet (site werkt niet wegens ''ontbreken'' flash. Spotify heeft Google TV app al een jaar ''under consideration'' maar helaas is er nog steeds geen oplossing voor.
- TuneIn (of aanverwante) om andere zenders dus vwerkend te krijgen
Weet overigens niet wat ik van de Android 4.2 update moet denken. Aan de ene kant gaat de desktop browser weg (dus geen flash meer). Aan de andere kant gaat de NDK er voor zorgen dat apps beter werken en wellicht kan je de apps die nu niet werken dan wel gewoon installeren.
NPO gebruikt ondertussen al HTML5 zie ik net; dus het ontbreken van flash is wellicht niet eens zo'n ramp.
[
Voor 56% gewijzigd door
RobertowNL op 02-11-2013 00:16
]
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)