Op donderdag 07 juni 2001 11:17 schreef ACM het volgende:
Het is ook krom dat dit forum wordt gebruikt voor de meest zielige syntax-errors.
En de meest nutteloze opmerkingen (SG bijv) blijven ook vaak bestaan.
Ik vind het niet "in principe" fout als er iemand een syntax error post, soms is het behoorlijk lastig om nou de preciese fout te vinden. In ieder geval voor mensen die niet zoveel debug-ervaring hebben...

Maar aan de andere kant vind ik ze vaak een rtfm vraag, en die mogen van mij zonder problemen op slot.
Als ik alle huiswerk eruit knikker, kan ik ook weer alle rtfm/utfs vragen sluiten en krijg ik weer dennis.com die klaagt dat ik teveel sloten zet...
Dennis.com moet niet zeuren
Ik denk dat je het een beetje per geval moet bekijken, als het een vraag is die wel in de manual staat, alleen zo ver verstopt dat je je echt het lazerus zoekt voordat je het kan vinden, vind ik wat anders dan een vraag die als je die ff bij google invoert je 10000 hits hebt met allemaal een antwoord. En dan kan het een keer voorkomen dat jij een topic sluit omdat je denkt/vind dat een antwoord daarop zo makkelijk te vinden is, en dat je dat verkeerd inschat. Jammer, open je 'm weer. Geen reden om daarom soepeler te modden imho. En de search, tjah, zolang GoT geen goeie search heeft vind ik die een beetje lastig, aangezien je wel kan roepen dat iemand de search moet gebruiken, maar soms krijg je dan zo'n zooitje als 'gevonden' terug dat je nog geen ene meter ermee opschiet. Maar ja, als jij (of wie dan ook for that matter) met een paar seconden het antwoord op het scherm heeft, dan is het duidelijk dat er niet gezocht is...
Modden blijft lastig, en ik ben blij dat ik dat niet hoef te doen

Maar wat mij aangaat hoef je zeker niet soepeler te modden, liever 1 topic teveel op slot, dan 10 onzin/rtfm/utfs/ibtl (ik ben te lui) topics open. Mits 'de crew' natuurlijk het niveau op GoT iets hoger wil houden dan dat Computer Idee (no offence trouwens, m'n stiefvader is dolblij met dat blad) lijkt het mij gewoon noodzakelijk. Misschien lullig voor de newbie's, maar die weten daardoor ook dat als ze een echt probleem hebben wat ze niet zelf binnen 2 tellen hadden kunnen oplossen met de F1 key, ze hier wel terecht kunnen, en dat lijkt mij persoonlijk een belangrijker punt, dan die paar newbie's (die idd in de toekomst superervaren mensen kunnen worden die we hier graag als vaste bezoeker zouden willen hebben) die je daardoor misschien kwijt zou kunnen raken.
(oops wat een lange lap tekst... nou ja "Ik heb gesproken"

)