Verwijderd
Kun je tegen elkaar chatten
Bedankt!
Verwijderd
Is voor als je zelfs geen chatvrienden hebt
2X ICQ is makkelijkOp dinsdag 05 juni 2001 22:08 schreef killerbolt het volgende:
Dat is idd wel een vette oplossing. heb ik ook hier. 2x icq en 2x msn
Is voor als je zelfs geen chatvrienden hebt
je haalt MICQ (icq.pagina.nl stat wel een link) en dan kun je 1001 X ICQ aanzetten
Verwijderd
Maar het prog zelf van icq is toch wel mooi wat was er eigenlijk aan de hand met southpole icon???Op dinsdag 05 juni 2001 22:11 schreef DR het volgende:
[..]
2X ICQ is makkelijk
je haalt MICQ (icq.pagina.nl stat wel een link) en dan kun je 1001 X ICQ aanzetten
1001*12MB ram= 12012 MB Geheugen opgeslurpt!Op dinsdag 05 juni 2001 22:11 schreef DR het volgende:
[..]
2X ICQ is makkelijk
Ik weet iemand al een antwoord?? Ben eigelijk ook wel benieuwd. Google leverde niet zo veel op
Ik heb namelijk een 'kloon' aangemaakt om een grap uit te halen met iemand maar tis een beetje raar als ik telkens offline ben als mijn kloon online is en andersom
Verwijderd
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
ah bedanktOp zaterdag 18 augustus 2001 12:33 schreef SoundBastard het volgende:
Trillian + MSN gebruiken?
ok ik weet genoeg
Overzichtje
OMNI - ICQ, MSN, Yahoo, AIM, Napster en Gnutella
Everybuddy - ICQ, MSN, Yahoo en AIM Kan alleen filetjes verzenden tussen EB-gebruikers.
Imici messenger - ICQ, MSN, Yahoo en AIM
Jabber - ICQ, MSN, Yahoo, AIM en IRC (SMS in de toekomst)
Trillion - ICQ, MSN, Yahoo en AIM
Miranda - ICQ
MaxxChat - ICQ, AOL en IRC
Odigo ICQ, AIM en Yahoo
Met dank aan Tweaker voor de originele reply
[topic=124397/1/25]
btw... search rules
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
150 namen? is dat veranderd?Op zaterdag 18 augustus 2001 12:42 schreef mickael het volgende:
hmm in de nieuwe msn is t toch mogelijk om 150 namen op te slaan, en dat is toch meer als voldoende...
dat lijkt me wel elite
waar heb je dat vandaan dan?
Verwijderd
tijd te veel???Op zondag 19 augustus 2001 02:46 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Ik heb het getest kan idd maar 150
Nee ik had mensen die ik geblokt had ge-unbloktOp zondag 19 augustus 2001 17:39 schreef Zoepnek het volgende:
[..]
tijd te veel???
en bij de 100 had ik er toen
Verwijderd
Gaat om het volgende is het mogelijk om je met 2 msn adressen tegelijk aan te melden? liefst waarvan 1tje op msn 4.7 en de andere op 6.1 ??
Dacht voorheen dat dit namelijk mogelijk was.
Verwijderd
suc6
lolVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 12:29:
Yup, dat polygami werkt bij mij
dat kwam je na een jaar vertellen
msn messenger + windows messenger werkt.
Dmessenger werkt ook met 2 accounts
Wauw, een sig!
haha na 1 jaar. lekker dan.
[ Voor 14% gewijzigd door Noork op 07-03-2005 12:31 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()