Is het mogelijk om GoT smiley's in MSN 4.0 te stoppen of gaat dat niet werken? Heeft iemand hier ervaring mee?
Maar ik heb geen zin om dat reshacker te gebruiken
Werken die kant-en-klare 'mods' niet, zoals die bacardi breezer
tuurlijk wel(die heb ik gemaakt voor MSN4)
hij geeft soms alleen wazige errors
(behalve bij mij
)
links mogen alleen niet, dussse
hij geeft soms alleen wazige errors
Je mag geen illegale links plaatsen en naar mijn weten is msn freeware.Op zaterdag 02 juni 2001 14:46 schreef DR het volgende:
tuurlijk wel(die heb ik gemaakt voor MSN4)
hij geeft soms alleen wazige errors(behalve bij mij
)
En er had voor BC3 hier ook al een draadje over gelopen, dus waarom nu niet
Buzzman...Op zaterdag 02 juni 2001 14:48 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Je mag geen illegale links plaatsen en naar mijn weten is msn freeware.
En er had voor BC3 hier ook al een draadje over gelopen, dus waarom nu niet
ik ga ook echt geen link plaatsen
ik wol geen waarschuwing, en MSN4 is nu niet bepaald freeware, iig nu nog niet
misschien herrinner je het topic Hoe ziet MSN 4 eruit?, daar had ik screenies enzo neergezet, maar dus echt geen link
ok, dan is het geen freeware, maar iedereen mag er gratis gebruik van maken, toch?Op zaterdag 02 juni 2001 14:54 schreef DR het volgende:
[..]
Buzzman...
ik ga ook echt geen link plaatsen
ik wol geen waarschuwing, en MSN4 is nu niet bepaald freeware, iig nu nog niet
misschien herrinner je het topic Hoe ziet MSN 4 eruit?, daar had ik screenies enzo neergezet, maar dus echt geen link
imho komt dat op hetzelfde neer
van mij mag iedereen er gebruik van maken, maar MSN4 was een rip uit XP, dus of ie dan nog erg legaal is.Op zaterdag 02 juni 2001 15:01 schreef Buzzman het volgende:
[..]
ok, dan is het geen freeware, maar iedereen mag er gratis gebruik van maken, toch?
imho komt dat op hetzelfde neer(als het tenminste zo is dat iedereen er gebruik van mag maken)
* DR is blij dat buzzman niet moeilijk gaat doen over de legaalheid van MSN4
Nu is het nog geen freeware, duzz mag het niet. But who cares? 
Ik draaide em ook ff op mijn 166mmx met 112 mb ram. Maar dat liep niet echt soepeltjes
En ik had een versie die de geluidjes niet goed liet horen, terwijl ze er wel goed in stonden. Erg vervelend.
Ik draaide em ook ff op mijn 166mmx met 112 mb ram. Maar dat liep niet echt soepeltjes
En ik had een versie die de geluidjes niet goed liet horen, terwijl ze er wel goed in stonden. Erg vervelend.
Tis takke werk om die smileys erin te zetten. Maar hier werkt het dus ook mooi 
Als je die msmsgs.exe van de breezerversie over die van messenger 4 zet dan heb je gewoon de 3.6, alleen de andere bestanden zijn dan van versie 4. Je zult dus echt alle smileys handmatig in moeten zetten met reshack.
Als je die msmsgs.exe van de breezerversie over die van messenger 4 zet dan heb je gewoon de 3.6, alleen de andere bestanden zijn dan van versie 4. Je zult dus echt alle smileys handmatig in moeten zetten met reshack.
voor de mensen die niet weten hoe ie eruit ziet:

hij begint nu weer op het oude topic te lijken
dat van die smileys, tis idd erg klotewerk om dat te doen

hij begint nu weer op het oude topic te lijken
dat van die smileys, tis idd erg klotewerk om dat te doen
Doe ik ook niet hoorOp zaterdag 02 juni 2001 15:28 schreef Buzzman het volgende:
Die screenshots zijn genoeg om hier te plaatsen, graag toch geen links naar het programma zelf
*snif snif* Bad! Bad! ManOp zaterdag 02 juni 2001 15:28 schreef Buzzman het volgende:
Die screenshots zijn genoeg om hier te plaatsen, graag toch geen links naar het programma zelf
jij heb t hem toch niet meer nodigOp zaterdag 02 juni 2001 15:39 schreef saviour het volgende:
[..]
*snif snif* Bad! Bad! Man![]()
tis gewoon te begrijpen, ze willen gewoon geen gezeik met MS enzo
idd, da's de policy, je mag er over discussieren, maar aangezien hij nog beta is (evenals winxp) is het verboden om ernaar te linken.Op zaterdag 02 juni 2001 15:46 schreef DR het volgende:
[..]
jij heb t hem toch niet meer nodig
tis gewoon te begrijpen, ze willen gewoon geen gezeik met MS enzo
Draadjes over winxp worden ook open gelaten, dus waarom deze niet?
Hier ff een paar met de smileys

en

Edit: ff andere host. Tnx DR

Edit: ff andere host. Tnx DR
Hmz... is het nu wel legaal aangezien XP geen beta meer is
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
jupOp maandag 24 september 2001 12:38 schreef 3CLipZ het volgende:
Hmz... is het nu wel legaal aangezien XP geen beta meer is
in dat geval.. heeft iemand de GoT smileys van MSN 4.0 voor meOp maandag 24 september 2001 12:41 schreef Buzzman het volgende:
[..]
jup
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
nog een gegadigde!!!!!!
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Op maandag 24 september 2001 14:00 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
in dat geval.. heeft iemand de GoT smileys van MSN 4.0 voor me
Ik had ze iig wel ooit in handen gekregen, maar die wildne niet echt werke
* ubermaestro gebruikt nu vrolijk msn 3.6 met msnplus en gotsmileys
maar hoe zit het nu met dat msn als XP ook echt uitkomt, dan zit MS met twee versies die niet met elkaar kunnen samenwerken (voice dan)
Er komt een patch voor de oude. Staat ook in de error messageOp maandag 24 september 2001 18:16 schreef ubermaestro het volgende:
[..]
![]()
Ik had ze iig wel ooit in handen gekregen, maar die wildne niet echt werke
* ubermaestro gebruikt nu vrolijk msn 3.6 met msnplus en gotsmileys
maar hoe zit het nu met dat msn als XP ook echt uitkomt, dan zit MS met twee versies die niet met elkaar kunnen samenwerken (voice dan)
sorry, dit mag ik niet bekend makenOp maandag 24 september 2001 19:18 schreef maartenb het volgende:
MSN 4 ? Waar kun je die downloaden dan?
[edit]
hmm blijkbaar wel....
MSN4 zonder smiles
wel oude versie d8 ik....
Verwijderd
Heb nu ff MSN 4.0 gedownload, maar krijg hem niet aan de praat.
Kan iemand ff uitleggen hoe ik dat doe?
Ik kan hem wel uitpakken, en die setup.bat draaien, maar dan doet ie het niet
NT/2K/XP onlyOp maandag 24 september 2001 21:32 schreef Dr.Kuipers het volgende:
Heb nu ff MSN 4.0 gedownload, maar krijg hem niet aan de praat.
yep, en zelfs dan kun je nog rare dingen krijgenOp maandag 24 september 2001 21:35 schreef ubermaestro het volgende:
[..]
NT/2K/XP only
nu de smilies nog.......
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
daar heb ik de link niet meer vanOp dinsdag 25 september 2001 00:23 schreef Provision het volgende:
nu de smilies nog.......
ik heb die ooit wel gemaakt, Topic is weg door BC3
http://pwp.netcabo.pt/0142232201/wm4.0.0152.exe
^^nieuwere build van MSN4, deze zit in de Final^^
[edit]
http://www.patchou.com/msgplus/msgplus.zip
^^progje wat historie bijohoud^^
[edit]
ThanksOp dinsdag 25 september 2001 09:38 schreef DR het volgende:
http://pwp.netcabo.pt/0142232201/wm4.0.0152.exe
[edit]
ik heb hem net gedownload en geinstalleerd maar als ik hem dan opstart dan is het nog steeds de ouwe en als ik op "klik hier om in te loggen" klik dan gebeurd er nix. ik kan me dus niet meer aanmelden 
(win2k)
(win2k)
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Verwijderd
hoe kom jij aan die plaatjes van tweakers ?? alleen die plaatjes ( want dan ga ik ook ff kloten met msn ) tweakers msn.net
die plaatjes staan op tweakers.net images archiveOp woensdag 26 september 2001 18:34 schreef globiel het volgende:
[..]
hoe kom jij aan die plaatjes van tweakers ?? alleen die plaatjes ( want dan ga ik ook ff kloten met msn ) tweakers msn.netklink leuk of heb je gewoon screenshots zitten maken kan namelijkook maar als jij ze heb dan is misschien wel handig als je ze misschien wel ff wil sturen op posten ?
zou cool zij
![]()
[edit]

Ik heb een vraagje
Is het legaal om dingen te verander in MSN messenger 4.0
ik was van plan die GOT icoontjes er in te zeten.
En deze op tweakers te posten maar dan moet het natuurlijk wel zo blijven dat MS niet moeilijk gaat doen omdat er iemand in hun producten heeft ziten rotzooien.
Of moet ik hiervoor bij MS zijn om hiervoor toesteming te vragen.
is maar een simpele vraag omdat ik geen zin heb in gezeik naderhand vraag ik het maar vooraf.
Maar is wel strak wat Tweakers met GOT messenger heeft gedaan.
En deze op tweakers te posten maar dan moet het natuurlijk wel zo blijven dat MS niet moeilijk gaat doen omdat er iemand in hun producten heeft ziten rotzooien.
is maar een simpele vraag omdat ik geen zin heb in gezeik naderhand vraag ik het maar vooraf.
Het lijkt me dat zolang je het niet gaat verkopen (er geld voor gaat vragen) het gewoon legaal is.Op maandag 08 oktober 2001 22:09 schreef jordan2k het volgende:
Ik heb een vraagje
There is no magic.
Ik heb de smilies ff op een rijtje gezet:

deze mis ik volgens mij:
(%) ==
dit keer geen rood kruisje

deze mis ik volgens mij:
(%) ==

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
kan je dit gebeuren ook onder XP gebruiken? (zit het standaard dus al in...)
Je kan geen animated gif in msn zettenOp zaterdag 13 oktober 2001 13:40 schreef bluppy2 het volgende:
Ik heb de smilies ff op een rijtje gezet:
[afbeelding]
deze mis ik volgens mij:
(%) ==
Dus

Dan kies je de niet-geanimatedde, die staat op FOK.Op zaterdag 13 oktober 2001 16:53 schreef ubermaestro het volgende:
[..]
Je kan geen animated gif in msn zetten
Duskan nie
Verwijderd
Komt er hier nou nog een link te staan waar wel Msn4.0 MET GoT smileys kunnen krijgen?
BVD!!
BVD!!
Hier: [topic=289892/1/25]Op zaterdag 13 oktober 2001 19:36 schreef quility het volgende:
Komt er hier nou nog een link te staan waar wel Msn4.0 MET GoT smileys kunnen krijgen?
BVD!!
Edit: Ja dit is wel een ander topic!!
En linkje naar MSN zonder smilies (moet je eerst installen) staat hier boven ergens.
There is no magic.
Ik heb ook Windows Messenger een beetje aangepast (GoT smilies in gegooid).
Ik heb hem trouwens ook een andere naam gegeven (ik heb ook minder slimme vrienden, en deze naam slaat dan beter aan:)
Windows Messenger Big Smile Edition
Ik heb hem trouwens ook een andere naam gegeven (ik heb ook minder slimme vrienden, en deze naam slaat dan beter aan:)
Windows Messenger Big Smile Edition
Pagina: 1