Zover ik weet ben ik de eerste in BENELUX met een Nzxt roze phantom 
Daarom gelijk ook een echte game pc van maken en natuurlijk met allemaal roze gooodies :D!
Mijn oude phantom:

En me nikiez

En toen weg gegeven
EN nu?
nouwja dit :D!

Dual Phantom fancontroller!

Case uitelkaar gehaald en ervoor gezorgt dat ik er 2x 360 rads inkwijt kan!

Update is mede mogelijk gemaakt door onze freddy Lekker snelle levering van spullen :D!

Gekozen voor een zwart interieur omdat het roze al een zeer pakkende kleur is!
Geen ledfans of flashy kleuren, Gewoon 1350rpm fans die hun werk mogen doen, wel alles nieuw natuurlijK!

Bij freddy 2 plaatjes geperforeerd staal gekocht, daarmee wezen spelen, en ja het spreek mij wel aan!

HIhi HighFlow sticker van 3jaar oud op me deur! *omdathetkan!

Mobo/360rad cover uit 1 geheel, was passen en meten, maar wow dat zit lekker, nu nog even 3 ronde gaten dremelen erin voor de fans.

Fanholes gemaakt maar ik stap wel over na rounded rubber edge trim, dit is echt tegroot naar mijn zin.
Eveneens 2x filport holes gemaakt en Grommet holes, icm een test mobo'tje en een atx extender.
En het allerbalangerijkste, een WINDOW! bij mijn oude phantom had ik die nooit echt gemaakt omdat ik geen mooi design/ idee kon bovenbrangen, Tjha kijk de pics maar :D!

We gaan al me logs hier ook maaris posten en updaten
Gespeeld met ledjes :D!

Mayhems Aurora filmpje

Me pomptop is uitelkaar geknald.

Hoppa, De Watercool top is binnen :D! Pc draait alweer als een zonnetje! en ja weer met Pink Aurora, Die 2 liter moet toch op he, Whahah :D!!!

Tjha de voorkant he, Wat kan je daar nou mee doen?
Aangezien hij aan de voorkant wat ventilatie miste voor me 360 radiator aan me 5.25 gedeelte, heb ik een cut-out gemaakt en een mooi stukje mesh hergebruikt!
Originele 5.25 plaatjes, maar kan nooit lucht bijkomen, dus kleine fail van NZXT

Gat met voorbedachte gedachtes?

Ik gekopieerd

Origineel zijpaneel mesh gechopt.

Plaatje gebogen en een sherpe knik erin geduwd met me duim

WWWICKLEDS

Bovenkant en voorkant mesh belijning komen overeen! daarom ook zo schuin
Hierbij pics.

TO-DO!
2 meter round rubber edge trim bestellen en rond fan gaten doen en window rand
1 plexiglas plaatje voor me window, ik ga die raam kitten voor supper mooie en strakke afwerking
1 nzxt 6pins pre-sleeved cable bestellen ivm kapotte pin.
Diverse leds aanbrengen.

Een van de laatste updates, nu aleen nog wat kleine dingetjes, daarna zeker tp10 casemod show down waardig!!!!

1st place @ casemodding competition! @ the party 10!!
Daarom gelijk ook een echte game pc van maken en natuurlijk met allemaal roze gooodies :D!
Mijn oude phantom:

En me nikiez

En toen weg gegeven
EN nu?

Dual Phantom fancontroller!

Case uitelkaar gehaald en ervoor gezorgt dat ik er 2x 360 rads inkwijt kan!

Update is mede mogelijk gemaakt door onze freddy Lekker snelle levering van spullen :D!

Gekozen voor een zwart interieur omdat het roze al een zeer pakkende kleur is!
Geen ledfans of flashy kleuren, Gewoon 1350rpm fans die hun werk mogen doen, wel alles nieuw natuurlijK!

Bij freddy 2 plaatjes geperforeerd staal gekocht, daarmee wezen spelen, en ja het spreek mij wel aan!

HIhi HighFlow sticker van 3jaar oud op me deur! *omdathetkan!

Mobo/360rad cover uit 1 geheel, was passen en meten, maar wow dat zit lekker, nu nog even 3 ronde gaten dremelen erin voor de fans.

Fanholes gemaakt maar ik stap wel over na rounded rubber edge trim, dit is echt tegroot naar mijn zin.
Eveneens 2x filport holes gemaakt en Grommet holes, icm een test mobo'tje en een atx extender.
En het allerbalangerijkste, een WINDOW! bij mijn oude phantom had ik die nooit echt gemaakt omdat ik geen mooi design/ idee kon bovenbrangen, Tjha kijk de pics maar :D!

We gaan al me logs hier ook maaris posten en updaten
Gespeeld met ledjes :D!

Mayhems Aurora filmpje

Me pomptop is uitelkaar geknald.

Hoppa, De Watercool top is binnen :D! Pc draait alweer als een zonnetje! en ja weer met Pink Aurora, Die 2 liter moet toch op he, Whahah :D!!!

Tjha de voorkant he, Wat kan je daar nou mee doen?
Aangezien hij aan de voorkant wat ventilatie miste voor me 360 radiator aan me 5.25 gedeelte, heb ik een cut-out gemaakt en een mooi stukje mesh hergebruikt!
Originele 5.25 plaatjes, maar kan nooit lucht bijkomen, dus kleine fail van NZXT

Gat met voorbedachte gedachtes?

Ik gekopieerd

Origineel zijpaneel mesh gechopt.

Plaatje gebogen en een sherpe knik erin geduwd met me duim

WWWICKLEDS

Bovenkant en voorkant mesh belijning komen overeen! daarom ook zo schuin
Hierbij pics.

TO-DO!
2 meter round rubber edge trim bestellen en rond fan gaten doen en window rand
1 plexiglas plaatje voor me window, ik ga die raam kitten voor supper mooie en strakke afwerking
1 nzxt 6pins pre-sleeved cable bestellen ivm kapotte pin.
Diverse leds aanbrengen.

Een van de laatste updates, nu aleen nog wat kleine dingetjes, daarna zeker tp10 casemod show down waardig!!!!

1st place @ casemodding competition! @ the party 10!!