quote:
elpookie schreef op zondag 23 december 2012 @ 19:39:
Net saints row 3 full package gekocht, kon het niet laten, nu hopelijk nog far cry 3 ergens tegenkomen
Vind iemand trouwens dead island die 7 euro waard , was aan het denken het te komen ,maar kwam veel slechte reviews tegen
Ik heb Dead Island vorige zomer gekocht en vond het een ontzettend leuke game. Maar ik ben dan ook een zombiefan tot en met, dus mss heb ik wat te enthousiaste vooroordelen?
Ik kan wel ten sterkte aanraden om deze tool
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2114535 te downloaden. Hiermee kan je zaken zoals motionblur, bloom uitzetten, en je FOV vergroten, etc.
Je haalt er echt je voordeel uit. Plus de tool is al veel geupdated en zou dus perfect moeten werken.
(En dat is net ook het leuke: door te wachten met het aankopen van games: de community zorgt intussen dat er eventueel tools komen om de game nóg aangenamer te maken.

)
Qua verhaal vond ik het zeer vermakelijk. Ook zit er veel variatie in de omgevingen. (Eerst zit je op een zonnig eiland, maar daarna ga je naar een gevangenis, en daarna naar een soort jungle met inheemse mensen.)
Maar het minpunt dat ik altijd hoor zeggen is dat de quests allemaal relatief hetzelfde zijn: ga naar die locatie en trek aan die hendel of voer dat uit, ga die locatie en verzamel bepaalde objecten.
Ik persoonlijk had hier helemaal geen last van en vond de game altijd zeer boeiend.
Ook speelde ik altijd solo (ben niet echt voor co-op gameplay, ik bekijk liever de levels op mijn gemak zonder dat co-op members me verplichten te rushen doorheen de quests of whatever). Maar de game is in principe vooral voor co-op gemaakt.
Ik wil maar zeggen: als ik met solo al veel genot had (27u gespeeld volgens Steam), dan zal je in co-op zéker fun hebben (als dat je ligt)!
In mn Dropbox stonden nog comparisons screens van vroeger.
1e is zonder die tool
2e is met die tool

Asgaro wijzigde deze reactie 23-12-2012 20:02 (3%)