Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• pe1dnn
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 21-10 22:27
Bij een nieuws topic kwamen spelfouten in de comments. Logisch want de extra handige link naar het spelfouten topic is sinds Tweakers 7 weg. Daar heb ik dan ook de volgende tekst achtergelaten toen iemand hierover ging zweuren:

"Daar wil ik nog wel even over zeuren. Bij de vorige GUI was er bovenaan een link, die is weg. Nu moet je het dus op magische wijze gewoon weten. Nou had ik laatst ook een tekst dingetje en heb me echt een ongeluk gezocht naar de link. Ik wist namelijk het onderwerp van dat topic niet en het is geen "spelfouten" of "feedback" en ook is me niet direct duidelijk onder welke groep dit zou moeten vallen. Was vroeger ook niet nodig om te weten. Het zal wel aan mij liggen maar ik vond het tamelijk onvindbaar.

Kortom vriendelijk verzoek om die link terug te plaatsen zodat het te vinden is er er in deze gevallen naar verwezen kan worden."

Dat verzoek wil ik hier graag herhalen. Ik heb dit topic weer gevonden omdat die ander de link had geplaatst in de reactie.

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De feedback-link mag van mij ook wel terug :)
Een directe link naar het spellingfoutentopic mag ook wel.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Damic
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 13:24

Damic

Rotorhead

Me 3, voor de gevorderde tweaker kun je er snel geraken, maar een link is nog sneller zeker voor de new guys.

Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent ??

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 13:32

crisp

Devver

Pixelated

Is intern inmiddels een ticket voor :)

Tikje naar Lieve Devvers ook :)

crisp wijzigde deze reactie 20-12-2012 20:35 (41%)

Intentionally left blank

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Yay :D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Kiswum
  • Laatst online: 12:30

Kiswum

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
Wat is de status van het ticket voor de Devvers?
Er wordt misschien wel dagelijks misbruik gemaakt van het vervuilen van tikfouten in de diverse artikelen.

Het zou ook fijn zijn als het feedback knopje beter werkt dan voorheen, maar met de knop zelf ben ik tijdelijk wel tevreden hoor ;)

Volg me op Twitter en Facebook | Mijn reviews zijn hier te vinden | Getest: Xiaomi: Mi2, MiPad, Mi Wi-Fi, Mi Box Pro, Hongmi/Redmi, Redmi 1s

• Misha
  • Registratie: augustus 2010
  • Nu online

Misha

Was-Product Manager

Comic sans rocks.

'Misbruik van vervuilen van tikfouten'? Die snap ik niet helemaal

In ieder geval: het ticket zelf staat al op Ready for Development en zal in een komende iteratie waarschijnlijk worden opgepikt

“Wat hebben de NOS, RTL etc gemeen? Als ze uitleg over technologie willen, dan checken ze Tweakers”

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Waarschijnlijk dat er een waslijst met reacties met typefoutmeldingen onder de artikelen wordt geplaatst.

Oscar Wilde

• Kiswum
  • Laatst online: 12:30

Kiswum

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
Raven bedankt voor je vertaling :)
Wat Raven klopt Mischa, het is goed om te weten dat de update er binnenkort aankomt!

Volg me op Twitter en Facebook | Mijn reviews zijn hier te vinden | Getest: Xiaomi: Mi2, MiPad, Mi Wi-Fi, Mi Box Pro, Hongmi/Redmi, Redmi 1s

Pagina: 1

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013