Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 08:39

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb onlangs productreview: AEG Lavamat L76479FL (Exclusiv) review door PcDealer geplaatst met goede scores: 4-5 sterren. Nadat ik scores voor productreview: AEG Lavatherm T56840 review door PcDealer heb geplaatst en ook nog een niet-live staande review, zie ik dat de scores opeens allemaal op 0-1 sterren waren gezet. De 76479 heb ik aangepast, maar de 56840 nog niet.

Is me sinds vandaag opgevallen, terwijl ik eerder meerdere aanpassingen heb gemaakt bij de 76479.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Misha
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 09:46

Misha

Product Manager

Comic sans rocks.

Er lijkt inderdaad wat verkeerd te gaan met de scores. Zo reset de scorekaart zich plots zodra je een product opnieuw gaat beoordelen. Ik heb toevallig vandaag daar al een ticket voor gemaakt. In ieder geval bedankt voor het melden!

Ik sluit dit topic even om het overzicht te bewaren :)

“Wat hebben de NOS, RTL etc gemeen? Als ze uitleg over technologie willen, dan gaan ze naar Tweakers”

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.