Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Help jij Tweakers Website van het Jaar te worden?

Tweakers is genomineerd voor beste website 2014 in de categorieŽn Nieuws & Informatie, Community en Vergelijking. Stem nu en maak kans op mooie prijzen!

• dabelg
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 13:18
quote:
Muijselaar schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:55:
Hallo mede sim racers! Ik zal me even voorstellen. Mijn iRacing naam is Stefan Muijselaar2. Ongeveer een jaar geleden ben ik met GT5 begonnen online te racen. Hier heb ik een tijd lang heel veel plezier mee gehad, maar ik kreeg zo'n drie maanden geleden het gevoel dat ik aan een nieuwe uitdaging toe was. Na wat research kwam ik uiteindelijk bij iRacing. Het valt me behoorlijk tegen hoe moeilijk het is en mede daardoor heb ik tot nu toe eigenlijk nog veel te weinig gereden, maar hier wil ik graag verandering in brengen. Het enige probleem is dat iRacing en GT5 tegelijk beheersen bijna onmogelijk is, omdat ze totaal anders zijn (als je een week iRacing hebt gedaan dan merk je dat GT5 toch best arcade is:p). Dus ik zal een keuze moeten maken met welke game ik verder ga en die keuze is niet zo moeilijk...

Toevallig zag ik gister in de Press Room staan dat er morgen een endurance race op het programma staat. Dit lijkt me erg leuk, dus heb ik gister direct even de McLaren en het circuit gekocht. Na een uur practice kwam ik uit op een 1:45:8. Zit nog wel best ver van de top tijden af, maar ik kan hem in ieder geval op de baan houden en alleen daar ben ik al blij mee :D

Zijn er mensen die wat tips hebben? Het afstellen van de auto is echt totaal anders dan met GT5, dus daar heb ik het nog wel lastig mee. Ook heb ik geen idee van pitstop strategieŽn. Met hoeveel benzine ik het beste kan starten, hoe veel ronden de banden ongeveer meegaan etc.

Stefan
Alvast welkom hier !!!

Je bent al tot de vaststelling gekomen dat iracing totaal anders is dan GT5 _/-\o_ voor afstellingen tips kan je altijd op het iracing forum terecht bij de subforums van elke auto.

Voor de mclaren weet ik dat ABS op 9 moet staan en dan kan je spelen met brake balance om zo het aanremmen te regelen. ook throttle mapping omhoog zetten geeft meer linear gassen (lees veiliger uit accelleren)

rest is vrij persoonlijk (wil je onder/overstuur, ...) zeker mclaren op 10 rijders heb je 7 verschillende setups

Mijn iRacing profiel

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 21:19

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

quote:
Hallo mede sim racers! Ik zal me even voorstellen. Mijn iRacing naam is Stefan Muijselaar2. Ongeveer een jaar geleden ben ik met GT5 begonnen online te racen. Hier heb ik een tijd lang heel veel plezier mee gehad, maar ik kreeg zo'n drie maanden geleden het gevoel dat ik aan een nieuwe uitdaging toe was. Na wat research kwam ik uiteindelijk bij iRacing. Het valt me behoorlijk tegen hoe moeilijk het is en mede daardoor heb ik tot nu toe eigenlijk nog veel te weinig gereden, maar hier wil ik graag verandering in brengen. Het enige probleem is dat iRacing en GT5 tegelijk beheersen bijna onmogelijk is, omdat ze totaal anders zijn (als je een week iRacing hebt gedaan dan merk je dat GT5 toch best arcade is:p). Dus ik zal een keuze moeten maken met welke game ik verder ga en die keuze is niet zo moeilijk...

Toevallig zag ik gister in de Press Room staan dat er morgen een endurance race op het programma staat. Dit lijkt me erg leuk, dus heb ik gister direct even de McLaren en het circuit gekocht. Na een uur practice kwam ik uit op een 1:45:8. Zit nog wel best ver van de top tijden af, maar ik kan hem in ieder geval op de baan houden en alleen daar ben ik al blij mee :D

Zijn er mensen die wat tips hebben? Het afstellen van de auto is echt totaal anders dan met GT5, dus daar heb ik het nog wel lastig mee. Ook heb ik geen idee van pitstop strategieŽn. Met hoeveel benzine ik het beste kan starten, hoe veel ronden de banden ongeveer meegaan etc.

Stefan
Welkom!

Het meeste is hierboven al gezegt eigenlijk :) Wil er alleen aan toevoegen dat ik 1.45.8 voor iemand die net begint gewoon een prima tijd vind :)

Ik ben er nog niet uit of ik morgen mee ga rijden. Denk dat ik dan wel een andere stoel zal moeten regelen, of ik het op deze bijna 3 uur volhoud vraag ik me af :X

Xbox Gamercard | iRacing profiel
Even the dark has a silver lining

• JoepW
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22:00
quote:
jhonno schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:42:
Hoe laat is de service down trouwens als ik het na reken kom ik op 15.00 vanmiddag uit klopt dat ?
Tja, waar post ik het voor ;)
quote:

Stefan
Welkom. Tja ik kom ook van GT5 (lang geleden ;) ) en het is een wereld van verschil. iRacing verdient zeker de voorkeur.
Aan een strategie en afstelling van de McLaren voor die race kan ik je niet helpen. Misschien een andere GoT'r :?

Alles over iRacing | iRacing Profiel

• Muijselaar
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 07-09 21:52
Bedankt voor het warme welkom :) en voor de nu al nuttige tips. Wat je zegt over de banden is een hele geruststelling. Gewoon twee keer pitten, tenminste als je geen schade rijdt.. wat al moeilijk genoeg gaat worden ;) Ik zal wat je zegt over ABS en throttle mapping ook direct even proberen en dan houd ik jullie wel op de hoogte over mijn vorderingen :p. In ieder geval bedankt voor de snelle respons :D

• Streskip
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 14:06

Streskip

Carlos

Ik ga zo 24h du fun doen, nog iemand?

The squeeky wheel gets the grease.

• Red Baron
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 20:44
Lezen maar
quote:
Release Notes for 2013 Season 1 [2013.01.25.01]

Hosted/Leagues/Tournaments
  • The number of cars that can be used in a hosted, league or Tournament multi-car session has been changed from 3 to 4. The frame rate and performance in a session with this many cars will depend upon your pc and hardware.
  • You no longer need to own all of the cars in a hosted multi-car session to participate. You now only need to own the Track where the event is being held and one of the Cars in the session. You will only be able to drive in a car that you own and you still must meet all of the other criteria of the session. You will need to download the cars you do not own. This update applies to Hosted, League and Tournament sessions
  • Please Note: The "League Sessions" page and the "Hosted Racing - Join a Race" page are the only places on the site that support this functionality at this time. We are still working hard on implementing this functionality for helmet pop-ups and the "Spectator Sessions" area of the site.
Downloads
  • The downloads page has been updated to support the downloading of cars that you have not purchased, that may be required to participate in a multi-car hosted events where you only own one of the cars. Cars that you do not own, that you do not have installed on your machine will appear in a new section of the download page call "Optional Unowned".
New Awards
Nine new awards have been added.
  • Young Star - win official races in four different cars
  • Honorable - win official races in eight different cars
  • The Feared - win official races in sixteen different cars
  • The Alien - win official races in all cars
  • Runnin' Down a Dream - win official races on four different tracks
  • On the Road Again - win official races on eight different tracks
  • The Long and Winding Road - win official races on sixteen different tracks
  • I've Been Everywhere - win official races on all tracks
  • Photo Finish - win an official race with a margin of one twentieth of a second or less; this award is not granted retroactively
License Banner Update
The License Banner has been completely redesigned for clarity and visibility.
  • The color of your license will change to reflect your License Level.
  • You can toggle between road and oval licenses by clicking "Road" or "Oval" in the top -left area.
  • You can toggle between iRating and ttRating by clicking "iRating" or "ttRating" below your name.
  • Calendar, MPR and Credit maintain their existing functions, but have been restyled.
  • Ping has been moved to the sub-navigation next to "Support".
Payments with PayPal Billing Agreements
** This section is awaiting a configuration change from our payment partner - we expect within the week.
  • The iRacing Member's site now supports PayPal Billing Agreements. Once you have a billing agreement in place you can renew your account automatically, purchase content and recharge your account without logging into the PayPal site. A billing agreement is setup automatically whenever a member purchases a subscription using PayPal. You can also configure a billing agreement without purchasing a subscription by going to the "My Account" page on the Member's site (look for the link inside the "PayPal Billing Option" section of the page).
  • From the "My Account" page you can remove an existing billing agreement (look for the link inside the "PayPal Billing Option" section of the page).
  • If you have both a PayPal Billing Agreement and a credit card on file you should visit the "My Account" page and select your preferred payment method for auto-renewals and instant recharges. The link for this is located in the "Billing & Shipping Information" section of the page.
  • Additional enhancements to this page are links to remove your credit card on file and to cancel auto-renewal (this was moved from the Cancel / Renew Membership page).
The following areas of the site have had a visual redesign
  • "My Account"
  • "Account Recharge"
  • "Gift Card"
  • "Promotions"
Bug Fixes
  • Spotter passwords can no longer be blank. You must uncheck "Require a spotter password" if you decide not to have a password.
Simulation:

Tilt / Touch Driving
  • Added tilt sensor support to the existing touch driving controls. Now you can choose to use a tilt sensor to control steering or gas/brake or both. The sensor auto calibrates based on your device orientation at startup, but there is a 'recenter' button on the driving screen (also mapped to the 'y' key) that will let you change your orientation at any time. The tilt sensitivity can be adjusted in the black box along with the FFB sensitivity and touch sensitivity. And the throttle and brake can be inverted with an option in the setting tab.
  • Fixed a bug in touch that caused touch up events to get lost if you released your finger over another control.
Text Chat Macros
  • Added in an 'auto chat' feature that lets users hit 10 different hotkeys to auto transmit a chat message. By default the keys are mapped to the 0-9 keys above your keyboard, but that can be remapped as needed. The default messages can also be edited in the sound settings tab. Adding a '$' symbol to the end of a line will automatically send the chat message for you, without it the message will be left waiting for you to edit or send as you wish.
Spectating
  • No longer report connecting admins as being admins, or show Join/Leave announcements for spectators that are admins.
  • Spectators don't need to do tech inspections in a fixed setup session.
Options
  • Gray out driving controls and aids that are not used in the current session. But still let the user set their preferences for future sessions. This includes indicating if the h-pattern shifter will be active or not, based on your car type.
  • Remove a lot of text from the controls page and push it into mouse over tool tips in order to improve visual clutter.
Spotting
  • Change to not do tech inspections on spotters' machines.
  • When you use the [Start Spotting] button, you will now see the live action, instead of the slightly delayed replay tape. You can still use the replay controls to rewind and review action from the past. To get back to the live action, use the "fast forward to end" button (>>|), or simply fast forward and the replay will stop and switch to live action when the end of the tape is reached. While spotting, you can tell that you're seeing the live action when the playback state says "Live".
Camera Tool
  • Allow the camera tool hotkey to be remapped (ctrl-f12) to provide better compatibility with laptops and Mac devices.
  • Fixed a bug where you could not edit the camera shot aim type if your custom camera file ended in 'track.cam'
Telemetry
  • Add lap information to telemetry. (LapBestLap, LapBestLapTime, LapCurrentLapTime, LapLastLapTime)
  • Add delta time information to telemetry. (LapDeltaToBestLap, LapDeltaToBestLap_DD, LapDeltaToBestLap_OK, LapDeltaToOptimalLap, LapDeltaToOptimalLap_DD, LapDeltaToOptimalLap_OK, LapDeltaToSessionBestLap, LapDeltaToSessionBestLap_DD, LapDeltaToSessionBestLap_OK, LapDeltaToSessionOptimalLap, LapDeltaToSessionOptimalLap_DD, LapDeltaToSessionOptimalLap_OK)
  • Add radio channel information to telemetry, see the "RadioInfo:" section in the session string, and RadioTransmitCarIdx in the telemetry data.
  • Add pit service time to telemetry. (PitRepairLeft, PitOptRepairLeft)
Race Control
  • Qualifying laps will now be invalidated if any 0x or 2x car contact occurs during the lap.
  • Many non-significant race control rules are no longer active once you finish your race. This could confusingly penalize people after they finished their race and cause their finishing position to drop as the post-race penalty was applied.
Graphics
  • We have updated how we draw extra track surface details so they conform correctly to the road surface better and render more efficiently. This gets rid of our good old "floating skid marks" that we've come to know and love/hate.
  • As part of the track detail improvements the race track’s surface is now always converted into a set of static meshes and stored in video memory. The old option to convert it on the fly, which had the benefit of utilizing slightly less video memory at the cost of performance, has been removed from the graphics options screen.
  • Every car has had its paint adjusted to improve how paint will reflect more at low incident angles than when directly facing the viewer.
  • Windshield glare at night is much reduced down to a reasonable level.
  • Fixed a bug that was preventing the brake rotor glow effect from being visible.
  • The sim can now reload custom car textures with the ctrl-r hotkey. This is useful if you like painting your own cars by being able to quickly load and see your work in progress paint scheme without having to reload the sim many times. When reloading is triggered, all of the existing paint jobs are immediately unloaded and will default to white. They will then begin automatically reloading one at a time. Reloading happens in the background. If the loading causes performance issues while you are driving on track you may disable from loading while you are in car via the "LoadTexturesWhenDriving" setting in the renderer.ini configuration file.
  • Also, it is possible for an external application such as Trading Paints to tell the sim to reload car textures by sending irsdk_BroadcastReloadTextures using the SDK.
  • Shut off the auto rotate display feature in Windows 8, and force orientation to landscape. Use app.ini [Graphics] displayRotateMode=1 to override the default screen orientation.
Sponsors
  • DSD and Lionel Racing sponsors added.
Sound
  • Cold brakes now squeal until they warm up, unless the car has carbon brakes, which don't squeal. Note: the sim still does not model any brake performance changes with temperature at this time.
  • Engine sound power now continues to get louder as rpm nears max.
  • Fixed a bug in the opponent cars that would make them sound like they were driving around at full throttle even while coasting or hard braking.
Flexible Drivetrains
  • All cars now have flex modeled in their drivetrain math, instead of being perfectly rigid. This gives all kinds of subtle and interesting audible and physical engine rpm wobble effects. Note: our model of the detroit locker differential that many of the oval cars use can cause some pretty rough sounding off throttle rpm bouncing as the locker and drivetrain get into a oscillation as the locker clatters between driving the left or right wheels. We're looking into that.
New Tire Model
  • There have been improvements to the modeling of the tire carcass motion, which improves the handling on all the cars. All our NTM cars feel much better with this tire model update, and have had some amount (anywhere from a little to a lot) of re-tuning, so even if a car doesn't have its own release note does not mean that you shouldn't try it out to find out how it drives now!
  • Tweak skid widths, smoke and skid amounts.
New Steering Model
  • All the cars have better constrained steering systems to go with the tire carcass improvements, giving more precise feel.
Drafting
  • Road course and oval drafting have been reworked to improve the racing experience.
Chevrolet Impala
  • New rules limit track bar split left to right to a maximum of 3" at all tracks.
  • Right rear underbody collision surfaces have been lowered to hit the ground after the proper amount of compression.
Chevrolet Impala Class B
  • New rules limit track bar split left to right to a maximum of 3" at all tracks.
Chevrolet Monte Carlo SS
  • Fixed cockpit view windshield duplication when the car was damaged which caused double darkening and reflection issues.
Chevrolet National Impala
Chevrolet Silverado
  • Right rear underbody collision surfaces have been lowered to hit the ground after the proper amount of compression.
  • Logitech sponsorship on the windshield has been removed.
Ford GT
  • This car has had a physics overhaul to improve how it drives.
Ford Falcon V8 Supercar
  • Added new exterior engine sounds that better capture listening at a distance. The previous exterior sounds are now only for the on-car sounds.
Mazda MX-5 Cup and Roadster
  • Nvidia sponsorship has been removed.
McLaren MP4-12C GT3
  • In-car ABS controls are now available to be assigned, in addition to the usual black box method of adjustment.
  • Updated the rpm mapping for Logitech G27 shift lights.
Radical SR8
  • Updated the rpm mapping for Logitech G27 shift lights.
Autůdromo Josť Carlos Pace
  • This classic Brazilian race track, also known by its former name Interlagos, is now available!
Bristol Motor Speedway
  • Update GPS position. It was off by 10 meters or so, and had been 30 meters too low.
Circuit de Spa-Francorchamps
  • Improved the Endurance configuration surface types near La Source to try and avoid accidental black flags.
Lime Rock Park
  • The first pit stall has been moved back one to make it easier to exit the pits past the armco wall.
Oran Park Raceway
  • Added a checkpoint so turns 7-10 can no longer be shortcut.
  • North B pit lane speed reduced to 20mph to make it so that driving through the pit lane takes more time than staying out on track.
Sebring International Raceway
  • New track surface shaders have been added.
Virginia International Raceway
  • The last 10 pit stalls have been moved away from the pit wall to make pitting easier.

Red Baron wijzigde deze reactie 25-01-2013 14:48 (5%)

My iRacing - TourCoach parser - Specs

• Niellie41
  • Registratie: januari 2009
  • Nu online

Niellie41

GoT iRacing razende reporter

Ik vind het een geslaagde update! Ben benieuwd hoe de Ford GT nu zal rijden en naar het geluid.

Leuke teaser om naar te kijken om de tijd te doden :)

Niellie41 wijzigde deze reactie 25-01-2013 15:05 (39%)

NEO Endurance | Mijn iRacing profiel | Racing Lions

• Red Baron
Nu maar hopen dat er geen gekke bugs in die NTM, NSM, flexible drivetrains en vernieuwde drafting zitten :)

Zit het ff te kijken op het werk zonder geluid, maar een epilepsie waarschuwing had niet misstaan. :+

Red Baron wijzigde deze reactie 25-01-2013 15:12 (32%)

• Streskip

Streskip

Carlos

quote:
Niellie41 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:48:
Ik vind het een geslaagde update! Ben benieuwd hoe de Ford GT nu zal rijden en naar het geluid.

Leuke teaser om naar te kijken om de tijd te doden :)
[video]
Leuk filmpje!

Net die 24h fun race gedaan op Spa met de Corvette. Ging super goed, had alleen 2 laps te weinig fuel :+ En dankzij mijn knullige inrij actie in de pits kon ik er nog even een penalty aan toevoegen :X Dus daar ging mijn eerste plek... 3e geworden, weet alleen niet van hoeveel man want de results kan die nu niet laten zien. Vraag me af of deze race ook wel aan mijn events wordt toegevoegd?

Die pit entry van Spa, moet je die echt helemaal vanaf het begin nemen? (Dus door 2 pit lanes)
quote:
Red Baron schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:06:
Nu maar hopen dat er geen gekke bugs in die NTM, NSM, flexible drivetrains en vernieuwde drafting zitten :)

Zit het ff te kijken op het werk zonder geluid, maar een epilepsie waarschuwing had niet misstaan. :+
Ik zat er ook aan te denken maar na 2 keer kijken vond ik het wel meevallen..

Streskip wijzigde deze reactie 25-01-2013 15:15 (25%)

• FransJansen
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 15:29
Net ook nog even met de McLaren de Fun race gedaan op Spa.

Helaas is 3 rondjes oefenen vooraf een beetje te weinig ;)

Maar het gaat om de race ervaring.

Van de 15e startplek door kunnen rijden naar P9 op 2 rondjes achter. :P

Ook nietecht een foutloos rondje kunnen rijden, maar ik had vooraf een beetje naar de rondetijden van andere gekeken, ze zijn wel snel maar er zijn er maar weinig die foutloos rijden.

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” Mijn iRacing profiel | www.facebook.com/bcapaintings

• Muijselaar
Twee uurtjes later en ik heb weer mooi wat van mijn tijd af weten te snoepen. Heb alleen erg veel moeite met die bocht opkomen van het oval gedeelte. Beste tijd tot nu toe 1:44:606 en optimale tijd 1:44:036.

• JoepW
Dit zijn wel de zaken in de build die mij boeien:
Race Control
  • Qualifying laps will now be invalidated if any 0x or 2x car contact occurs during the lap.
  • Many non-significant race control rules are no longer active once you finish your race. This could confusingly penalize people after they finished their race and cause their finishing position to drop as the post-race penalty was applied.
Graphics
  • The sim can now reload custom car textures with the ctrl-r hotkey. This is useful if you like painting your own cars by being able to quickly load and see your work in progress paint scheme without having to reload the sim many times. When reloading is triggered, all of the existing paint jobs are immediately unloaded and will default to white. They will then begin automatically reloading one at a time. Reloading happens in the background. If the loading causes performance issues while you are driving on track you may disable from loading while you are in car via the "LoadTexturesWhenDriving" setting in the renderer.ini configuration file.
  • Also, it is possible for an external application such as Trading Paints to tell the sim to reload car textures by sending irsdk_BroadcastReloadTextures using the SDK.
Flexible Drivetrains
  • All cars now have flex modeled in their drivetrain math, instead of being perfectly rigid. This gives all kinds of subtle and interesting audible and physical engine rpm wobble effects. Note: our model of the detroit locker differential that many of the oval cars use can cause some pretty rough sounding off throttle rpm bouncing as the locker and drivetrain get into a oscillation as the locker clatters between driving the left or right wheels. We're looking into that.
New Tire Model
  • There have been improvements to the modeling of the tire carcass motion, which improves the handling on all the cars. All our NTM cars feel much better with this tire model update, and have had some amount (anywhere from a little to a lot) of re-tuning, so even if a car doesn't have its own release note does not mean that you shouldn't try it out to find out how it drives now!
New Steering Model
  • All the cars have better constrained steering systems to go with the tire carcass improvements, giving more precise feel.
Autůdromo Josť Carlos Pace
  • This classic Brazilian race track, also known by its former name Interlagos, is now available!
En nu even ruim 2 uur afwachten ;)

• Red Baron
Drafting
  • Road course and oval drafting have been reworked to improve the racing experience.
Deze kan ook best aardig zijn, het zou mooi zijn als er met de F1 weer eens ingehaald zou kunnen worden :)

• Arfman
  • Laatst online: 20:21

Arfman

Drome!

Ik ben heel benieuwd. "Helaas" vanavond en morgenavond niet thuis (feestjes), hopelijk kan ik morgenmiddag nog even een paar rondjes sturen. Meedoen met de 2.4 zit er dus ook niet in voor mij helaas, sowieso kan ik de McLaren nog niet lang geneog op de baan houden op Daytona, erg lastig met die super low downforce setups. More practice needed, not enough time ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel |

• JoepW
quote:
Red Baron schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:43:
Drafting
Deze kan ook best aardig zijn, het zou mooi zijn als er met de F1 weer eens ingehaald zou kunnen worden :)
Idd, die had ik over het hoofd gezien.

• aaikman
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 20:45
voor zij die nu al last hebben
Hosted/Leagues/Tournaments•The number of cars that can be used in a hosted, league or Tournament multi-car session has been changed from 3 to 4. The frame rate and performance in a session with this many cars will depend upon your pc and hardware.

MyIracingProfile

• dabelg
niet vergeten voor morgen al

we hebben terug glowing brakes HAHA

Mijn iRacing profiel

• aaikman
quote:
dabelg schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:18:
niet vergeten voor morgen al

we hebben terug glowing brakes HAHA
en daarna glowing pipes :)

MyIracingProfile

• dabelg
die heeft ook iets

•Shut off the auto rotate display feature in Windows 8, and force orientation to landscape. Use app.ini [Graphics] displayRotateMode=1 to override the default screen orientation.

vooral handig als ik weer van die stoel val met mijn tripls screens ;p

Mijn iRacing profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

quote:
dabelg schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:41:
die heeft ook iets

•Shut off the auto rotate display feature in Windows 8, and force orientation to landscape. Use app.ini [Graphics] displayRotateMode=1 to override the default screen orientation.

vooral handig als ik weer van die stoel val met mijn tripls screens ;p
Dat is voor de 2 man wereldwijd die iRacing op een Windows 8 tablet hebben draaien denk ik :p

Opschieten iRacing, ik wil Interlagos zien :p

http://memearchive.net/animooted.com/original/202.gif

BM wijzigde deze reactie 25-01-2013 17:05 (11%)

• Streskip

Streskip

Carlos

Schiet op iRacing!! Ik wil Interlagossss 8)

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Nu online
Straks wil ik zsm feedback horen hť (vooral over banden en interlagos), hele avond geen tijd om zelf te proberen :(

Mijn iRacing profiel

• Red Baron
Hey Nick, je forum app doet het niet, hoe kan da? :+

• derx666
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20:46

derx666

mecker ende blaet

:)
plaag die jongen niet zo :)

My iRacing

• Jubby
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 21:37
pompiedom pom pom...... :z

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

Dacht dat we afgelopen keer een half uur voor oplevering al wel mochten downloaden, maar ook dat zit er vandaag niet in :p

Oh well... I guess we wait

• NickThissen
  • Nu online
quote:
Red Baron schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:38:
Hey Nick, je forum app doet het niet, hoe kan da? :+
Haha, ik had zo mn best gedaan het crashen te voorkomen bij fouten of geen internet en nu heb ik de enige plek waar hij wťl goed werkte kapot gemaakt... Hij crasht nu als het forum niet beschikbaar is terwijl hij dat voorheen gewoon netjes deed melden...

Nog niet klaar btw of zit iedereen al druk te rijden?

Mijn iRacing profiel

• ZeeZeiler
  • Registratie: juli 2008
  • Nu online
Duurt een uurtje langer.

Mijn iRacing profiel

• FransJansen
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 15:29
Nieuwe Trading Paints Is al wel te downloaden. oOo

Even wachten op IRacing om te zien wat het effect is en of het werkt.

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” Mijn iRacing profiel | www.facebook.com/bcapaintings

• Streepje
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 18:23

Streepje

noem me maar Streepje

ik zal van het weekend ook weer eens een paare racejes doen. Alweer een poosje geleden dat ik dat gedaan heb wegens drukke tijd op het werk en thuis.
De update ziet er goed uit ben erg beniewd naar
quote:
Flexible Drivetrains

All cars now have flex modeled in their drivetrain math, instead of being perfectly rigid. This gives all kinds of subtle and interesting audible and physical engine rpm wobble effects. Note: our model of the detroit locker differential that many of the oval cars use can cause some pretty rough sounding off throttle rpm bouncing as the locker and drivetrain get into a oscillation as the locker clatters between driving the left or right wheels. We're looking into that.
dit klinkt erg leuk

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

quote:
FransJansen schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 18:01:
Nieuwe Trading Paints Is al wel te downloaden. oOo
Hmmz, hebben ze nu de optie om alles te downloaden d'r ook maar gewoon uit gehaald :?
quote:
Even wachten op IRacing om te zien wat het effect is en of het werkt.
Waarschijnlijk gaan de servers zwaar op hun bek straks :p

• Jubby
ITS UP !

Downloading Content...

Jubby wijzigde deze reactie 25-01-2013 18:24 (61%)

• Red Baron
http://i.imgur.com/8Jj06pV.png
Snelheid kakt een beetje in nu :/

http://i.imgur.com/Rsd2c25.png

Red Baron wijzigde deze reactie 25-01-2013 18:28 (49%)

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

Downloads doen het hier niet :(

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

Hier ook niet.
Nu wel weer. Alleen niet zo snel, maar we komen er wel :)

Niellie41 wijzigde deze reactie 25-01-2013 18:30 (70%)

• aaikman
begint en begint terug :(

MyIracingProfile

• Jubby
Het kakt hier ook in maar heb al 40% binnen....

• aaikman
ik zie iets passeren maar dat is precies ghost contact :)

MyIracingProfile

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

Nog maar 3 uur wachten ofzo :p

Heel raar, alsof mensen op die update hebben zitten wachten :p

• aaikman
willen die porno downloaders in mijn straat onmiddellijk stoppen nu ! 5kb wtf

edit 0,00 en 24MB binnen jees

aaikman wijzigde deze reactie 25-01-2013 18:34 (17%)

MyIracingProfile

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

Lol, de 1e bug is ook al bekend :p

Max 10 man op hosted sessies met Interlagos :D

• aaikman
quote:
BM schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 18:34:
Lol, de 1e bug is ook al bekend :p

Max 10 man op hosted sessies met Interlagos :D
geraken er op dit tempo toch niet op :+

MyIracingProfile

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

Heeft iRacing nog ff de tijd om dat getalletje op te hogen :p

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

Dat is toch niet gehost door iRacing staff?

• Jubby
Probeer maar te hosten op interlagos, max 10 !

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

quote:
Niellie41 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 18:37:
Dat is toch niet gehost door iRacing staff?
Je kunt bij hosted sessies max 10 slots kiezen bij Interlagos :p En ook de officiele iRacing racen hebben maar 10 plekken

BM wijzigde deze reactie 25-01-2013 18:38 (11%)

• aaikman
quote:
BM schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 18:35:
Heeft iRacing nog ff de tijd om dat getalletje op te hogen :p
op dit tempo hebben ze nog een klein 2u'tjes ;w

MyIracingProfile

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

Ah zo! Ik zie het ook. Dat is raar

• Red Baron
Argh ik had niet select all moeten doen, maar gewoon interlagos en de williams selecteren. |:(

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

Word al aan gewerkt door iRacing zie ik :)

Lol @ Red Baron :p

Heb toch al zeker 32MB binnen, dat gaat een latertje worden op dit tempo :p

BM wijzigde deze reactie 25-01-2013 18:40 (54%)

• Jubby
Ik kan er nu 50 kiezen, genoeg lijkt me

• NickThissen
  • Nu online
Argh, helemaal blij dat ik nog een half uurtje had gevonden om snel te testen maar ook hier download er niks... Probeer alleen de F1 en Interlagos maar ik kan Intelagos niet eens vinden in de lijst (ook niet met officiele naam autodromo blabla)?

Mijn iRacing profiel

• Tomskii5
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 30-09 15:27
Aan de screenshots te zien ben ik niet de enige die bij het updaten voorlopig niets kan omdat de servers overbelast zijn. 404 Error wohoo :p

[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/2807492.png[/img]

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

Download servers zijn volgens mij overleden, die gaat echt geen kant meer op op dit moment.

• Hoogie2004
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 21:23

Hoogie2004

Whohooooo

We zullen zien :) Ben nog bezig met wat anders, dus ik wacht geduldig af :P

De download blijft nu steken op 30.8 / 550 mb (weet je ook hoeveel updates je moet als je alle content hebt).

My iRacing profile | Mijnzestal.nl handboogadministratie | Strava

• NickThissen
  • Nu online
Ah, misschien moet ik de track eerst kopen :+
F1 nog 2 min to go ;)

Mijn iRacing profiel

• Jubby
Als je alles hebt is het 550,2 MB

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

quote:
Our engineers are looking into the update errors. We'll have it fixed momentarily.

• Tomskii5
Download aan gemiddeld 500kbps hier. Niet echt veel als je gewoon bent aan downloads van 6 MB/s maar begrijpelijk door alle gebruikers die nu de download servers belasten.

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

8.5 MB/s nu. Gewoon even stoppen en dan opnieuw downloaden.

• Jubby
Ik heb alles binnen !!! _/-\o_

En nu Testen !! :)

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Wie start de sessie met de F1 @ Interlagos?

• NickThissen
  • Nu online
Gaan we allemaal apart wat testen of host iemand iets leuks?

Dat bedoel ik dus Frank ;)

NickThissen wijzigde deze reactie 25-01-2013 18:56 (20%)

Mijn iRacing profiel

• Tomskii5
Nu gaat ie idd wel heel snel wohoo

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik start er een

GoT Interlagos
WW = Brazil

120 min practice in de F1 :)

Hoogie2004 wijzigde deze reactie 25-01-2013 18:58 (25%)

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

De laatste 600KB willen niet downloaden :X :D

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik moet nog 2 MB :+

Gereboot en nu is alles binnen :)
Racen maar!!!

Hoogie2004 wijzigde deze reactie 25-01-2013 19:08 (57%)

• Fragbeestje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 11:43
Heb net alles al binnen gehaald... Maar moet eerst op restaurant en daarna frustratie wegzuipen van de werkweek :(

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Topic: Skippy and Radical, Star Mazda, Specracer gearboxes broken ??
Klacht:
Just tested both these cars and they wont engage any gears. You can shift up and down all you like but the engine just keeps hitting the limiter !

The only other car Ive tried so far is the McLaren and its fine.
(Joe Junior wrote:DP is fine. F1 is fine, MP4 is fine.)

Antwoord "Shawn Nash":
Several of the update packages appear to be incorrect and incompatible versions. It should be better soon, I expect. More downloads to come!

http://members.iracing.co...list/2472298.page#5184662

Fouten in the update manager, zelfs al heb je de build helemaal dan mis je waarschijnlijk toch wat data, dus zal wel eind van de avond worden voordat alles goed werkt, zoniet morgen.

Wel Jammer. }:O

enchion wijzigde deze reactie 25-01-2013 19:42 (29%)

• RichardA
  • Laatst online: 29-09 19:52
En de site ligt plat..... net te laat om de sessie te joinen..

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

• dabelg
misschien leuke voor mensen met 2de /4de scherm om maximized windows te switchen met joystick button programma is autohotkey

These are the commands for autohotkey to switch windows.
It just makes the specified window pop to the fore front. It may pose issues for people running in windowed mode and I still have some improvements to make. I am definitely open to suggestions for improvement. I doubled the commands because sometime it was skipping the window still investigating a better way to handle this issue this was just a quick fix for now
Cheers hope it helps you out

irwin=0

1Joy3::
If irwin=0
{
WinActivate,Z1 Dashboard (v 3.3.2) [0]
WinActivate,Z1 Dashboard (v 3.3.2) [0]
irwin=1
}
else
If irwin=1
{
WinActivate,Z1 Dashboard (v 3.3.2) [1]
WinActivate,Z1 Dashboard (v 3.3.2) [1]
irwin=2
}
else
If irwin=2
{
WinActivate,Z1 Dashboard (v 3.3.2) [2]
WinActivate,Z1 Dashboard (v 3.3.2) [2]
irwin=3
}
else
if irwin=3
{
WinActivate,TeamSpeak 3
WinActivate,TeamSpeak 3
irwin=4
}
else
If irwin=4
{
WinActivate,iSpeed - iRacing Pace Information
WinActivate,iSpeed - iRacing Pace Information
irwin=0
}

Mijn iRacing profiel

• dabelg
quote:
enchion schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 19:34:
Topic: Skippy and Radical, Star Mazda, Specracer gearboxes broken ??
Klacht:
Just tested both these cars and they wont engage any gears. You can shift up and down all you like but the engine just keeps hitting the limiter !

The only other car Ive tried so far is the McLaren and its fine.
(Joe Junior wrote:DP is fine. F1 is fine, MP4 is fine.)

Antwoord "Shawn Nash":
Several of the update packages appear to be incorrect and incompatible versions. It should be better soon, I expect. More downloads to come!

http://members.iracing.co...list/2472298.page#5184662

Fouten in the update manager, zelfs al heb je de build helemaal dan mis je waarschijnlijk toch wat data, dus zal wel eind van de avond worden voordat alles goed werkt, zoniet morgen.

Wel Jammer. }:O
daar gaat mijn Q tijd kan dus nietmeer verbeteren en morgen geen tijd

Mijn iRacing profiel

• Tomskii5
Site plat dus vermoed dat we hem pas terugkrijgen voor die packages juist staan.

• Benja
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 09-08-2013
Terug online...

• JoepW
GoT - GT & HPD test op Interlagos is up

JoepW wijzigde deze reactie 25-01-2013 20:50 (7%)

• BruceLee
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 17:18

BruceLee

i7 2600K - Sapphire 7970

Porsche Cayman R - PC: .: intel i7 2600K :: MSI P67A-GD65 B3 :: 8GB Corsair XMS3 :: AMD Sapphire 7970 OC :: 160GB SSD intel 320 :. .: Canon EOS 350D + Canon EF 28-135/3.5-5.6 IS USM :.

• seninha
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20:48

seninha

god's right foot

My god.Wat voet de MP4 toch anders.Reed net op Daytona, lijkt wel of je op ijs rijdt.

Verder vind ik het stuur in het midden erg vaag, net zoals er geen weerstand is. ( is geen dead zone want zie het stuur in beeld gewoon gewegen bij kleine correcties)
Iemand een idee wat hier aan te doen? (G27)

iRacing Profile Flickr

• aaikman
kom ik thuis .... http error .. nou dan nog mar is proberen :)

MyIracingProfile

• dabelg
kut iracing heb inorme stutters nu op daytona + dp voelt echt raar aan ;( (ook is ie precies trager op straight

waarom doen ze die build nu juist voor de race 8)7

dabelg wijzigde deze reactie 25-01-2013 22:12 (19%)

Mijn iRacing profiel

• Muijselaar
Zijn alle kwalificatietijden voor de 2.4h at Daytona gereset?

• dabelg
lol nu ge het zegt ja dus

en nu zeikerds ik heb morgen geen tijd

dit kan echt niet

dabelg wijzigde deze reactie 25-01-2013 22:33 (13%)

Mijn iRacing profiel

• BruceLee

BruceLee

i7 2600K - Sapphire 7970

Porsche Cayman R - PC: .: intel i7 2600K :: MSI P67A-GD65 B3 :: 8GB Corsair XMS3 :: AMD Sapphire 7970 OC :: 160GB SSD intel 320 :. .: Canon EOS 350D + Canon EF 28-135/3.5-5.6 IS USM :.

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

iRacing heeft op soundgebied niet stil gezeten. Wat een heerlijk geluid :) Nu dit nog met alle autos doen!

• TuxieDeni
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 21:41
hmmmmm dat klinkt goed!

Mijn iRacing profiel

• dabelg
quote:
tijden staan al terug blijkbaar

Mijn iRacing profiel

• DutchDevil79
  • Registratie: november 2002
  • Nu online

DutchDevil79

I race, therfore I am

De Ford GT is ook een stuk leuker geworden. Dit is nog met de defauld setup van Iracing maar vind hem nu al leuker dan voorheen. (wel wat langzamer geworden)

iRacing Profiel

• BruceLee

BruceLee

i7 2600K - Sapphire 7970

En nog een lapje in De F1 over interlagos met weer andere tv cam

• iXiro
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online
quote:
seninha schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 21:34:
Verder vind ik het stuur in het midden erg vaag, net zoals er geen weerstand is. ( is geen dead zone want zie het stuur in beeld gewoon gewegen bij kleine correcties)
Iemand een idee wat hier aan te doen? (G27)
Dat heb ik ook, in het midden voelt het veel lichter, ik heb al vanalles geprobeerd met ffb, min force, linear, etc. Niets lijkt te helpen.

En wat me nu ook opeens opvalt, als je binnen een bepaalde afstand achter een andere auto komt, dan switched er opeens iets van low naar high detail aan die auto voor je. Als de afstand iets groter wordt switched het weer terug van high naar low. Bij een mclaren zie je dat onderaan de achterkant, ik vind het echt super irritant.

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

quote:
DutchDevil79 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 23:19:
[video]

De Ford GT is ook een stuk leuker geworden. Dit is nog met de defauld setup van Iracing maar vind hem nu al leuker dan voorheen. (wel wat langzamer geworden)
Ik lees op het forum dat die op het rechte stuk langzamer is geworden. Dat kan wel kloppen. GT2/GTE auto's zijn langzamer op het rechter stuk dan GT3, maar sneller in de bochten.
Klopt dat ook in iRacing?

Ik heb de nieuwe build nog niet kunnen uitproberen. Dat ga ik morgen doen.

Na het geluid van de Ford Falcon, hopen ze snel meer te doen.
quote:
We hope to have the INDYCAR, Lotus 49, Lotus 79, Vette, Cadillac, Impala's and hopefully more coming next. It's a completely new process to collect these samples so unfortunately we just can't waive a magic wand to do it for all the cars.

Steve

Niellie41 wijzigde deze reactie 26-01-2013 00:09 (20%)

• Muijselaar
Hoe worden de splits morgen verdeeld? Beide auto's 50/50 neem ik aan?

Iedereen zegt dat de auto na de update iets langzamer is geworden, maar ik vind de nieuwe build wel goed rijden. Ik heb net in de kwalificatie de 83e tijd gereden (1:44:130). Zou dat beteken dat ik in split 4 kom als de stand zo zou blijven?

• Red Baron
Ligt eraan hoeveel auto's er van elk veld meedoen.
Er lijken iets meer DP's te zijn in deze eerste race. In de topsplit zijn 25 DP's en 18 McLaren's.

Nu is dit natuurlijk wel een ongunstig tijdstip voor Europeanen, dus het kan best zijn dat morgenavond er wat meer McLaren's meedoen relatief gezien.

• gtrNL
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
Goedemorgen allen. Zo, de eerste 'stint' van de 2.4 zit er op. 3de split met de McLaren, als 8ste over de streep. Niet slecht aangezien ik als laatste op de grid stond en er in ronde 2 werd afgeknalt.

Ik ga slapen, morgen nog maar een 3-uurs stint doen. :D

http://members.iracing.co...=7386947&custid=51096

gtrNL wijzigde deze reactie 26-01-2013 06:15 (15%)

• Phydomir
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21:34

Phydomir

Dennis

quote:
Muijselaar schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 00:32:
Hoe worden de splits morgen verdeeld? Beide auto's 50/50 neem ik aan?

Iedereen zegt dat de auto na de update iets langzamer is geworden, maar ik vind de nieuwe build wel goed rijden. Ik heb net in de kwalificatie de 83e tijd gereden (1:44:130). Zou dat beteken dat ik in split 4 kom als de stand zo zou blijven?
Ongeveer ja. Het is nooit echt van te voren te zeggen welke split je komt. Zelf heb ik een 1:44.452 staan en sta vooralsnog 140e. Zit daar wel dicht bij elkaar. Een paar tiende scheelt je zo 30 plaatsen.

Twitch | Youtube | iRacing

• aaikman
quote:
BM schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 22:45:
[video]
iRacing heeft op soundgebied niet stil gezeten. Wat een heerlijk geluid :) Nu dit nog met alle autos doen!
die klinkt wel magistraal .... straks maar eens even nieuwe build proberen.

MyIracingProfile

Pagina: 1 ... 24 25 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Populair:Apple iPhone 6DestinyAssassin's Creed UnityFIFA 15Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox OneAsus

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013