Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diq3N
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-03-2024
Dag tweakers,

Ik heb hier al een week een probleempje. Ik heb een samsung galaxy s2 ( Android 4.0.3 updated via Odin XXLPS XWLP7) en die geeft na het updaten naar ics een heel vreemd error.

Error is : Opladen onderbroken. Spanning te hoog.( Terwijl ik me toestel niet eens gesloten heb aan de lader.)

Ik heb samsung gebeld en ze zeiden dat fabriekinstellingen terugzetten wel zal helpen. Dat heb ik gedaan maar geen resultaat.
Downgraden ( naar Gingerbread 2.3.5 / 2.3.6 ) en weer upgraden naaar ics heb ik ook gedaan.:S

Ik begin eigenlijk een betje gek van te worden.

Weet iemand hoe ik dit oplos?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Gebruik je de standaardlader? Andere lader geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diq3N
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-03-2024
Ik heb thuis 3 laders, Naast mijn galaxy s2 heb ik nog 2 galaxy s's. En ik heb met alle laders die ik thuis heb geprobreed. ( Het zijn orgienele laders ). Andere 2 toestellen hebben geen problemen, maar sgs2 wel:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:56
Ik lees veel dat de (usb) connector vuil is. Ik heb op het moment het zelfde probleem (na upgrade naar de nieuwste firmware. Ga het even proberen om te kijken of het ook echt werkt/helpt.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:45
Ik had precies hetzelfde probleem. Bleek dat mijn USB connector loszat. De pin in het midden maakte contact met de behuizing. Ik kreeg ook constant diezelfde foutmelding. Toen naar een officieel Samsung repair center gegaan (zijn te vinden op de site). Daar hebben ze kosteloos een nieuwe USB connector geplaatst. Nu werkt mijn telefoon weer geheel vlekkeloos.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-04 16:18

Ursamajor

Astrofotograaf

Toch ook maar even melden dat ik dit probleem nu ook heb.
Gelukkig ben ik niet de enige en zal ik ook maar eens een reparatiecentrum opzoeken.

Edit: bleek dat er voor Android 4.0.3 nog een update was en nu ik die heb geïnstalleerd heb ik geen problemen meer.

[ Voor 29% gewijzigd door Ursamajor op 20-07-2012 19:28 ]

Gadgets FTW!

Pagina: 1