Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelaano
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 21:35

Roelaano

vd Laan & co.

Topicstarter
Ik ben in de race voor een paar objectieven voor mijn 550d die voornamelijk gebruikt gaan worden voor film, maar ook nog regelmatig voor foto's.

Nu kwam ik via google op de de volgende site terrecht klik waar de volgende lensen worden aangeboden voor prijzen die bijna te mooi om waar te zijn zijn:

Canon 24-105mm EF f4L IS USM voor 533,44 euro
Canon 24-70mm EF f2.8L USM voor 711,25 euro
Canon 17-55mm EF-S f2.8 IS USM voor 533,44 euro
Canon 70-200mm EF f4L IS USM voor 571,63 euro

Voordat ik ga bestellen wil ik natuurlijk wel zeker weten dat er geen rare zaken aan de hand zijn met deze webshop. Op streetview is bijvoorbeeld geen winkel te zien op het aangegeven adres en google heeft voor de rest ook nog niks opgeleverd. Wat zeggen jullie ervan, gewoon een keertje proberen of riekt dit naar oplichting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:32
Hoewel het om een camerawinkel is dit meer iets voor het Shopping Forum, dus bij dezen een tikje daar naartoe.
Lees ook Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie en bedenk: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat ook waarschijnlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-07 00:00
Ik zou me bijvoorbeeld al zorgen maken over het feit dat die VISA/Mastercard logo's niet klikbaar zijn..;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:04

Nikeo

Jawelles

"The professionals choise"

Dat zegt wel genoeg. Wegwezen hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

lol, daar kwam ik letterlijk 30 minuten geleden nog langs...kom er elke dag langs, zal vanavond op de weg terug eens goed kijken of ik daar iets van dscameras kan spotten :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douPel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-06 19:28
mja, ik ben ook al een paar keer op die site gekomen en durf er ook niet te bestellen...kan echter ook geen reviews van die site vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-07 11:31
Nikeo schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:57:
"The professionals choise"

Dat zegt wel genoeg. Wegwezen hier!
Daarnaast nog het feit dat het in het andere logo wel de correcte spelling heeft. Congruent is het dus zeker ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe een whois voor deze domeinnaam en je komt een naam tegen. Google deze naam en je komt een andere site tegen genaamd best-dslr-deals.com tegen. Google best-dslr-deals.com en je komt dit tegen.

Ik zou het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelaano
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 21:35

Roelaano

vd Laan & co.

Topicstarter
had er al weinig vertrouwen in, maar sla nu definitief een rondje over bij deze "shop" :X
Pagina: 1