Beste Leden,
Ik heb een vraag betreffende mijn ENGTX 560 Ti Top 1Gb (@900mhz fabrieksoverclock).
Het volgende is aan de hand:
Ik heb in het verleden een HD6850 1Gb gehad, waar ik 0 problemen mee had. Sinds ik de nieuwe kaart heb, heb ik een vreemd probleem.
Om even te beginnen met de specificaties van het gehele systeem:
- i5-2300 @ 2,8 Ghz
- 2 x 4 GB Corsair DDR3 @ 1333
- MSI H61M-E33
- ENGTX 560 Ti Top 1 Gb
- Crucial M4 SSD 64 Gb
- Samsung 1 Tb
- OCZ Modxtream 600 watt
- Windows 7 Pro x64
Sinds ik dus die nieuwe kaart heb krijg ik weleens dat de driver gestopt is met werken. En dit gewoon tijdens het msnen/internetten in windows. Tijdens het gamen heb ik echt 0 problemen, dan loopt alles zo stabiel als een trein! Dat is dus het vreemd. Het stoppen van de driver komt denk ik 2 x op een dag voor.
Dit euvel komt voor met zowel 285.62 WHQL, 285.79 Driver BETA als 285.38 Driver BETA.
De temp is 30-32 in windows en 70-75 max in een zwaar belastende game.
Nu heb ik zelf toen ik van de oude naar de nieuwe videokaart ging windows niet opnieuw geinstalleerd. Maar heb gister dus windows opnieuw geinstalleerd en heb hetzelfde probleem met een verse/kale windows installatie.
Ik hoop dat iemand mij wat meer in de goede richting kan wijzen.
Alvast bedankt.
Groet,
Ik heb een vraag betreffende mijn ENGTX 560 Ti Top 1Gb (@900mhz fabrieksoverclock).
Het volgende is aan de hand:
Ik heb in het verleden een HD6850 1Gb gehad, waar ik 0 problemen mee had. Sinds ik de nieuwe kaart heb, heb ik een vreemd probleem.
Om even te beginnen met de specificaties van het gehele systeem:
- i5-2300 @ 2,8 Ghz
- 2 x 4 GB Corsair DDR3 @ 1333
- MSI H61M-E33
- ENGTX 560 Ti Top 1 Gb
- Crucial M4 SSD 64 Gb
- Samsung 1 Tb
- OCZ Modxtream 600 watt
- Windows 7 Pro x64
Sinds ik dus die nieuwe kaart heb krijg ik weleens dat de driver gestopt is met werken. En dit gewoon tijdens het msnen/internetten in windows. Tijdens het gamen heb ik echt 0 problemen, dan loopt alles zo stabiel als een trein! Dat is dus het vreemd. Het stoppen van de driver komt denk ik 2 x op een dag voor.
Dit euvel komt voor met zowel 285.62 WHQL, 285.79 Driver BETA als 285.38 Driver BETA.
De temp is 30-32 in windows en 70-75 max in een zwaar belastende game.
Nu heb ik zelf toen ik van de oude naar de nieuwe videokaart ging windows niet opnieuw geinstalleerd. Maar heb gister dus windows opnieuw geinstalleerd en heb hetzelfde probleem met een verse/kale windows installatie.
Ik hoop dat iemand mij wat meer in de goede richting kan wijzen.
Alvast bedankt.
Groet,
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-