Welkom in het SAMSUNG GALAXY GIO levertijden en abonnementen topic
Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de SAMSUNG GALAXY GIO (S5660) en dan met de nadruk op de daarbij horende (verwachte) levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.
Wat we wel in dit topic willen zien:
1. Discussie over mooie aanbiedingen voor de SAMSUNG GALAXY GIO.
2. Discussie en meldingen over wanneer we de SAMSUNG GALAXY GIO kunnen verwachten in de winkels.
3. Vragen over aanbiedingen die bij de SAMSUNG GALAXY GIO horen.
Wat we niet in dit topic willen zien:
1. Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
2. Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
3. Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
4. Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals Kijk, hij is goedkoop!''
5. Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!
Voor TechTalk / specificaties / reviews / gebruikerservaringen en andere posts die niet direct te maken hebben met levertijden en/of abo's moet je hier zijn.
Tot slot is de pricewatch: SAMSUNG GALAXY GIO Zwart een goed begin om voor een mooie prijs de SAMSUNG GALAXY GIO te regelen.
*Met dank aan deze topicstart!
Waarschuwing:
Het is duidelijk geworden dat de Samung Galaxy GIO inmiddels leverbaar is geworden. Nutteloze berichten als "ik heb hem" of "hij ligt thuis" en andere berichten met deze strekking zijn ongewenst en daarmee niet nodig in dit topic! Hou hier rekening mee wanneer je een bericht wil plaatsen.
Het is hier geen slow chat! Vanaf nu inhoudelijke berichten posten anders gaat het topic definitief op slot.
Simpele oneliners als; Ik heb hem besteld, hij is onderweg, Ik heb hem geannuleerd etc. zijn niet nodig en daarmee ook niet meer toegestaan in dit topic.
[ Voor 91% gewijzigd door PaT op 09-07-2011 23:29 ]
Yo.