Ik heb net even uitgeprobeerd alleen als ik een film selecteer dan crached de app. Ik heb een rapport gestuurd.JJ93 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 06:41:
[...]
1. Er is inderdaad een mooi spec voor tabs maar de Material Design tabs worden niet meegeleverd met de Android SDK en/of Support library helaas. Dus moet je weer een externe library gebruiken.
2. Niet aangedacht, net de nieuwe icons gedownloadhttp://phandroid.com/2014...al-design-icons-download/
De app zelf is maar een paar MB en cached verder niks dus verbruikt niet al te veel opslag ruimte. Thx.
Thx.homernt schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:26:
[...]
Ik heb net even uitgeprobeerd alleen als ik een film selecteer dan crached de app. Ik heb een rapport gestuurd.
code:
1
| java.lang.NullPointerException: Attempt to invoke virtual method 'void org.obduro.filmaholic.adapters.ChannelAdapter.add(java.lang.String)' on a null object reference |
Gaat dus iets niet helemaal goed in de volgorde. Zal er naar kijken
Anoniem: 651332
BTWeter is een app dat er voor zorgt dat uw bonnetjes eenvoudig en digitaal beheerd kunnen worden! Niet alleen is dit handig maar dat is ook nog eens toegestaan!
De bonnetjes worden eenvoudig op uw sd-kaart opgeslagen zodat u er zelf makkelijk bij kunt! Na het opslaan en invoeren van de gegevens kunt u ook nog eens eenvoudig en overzichtelijk terug zien wat u heeft ingevoerd. Daarnaast ziet u ook nog eens hoeveel btw bedrag u terug kunt vragen!
De app is handig om te gebruiken omdat uw bonnetjes niet meer beschadigt of kwijt raken. Plus de app is gemakkelijk duidelijk en overzichtelijk!
De app is in de volgende link te vinden:
Klik hier
Dit is een project geweest voor school. Deze app hebben we daarom ook gemaakt in acht weken. Hierbij vragen we ook of jullie ons willen helpen met het testen van deze app. Alle feedback is welkom!
De bonnetjes worden eenvoudig op uw sd-kaart opgeslagen zodat u er zelf makkelijk bij kunt! Na het opslaan en invoeren van de gegevens kunt u ook nog eens eenvoudig en overzichtelijk terug zien wat u heeft ingevoerd. Daarnaast ziet u ook nog eens hoeveel btw bedrag u terug kunt vragen!
De app is handig om te gebruiken omdat uw bonnetjes niet meer beschadigt of kwijt raken. Plus de app is gemakkelijk duidelijk en overzichtelijk!
De app is in de volgende link te vinden:
Klik hier
Dit is een project geweest voor school. Deze app hebben we daarom ook gemaakt in acht weken. Hierbij vragen we ook of jullie ons willen helpen met het testen van deze app. Alle feedback is welkom!
Een tijd terug had ik een widget geïnstalleerd, die met een filter op namespace een aantal apps liet zien, die je dan kon starten of juist hard kon af sluiten. Weet iemand hoe deze widget heet?
iedereen kent wel zoiets, maar ben het nog nergens tegen gekomen,
je staat b.v op schiphol je wil dat mensen weten dat jij voor hun er staat.
is er een makelijk programma voor de tablet dat je de text in kan typen en op volledig scherm komt te staan? met grote letters?.
alvast bedankt voor jullie inzet.
ik weet dat er wel zo,n programma voor de ipad is.
je staat b.v op schiphol je wil dat mensen weten dat jij voor hun er staat.
is er een makelijk programma voor de tablet dat je de text in kan typen en op volledig scherm komt te staan? met grote letters?.
alvast bedankt voor jullie inzet.
ik weet dat er wel zo,n programma voor de ipad is.
[ Voor 7% gewijzigd door agaam op 24-01-2015 02:27 ]
Kijk eens naar eens elektronische display in de play store
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Dank je, ja dat is wel zoiets als ik bedoel.reyals schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 08:20:
Kijk eens naar eens elektronische display in de play store
Dit is een van de handigste apps ooit vind ik.Rednas_N schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 08:38:
[afbeelding]
Ik heb zondag 1 juli 2012 mijn nieuwe applicatie op de Play Store gezet. Het heet Element53 en het is een DNS tunnel. Ik heb deze applicatie gebouwd in samenwerking met een kennis.
Element53 is een DNS tunnel die je in principe meteen kan gebruiken. Voor de mensen die niet weten waarvoor een DNS tunnel allemaal gebruikt kan worden, raad ik aan om even dit te lezen: http://dnstunnel.de/.
Daarnaast kan het ook worden gebruikt voor penetratietesten op je netwerk.
Als je gebruik wilt maken van alle functies binnen Element53 raad ik je aan om ProxyDroid (of een alternatief) te installeren. ProxyDroid kan dan al het verkeer door de tunnel leiden op poort 3128. Hier heb je wel root toegang voor nodig.
Er zijn natuurlijk wel een aantal instellingen die je in ProxyDroid moet veranderen:
Port: 3128
Host: localhost of 127.0.0.1 (logisch?)
Proxy Type: SOCKS5
Ik neem aan dat er nog wel diverse bugs in deze applicatie zitten, als jullie er een aantal vinden hoor ik dat graag van jullie.
Momenteel heb ik twee versies, je kan de 'Lite' versie testen totdat je 10 mb dataverkeerd hebt bereikt. Als de applicatie je bevalt kan je de 'Pro' versie kopen.
Lite: https://play.google.com/s...ils?id=biz.nijhof.e53Lite
Pro: https://play.google.com/store/apps/details?id=biz.nijhof.e53
[afbeelding]
Werkt o.a. op KPN-simkaarten nadat je geen data meer over hebt.
Leuk om te lezen, ik wist niet dat het ook werkt met KPN. Volgens mij werkt hetzelfde trucje ook in Mexico, gezien daar de meeste gebruikers zittenPistolebob schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:17:
[...]
Dit is een van de handigste apps ooit vind ik.
Werkt o.a. op KPN-simkaarten nadat je geen data meer over hebt.
Just do it.
Maak het gewoon helemaal met html...JJ93 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 04:57:
Filmaholic V2.0
[afbeelding]
- Minimale API nu 7 i.p.v. 9
- Material Design geïmplementeerd
- Tablet layouts verbeterd
- YouTube trailer werkt weer
[afbeelding]
[afbeelding]
Playstore link: https://play.google.com/s...?id=org.obduro.filmaholic
Meer info: http://obduro.nl/portfolio/filmaholic/
De afbeeldingen laden helaas wel vrij traag in het hoofdscherm. Heeft volgens mij te maken met de FilmTotaal site, of omdat ik in Australie zit.
Vanaf mijn laptop met 100Mbps internet bij de universiteit, initial connection: 293.264 ms naar een plaatje. Zou daar dus wel aan liggen.
Trouwens: als iemand nog tips heeft hoe ik het beste een gekleurde status bar en navigatie bar kan implementeren op API levels onder 21, laat het me weten! Ik gebruik het liefst zo min mogelijk libraries, maar kan vaak helaas niet anders met Android development.
https://www.polymer-project.org
Ik post hier als Windows Phone developer omdat ik op zoek ben naar een Android developer die mijn Windows Phone 8.1 app Speurtochie (Questie in het Engels) kan porten naar Android.
Windows Phone heeft (nog?) een kleine markt en mijn app kan alleen succesvol worden als deze ook op andere platformen wordt uitgebracht.
Wat zoek ik?
Een Android developer die in C# apps kan programmeren en hopelijk een C# Windows Phone app kan 'lezen'. Eigenlijk zit het grootste verschil in de gebruikte Api's en de UI.
Het mooiste zou zijn als je als developer in de regio in of rond de Zaanstreek woont.
Ik heb een Lumia 520 die een simlock heeft, maar die prima gebruikt kan worden om mijn app te tonen zodat je als developer ongeveer weet hoe het eindresultaat van de app moet zijn.
Mijn app werk in combinatie met een website en een web api en daar kan een Android app rechtstreeks gebruik van maken.
Ik heb een introductiefilm op youtube staan die een beetje laat zien wat de website en app inhouden: https://www.youtube.com/watch?v=r5ZxZYq32SQ
Heb je interesse en wil je meer informatie, neem dan contact op via PM.
Dennis
Windows Phone heeft (nog?) een kleine markt en mijn app kan alleen succesvol worden als deze ook op andere platformen wordt uitgebracht.
Wat zoek ik?
Een Android developer die in C# apps kan programmeren en hopelijk een C# Windows Phone app kan 'lezen'. Eigenlijk zit het grootste verschil in de gebruikte Api's en de UI.
Het mooiste zou zijn als je als developer in de regio in of rond de Zaanstreek woont.
Ik heb een Lumia 520 die een simlock heeft, maar die prima gebruikt kan worden om mijn app te tonen zodat je als developer ongeveer weet hoe het eindresultaat van de app moet zijn.
Mijn app werk in combinatie met een website en een web api en daar kan een Android app rechtstreeks gebruik van maken.
Ik heb een introductiefilm op youtube staan die een beetje laat zien wat de website en app inhouden: https://www.youtube.com/watch?v=r5ZxZYq32SQ
Heb je interesse en wil je meer informatie, neem dan contact op via PM.
Dennis
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ik heb versie 3.12.2 uitgebracht voor Note list. In deze update heb ik de notitie widgets scrollbaar gemaakt. Ook is de pro upgrade deze week in de aanbieding voor een 62% lagere prijs dan normaal.

Download link in de originele post:
martin_v_z in "Post hier je eigen Android App!"
Change log v3.12.2:
- Changed: the note widgets are now scrollable with longer notes, this requires Android 3.0 and higher.
- Fixed: Stability improvements.

Download link in de originele post:
martin_v_z in "Post hier je eigen Android App!"
Change log v3.12.2:
- Changed: the note widgets are now scrollable with longer notes, this requires Android 3.0 and higher.
- Fixed: Stability improvements.
All in One Round Wear face zit reeds op versie 1.70. Wordt een steeds completere watchface (voor de Watchmaker app). Komen steeds dingen bij. Is nu al echter een zeer complete watchface 

De functies die er tot nu toe in zitten zijn o.a.:
Tijd: keuze uit digitaal / analoog gekleurde wijzers / analoog witte wijzers
Het huidige weer plus weersvoorspelling van de komende drie dagen
Agenda (de eerstkomende twee afspraken)
Stappenteller en Hartslag monitor, beiden geanimeerd
Powersave stand: hartslag monitor staat standaard uit, klik op hartje om aan te zetten
Kompas
Stopwatch
Instelbare helderheid van het ambient screen in 5 stappen
Instelbare kleuren, keuze uit 25 tinten en kleuren
Linkje alhier: Google Play: All in One Round Wear Watch

De functies die er tot nu toe in zitten zijn o.a.:
Tijd: keuze uit digitaal / analoog gekleurde wijzers / analoog witte wijzers
Het huidige weer plus weersvoorspelling van de komende drie dagen
Agenda (de eerstkomende twee afspraken)
Stappenteller en Hartslag monitor, beiden geanimeerd
Powersave stand: hartslag monitor staat standaard uit, klik op hartje om aan te zetten
Kompas
Stopwatch
Instelbare helderheid van het ambient screen in 5 stappen
Instelbare kleuren, keuze uit 25 tinten en kleuren
Linkje alhier: Google Play: All in One Round Wear Watch

Nickname does not reflect reality
Stitch & Share! - Google Play: Stitch & Share
Ik heb een app gemaakt om makkelijk gesprekken te kunnen delen. Door screenshots te maken worden deze automagisch aan elkaar geplakt en die kan je dan aan anderen laten zien door een linkje te delen.
Dit werkt als volgt:
Ik heb een app gemaakt om makkelijk gesprekken te kunnen delen. Door screenshots te maken worden deze automagisch aan elkaar geplakt en die kan je dan aan anderen laten zien door een linkje te delen.
Dit werkt als volgt:
[ Voor 84% gewijzigd door MichielPH op 04-07-2015 01:43 . Reden: App is uit bètatest ]
Ik heb mijn eerste zelfgemaakte game gelanceerd in de Play Store.
Not just another Snake game, maar een unieke puzzel mix waarbij het gaat om het oplossen van puzzels.
Ik ben er zelf erg tevreden over maar ben ook benieuwd naar reacties.
Google Play: PacSnake
Not just another Snake game, maar een unieke puzzel mix waarbij het gaat om het oplossen van puzzels.
Ziet er best wel leuk uit.Jabbah schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 15:49:
Ik heb mijn eerste zelfgemaakte game gelanceerd in de Play Store.
Alleen als ik de 1e keer het spel opstart lijken er al 49 levels gespeeld te zijn en kan ik gelijk met level 50 beginnen...
Daarnaast: als de slang een muur tegen komt, maar wel naar links of rechts kan gaat hij uit zich zelf een kant op. Ik zou het beter vinden als de slang dan stopt en niet eerder verder gaat voordat jij als speler hebt gekozen welke kant de slang op moet gaan.
En nog een idee voor een spelelement: een level in zo'n mogelijk stappen of zo min mogelijk tijd doorlopen. Misschien dat je daar dan nog weer een lokale of online highscore aan vast kan maken.
[ Voor 9% gewijzigd door Joen op 02-08-2015 16:51 ]
Ik heb al een update doorgevoerd dat je gewoon bij level 1 begint. ☺
Heb er bewust niet voor gekozen om de slang stil te laten staan zodat de speler sneller moet zijn om het spel wat uitdagender te houden.
Andere spelmodi ben ik over aan het nadenken.
Dank voor je input.
Heb er bewust niet voor gekozen om de slang stil te laten staan zodat de speler sneller moet zijn om het spel wat uitdagender te houden.
Andere spelmodi ben ik over aan het nadenken.
Dank voor je input.
Is het al tijd voor winterbanden? Google Play: Winterbanden Herinnering
Met het aankomende winterseizoen en omdat ik graag eens iets met Android wilde doen, heb ik een gratis app ontwikkeld die je op basis van weerinformatie automatisch een herinnering geeft wanneer het tijd is om je winterbanden te monteren of juist weer te demonteren. Zo hoef je zelf niet meer dagelijks het weerbericht te controleren
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties en tips/aanmerkingen zijn altijd welkom!
[ Voor 2% gewijzigd door Skating_vince op 07-10-2015 09:58 . Reden: typo ]
Leuk uiteraard dat je een app heb gemaakt. Maar ik vraag me oprecht af wat het nu is van deze app? Of kijkt deze inderdaad naar de weersvoorspelling?
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Het nut is inderdaad dat je niet meer zelf hoeft te kijken of het de komende periode al koud genoeg wordt om je winterbanden te monteren. Je vult een plaats in voor het weerbericht en de app controleert automatisch aan de hand van een door mij ontwikkeld algoritme of er de komende twee weken voldoende redenen zijn om je winterbanden te monteren (kou, sneeuw enzovoorts). Andersom zal de app ook kijken wanneer het weer te warm wordt en het verstandig is om weer naar je zomerbanden te wisselen. Je krijgt vanzelf een reminder/notificatie, dus nadat je de app eenmaal hebt ingesteld, hoef je er niet meer over na te denken!pven schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:01:
Leuk uiteraard dat je een app heb gemaakt. Maar ik vraag me oprecht af wat het nu is van deze app? Of kijkt deze inderdaad naar de weersvoorspelling?
Hoofddoel voor mij was eens iets voor Android in combinatie met Windows Azure te ontwikkelen. Maar daarnaast heb ik al meerdere mensen gesproken die meestal pas veel te laat aan winterbanden dachten of in juni nog steeds op hun winterbanden reden! Zij waren erg blij met de gratis app, omdat ze dat nu niet meer zou overkomen!
![]() | ![]() | ![]() |
Eerste serieuze app die ik gemaakt heb. Het is een aggregator van diverse publiek beschikbare RSS feeds om nieuws ivm hip-hop te verzamelen en aan te bieden. Er zit ook een overzicht van aankomende release-dates in en de populaire mixtapes van het moment.
Er zijn nog verschillende dingen die ik wil implementeren/verbeteren maar ik heb het gevoel dat de huidige versie stabiel genoeg is als eerste versie. Qua design ben ik vrij tevreden, heb een beetje de Material Design regels proberen toepassen (maar wel naderhand pas) maar hier valt wss nog heel wat aan te verbeteren. Voor het icoontje heb ik hulp ingeschakeld aangezien ik daar zelf niet zo sterk in ben.
Opmerkingen zijn welkom!
Hip Hop Nieuws
[ Voor 12% gewijzigd door Saragis op 09-10-2015 09:15 ]
Firefox weet niet echt raad met die webp plaatjes... Ik heb er speciaal Chrome voor moeten openen.Saragis schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 18:31:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Eerste serieuze app die ik gemaakt heb. Het is een aggregator van diverse publiek beschikbare RSS feeds om nieuws ivm hip-hop te verzamelen en aan te bieden. Er zit ook een overzicht van aankomende release-dates in en de populaire mixtapes van het moment.
Er zijn nog verschillende dingen die ik wil implementeren/verbeteren maar ik heb het gevoel dat de huidige versie stabiel genoeg is als eerste versie. Qua design ben ik vrij tevreden, heb een beetje de Material Design regels proberen toepassen (maar wel naderhand pas) maar hier valt wss nog heel wat aan te verbeteren. Voor het icoontje heb ik hulp ingeschakeld aangezien ik daar zelf niet zo sterk in ben.
Opmerkingen zijn welkom!
Hip Hop Nieuws
SporTastic:
SporTastic is een app welke vooral gericht is op hardlopen en sporten.

Functionaliteiten:
Wanneer 2 vd volgende waarden gegeven zijn bepaalt hij de derde:
- Snelheid/Tempo (zet deze ook onderling om)
- Afstand
- Tijd
Berekent calorieverburik voor verschillende tijden
Berekent tijd voor afstand op basis van andere prestatie (afstand en tijd)
Mogelijkheid om routes te plannen en beheren
Werkt met imperial en metric systeem
Mogelijkheid tot invullen profiel (berekent ook weer BMI, gewicht wordt gebruikt voor caloriecounter)
Mogelijkheid tot bijhouden van persoonlijke records
Is ontstaan omdat ik toch ook eens wat wilde stoeien met het programmeren voor android en het feit dat ik op zoek was naar een (hardloop)app die aan al mijn wensen voldeed, maar deze niet kon vinden, zo besloot ik er zelf maar eens een gooi naar te doen.
Het resultaat is SporTastic, mijn eerste android app ooit
Hier aan te melden als tester:
https://play.google.com/apps/testing/com.fliptastic.runtool
Op dit moment nog in alpha/beta test dus niet publiekelijk beschikbaar. Er zal nog genoeg aan op en aan te merken zijn, maar mocht iemand er naar willen kijken en tips, op- of aanmerkingen hebben dan hoor ik het graag.
Het is wel een vrijetijdsprojectje, het aantal te besteden uren is dus wat beperkt helaas
SporTastic is een app welke vooral gericht is op hardlopen en sporten.

Functionaliteiten:
Wanneer 2 vd volgende waarden gegeven zijn bepaalt hij de derde:
- Snelheid/Tempo (zet deze ook onderling om)
- Afstand
- Tijd
Berekent calorieverburik voor verschillende tijden
Berekent tijd voor afstand op basis van andere prestatie (afstand en tijd)
Mogelijkheid om routes te plannen en beheren
Werkt met imperial en metric systeem
Mogelijkheid tot invullen profiel (berekent ook weer BMI, gewicht wordt gebruikt voor caloriecounter)
Mogelijkheid tot bijhouden van persoonlijke records
Is ontstaan omdat ik toch ook eens wat wilde stoeien met het programmeren voor android en het feit dat ik op zoek was naar een (hardloop)app die aan al mijn wensen voldeed, maar deze niet kon vinden, zo besloot ik er zelf maar eens een gooi naar te doen.
Het resultaat is SporTastic, mijn eerste android app ooit
Hier aan te melden als tester:
https://play.google.com/apps/testing/com.fliptastic.runtool
Op dit moment nog in alpha/beta test dus niet publiekelijk beschikbaar. Er zal nog genoeg aan op en aan te merken zijn, maar mocht iemand er naar willen kijken en tips, op- of aanmerkingen hebben dan hoor ik het graag.
Het is wel een vrijetijdsprojectje, het aantal te besteden uren is dus wat beperkt helaas
[ Voor 202% gewijzigd door m0ridin op 05-11-2015 22:50 ]
Alweer 50 updates versies verder, op versie 0.10.4! Check de update nu!MichielPH schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 00:05:
Dit werkt als volgt:
[video]
Ik heb vooral het aantal bugs verminderd en daarnaast het proces om de app te doorlopen versneld.
Stitch &Share!

[ Voor 5% gewijzigd door MichielPH op 10-11-2015 13:54 ]
Niet mijn eigen app.
Ik ben erg nauw betrokken bij de ontwikkeling van deze app. Ik moderate de Google+ community, heb op grafisch vlak het één en ander gedaan en een aantal schermen binnen de app zijn door mij bedacht.
Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar jullie mening. Wat vinden jullie dat beter kan (los van bijvoorbeeld het toevoegen van animaties, hier wordt aan gewerkt).
Momenteel wordt dus gewerkt aan het toevoegen van animaties. Zelf heb ik een concept voor een nieuw 'Now Playing' scherm gemaakt, hier wordt ook aan gewerkt (klikbaar voor grote versie):

Verder is het de bedoeling dat het 'Themes' gedeelte wordt verbeterd, met name de beschikbare kleuren. De donkerdere tint van de gekozen primaire kleur (colorPrimaryDark) is niet in alle gevallen perfect. Daarnaast is het de bedoeling dat er ook custom kleuren kunnen worden gekozen (kleuren die geen onderdeel uitmaken van de standaard Material Design kleuren).
Ik hoop niet dat mijn post wordt gezien als een verkapte werving ofzo, dit is niet mijn bedoeling. Binnen de community zijn niet veel leden die goed onderbouwd een discussie kunnen voeren. Veelal zijn ze alleen lid geworden om z.s.m. bèta versies te ontvangen.
Linkjes:
Shuttle Music Player
Shuttle Beta Testers op Google+
Ik ben erg nauw betrokken bij de ontwikkeling van deze app. Ik moderate de Google+ community, heb op grafisch vlak het één en ander gedaan en een aantal schermen binnen de app zijn door mij bedacht.
Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar jullie mening. Wat vinden jullie dat beter kan (los van bijvoorbeeld het toevoegen van animaties, hier wordt aan gewerkt).
Momenteel wordt dus gewerkt aan het toevoegen van animaties. Zelf heb ik een concept voor een nieuw 'Now Playing' scherm gemaakt, hier wordt ook aan gewerkt (klikbaar voor grote versie):
Verder is het de bedoeling dat het 'Themes' gedeelte wordt verbeterd, met name de beschikbare kleuren. De donkerdere tint van de gekozen primaire kleur (colorPrimaryDark) is niet in alle gevallen perfect. Daarnaast is het de bedoeling dat er ook custom kleuren kunnen worden gekozen (kleuren die geen onderdeel uitmaken van de standaard Material Design kleuren).
Ik hoop niet dat mijn post wordt gezien als een verkapte werving ofzo, dit is niet mijn bedoeling. Binnen de community zijn niet veel leden die goed onderbouwd een discussie kunnen voeren. Veelal zijn ze alleen lid geworden om z.s.m. bèta versies te ontvangen.
Linkjes:
Shuttle Music Player
Shuttle Beta Testers op Google+
Ook maar eens mijn creatie posten. 
Samen met twee vrienden/collega's heb ik onze app NederBoard nieuw leven ingeblazen. Het is een verzamelapp met verschillende soundboards. De soundboards zitten niet in de app, maar kun je apart downloaden in de app zelf. Zo heb je alleen de soundboards die je zelf wilt.

Link naar de Play Store
Er zitten nu ruim 35 soundboards in, zoals Blikje in de water, Haagse Sjonnie, Willems Kantine (Bob de Huisbaas), Tiny & Lau (Kersemus), Haatmeneer (Dit is niet mijn winkel, vriend), Dikke BMW, Helemaal knettah, Rustâââg, Internetgekkies en nog veel meer. Zelf dus te kiezen welke je ze installeert of niet.
Lijstje met functionaliteiten:
- Soundboards van de bekendste Nederlandse video's in één app
- Eenvoudige interface
- Material-design volgens de richtlijnen van Google
- Overzichtelijke en rijkelijk gevulde SoundboardStore
- Fragmenten rechtstreeks delen in WhatsApp en andere apps, of instellen als beltoon of meldingsgeluid
- Soundboards of de aparte fragmenten toevoegen aan je favorieten zodat je er snel bij kunt
- Pushberichten bij nieuwe en bijgewerkte soundboards
- Diverse handige widgets voor op het beginscherm
- Snelkoppelingen op het beginscherm maken naar soundboards of aparte fragmenten
- Uitgebreide instellingen
- Responsive lay-out voor telefoons en tablets
We hebben nu het Material-design van Google aangehouden, maar ik hoor van anderen dat ze het wat saaier vinden ogen dan de oude versie. Die was wel wat kleurrijker inderdaad, dus daar kan ik me wel in vinden.
Tips en suggesties zijn welkom!
Samen met twee vrienden/collega's heb ik onze app NederBoard nieuw leven ingeblazen. Het is een verzamelapp met verschillende soundboards. De soundboards zitten niet in de app, maar kun je apart downloaden in de app zelf. Zo heb je alleen de soundboards die je zelf wilt.

Link naar de Play Store
Er zitten nu ruim 35 soundboards in, zoals Blikje in de water, Haagse Sjonnie, Willems Kantine (Bob de Huisbaas), Tiny & Lau (Kersemus), Haatmeneer (Dit is niet mijn winkel, vriend), Dikke BMW, Helemaal knettah, Rustâââg, Internetgekkies en nog veel meer. Zelf dus te kiezen welke je ze installeert of niet.
Lijstje met functionaliteiten:
- Soundboards van de bekendste Nederlandse video's in één app
- Eenvoudige interface
- Material-design volgens de richtlijnen van Google
- Overzichtelijke en rijkelijk gevulde SoundboardStore
- Fragmenten rechtstreeks delen in WhatsApp en andere apps, of instellen als beltoon of meldingsgeluid
- Soundboards of de aparte fragmenten toevoegen aan je favorieten zodat je er snel bij kunt
- Pushberichten bij nieuwe en bijgewerkte soundboards
- Diverse handige widgets voor op het beginscherm
- Snelkoppelingen op het beginscherm maken naar soundboards of aparte fragmenten
- Uitgebreide instellingen
- Responsive lay-out voor telefoons en tablets
We hebben nu het Material-design van Google aangehouden, maar ik hoor van anderen dat ze het wat saaier vinden ogen dan de oude versie. Die was wel wat kleurrijker inderdaad, dus daar kan ik me wel in vinden.
Tips en suggesties zijn welkom!

Ik heb de app inhoudelijk niet bekeken. Op basis van je screenshots valt mij één ding op.
Volgens mij heb je een transparante zwarte overlay gebruikt voor de getinte statusbar (colorPrimaryDark).
Volgens de Material Design guidelines zou je de 700 tint van de gebruikte primaire kleur moeten gebruiken.
Dit ziet er dan zo uit (links de juiste kleur & klikken voor groot):
Volgens mij heb je een transparante zwarte overlay gebruikt voor de getinte statusbar (colorPrimaryDark).
Volgens de Material Design guidelines zou je de 700 tint van de gebruikte primaire kleur moeten gebruiken.
Dit ziet er dan zo uit (links de juiste kleur & klikken voor groot):

Op zichzelf een goed idee voor een app die voor extra rij-veiligheid moet zorgen. Ik houd zelf de Duitse regels aan: vanaf oktober winterband en vanaf april zomerbanden. Mensen die er niet zelf aan denken kunnen wel profiteren van jouw app, natuurlijk.Skating_vince schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:18:
[...]
Het nut is inderdaad dat je niet meer zelf hoeft te kijken of het de komende periode al koud genoeg wordt om je winterbanden te monteren. Je vult een plaats in voor het weerbericht en de app controleert automatisch aan de hand van een door mij ontwikkeld algoritme of er de komende twee weken voldoende redenen zijn om je winterbanden te monteren (kou, sneeuw enzovoorts). Andersom zal de app ook kijken wanneer het weer te warm wordt en het verstandig is om weer naar je zomerbanden te wisselen. Je krijgt vanzelf een reminder/notificatie, dus nadat je de app eenmaal hebt ingesteld, hoef je er niet meer over na te denken!
Hoofddoel voor mij was eens iets voor Android in combinatie met Windows Azure te ontwikkelen. Maar daarnaast heb ik al meerdere mensen gesproken die meestal pas veel te laat aan winterbanden dachten of in juni nog steeds op hun winterbanden reden! Zij waren erg blij met de gratis app, omdat ze dat nu niet meer zou overkomen!
Your Friendly Neighborhood Moderator
Anoniem: 711611
Ik heb een android app gemaakt genaamd Dodge the Snake. Hierbij is het de bedoeling dat je over je scherm veegt om de bal te verplaatsen om de slang te ontwijken.
https://play.google.com/s...estralgames.dodgethesnake
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!
https://play.google.com/s...estralgames.dodgethesnake
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!
Als liefhebber van strategy spellen ben ik mijn eerste liefde op dit gebied nooit vergeten: Empire/Strategic Conquest. Empire is een turn-based strategy spel dat door velen als de eerste in zijn soort wordt beschouwd. Het originele spel stamt uit 1971!
Wikipedia: Classic Empire
Mijn eerste aanraking met dit spel was tijdens mijn propedeuse jaar op de Universiteit van Amsterdam (dat zal in 1989 geweest zijn). We leerden programmeren op Macintosh computers en in onze vrije tijd gebruikten we die computers graag om 'Strategic Conquest' te spelen, een afgeleide van Empire met iets andere regels. Niet veel later ontdekte ik het spel 'Empire' op de Amiga en dat heb ik helemaal grijs gespeeld.
Het is me nu eindelijk gelukt om genoeg tijd vrij te maken om zelf mijn eigen interpretatie van dit spel te ontwikkelen:

Het spel is gewoon te downloaden in de Play Store:
Google Play: G4A: Empire
Ik hoop dat dit spel bij meer Tweakers nostalgische gevoelens opwekt
Wikipedia: Classic Empire
Mijn eerste aanraking met dit spel was tijdens mijn propedeuse jaar op de Universiteit van Amsterdam (dat zal in 1989 geweest zijn). We leerden programmeren op Macintosh computers en in onze vrije tijd gebruikten we die computers graag om 'Strategic Conquest' te spelen, een afgeleide van Empire met iets andere regels. Niet veel later ontdekte ik het spel 'Empire' op de Amiga en dat heb ik helemaal grijs gespeeld.
Het is me nu eindelijk gelukt om genoeg tijd vrij te maken om zelf mijn eigen interpretatie van dit spel te ontwikkelen:

Het spel is gewoon te downloaden in de Play Store:
Google Play: G4A: Empire
Ik hoop dat dit spel bij meer Tweakers nostalgische gevoelens opwekt
Hallo!
Ik heb mijn app al eerder gepost in de devschuur en nu dus ook hier:
Ik heb een app gemaakt waarmee je gemakkelijk emoji arts kunt delen. De naam EmojiCo is een verkorte versie van Emoji Combinations.
Op dit moment zitten er ongeveer 50 arts in de app, ik ben op het moment druk bezig met het toevoegen van nieuwe.
Ik heb de app gemaakt met Apache Cordova, het is de bedoeling dat dit in de toekomst een native app wordt.
Google Play: EmojiCo
Ik heb een app gemaakt waarmee je gemakkelijk emoji arts kunt delen. De naam EmojiCo is een verkorte versie van Emoji Combinations.
Op dit moment zitten er ongeveer 50 arts in de app, ik ben op het moment druk bezig met het toevoegen van nieuwe.
Ik heb de app gemaakt met Apache Cordova, het is de bedoeling dat dit in de toekomst een native app wordt.
[ Voor 0% gewijzigd door jurre.vriesen op 22-12-2015 19:04 . Reden: Typo ]
Bij mij doet de kleine kerstboom raar...de bovenste ster staat helemaal naar links, de rest staat wel goed.jurre.vriesen schreef op donderdag 17 december 2015 @ 18:41:
Hallo!
Ik heb de app gemaakt met Apache Corova, het is de bedoeling dat dit in de toekomst een native app wordt.
[afbeelding] [afbeelding]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Bedankt voor je feedback!Gutteguttegut schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:03:
[...]
Bij mij doet de kleine kerstboom raar...de bovenste ster staat helemaal naar links, de rest staat wel goed.
Ik heb het net getest, maar ik heb hier zelf geen last van. Kan je mij vertellen hoe je het bericht deelt, via whatsapp, copy to clipboard of de share knop? Het kan namelijk zijn dat de app waarmee je het deelt geen lege ruimte voor het eerste teken accepteert.

Een project van jaren heeft nu eindelijk geleid tot mijn eerste app. Constant gebruiken we onze telefoon om te zien hoe laat dit is. Met deze app is de klok een stuk minder saai. Meer dan vijf jaar ben ik bezig geweest om een collectie aan te leggen van klokken die een geheel etmaal beslaan. Dit zijn 720 foto's en het was een hele klus om ze op de verschillende tijden te fotograferen.
Deze app toont elke minuut een foto van een andere klok. De foto wordt ingesteld als wallpaper en ondertussen gebruik je de telefoon zoals je gewend bent. Het bestand met de klokken wordt via WiFi gedownload. Als het goed is worden de meeste schermformaten ondersteund, echter heb ik het met tablets nog niet getest. Ik zou het na een besloten beta nu ook onder een grotere groep mensen willen testen.
Playstore link: https://play.google.com/apps/testing/noach.de.haas
Deze app is een variant op de officiële KNLTB app: mijnKnltb.
Deze app is niet door de KNLTB gemaakt, maar laat wel gegevens zien van spelers en speelsters die lid zijn van de bond. Je kan je rating en speelsterkte opvragen, je jaarresultaat zien en zoeken naar andere profielen op naam, roepnaam, bondsnummer etc.
De app zal nog worden uitgebreid de komende tijd met verenigingen, competities en het laatste nieuws. Feedback, bug, tips & tricks zijn natuurlijk altijd welkom.
Screenshots:
Download link: Google Play: Mijn Tennis
Omschrijving:
Mijn Tennis is een app waarmee je toegang krijgt tot je actuele rating (KNLTB DSS rating) en je gespeelde competitie en toernooi wedstrijden.
Vul je bondsnummer in en zie gelijk een overzicht met je rating, speelsterkte, eindejaarsrating, jaarresultaat en alle resultaten van de competitie- en toernooiwedstrijden van het lopende jaar.
Zoek naar spelersprofielen en bekijk hun o.a. hun rating, speelsterkte en wedstrijd uitslagen.
De app zal in de komende periode worden uitgebreid met meer functionaliteit zoals zoeken, nieuws en ranglijsten. Feedback, hints en tips voor verbeteringen zijn altijd welkom
Dit is geen officiële KNLTB app. De KNLTB heeft niks met deze applicatie uitgave te maken. Aan de getoonde informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Deze app is niet door de KNLTB gemaakt, maar laat wel gegevens zien van spelers en speelsters die lid zijn van de bond. Je kan je rating en speelsterkte opvragen, je jaarresultaat zien en zoeken naar andere profielen op naam, roepnaam, bondsnummer etc.
De app zal nog worden uitgebreid de komende tijd met verenigingen, competities en het laatste nieuws. Feedback, bug, tips & tricks zijn natuurlijk altijd welkom.
Screenshots:
![]() | ![]() |
Omschrijving:
Mijn Tennis is een app waarmee je toegang krijgt tot je actuele rating (KNLTB DSS rating) en je gespeelde competitie en toernooi wedstrijden.
Vul je bondsnummer in en zie gelijk een overzicht met je rating, speelsterkte, eindejaarsrating, jaarresultaat en alle resultaten van de competitie- en toernooiwedstrijden van het lopende jaar.
Zoek naar spelersprofielen en bekijk hun o.a. hun rating, speelsterkte en wedstrijd uitslagen.
De app zal in de komende periode worden uitgebreid met meer functionaliteit zoals zoeken, nieuws en ranglijsten. Feedback, hints en tips voor verbeteringen zijn altijd welkom
Dit is geen officiële KNLTB app. De KNLTB heeft niks met deze applicatie uitgave te maken. Aan de getoonde informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
[ Voor 25% gewijzigd door pillejunior op 16-02-2016 00:55 ]
De grootste 2 nadelen wat mij betreft zijn:
- Geen instellingenscherm, de enige optie om hem weer uit te schakelen was deïnstalleren
- De paar foto's die ik gezien heb, vond ik de klok niet duidelijk genoeg in beeld
Dank voor het uittesten van mijn app. Ik ga er mee aan de slag om een instellingenscherm toe te voegen. Nu gebeurt er te veel op de achtergrond waar de gebruiker geen controle over kan uitoefenen.MichielPH schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:36:
[...]
De grootste 2 nadelen wat mij betreft zijn:
- Geen instellingenscherm, de enige optie om hem weer uit te schakelen was deïnstalleren
- De paar foto's die ik gezien heb, vond ik de klok niet duidelijk genoeg in beeld
Als je voor mij specifieker kan zijn welke klokken (tijden) je niet duidelijk genoeg vindt dan kan ik kijken of ik voor die tijden betere klokken kan vinden. Na al die jaren klokken fotograferen blijf ik gespitst om nieuwe klokken aan mijn verzameling toe te voegen. Deze klok zal het altijd afleggen tegen andere klokken qua duidelijkheid maar ik probeer vooral een bijzondere klok te maken waarbij het ook om het gehele beeld gaat en je soms wat moeite moet doen voor het zien van de tijd. Bijvoorbeeld bij een bloemenklok of een klok op een knoop van een blouse.
Ik heb de klokken app ook geprobeerd, leuk idee, alleen zijn de plaatjes niet geheel beeld vullende ( jiayu s3), wellicht is dit op te lossen door alles in een frame weer te geven. Het zou mooier zijn als je foto's van de klokken centraal/recht zouden zijn, en soms is het meer een foto van een totaal object waardoor je de tijd niet af kan lezen.( naar mate ik er meer gezien heb valt het mee, alleen het niet beeld vullende blijft irritant)
Wellicht is het leuk om horloges toe te voegen.
Succes met je app
Succes met je app
[ Voor 10% gewijzigd door fvandenreek op 18-02-2016 07:07 ]
Money isn't rellevant..... who you are is.....
Bedoel je de zwarte balken aan de boven en onderkant die storend zijn of bedoel je met beeldvullend dat niet alle foto's in de breedte beeldvullend zijn? Bij een aantal foto's is de resolutie niet hoog genoeg en hierdoor komen er ook zwarte balken aan de zijkant. Dit is makkelijk op te lossen en zal ik nog fixen. De balken boven en onder is lastiger op te lossen. Hiervoor moet ik alle foto's croppen in een ander formaat en een bijkomend probleem is dat veel telefoons net andere beeldverhouding gebruiken. Nu pas ik de foto's aan op de breedte van het toestel.fvandenreek schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:49:
Ik heb de klokken app ook geprobeerd, leuk idee, alleen zijn de plaatjes niet geheel beeld vullende ( jiayu s3), wellicht is dit op te lossen door alles in een frame weer te geven. Het zou mooier zijn als je foto's van de klokken centraal/recht zouden zijn, en soms is het meer een foto van een totaal object waardoor je de tijd niet af kan lezen.( naar mate ik er meer gezien heb valt het mee, alleen het niet beeld vullende blijft irritant)
Succes met je app
Idd de balken boven en onder.Plaatje van 15.01 heeft geen tijd. 1646 staat bijna buiten het beeld.619,1343 ook geen tijd zichtbaar.
[ Voor 13% gewijzigd door fvandenreek op 19-02-2016 18:30 ]
1044 geen tijd zichtbaar
Het originele beeld om 15.01 is het volgende:fvandenreek schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 05:14:
Idd de balken boven en onder.Plaatje van 15.01 heeft geen tijd. 1646 staat bijna buiten het beeld.619,1343 ook geen tijd zichtbaar.

Ziet dat er bij jou ook zo uit? Linksboven is dan een klok zichtbaar.
Het originele beeld om 13.43 is het volgende:

Bij bovenstaande voorbeelden staan de klokken inderdaad niet centraal. Het lijkt erop dat een deel van de foto ongewenst gecropped wordt.
Zou je misschien een screenshot kunnen posten? Dan kan ik zien wat de app bij jou toont.

Ik zie dat er inderdaad iets mis gaat omdat er een flinke uitsnede gemaakt wordt van het origineel waardoor de tijden niet goed zichtbaar zijn. Ook de andere foto's zijn dan niet zichtbaar zoals ik het bedoeld heb. De foto's staan in de map tijdapp op het interne geheugen. De onderliggende map heet als het goed is "1080" naar het aantal pixels in de breedte van je scherm. Zou je kunnen controleren of dat klopt? Ik zie bij de specificaties dat je een resolutie hebt van 1080x1920 en ik ga er van uit dat je het scherm in portret stand gebruikt.
Dat is helemaal correct. De foto's zien er echt veel beter bekeken vanuit de map, je merkt meteen dat zoomen op deze kwaliteit veel te niet doet. Maar door het beeld vullend maken van de pic, valt dus de zijkant uit het beeld. Is het niet mogelijk om de achtergronden mee te laten te bewegen bij het navigeren?
Is dit trouwens wel de beste plek om feedback te geven?
Je hebt gelijk. Laten we dit gesprek buiten dit forum voort zetten. Ik stuur je een DM.fvandenreek schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 19:03:
Edit: het lukt me niet je een bericht te sturen.
[ Voor 8% gewijzigd door Noachdehaas op 25-02-2016 12:35 ]
Als het goed is nu wel.
Ik heb je ook geprobeerd een dm te sturen maar ik krijg als reactie, gebruiker wil geen berichten ontvangen.
Ik heb je ook geprobeerd een dm te sturen maar ik krijg als reactie, gebruiker wil geen berichten ontvangen.
Sinds een tijdje staat mijn eerste echte app in de play store: The Line!
Google Play: The Line: Realtime bus & tram
The Line is een onofficiële app voor vervoersmaatschappij De Lijn. De app is niet bedoeld om op te zoeken hoe je het beste de bus of tram neemt, maar wel om snel realtime te zien wanneer je bus/tram aankomt. Je ziet dus de resultaten die je ook op de elektronische borden ziet aan je halte (maar iedereen weet dat die borden het vaak niet doen).
Met mijn app kan je meerdere haltes en/of lijnen tegelijk toevoegen aan een groep, zodat je ze snel tegelijk kan bekijken. Zo weet je of je moet lopen naar halte A, of beter wat rustiger aan naar halte B kan stappen.
Vroeger had de officiële app geen ondersteuning voor realtime data, daarom dat ik aan deze app ben begonnen. Ondertussen biedt de officiële app deze functionaliteit wel, maar het is niet mogelijk om meerdere haltes en lijnen tegelijk te bekijken, iets wat wel mogelijk is met mijn app.
Google Play: The Line: Realtime bus & tram
The Line is een onofficiële app voor vervoersmaatschappij De Lijn. De app is niet bedoeld om op te zoeken hoe je het beste de bus of tram neemt, maar wel om snel realtime te zien wanneer je bus/tram aankomt. Je ziet dus de resultaten die je ook op de elektronische borden ziet aan je halte (maar iedereen weet dat die borden het vaak niet doen).
Met mijn app kan je meerdere haltes en/of lijnen tegelijk toevoegen aan een groep, zodat je ze snel tegelijk kan bekijken. Zo weet je of je moet lopen naar halte A, of beter wat rustiger aan naar halte B kan stappen.
Vroeger had de officiële app geen ondersteuning voor realtime data, daarom dat ik aan deze app ben begonnen. Ondertussen biedt de officiële app deze functionaliteit wel, maar het is niet mogelijk om meerdere haltes en lijnen tegelijk te bekijken, iets wat wel mogelijk is met mijn app.

[ Voor 22% gewijzigd door Mavamaarten op 25-02-2016 13:24 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Het is toch nog lastiger om een privebericht te sturen dan dat het lijkt. Het lukt mij nog niet steeds niet om je een bericht te sturen. Als het goed is staat het bij mij nu wel aan. Vandaar nog even via dit forum.fvandenreek schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:12:
Als het goed is nu wel.
Ik heb opgezocht dat jouw telefoon een resolutie heeft van 1080x1920 pixels. De map die ingeladen is heet als het goed is 1080 naar het aantal pixels in de breedte in portretstand. De foto's zijn aangepast aan de schermgrootte dus ik begrijp niet goed waarom ze alsnog gecropped worden. Zou je voor mij kunnen kijken of de dimensies van de foto's inderdaad 1080x1920 zijn en volgens mij moet er ook een bestandje in het interne geheugen 'Test-Tijdapp.txt' zijn. Zou je me kunnen aangeven welke naam aan het zip bestand gegeven wordt als je txt opent? /klokfoon720/... .zip
@Noachdehaas
Kun je een speciefiekere locatie aangeven waar ik de txt file kan vinden?
Met welke viewer controleer jij de formaten, de galerij die ik erop heb zitten en bestandsbeheer geven geen formaten aan. ( dan hoef ik niet diverse apps uit te proberen)
Kun je een speciefiekere locatie aangeven waar ik de txt file kan vinden?
Met welke viewer controleer jij de formaten, de galerij die ik erop heb zitten en bestandsbeheer geven geen formaten aan. ( dan hoef ik niet diverse apps uit te proberen)
Niet alleen het wedstrijdschema bekijken van de tennis voorjaarscompetitie 2016, maar ook individuele wedstrijd informatie delen met vrienden & wedstrijd toevoegen aan een agenda naar keuze? Dat kan nu in de nieuwe versie 0.1.6 van Mijn Tennis voor Android. Ook kan je in deze versie teams opslaan als favoriet en zoeken naar competities.pillejunior schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 00:39:
Deze app is een variant op de officiële KNLTB app: mijnKnltb.
Screenshots:
[afbeelding] [afbeelding]
Omschrijving:
Vandaag gereleased, Beatonal, groovebox for android.
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.drievier.beatonal
Een synthesizer/drummachine/sequencer combo, waarmee je op eenvoudige wijze korte muziekstukjes kunt componeren. Heb er lang aan gewerkt, hoor graag wat jullie er van vinden
[YouTube: https://youtu.be/DvylRZLdfBg]
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.drievier.beatonal
Een synthesizer/drummachine/sequencer combo, waarmee je op eenvoudige wijze korte muziekstukjes kunt componeren. Heb er lang aan gewerkt, hoor graag wat jullie er van vinden
[YouTube: https://youtu.be/DvylRZLdfBg]
Heb m'n app geüpdate naar versie 1.0!MichielPH schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 00:05:
Dit werkt als volgt:
[video]
Naast een boel kleine buxfixes is er nu ook de mogelijkheid om handmatig aanpassingen te doen aan hoe screenshots gestitchd zijn. De UI is verbeterd, waaronder het nabewerken en het opslaan van het resultaat.
Verder heb ik nu voor de prijzen voor de premium versie aangepast. In plaats van vast €2,00, kan je nu zelf kiezen voor een bedrag van 1, 2, 3, 5 of 10 euro. Ik ben heel benieuwd hoe die verhouding er op den duur uit zal zien.
Heey iedereen,
Dit is de eerste keer dat ik hier post, maar ik vond het toch wel leuk om de eerste game die wij (3 studenten) gemaakt hebben ook met jullie te delen! Sinds vandaag is het spel in open Beta en dus voor iedereen te spelen. Aangezien het niet de bedoeling is om hier #ShamelessSelfPromotion te doen zal ik het hier ook maar bij laten. Vragen zijn uiteraard altijd welkom!
https://play.google.com/apps/testing/com.sword.gc.diver
Hopelijk vinden jullie het wat
Groet,
Peter

Dit is de eerste keer dat ik hier post, maar ik vond het toch wel leuk om de eerste game die wij (3 studenten) gemaakt hebben ook met jullie te delen! Sinds vandaag is het spel in open Beta en dus voor iedereen te spelen. Aangezien het niet de bedoeling is om hier #ShamelessSelfPromotion te doen zal ik het hier ook maar bij laten. Vragen zijn uiteraard altijd welkom!
https://play.google.com/apps/testing/com.sword.gc.diver
Hopelijk vinden jullie het wat
Groet,
Peter

Hoi,
Ik heb onlangs zelf een (gratis) spelletje gemaakt voor Android (m.b.v. Unity). Hier te vinden: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.EydenJones.TinyPuzzleAdventure
Het is een soort van Metroidvania, met 1 open wereld, verschillende power ups, veel geheime gangen, etc etc.
Zoals de naam het aangeeft, ligt de focus op het puzzelen, er zijn geen vijanden. Het spel is opzettelijk kort omdat ik zelf de voorkeur geef aan korte spel-ervaringen maar het vinden van alle geheimen kan wel een tijdje duren.

Het is een één-mans hobby project gemaakt in mijn beperkte vrije tijd, dus wees niet té streng
Ik hoop dat jullie er toch plezier aan hebben.
Ik heb onlangs zelf een (gratis) spelletje gemaakt voor Android (m.b.v. Unity). Hier te vinden: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.EydenJones.TinyPuzzleAdventure
Het is een soort van Metroidvania, met 1 open wereld, verschillende power ups, veel geheime gangen, etc etc.
Zoals de naam het aangeeft, ligt de focus op het puzzelen, er zijn geen vijanden. Het spel is opzettelijk kort omdat ik zelf de voorkeur geef aan korte spel-ervaringen maar het vinden van alle geheimen kan wel een tijdje duren.
Het is een één-mans hobby project gemaakt in mijn beperkte vrije tijd, dus wees niet té streng
Snel even geprobeerd, maar ik heb geen jump button op mijn Huawei P8Xantar schreef op maandag 30 mei 2016 @ 19:06:
Hoi,
[afbeelding]
Het is een één-mans hobby project gemaakt in mijn beperkte vrije tijd, dus wees niet té strengIk hoop dat jullie er toch plezier aan hebben.
Hey,marhalm schreef op maandag 30 mei 2016 @ 19:15:
[...]
Snel even geprobeerd, maar ik heb geen jump button op mijn Huawei P8
bedankt om het te proberen. De jump button / power-up bemachtigen is eigelijk de allereerste puzzel
Je bent echter niet de eerste die dacht dat het een bug was
Haha dat was inderdaad niet duidelijk voor mij. In dat geval ga ik het weer even proberenXantar schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:24:
[...]
Hey,
bedankt om het te proberen. De jump button / power-up bemachtigen is eigelijk de allereerste puzzel
Je bent echter niet de eerste die dacht dat het een bug was
Dat is goed. Laat maar iets weten wat je van het spel vondt, en hoe ver je geraaktmarhalm schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:20:
[...]
Haha dat was inderdaad niet duidelijk voor mij. In dat geval ga ik het weer even proberen
Wellicht een idee om dat dan duidelijker te vermelden? Men moet immers niet denken dat het een bug is.Xantar schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:12:
[...]
Dat is goed. Laat maar iets weten wat je van het spel vondt, en hoe ver je geraakt
OK, bedankt voor het advies. Ik heb een update gemaakt, waarbij het duidelijk is dat je eerst nog de jump power-up moet bemachtigen.Danny.G schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:40:
[...]
Wellicht een idee om dat dan duidelijker te vermelden? Men moet immers niet denken dat het een bug is.
Hoi,
Mijn Sitting Timer App is gratis en te downloaden hier:
Google Play: Move-Up - Sitting Timer
Motivatie van de app was dat ik met een nieuwe baan ben begonnen en merk dat ik veel te lang zit en dik wordt ! slecht slecht slecht. Dus deze timer geeft mij een notificatie wanneer ik wil dat hij af gaat en is slim genoeg om te weten wanneer je aan het lopen bent of niet waardoor de notificatie niet af gaat wanneer je aan het lopen bent. Eenmaal terug op mijn plek weet de app dat je stil zit en zal de timer resetten !
Feedback is uiteraard altijd welkom !
Mijn Sitting Timer App is gratis en te downloaden hier:
Google Play: Move-Up - Sitting Timer
Motivatie van de app was dat ik met een nieuwe baan ben begonnen en merk dat ik veel te lang zit en dik wordt ! slecht slecht slecht. Dus deze timer geeft mij een notificatie wanneer ik wil dat hij af gaat en is slim genoeg om te weten wanneer je aan het lopen bent of niet waardoor de notificatie niet af gaat wanneer je aan het lopen bent. Eenmaal terug op mijn plek weet de app dat je stil zit en zal de timer resetten !
Feedback is uiteraard altijd welkom !
Bij deze mijn eigen nieuwe tennis app voor Android (5.0+):
Hawk-Eye Tennis
Met o.a. live scores, uitslagen, dag planning, wereld ranglijsten, toernooien en binnenkort nog veel meer
...
Feedback, bug meldingen en tips zijn van harte welkom natuurlijk om de app nog beter te maken voor de gebruikers.
Downloaden uit de Play Store via de volgende link:
https://play.google.com/s...e.app.hawkeyetennis.droid
Screens:
Hawk-Eye Tennis
Met o.a. live scores, uitslagen, dag planning, wereld ranglijsten, toernooien en binnenkort nog veel meer
Feedback, bug meldingen en tips zijn van harte welkom natuurlijk om de app nog beter te maken voor de gebruikers.
Downloaden uit de Play Store via de volgende link:
https://play.google.com/s...e.app.hawkeyetennis.droid
Screens:
In de Playstore een uniek leuk nieuw spel waar ik aan meegewerkt heb.
Spotashot.
(Voorlopig alleen voor Android.)
Een spel waarin je een drie op een rij moet fotograferen door sneller dan je tegenstander het woord in het vakje op de foto te zetten.
Beetje lastig uitleggen maar eenvoudig te spelen.
Erg leuk om met bekenden te doen. Maar ook leuk in groter gezelschap en ook met een willekeurige tegenstander. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden....
Spotashot.
(Voorlopig alleen voor Android.)
Een spel waarin je een drie op een rij moet fotograferen door sneller dan je tegenstander het woord in het vakje op de foto te zetten.
Beetje lastig uitleggen maar eenvoudig te spelen.
Erg leuk om met bekenden te doen. Maar ook leuk in groter gezelschap en ook met een willekeurige tegenstander. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden....
Material voor Zermelo
Hierbij wil ik graag mijn app delen! Het is een rooster app voor scholieren van nederland die Zermelo gebruiken. De app heet "Material voor Zermelo", en ik licht hieronder even wat voor en nadelen toe.
Voordelen t.o.v. de echte zermelo app:
- Material design
- VÉÉL sneller dan de officiële
- Betere vormgeving
- Meldingen (notificaties)
- Geïntegreerde todo lijst
- 1e, 2e, 3e uur als tijd i.p.v. 8:15 - 9:00, 9:00 - 9:45, 9:45 - 10:30
Nadelen:
- Het word onderhouden door een klein bedrijf (wij), en dus niet Zermelo.
Link: Google Play: Material voor Zermelo

Hierbij wil ik graag mijn app delen! Het is een rooster app voor scholieren van nederland die Zermelo gebruiken. De app heet "Material voor Zermelo", en ik licht hieronder even wat voor en nadelen toe.
- Material design
- Betere vormgeving
Nadelen:
[ Voor 16% gewijzigd door NielsG op 31-08-2016 15:31 ]
Dat is toevallig, was net voor m'n dochter bezig om vanavond zermelo op haar telefoon te zetten. Ga nu deze maar eerst eens proberenNielsG schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:27:
Material voor Zermelo
- Material design
- Betere vormgeving
Nadelen:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Bedankt voor het proberen, hoop dat de app bevalt! Veel gebruikers vinden het iig fantastischjanvanduschoten schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:52:
[...]
Dat is toevallig, was net voor m'n dochter bezig om vanavond zermelo op haar telefoon te zetten. Ga nu deze maar eerst eens proberen
PS: De inapp aankoop (dat je meldingen ontgrendeld) is puur bedoeld om de play store licentie terug te betalen. Wij hebben dus geen winstoogmerk
Net even wat feedback gegeven per DM, ziet er iig goed uitNielsG schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:51:
[...]
Bedankt voor het proberen, hoop dat de app bevalt! Veel gebruikers vinden het iig fantastisch
PS: De inapp aankoop (dat je meldingen ontgrendeld) is puur bedoeld om de play store licentie terug te betalen. Wij hebben dus geen winstoogmerk

Deze blijft er wel op staan.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Bedanktjanvanduschoten schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:59:
[...]
Net even wat feedback gegeven per DM, ziet er iig goed uit
Deze blijft er wel op staan.
Mijn dochter wilde graag een automerk-raad-app hebben, dus heb ik die gemaakt. Inmiddels is zij al weer met heel andere dingen bezig maar ik heb hem wel in de store gezet.
Ik zie dat hij gedownload wordt, maar heel actief wordt hij niet gebruikt, zo lijkt het.
Kunnen jullie zeggen:
- Of het leuk is?
- Of het er een beetje uitziet (graphics ben ik niet zo sterk in ;-))
Elk commentaar is welkom.
Alvast bedankt.
Dit is de linkt:
Google Play: Automerken spel
Ik zie dat hij gedownload wordt, maar heel actief wordt hij niet gebruikt, zo lijkt het.
Kunnen jullie zeggen:
- Of het leuk is?
- Of het er een beetje uitziet (graphics ben ik niet zo sterk in ;-))
Elk commentaar is welkom.
Alvast bedankt.
Dit is de linkt:
Google Play: Automerken spel
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Anoniem: 823675
Hallo allen!
Wij van Ugly Dino Entertainment hebben een nieuwe app game ontwikkeld, Globli.
In deze app game ben je een rond antilichaam dat Globli heet.
Globli kan bacteriën vernietigen en pillen verzamelen. Pas op voor de wanden en voor gifstoffen!
Wat uniek is aan Globli, is dat hij van vorm kan veranderen om speciale acties uit te voeren. Hij is rond, maar kan ook bijvoorbeeld langwerpig of vierkant worden. Gebruik deze eigenschap goed en kom zo verder in het spel!
Klik hier om te downloaden (Android only):
Google Play: Globli
De app is gratis en vraagt niet om machtigingen.
Veel plezier en vergeet niet om een rating te plaatsen
- Ugly Dino Entertainment

Wij van Ugly Dino Entertainment hebben een nieuwe app game ontwikkeld, Globli.
In deze app game ben je een rond antilichaam dat Globli heet.
Globli kan bacteriën vernietigen en pillen verzamelen. Pas op voor de wanden en voor gifstoffen!
Wat uniek is aan Globli, is dat hij van vorm kan veranderen om speciale acties uit te voeren. Hij is rond, maar kan ook bijvoorbeeld langwerpig of vierkant worden. Gebruik deze eigenschap goed en kom zo verder in het spel!
Klik hier om te downloaden (Android only):
Google Play: Globli
De app is gratis en vraagt niet om machtigingen.
Veel plezier en vergeet niet om een rating te plaatsen
- Ugly Dino Entertainment

Heb een behoorlijke update doorgevoerd, waardoor je nu alleen nog maar hoeft te scrollen. Zonder moeite krijg je nu screenshots groter dan je scherm:MichielPH schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 00:05:
Dit werkt als volgt:
[video]
Hoi,
Even een check hier, mijn vriendin probeert haar high res image te uploaden via developer console maar hij blijft foutmeldingen geven.
Hebben jullie dit nu ook of werkt het bij jullie gewoon OK?
Is er ergens een website waar je de status van de developer console/google server die daarvoor verantwoordelijk is kunt zien zodat je weet dat het even niet gaat werken?
Alvast bedankt voor de informatie.
Even een check hier, mijn vriendin probeert haar high res image te uploaden via developer console maar hij blijft foutmeldingen geven.
Hebben jullie dit nu ook of werkt het bij jullie gewoon OK?
Is er ergens een website waar je de status van de developer console/google server die daarvoor verantwoordelijk is kunt zien zodat je weet dat het even niet gaat werken?
Alvast bedankt voor de informatie.
Het wereldkampioenschap darten 2017 van de PDC bond is gisteren weer van start gegaan. Nu zijn er in Nederland en omstreken veel dart liefhebbers en voor hun deze app tip die pas uitgekomen is op Google Play:
World Darts Championship 2017
Het is een eerste versie, maar er komen meer updates aan...
De volgende features zijn onder andere aanwezig:
Hopelijk is het handig voor de liefhebber. Enjoy it
!
Screenshot:
De volgende features zijn onder andere aanwezig:
- Wereldkampioenschap Darts 2017
- Wedstrijdschema
- Live scores
- Uitslagen
- Order of Merit ranglijst
- Spelersdatabase
- Dart nieuws (Engels & Nederlands nieuws)
- Toernooi informatie
- Prijzengeld overzicht
Hopelijk is het handig voor de liefhebber. Enjoy it
Screenshot:
Er is nu ook een update beschikbaar voor onderstaande wk darts app.
pillejunior schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:20:
Het wereldkampioenschap darten 2017 van de PDC bond is gisteren weer van start gegaan. Nu zijn er in Nederland en omstreken veel dart liefhebbers en voor hun deze app tip die pas uitgekomen is op Google Play:
De volgende features zijn onder andere aanwezig:Download: https://play.google.com/s...dware.apps.pdcdarts.droid
- Wereldkampioenschap Darts 2017
- Wedstrijdschema
- Live scores
- Uitslagen
- Order of Merit ranglijst
- Spelersdatabase
- Dart nieuws (Engels & Nederlands nieuws)
- Toernooi informatie
- Prijzengeld overzicht
Hopelijk is het handig voor de liefhebber. Enjoy it!
Screenshot:
[afbeelding]
Anoniem: 873041
Hallo,
Mijn StepperCalculator App is gratis en hier te downloaden:
https://play.google.com/s...pp1.fer.steppercalculator
Het is ideaal voor diegene die 3d printers bouwen.
Ik heb de StepperCalculator gemaakt waarmee snel en eenvoudig toepassingen voor stappenmotoren berekend kunnen worden. Er zijn geen lange berekeningen nodig, alleen enkele parameters.
Afbeeldingen van de app:
Als er op of aanmerkingen zijn hoor ik het graag,
Ferryy
Mijn StepperCalculator App is gratis en hier te downloaden:
https://play.google.com/s...pp1.fer.steppercalculator
Het is ideaal voor diegene die 3d printers bouwen.
Ik heb de StepperCalculator gemaakt waarmee snel en eenvoudig toepassingen voor stappenmotoren berekend kunnen worden. Er zijn geen lange berekeningen nodig, alleen enkele parameters.
Afbeeldingen van de app:
|
Als er op of aanmerkingen zijn hoor ik het graag,
Ferryy
Oh dat kan nog wel eens handig zijn! Ik zie dat je bij de overgang nog een artifact heb? Die ga je nog weghalen/fixen?MichielPH schreef op vrijdag 7 oktober 2016 @ 14:34:
[...]
Heb een behoorlijke update doorgevoerd, waardoor je nu alleen nog maar hoeft te scrollen. Zonder moeite krijg je nu screenshots groter dan je scherm:
[video]
Dank! Dat artefact is een streepje schaduw van 1 à 2 pixels en heb je enkel in de app zelf. In het uiteindelijke resultaat zit dit niet, dus het heeft niet heel veel prioriteit om het weg te halen.Chip. schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:53:
[...]
Oh dat kan nog wel eens handig zijn! Ik zie dat je bij de overgang nog een artifact heb? Die ga je nog weghalen/fixen?
De laatste paar maanden heeft de app nog meer handige functies gekregen! Helaas is de app nog niet enorm populair, omdat veel mensen liever een "alles in 1 app hebben" (cijferportaal en rooster). Ik zou het fijn vinden als tweakers die tevens scholier zijn de app willen delen of uitproberen, je gaat er echt van houden 
NielsG schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:27:
Material voor Zermelo
- Material design
- Betere vormgeving
Nadelen:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hoi,
Ik heb onlangs mijn tweede (gratis) spelletje gemaakt voor Android, deze keer samen met een vriend. Hier te vinden: Google Play: Find the red dot
Het is opnieuw een puzzel spel. Deze keer geen platformer maar een spel in het genre van '100 rooms'. Er zijn 50 levels waarin telkens een rode stip verstopt is. Soms moet je goed zoeken naar de stip, soms moet je hem zelf samenstellen, andere keren zie je hem direct maar is de stip niet bereikbaar.
Veel plezier en laat maar weten wat je er van vindt!
Ik heb onlangs mijn tweede (gratis) spelletje gemaakt voor Android, deze keer samen met een vriend. Hier te vinden: Google Play: Find the red dot
Het is opnieuw een puzzel spel. Deze keer geen platformer maar een spel in het genre van '100 rooms'. Er zijn 50 levels waarin telkens een rode stip verstopt is. Soms moet je goed zoeken naar de stip, soms moet je hem zelf samenstellen, andere keren zie je hem direct maar is de stip niet bereikbaar.
Veel plezier en laat maar weten wat je er van vindt!
[ Voor 9% gewijzigd door Xantar op 13-03-2017 13:54 ]
Knap hoor. Wel jammer van de ads. Voor mij een no go.
Ik betaal liever een bedrag dan dat er gewerkt wordt met ads of profiling
Hey bedankt.Zjemm schreef op maandag 13 maart 2017 @ 20:20:
Knap hoor. Wel jammer van de ads. Voor mij een no go.
De ads zijn imho redelijk beperkt. In-game zie je geen ads, enkel bij de level select of als je een hint wilt opvragen (zoals bij mijn vorig spel).
Misschien kunnen we wel een in-app aankoop voorzien om deze te verwijderen, maar naar mijn ogen zijn ze in dit spel niet storend.
Hebben anderen dezelfde mening?
[ Voor 7% gewijzigd door Xantar op 20-03-2017 16:11 ]
Het gaat me niet eens zo zeer om of het storend is of niet. Ik hou gewoon niet van gratis alsin je betaald met informatie. Nou zal dat bij jouw app nog wel mee vallen gok ik. Maar ik zie gewoon een trend dat alles steeds meer onder de noemer gratis word aangeboden maar ergens moet er geld verdiend worden. Dan betaal ik liever voor de app zelfXantar schreef op maandag 20 maart 2017 @ 16:09:
[...]
Hey bedankt.
De ads zijn imho redelijk beperkt. In-game zie je geen ads, enkel bij de level select of als je een hint wilt opvragen (zoals bij mijn vorig spel).
Misschien kunnen we wel een in-app aankoop voorzien om deze te verwijderen, maar naar mijn ogen zijn ze in dit spel niet storend.
Hebben anderen dezelfde mening?
Wakification - smart wakeup and notify on the go!
Na de beta test heb ik mijn eigen app Wakification uitgebracht in de Google Play Store.
Door middel van een kaart kies je een locatie (en sla je deze locatie op) waar je gewekt/verwittigd wilt worden, eventueel mét bericht (zoals een boodschappenlijstje).
Enkel voor het opslaan van de locatie is er internet nodig om:
1. De kaart te laden
2. De locatie om te zetten naar een adres (tekst).
- daarna werkt de app zonder internet.
Wanneer je één (of meer, maximaal 9) locatie(s) hebt opgeslagen, is er dus geen internet verbinding meer vereist. Enkel GPS doet z'n werk. Even thuis wat locaties instellen (omdat je toch weet waar je trein/bus heen gaat) met WiFi verbinding is dus geen probleem.
Volgens een zelf bepaald algoritme wordt je locatie vaker gecheckt, naargelang je dichterbij je eindbestemming komt. Dit zorgt ervoor dat je locatie niet constant moet worden opgevraagd en dus batterij bespaard.
Wanneer je op je bestemming aankomt, word je muziek gepauzeerd, en het volume dat je hebt ingesteld gebruikt om via (mits aangesloten) oortjes/koptelefoon (en anders luidspreker) samen met trilfunctie gebruikt om je wakker te maken.

Klik voor groot

Klik voor Google Play Store
Download Wakification hier.
Na de beta test heb ik mijn eigen app Wakification uitgebracht in de Google Play Store.
Door middel van een kaart kies je een locatie (en sla je deze locatie op) waar je gewekt/verwittigd wilt worden, eventueel mét bericht (zoals een boodschappenlijstje).
Enkel voor het opslaan van de locatie is er internet nodig om:
1. De kaart te laden
2. De locatie om te zetten naar een adres (tekst).
- daarna werkt de app zonder internet.
Wanneer je één (of meer, maximaal 9) locatie(s) hebt opgeslagen, is er dus geen internet verbinding meer vereist. Enkel GPS doet z'n werk. Even thuis wat locaties instellen (omdat je toch weet waar je trein/bus heen gaat) met WiFi verbinding is dus geen probleem.
Volgens een zelf bepaald algoritme wordt je locatie vaker gecheckt, naargelang je dichterbij je eindbestemming komt. Dit zorgt ervoor dat je locatie niet constant moet worden opgevraagd en dus batterij bespaard.
Wanneer je op je bestemming aankomt, word je muziek gepauzeerd, en het volume dat je hebt ingesteld gebruikt om via (mits aangesloten) oortjes/koptelefoon (en anders luidspreker) samen met trilfunctie gebruikt om je wakker te maken.
Klik voor groot
Klik voor Google Play Store
Download Wakification hier.
[ Voor 9% gewijzigd door HetGezegde op 06-06-2017 21:58 ]
Dan ga ik, na de plaatsing van mijn app hierboven, gelijk even op jouw reactie in:Zjemm schreef op maandag 20 maart 2017 @ 16:28:
[...]
Het gaat me niet eens zo zeer om of het storend is of niet. Ik hou gewoon niet van gratis alsin je betaald met informatie. Nou zal dat bij jouw app nog wel mee vallen gok ik. Maar ik zie gewoon een trend dat alles steeds meer onder de noemer gratis word aangeboden maar ergens moet er geld verdiend worden. Dan betaal ik liever voor de app zelf
De trend is er inderdaad en is zeer storend, maar bij het laten zien van advertenties in o.a. apps, wordt er geen data van jouw opgeslagen, maar enkel getoond wat jij elders hebt laten rondslingeren.
Ik merk trouwens ook dat veel advertenties die ik in apps te zien krijg, niet echt bij mijn internet reclame profiel aansluiten. Zo krijg ik geen advertenties te zien van grasmaaiers, wanneer ik deze op Coolblue heb bekeken, zoals in mijn browser vaak wel het geval is.
De advertenties bij Google zijn voornamelijk gebaseerd op de populariteit van jouw app, de wil voor een bedrijf om te betalen om in jouw app te zien te zijn en het is vooral reclame van andere apps uit de Play Store die bijv. wel op jouw Play Store profiel aansluiten.
Echt betalen met je privacy doe je hier niet. Zeker niet meer dan je doet bij een Bol of Coolblue winkelsessie.
In de Play Store staan wel wat kleine foutjes in de afbeeldingen:NielsG schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 15:15:
De laatste paar maanden heeft de app nog meer handige functies gekregen! Helaas is de app nog niet enorm populair, omdat veel mensen liever een "alles in 1 app hebben" (cijferportaal en rooster). Ik zou het fijn vinden als tweakers die tevens scholier zijn de app willen delen of uitproberen, je gaat er echt van houden
[...]
- "Een handig notietieblok in de app" > notietieblok = notitieblok
- "Mededelingen, zo ben je altijd op de hoogte bent van wat er op je school gebeurd" > bent = bent
- "Ga snel een week voor of achteruit via de handige datumprikker" > voor of achteruit = voor- of achteruit
[ Voor 22% gewijzigd door HetGezegde op 04-06-2017 20:26 ]
Anoniem: 114892
Zijn er hier nog meer Android ontwikkelaars die in de laatste weken een email over een patent licentie hebben gekregen?
Inleiding
Het is alweer eventjes geleden, maar ik ben weer even bezig geweest en heb een nieuw spelletje gemaakt genaamd Birdie Birdie. Het is een erg verslavend en minstens zo frustrerend spelletje (althans, vind ik en de rest van de straat ^_^ ). Het is een soort combinatie tussen Duck Hunt en Flappy Bird (schiet alle vogels neer, maar zodra je mist ben je Game Over)
...en deze keer is het niet alleen voor Android, maar ook voor iOS en zelfs voor Windows (en er komen nog meer aan).
Screenshots:

Omschrijving (zoals in de store)
Beerke de boer heeft een vogelprobleem. Die rotvogels vreten al zijn gewassen op! Dus jouw taak is heel simpel. SCHIET ZE NEER!
Birdie Birdie is een arcade spel, schiet je mis, dan is het Game Over!
Als je de rode vogel neerschiet, dan heb je voor 10 seconden een machinegeweer tot je beschikking. Tik en houd dan vast om al die rotvogels neer te schieten!
Om nog meer punten te verdienen komt er af en toe ook een gele vogel door het scherm vliegen en hoe vaker je deze schiet, hoe meer punten deze vogel waard is, dus mis de gele vogels niet!
YEE-HAW!
Features
* Schiet vogels neer, laat je innerlijke agressie gaan
* Achievements
* Leaderboards
* Ziet er cool uit en voelt 'snappy' met hoge framerate (zelfs op oudere devices)
* Naadloze ondersteuning voor portret- en landschapsmodus (zelfs tijdens het spelen!)
Alternative versies
Ik heb op XDA een post gemaakt waarin meer informatie staat over de versie zonder advertenties (de APK kun je via die post ook downloaden). Ook kun je hier een PC installer downloaden (tevens zonder ads)
Deze kun je hier vinden: https://forum.xda-develop...me-birdie-birdie-t3665678
Afsluitend
Ik hoop dat je het een leuk spelletje vindt en als dat zo is, dat je dat met heel je familie, al je vrienden en zelfs met al die vage kennissen wilt delen
Feedback is altijd leuk om te horen!
Links
Android Play store: Birdie Birdie for Android
Website: Birdie Birdie (als je de website opent op een laptop/desktop, kun je ook direct in je browser spelen!)
QR-Code
Om de app te installeren kun je ook deze QR-code gebruiken

(Opent de website als je achter een PC zit, Google Play als je Android gebruikt en de App Store op een iOS apparaat.)
Het is alweer eventjes geleden, maar ik ben weer even bezig geweest en heb een nieuw spelletje gemaakt genaamd Birdie Birdie. Het is een erg verslavend en minstens zo frustrerend spelletje (althans, vind ik en de rest van de straat ^_^ ). Het is een soort combinatie tussen Duck Hunt en Flappy Bird (schiet alle vogels neer, maar zodra je mist ben je Game Over)
Screenshots:

Omschrijving (zoals in de store)
Beerke de boer heeft een vogelprobleem. Die rotvogels vreten al zijn gewassen op! Dus jouw taak is heel simpel. SCHIET ZE NEER!
Birdie Birdie is een arcade spel, schiet je mis, dan is het Game Over!
Als je de rode vogel neerschiet, dan heb je voor 10 seconden een machinegeweer tot je beschikking. Tik en houd dan vast om al die rotvogels neer te schieten!
Om nog meer punten te verdienen komt er af en toe ook een gele vogel door het scherm vliegen en hoe vaker je deze schiet, hoe meer punten deze vogel waard is, dus mis de gele vogels niet!
YEE-HAW!
Features
* Schiet vogels neer, laat je innerlijke agressie gaan
* Achievements
* Leaderboards
* Ziet er cool uit en voelt 'snappy' met hoge framerate (zelfs op oudere devices)
* Naadloze ondersteuning voor portret- en landschapsmodus (zelfs tijdens het spelen!)
Alternative versies
Ik heb op XDA een post gemaakt waarin meer informatie staat over de versie zonder advertenties (de APK kun je via die post ook downloaden). Ook kun je hier een PC installer downloaden (tevens zonder ads)
Deze kun je hier vinden: https://forum.xda-develop...me-birdie-birdie-t3665678
Afsluitend
Ik hoop dat je het een leuk spelletje vindt en als dat zo is, dat je dat met heel je familie, al je vrienden en zelfs met al die vage kennissen wilt delen
Links
Android Play store: Birdie Birdie for Android
Website: Birdie Birdie (als je de website opent op een laptop/desktop, kun je ook direct in je browser spelen!)
QR-Code
Om de app te installeren kun je ook deze QR-code gebruiken

(Opent de website als je achter een PC zit, Google Play als je Android gebruikt en de App Store op een iOS apparaat.)
Nee? Ik heb niks in m'n mailbox hierover.Anoniem: 114892 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:40:
Zijn er hier nog meer Android ontwikkelaars die in de laatste weken een email over een patent licentie hebben gekregen?
Anoniem: 114892
Ik heb er ondertussen een topic op Reddit over gevonden:HetGezegde schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:18:
[...]
Nee? Ik heb niks in m'n mailbox hierover.
https://www.reddit.com/r/...regarding_alleged_patent/
Ook heb ik contact gehad met de support van Google Play die aangaven dat het om een phishing scam gaat.
Redeem your Rewards (Opinion Rewards to PayPal)
"Get hard PayPal cash for your hard earned Opinion Rewards"
"Krijg keiharde PayPal knapen voor je hard verdiende Opinion Rewards"

Gebruik je Google Opinion Rewards ook met regelmaat?
Wist je dat deze rewards na een jaar verlopen?
# Je bent gehaast
Dus je bent gehaast om een in-app aankoop te doen of een app te kopen, terwijl je beiden niet echt wilt. Je hebt deze rewards verdiend en wilt ze omzetten in geld.
# Redeem your Rewards
Redeem your Rewards biedt jou een simpele oplossing om je Opinion Rewards om te zetten in geld in vier simpele stappen:
1. Geef je land in om de BTW te berekenen, zodat je op voorhand op de hoogte bent van de extra kosten;
2. Vul het bedrag aan Rewards in dat je wilt omzetten;
3. Vul je PayPal adres in. Heb je nog geen PayPal? Kijk in de app om er een aan te maken;
4. Klik de knop en betaal je in-app aankoop.
# Klaar. Wat nu?
Het duurt tot een week om je betaling om te zetten.
# Wat zijn de kosten?
Ten eerste rekent Google een flinke marge van 30%. Het spijt me. Ik kan er niks aan doen.
Daarnaast rekent PayPal 3,5% op je omgezette bedrag en telt hier €0,35 per transactie bij op.
Overnight Projects (us, the developer) rekent ook 3,5% en een startbedrag van €0,35 per transactie.
De overheid rekent haar belastingen.
>> Houd deze kosten in je achterhoofd! <<
Dat is waarom er een berekening wordt getoond bij elke verandering van invoer in de app: zo weet je precies wat de app rekent, hoeveel jij betaalt krijgt en wat de andere partijen ontvangen.
# Data beveiliging
Jouw data wordt middels gebruikers authenticatie veilig opgeslagen in een database. Met jouw data bedoelen we: jouw PayPal email adres, de hoeveelheid dat je hebt ingewisseld en het transactie nummer om achteraf te verifiëren of de transactie volledig is. Na de betaling van onze PayPal naar de jouwe, zal je data permanent verwijderd worden.
Jouw data wordt niet verkocht, noch expres gelekt naar andere partijen. Jouw data wordt enkel gebruikt voor het doeleinde van deze app.
Deel de liefde

Download: https://play.google.com/s...ects.nl.redeemyourrewards
"Get hard PayPal cash for your hard earned Opinion Rewards"
"Krijg keiharde PayPal knapen voor je hard verdiende Opinion Rewards"

Gebruik je Google Opinion Rewards ook met regelmaat?
Wist je dat deze rewards na een jaar verlopen?
# Je bent gehaast
Dus je bent gehaast om een in-app aankoop te doen of een app te kopen, terwijl je beiden niet echt wilt. Je hebt deze rewards verdiend en wilt ze omzetten in geld.
# Redeem your Rewards
Redeem your Rewards biedt jou een simpele oplossing om je Opinion Rewards om te zetten in geld in vier simpele stappen:
1. Geef je land in om de BTW te berekenen, zodat je op voorhand op de hoogte bent van de extra kosten;
2. Vul het bedrag aan Rewards in dat je wilt omzetten;
3. Vul je PayPal adres in. Heb je nog geen PayPal? Kijk in de app om er een aan te maken;
4. Klik de knop en betaal je in-app aankoop.
# Klaar. Wat nu?
Het duurt tot een week om je betaling om te zetten.
# Wat zijn de kosten?
Ten eerste rekent Google een flinke marge van 30%. Het spijt me. Ik kan er niks aan doen.
Daarnaast rekent PayPal 3,5% op je omgezette bedrag en telt hier €0,35 per transactie bij op.
Overnight Projects (us, the developer) rekent ook 3,5% en een startbedrag van €0,35 per transactie.
De overheid rekent haar belastingen.
>> Houd deze kosten in je achterhoofd! <<
Dat is waarom er een berekening wordt getoond bij elke verandering van invoer in de app: zo weet je precies wat de app rekent, hoeveel jij betaalt krijgt en wat de andere partijen ontvangen.
# Data beveiliging
Jouw data wordt middels gebruikers authenticatie veilig opgeslagen in een database. Met jouw data bedoelen we: jouw PayPal email adres, de hoeveelheid dat je hebt ingewisseld en het transactie nummer om achteraf te verifiëren of de transactie volledig is. Na de betaling van onze PayPal naar de jouwe, zal je data permanent verwijderd worden.
Jouw data wordt niet verkocht, noch expres gelekt naar andere partijen. Jouw data wordt enkel gebruikt voor het doeleinde van deze app.
Deel de liefde

Download: https://play.google.com/s...ects.nl.redeemyourrewards
[ Voor 46% gewijzigd door HetGezegde op 25-05-2018 11:35 ]
Ik heb deze week mijn allereerste Android app in de Play Store gezet: Hass NFC
Een handige toevoeging voor mensen met een domotica systeem thuis wat gebruik maakt van Home Assistant. Mocht je nog een paar NFC tags hebben liggen kan je heel makkelijk en snel Home Assistant (Hass) besturen met deze tags. Zo kan je bijvoorbeeld je alarm aan/uit zetten met een tag, je lichten aan/uit doen, of je garagedeur openen/sluiten. De mogelijkheden zijn eindeloos omdat de app alleen een script aanroept in Home Assistant. Je bepaald dus verder wat er gebeurd in Home Assistant.
Download hier: https://play.google.com/s...?id=com.gerbenbol.hassnfc
Een handige toevoeging voor mensen met een domotica systeem thuis wat gebruik maakt van Home Assistant. Mocht je nog een paar NFC tags hebben liggen kan je heel makkelijk en snel Home Assistant (Hass) besturen met deze tags. Zo kan je bijvoorbeeld je alarm aan/uit zetten met een tag, je lichten aan/uit doen, of je garagedeur openen/sluiten. De mogelijkheden zijn eindeloos omdat de app alleen een script aanroept in Home Assistant. Je bepaald dus verder wat er gebeurd in Home Assistant.
Download hier: https://play.google.com/s...?id=com.gerbenbol.hassnfc
Fanaleds.com
Vind je het leuk om bij te houden waar je bent geweest? Ben je een actieve vakantieganger, zit je vaak op de weg, of hou je van fietsen of wandelen? Dan is onze app Trailblazer misschien iets voor jou.
https://play.google.com/s...ames4all.trailblazer.prod
Trailblazer deelt de wereld op in "sectoren" en houdt bij welke sectoren je bezocht hebt. Je kunt dan per gebied (park, dorp, stad, provincie, land, continent, en zelfs de hele wereld) zien hoeveel procent je al ontdekt hebt. Ook kun je op zoek naar verborgen "points-of-interest". Je kunt kiezen uit meer dan 1 miljoen gebieden en er zijn meer dan 10 miljoen points-of-interest te ontdekken.

https://play.google.com/s...ames4all.trailblazer.prod
Trailblazer deelt de wereld op in "sectoren" en houdt bij welke sectoren je bezocht hebt. Je kunt dan per gebied (park, dorp, stad, provincie, land, continent, en zelfs de hele wereld) zien hoeveel procent je al ontdekt hebt. Ook kun je op zoek naar verborgen "points-of-interest". Je kunt kiezen uit meer dan 1 miljoen gebieden en er zijn meer dan 10 miljoen points-of-interest te ontdekken.

Een screenshot van het spel wat ik aan het maken ben.
Ik heb altijd van flipperkast spellen gehouden dus voor mijn eerste game project had ik het idee om een flipper spel te maken. Uiteraard niet een recht toe recht aan flipperkast, maar met wat unieke elementen.
Het doel wordt om bij elk level de exit te halen.
Ik ontwikkel het spel met Unity en hoop hem op Android uit te gaan brengen.
:strip_exif()/f/image/QR12F12aCBLUoHU6utbBwdA1.jpg?f=fotoalbum_large)
Als er interesse is dan kan ik de vorderingen wel hier af en toe rapporteren.
Ik heb altijd van flipperkast spellen gehouden dus voor mijn eerste game project had ik het idee om een flipper spel te maken. Uiteraard niet een recht toe recht aan flipperkast, maar met wat unieke elementen.
Het doel wordt om bij elk level de exit te halen.
Ik ontwikkel het spel met Unity en hoop hem op Android uit te gaan brengen.
:strip_exif()/f/image/QR12F12aCBLUoHU6utbBwdA1.jpg?f=fotoalbum_large)
Als er interesse is dan kan ik de vorderingen wel hier af en toe rapporteren.
Al weer een paar weken verder en langzaam maar zeker komt er meer vordering.
Ik kan alleen wel wat feedback gebruiken. Is er iemand die het leuk vind om een beta versie van het spel een keer te testen? (De gameplay en eerste twee levels)
Ik kan alleen wel wat feedback gebruiken. Is er iemand die het leuk vind om een beta versie van het spel een keer te testen? (De gameplay en eerste twee levels)
Masterword, kan jij alle woorden raden?
Voor de fans van Lingo en Wordle hebben wij een Nederlandstalige versie uitgebracht.Volledig speelbaar in het Nederlands, zonder advertenties en met de mogelijkheid om tegen je vrienden te spelen.
Screenshots
/f/image/n1wzC4zlf32Qy5WV2Acfq3rF.png?f=fotoalbum_large)
Beschrijving
• Taal: Speel volledig in het Nederlands.• Geen advertenties: Haat je advertenties? Wij ook!
• Dagelijkse uitdaging: Elke dag een nieuw woord om te raden.
• Vrij spelen: Kan je geen genoeg krijgen van Masterword? In "vrij spelen" kan je zoveel woorden raden als je wil.
• Puzzel uitdaging: Deel je woord codes met je vrienden en vul ze hier in. Zo kan je je vrienden uitdagen om zo snel mogelijk hetzelfde woord te raden!
• Statistieken: Volg je progressie op en probeer alle woorden vrij te spelen!
Download
Je kan hem hier downloaden:Android: https://play.google.com/s....dragamstudios.masterword
iOS: https://apps.apple.com/be/app/masterword/id1605809600?l=nl
Beschrijving
Train je hersenen door de dagelijkse puzzel te voltooien. Kun je alle puzzelstukjes op het bord plaatsen zonder gaten over te houden? Voltooi de puzzel zo snel mogelijk en neem het op tegen spelers over de hele wereld!
Kun je er geen genoeg van krijgen en wil je meer puzzels oplossen? Probeer meer dan 500 verschillende levels en voltooi ze in je eigen tempo. Los de puzzels zo snel mogelijk op voor een hogere score en word een pro!
Features
• Dagelijkse nieuwe puzzel om te voltooien in verschillende moeilijkheidsgraden.
• Dagelijkse hersentraining: plaats alle stukjes op het bord.
• Makkelijk te leren: uitdagend blokpuzzelspel voor liefhebbers van leuke en klassieke spellen zoals QBlock, schuifpuzzel en andere puzzels.
• Uitdagend maar toch ontspannend: meer dan 500 levels om te spelen.
• Competitie: haal de hoogste score onder je vrienden.
Screenshots
Links
Android: https://play.google.com/s...s?id=com.appsurd.puzzaily
Apple: https://apps.apple.com/nl/app/puzzaily/id1615045504
Train je hersenen door de dagelijkse puzzel te voltooien. Kun je alle puzzelstukjes op het bord plaatsen zonder gaten over te houden? Voltooi de puzzel zo snel mogelijk en neem het op tegen spelers over de hele wereld!
Kun je er geen genoeg van krijgen en wil je meer puzzels oplossen? Probeer meer dan 500 verschillende levels en voltooi ze in je eigen tempo. Los de puzzels zo snel mogelijk op voor een hogere score en word een pro!
Features
• Dagelijkse nieuwe puzzel om te voltooien in verschillende moeilijkheidsgraden.
• Dagelijkse hersentraining: plaats alle stukjes op het bord.
• Makkelijk te leren: uitdagend blokpuzzelspel voor liefhebbers van leuke en klassieke spellen zoals QBlock, schuifpuzzel en andere puzzels.
• Uitdagend maar toch ontspannend: meer dan 500 levels om te spelen.
• Competitie: haal de hoogste score onder je vrienden.
Screenshots
![]() | ![]() | ![]() |
Links
Android: https://play.google.com/s...s?id=com.appsurd.puzzaily
Apple: https://apps.apple.com/nl/app/puzzaily/id1615045504
Ruim een jaar later en ik ben bezig met het laatste level maken voor mijn spel.
Ik heb een filmpje gemaakt van de gameplay.
Als iemand het leuk vindt om het spel uit te proberen is er een beta versie beschikbaar voor Android. Stuur mij maar een pm en dan stuur ik een uitnodiging.
Ik heb een filmpje gemaakt van de gameplay.
Als iemand het leuk vindt om het spel uit te proberen is er een beta versie beschikbaar voor Android. Stuur mij maar een pm en dan stuur ik een uitnodiging.
[ Voor 11% gewijzigd door martin_v_z op 10-03-2023 18:36 ]
En hij is klaar! Iedereen die hem wil proberen kan hem nu voor Android downloaden.
https://play.google.com/s...els.RollingPenguinPinball
Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden. Het is mijn eerste spel dus ik ben er wel trots op maar er zijn vast een hoop verbeterpunten te vinden.
https://play.google.com/s...els.RollingPenguinPinball
Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden. Het is mijn eerste spel dus ik ben er wel trots op maar er zijn vast een hoop verbeterpunten te vinden.
Let op:
Gratis en betaalde-apps mogen in dit topic worden gepost!
Echter wel onder een aantal voorwaarden;
De aankondiging / downloadlocatie van de App mag maar één keer worden gepost!
Wanneer je een nieuwe versie van je App hebt gemaakt mag je in een nieuw bericht de veranderingen beschrijven, tevens mag je in dit bericht een link posten naar je eerste melding van de App in dit topic.
Support geven op je App mag natuurlijk wel in meerdere berichten.
Alleen eigen Apps mogen gepost worden.
Tweakers.net en daarmee GoT hebben op geen enkele wijze een relatie of verantwoording tot de Apps die hier gepost worden.
Gratis en betaalde-apps mogen in dit topic worden gepost!
Echter wel onder een aantal voorwaarden;
De aankondiging / downloadlocatie van de App mag maar één keer worden gepost!
Wanneer je een nieuwe versie van je App hebt gemaakt mag je in een nieuw bericht de veranderingen beschrijven, tevens mag je in dit bericht een link posten naar je eerste melding van de App in dit topic.
Support geven op je App mag natuurlijk wel in meerdere berichten.
Alleen eigen Apps mogen gepost worden.
Tweakers.net en daarmee GoT hebben op geen enkele wijze een relatie of verantwoording tot de Apps die hier gepost worden.