laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
voeding zit goed
maar die platte data kabels hoe moeten die want ik heb ze er allemaal uitgetrokken en wil nix mollen
maar die platte data kabels hoe moeten die want ik heb ze er allemaal uitgetrokken en wil nix mollen
Op je fdd flatkabel zit als het goed is een rode draad. Dit ter aanduiding van je 1e draad. Deze rode draad moet 'wijzen' naar je rode draad van je voedingskabel.
Rood naar Rood Dus.
Rood naar Rood Dus.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Het kan verder niet zoveel kwaad als je de kabel verkeerdom doet. Dan blijft het lampje branden als waarschuwing
- This line is intentionally left blank -
ok dat is verholpen
met het trieste resultaat dat de diskdrive zo dood als een pier lijkt te zijn
geen lampje, geen rateltje
ook niet bij het booten dus. b: is dos heeft geen efffect?
zou het iets softwarematigs kunnen zijn (bios of iets dergelijks
)
met het trieste resultaat dat de diskdrive zo dood als een pier lijkt te zijn
geen lampje, geen rateltje
ook niet bij het booten dus. b: is dos heeft geen efffect?
zou het iets softwarematigs kunnen zijn (bios of iets dergelijks
tja diskdrivers heb ik ook altijd ruzie mee maar gewoon nog een keer proberen lijkt vaak de truuk wel te doen...
alle kabels ff tjekke (helemaal) op de flopdrijf en op de aansluiting op de (ehh hoe heet zo ding ookalweer)kaart...
en dan moet het werken volgens mij is d'r geen software fout die dat kan doen (mischien virus) maar dat lijkt me stug dos virusun zijn dnek ik wel uitgestorven en macro virusen lijken me lastig onder dos
alle kabels ff tjekke (helemaal) op de flopdrijf en op de aansluiting op de (ehh hoe heet zo ding ookalweer)kaart...
en dan moet het werken volgens mij is d'r geen software fout die dat kan doen (mischien virus) maar dat lijkt me stug dos virusun zijn dnek ik wel uitgestorven en macro virusen lijken me lastig onder dos
【ツ】Oude / Crappy tech is in mijn ogen beter en leuker dan dan High tech.【ツ】
Verwijderd
wel goede volgorde op de kabel?
connector na de twist is A drive
en de bios zal ze ook wel goed moeten hebben
connector na de twist is A drive
en de bios zal ze ook wel goed moeten hebben
Probleem verkleinen.
Die 5 1/4 drive eruit knikkeren, zijn toch geen floppen meer voor, alleen de 3 1/2 inch aansluiten, Bios instellingen nazien en zoals gezegd de flop op de laatste connector van de kabel aansluiten.
De drive select (DS) moet op 1 staan als er een twist in de kabel zit, zit er GEEN twist in moet de DS op 0 gezet worden.
[toevoeging]
die drive select doe je met jumpertjes ergens op de diskdrive.
[/toevoeging]
Die 5 1/4 drive eruit knikkeren, zijn toch geen floppen meer voor, alleen de 3 1/2 inch aansluiten, Bios instellingen nazien en zoals gezegd de flop op de laatste connector van de kabel aansluiten.
De drive select (DS) moet op 1 staan als er een twist in de kabel zit, zit er GEEN twist in moet de DS op 0 gezet worden.
[toevoeging]
die drive select doe je met jumpertjes ergens op de diskdrive.
[/toevoeging]
? weet jij wat.
Verwijderd
Zag ze pas nog liggen bij Eijlander Electronics in Ede. Vroeg aan verkoper of ze nog goed verkochten. Had ze in zijn hele carriere bij Eijlander nog nooit verkochtOp Tuesday 13 March 2001 23:11 schreef PokkeNoise het volgende:
Die 5 1/4 drive eruit knikkeren, zijn toch geen floppen meer voor.....
[/toevoeging]
Pagina: 1