www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod
dus omdat die zwart + rood + WC heeft moet het het maar hetzelfde zijn, toch duidelijk te zien dat deze mod heel anders !ppaddo schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:31:
Volgens mij heeft er iemand naar je mod gekeken en dat minder mooi nagemaakt.
linkje naar Engadget
[afbeelding]
super mod, mooiste die ik ken precies mijn stijl !
wacht dit heb ik nu al 5x gezegt, maarja het is gewoon zo !
Geweldig niveau gehaalt met de mods, en een prachtig resultaat.
Bedankt voor de foto's, leuk om doorheen te bladeren.
1 puntje van kritiek, ik had de roosters in de zijpanelen smaller gemaakt. Zodat onder en boven de fans evenveel overlap zou hebben gezeten, ik gok dat je vast zat aan de voorgevormde roosters.
1 puntje van kritiek, ik had de roosters in de zijpanelen smaller gemaakt. Zodat onder en boven de fans evenveel overlap zou hebben gezeten, ik gok dat je vast zat aan de voorgevormde roosters.
Neem de zelfde kast en de zelfde kleur, en mods lijken al snel op elkaar, gaat om de kleine details. Eerst de basis en dan het belangrijkste, de afwerkingPronezz schreef op woensdag 24 november 2010 @ 02:44:
[...]
dus omdat die zwart + rood + WC heeft moet het het maar hetzelfde zijn, toch duidelijk te zien dat deze mod heel anders !
super mod, mooiste die ik ken precies mijn stijl !
wacht dit heb ik nu al 5x gezegt, maarja het is gewoon zo !
Dank u en graag gedaan.Rapier schreef op woensdag 24 november 2010 @ 03:39:
Geweldig niveau gehaalt met de mods, en een prachtig resultaat.
Je heb goed gegokt, roosters waren voorgevormd en was mooier om deze een klein stukje uit het zijpaneel te laten komen, daar komt bij dat ik rekening moest houden dat ik "vlees" moest hebben voor het sluit mechanisme van de zijpanelen
Hoe heb je de acryl gesneden? En met wat heb je de acryl vast gemaakt?
acryl heb ik gezaagd en gepolijst, dit gelijmd met speciale acryl lijm (Acrifix)iMacG4 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 23:17:
Hoe heb je de acryl gesneden? En met wat heb je de acryl vast gemaakt?
Eigenlijk heet dat niet eens lijmen hekieri schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 21:28:
[...]
acryl heb ik gezaagd en gepolijst, dit gelijmd met speciale acryl lijm (Acrifix)
Meh, dat digital storm ding heeft een leip dikke peltier erin zitten voor subzero koeling. Zieke hardware, maar ik vind jouw mod veel mooier
Prachtig eindresultaat
Kan er niet veel anders van maken ^^
Nog ff een vraagje. Waar koop je je acryl en hoe heb je ze gepolijst???
Acryl koop ik bij bouwplastic.nl en it-service.beiMacG4 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:20:
Nog ff een vraagje. Waar koop je je acryl en hoe heb je ze gepolijst???
Het polijsten doe ik eerst met een schuurmachine (beetje lui, maar werkt goed) korreltje 180 of fijner
net zolang schuren totdat de witte plekjes verdwenen zijn (egaal)
Daarna nat opschuren met schuurpapiertje p600 of fijner
en als laatste, polijsten met m'n dremel en een beetje polijst pasta( die bij het dremel zetje zit no.421)
That's it
En bij de aansluitingen op de waterblocks etc, lekt dat niet zonder slang klemmen?
Het lekt zeker niet, maar is een extra risico weet je neemt.iMacG4 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 23:21:
En bij de aansluitingen op de waterblocks etc, lekt dat niet zonder slang klemmen?
zorgen dat je goede slang koopt en er goed sluitend op drukt
zeg nou zelf, het is mooier zo dan met een klem
Het is zeker mooier, dus de tygon slang die jij hebt zijn oke??
( Ik ga zelf voor de eerste keer een WC pc maken. Vandaar die vragen)
( Ik ga zelf voor de eerste keer een WC pc maken. Vandaar die vragen)
Tygon is de duurste, maar in mijn ogen ook de beste
zorg ervoor dat je recht afknipt (mbv een slang schaar) en de slang doordrukt totdat hij niet meer verder kan
het beste is om de slang pas vorm te geven na dat hij de de fitting verlaat
zorg ervoor dat je recht afknipt (mbv een slang schaar) en de slang doordrukt totdat hij niet meer verder kan
Of met een normale schaar en dan eerst de slang dubbel vouwen en in de vouw knippenkieri schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:32:
Tygon is de duurste, maar in mijn ogen ook de beste
Signature