Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Matched: notificatie, sms
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 19:29:
[...]

Ga naar berichten-tab, druk op Meer, druk op Menu -> Instellingen -> Opties. Vink Bezorgingsrapport verzoeken uit.
Dat heeft er inderdaad niets mee te maken.. het is gewoon een notificatie (+geluidje) dat je sms verzonden is.
Heeft iedereen dit met de 1.72 update?? Of zijn het maar weer een aantal mensen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-03-2022
Ik heb ook het notificatie geluidje (=geen bezorgingsrapport) na het verzenden van een sms, heel irritant ja... Vodafone ROM 1.72 erop staan, ik neem aan dat iedereen dit heeft zoals ik het hier lees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:01
Voor de mensen die van dat irritante SMS zend notificatie met pop-up af willen als je een sms verstuurd, dit zit helaas in de ROM ingebakken, en is niet uit te zetten via een register hack. Het irriteerde mij ook bij sommige roms, en ik kwam er achter dat het aan de HTCMessaging Client pakkage lag. Aangezien ik zelf een rom aan het maken ben, was het voor mij een mooie manier om te testen. Ik heb de MessagingService.dll file vervangen door een vorige versie, en nu is het probleem verholpen.

Uiteraard heb ik even een CAB file voor jullie gemaakt, gewoon installeren, en hij vraagt zelf om een restart.
SMS_zend_popup_uitschakelen

[ Voor 7% gewijzigd door Barfman op 19-05-2010 19:29 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:33

Crusader

Arc Nature

Barfman schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 19:25:
Voor de mensen die van dat irritante SMS zend notificatie met pop-up af willen als je een sms verstuurd, dit zit helaas in de ROM ingebakken, en is niet uit te zetten via een register hack. Het irriteerde mij ook bij sommige roms, en ik kwam er achter dat het aan de HTCMessaging Client pakkage lag. Aangezien ik zelf een rom aan het maken ben, was het voor mij een mooie manier om te testen. Ik heb de MessagingService.dll file vervangen door een vorige versie, en nu is het probleem verholpen.

Uiteraard heb ik even een CAB file voor jullie gemaakt, gewoon installeren, en hij vraagt zelf om een restart.
SMS_zend_popup_uitschakelen
Wat? Ik heb een stock ROM en heb helemaal geen notificaties bij het verzenden van smsjes. Wat bedoel je?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Ok.. heb nu een tijdje de 1.72 ROM gebruikt.. het blijft RUK!!

- bleutooth koppeld niet altijd meer direct met de Parrot. Bij 1.48 wel altijd.
Soms moet ik bluetooth uitschakelen om vervolgens weer in te schakelen voor een juiste connectie met de Parrot. gelukkig doet hij het bij de 2de keer altijd.

- bereik is slechter geworden met de nieuwe Radio.. 3G etc. ook.

- traagheid door volle SMS-box blijft.

- in eens hebben ze een 'verzonden sms notificatie' ingebakken. Welk niet-nadenkend mens heeft dat nu verzonnen? Moet ik eerst weer een CAB installeren om dat ongedaan te maken. Gelukkig zwerven hier mensen rond met verstand van zaken die van die leuke CAB's in elkaar kunnen zetten.

- moet minimaal 1x per week een soft-reset doen, aangezien hij steeds trager wordt in een week gebruik.
Ok ok.. was eerst bijna 1x in de 2 dagen, maar dat lag volgens mij aan Dutty's task manager..

- soms komt hij niet meer uit stand-by, was bij 1.48 ook al. Ik moet dan de rechter knop een paar seconden ingedrukt houden met daarna 1x kort indrukken waarna hij wel de unlock-slider laat zien. Beeld blijft namelijk zwart. Gebeurt vaak wanneer de phone ook weer traag word. Ik denk nog steeds dat het met een volle task manager te maken heeft. Ook al zeggen mensen hier dat het zo hoort..

- update-geluiden doen het niet altijd. Ook van Peep weer niet. Daarnaast gooit Peep nog steeds geen oude Tweets uit de inbox.

- en zo nog wat meer kleine zaken..

Dan kan de HD2 nog zo'n mooi toestel zijn, als het platform niet stabiel draait dan is het gewoon RUK!!
Ik ga nog één keer de Artemis 17 ROM proberen, aangezien iedereen hier roept dat hij stabiel draait en het meest bij de stock-ROM in de buurt komt.. misschien dat het uitkomst bied aangezien de stock ROM's niet goed werken. Als dat ook niet lekker draait, dan gaat hij eruit en ga ik een Android phone halen.
De Desire phone's van bekenden van me draaien gewoon heerlijk en die gasten installeren zich dood met dat ding zonder problemen. En zo was het ook altijd bij Symbian.. nooit geen problemen!

Zo.. dat ben ik weer even kwijt! ;)

[ Voor 15% gewijzigd door lithje op 31-05-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
lithje schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:10:
Ok.. heb nu een tijdje de 1.72 ROM gebruikt.. het blijft RUK!!

- bleutooth koppeld niet altijd meer direct met de Parrot. Bij 1.48 wel altijd.
Soms moet ik bluetooth uitschakelen om vervolgens weer in te schakelen voor een juiste connectie met de Parrot. gelukkig doet hij het bij de 2de keer altijd.

- bereik is slechter geworden met de nieuwe Radio.. 3G etc. ook.

- traagheid door volle SMS-box blijft.

- in eens hebben ze een 'verzonden sms notificatie' ingebakken. Welk niet-nadenkend mens heeft dat nu verzonnen? Moet ik eerst weer een CAB installeren om dat ongedaan te maken. Gelukkig zwerven hier mensen rond met verstand van zaken die van die leuke CAB's in elkaar kunnen zetten.

- moet minimaal 1x per week een soft-reset doen, aangezien hij steeds trager wordt in een week gebruik.
Ok ok.. was eerst bijna 1x in de 2 dagen, maar dat lag volgens mij aan Dutty's task manager..

- soms komt hij niet meer uit stand-by, was bij 1.48 ook al. Ik moet dan de rechter knop een paar seconden ingedrukt houden met daarna 1x kort indrukken waarna hij wel de unlock-slider laat zien. Beeld blijft namelijk zwart. Gebeurt vaak wanneer de phone ook weer traag word. Ik denk nog steeds dat het met een volle task manager te maken heeft. Ook al zeggen mensen hier dat het zo hoort..

- update-geluiden doen het niet altijd. Ook van Peep weer niet. Daarnaast gooit Peep nog steeds geen oude Tweets uit de inbox.

- en zo nog wat meer kleine zaken..

Dan kan de HD2 nog zo'n mooi toestel zijn, als het platform niet stabiel draait dan is het gewoon RUK!!
Ik ga nog één keer de Artemis 17 ROM proberen, aangezien iedereen hier roept dat hij stabiel draait en het meest bij de stock-ROM in de buurt komt.. misschien dat het uitkomst bied aangezien de stock ROM's niet goed werken. Als dat ook niet lekker draait, dan gaat hij eruit en ga ik een Android phone halen.
De Desire phone's van bekenden van me draaien gewoon heerlijk en die gasten installeren zich dood met dat ding zonder problemen. En zo was het ook altijd bij Symbian.. nooit geen problemen!

Zo.. dat ben ik weer even kwijt! ;)
Installeer beter Dutty ML 6.5.5 V1.6. Werkt als een zonnetje! en Nederlands.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
harmageddon schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 08:43:
[...]

Is zoeken nou echt zo moelijk op de telefoon?

sms tab > all messages > menu > settings > options (of als je nederlands toestel hebt even vertalen...)
Is een post lezen nu echt zo moeilijk??

Hij heeft het over 'verzonden sms notificatie' (in eens ingebakken in de stock ROM).. niet een bezorgingrapport!!

[ Voor 5% gewijzigd door lithje op 03-06-2010 10:02 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.