Soltix onbereikbaar na bestelling

Pagina: 1
Acties:
  • 589 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:36
Dag,

Ik heb voor kerst (22 december?) 2 maal een product besteld bij http://www.soltix.nl/.
Het betreft de iphone carkit met fm transmitter.

Vandaag (25 januari) heb ik nog steeds geen melding dat er een product verzonden is of wat dan ook.

Een paar weken geleden heb ik nog telefonish contact opgenomen en daar krijg je dan een aardige man/vrouw van de soltix servicedesk. deze sturen je vraag door naar "de afdeling" en zij zouden dan weer contact met mij opnemen. Dit is echter nooit gebeurt. Nu hebben ze het telefoon nummer op de site weggehaald en contact opzoeken via mail heeft geen nut want hier komt geen reactie uit.

Ik heb de carkit besteld via IDeal en ook betaald. Omdat Soltix nix van zich laat weten, is er een mogelijk om mijn geld terug te claimen? Soltix staat geregistreerd bij de Kamer van Koophandel (volgens de site), is hier iets mee te regelen?

Zou graag me geld weer terug willen zien zodat ik alsnog een andere carkit zou kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:04
In de header staat dat het bedrijf een forse storing heeft gehad en dat veel mails niet zijn aangekomen:
Afbeeldingslocatie: http://www.soltix.nl/Global/Files/CleanBB/6539_Header.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Op de frontpage van soltix staat dat ze problemen hebben met leveren door een storing en dat ze morgen weer 100% up2date zijn.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:14
quote: Wet koop op afstand
De levertijd mag op grond van de regeling koop op afstand maximaal 30 dagen bedragen.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-07 15:56
Zullen wel 30 werkdagen zijn dus zes weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-07 13:35
Neefdave schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:22:
Zullen wel 30 werkdagen zijn dus zes weken.
Altijd leuk mensen die de zelf gaan interpreteren. 8)7 Er staat toch duidelijk 30 dagen. Dat is dus iets meer dan 4 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:36
DeeJee schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:20:
Op de frontpage van soltix staat dat ze problemen hebben met leveren door een storing en dat ze morgen weer 100% up2date zijn.
Het probleem is dat deze melding er al langer dan 1-2 weken op staat. Ik ben dus bang dat ik me geld gewoon ben kwijt geraakt :S. Er zijn meerdere mensen die precies hetzelfde probleem hebben op een iphoneclub. Vandaar dat ik wil kijken of er een mogelijkheid is om toch mijn geld terug te kunnen claimen.

Tevens had ik mijn mailtje vorige week gestuurd. Toen stond die header er ook al :)

[ Voor 7% gewijzigd door Bexxerz op 25-01-2010 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Je kan via KvK natuurlijk gewoon het telefoon nummer achterhalen.

Of gewoon zoals op de site staat: 010-2581666

[ Voor 27% gewijzigd door Megamind op 25-01-2010 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Remcov250 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:37:
[...]

Het probleem is dat deze melding er al langer dan 1-2 weken op staat. Ik ben dus bang dat ik me geld gewoon ben kwijt geraakt :S. Er zijn meerdere mensen die precies hetzelfde probleem hebben op een iphoneclub. Vandaar dat ik wil kijken of er een mogelijkheid is om toch mijn geld terug te kunnen claimen.

Tevens had ik mijn mailtje vorige week gestuurd. Toen stond die header er ook al :)
Als het er al een paar weken staat dan is het vreemd inderdaad. Maar je kan weinig doen denk ik, geld wat je met ideal overmaakt kan je zelf niet terughalen en bellen en mailen heb je al gedaan. Het enige wat je kan doen is hopen dat ze echt een technische storing hebben en dat er niet iets anders aan de hand is.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:37
Remcov250 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:16:

Ik heb de carkit besteld via IDeal en ook betaald. Omdat Soltix nix van zich laat weten, is er een mogelijk om mijn geld terug te claimen?
Niet via iDeal. iDeal is namelijk een gewone overschrijving waarbij de ontvanger een bevestiging direct ontvangt zodat de bestelling sneller verwerkt kan worden. Het bied geen kopersbescherming zoals bijvoorbeeld een creditcard op paypal.
Soltix staat geregistreerd bij de Kamer van Koophandel (volgens de site), is hier iets mee te regelen?
KVK doet niks voor je. Het is een register geen geschillencommisie. Zoals aangegeven kan je hier wel bedrijfsinformatie opvragen die in het register zijn opgenomen.
Zou graag me geld weer terug willen zien zodat ik alsnog een andere carkit zou kunnen kopen.
Nogmaals bellen en niet af laten schepen met de belofte dat je wordt teruggebeld, maar vraag om doorgeschakeld te worden naar de betreffende persoon. Noteer namen van mensen die je spreekt en wat ze toezeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PROnline schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:54:
Nogmaals bellen en niet af laten schepen met de belofte dat je wordt teruggebeld, maar vraag om doorgeschakeld te worden naar de betreffende persoon. Noteer namen van mensen die je spreekt en wat ze toezeggen.
QFT. Ik snap niet zo goed waarom je gebeld hebt en niet nog een keer hebt teruggebeld. Pak je telefoonrekening erbij en zoek het nummer op. Gebruik het nummer wat hierboven staat, maar zorg er voor dat je direct in contact komt met ze. E-mail is imo geen direct contact. Vooralsnog doe ik deze even op slot, omdat ik vind dat je nog niet alles hebt geprobeerd in je macht (namelijk nog een keer bellen zoals hierboven staat). Mocht je nu werkelijk alle mogelijke contactvormen hebben geprobeerd, dan moet je het maar even laten weten, dan doe ik je topic weer open. Vooralsnog gaat ie even dicht aangezien wij alleen kunnen speculeren en niet discussieren!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.