Sinds een dag of 2 is m'n touchscreen van de HTC Hero helemaal van slag. Soms kan ik de hele baan boven het plijltje, telefoon of plusje gebruiken om een van deze 3 te activeren. Een andere keer heb ik het idee alsof ik door het schermpje moet drukken om bv de spatie te gebruiken en het vaagste van alles is dat ie zo nu en dan vingers detecteert op een 2cm afstand van het scherm.
Na een keer het scherm op zwart te zetten doet ie het weer heel even zodat ik de ander helft van m'n sms kan typen omdat ie, als ik geluk heb, na een stand by weer even functioneert.
Ik dacht eerst dat het misschien aan de Sense UI zou liggen, maar hij doet het ook als ik in de standaard android UI zit. Een scherm kalibratie haalde ook niks uit.
Iemand enig idee om deze telefoon een enkeltje van het balkon te sparen?
Na een keer het scherm op zwart te zetten doet ie het weer heel even zodat ik de ander helft van m'n sms kan typen omdat ie, als ik geluk heb, na een stand by weer even functioneert.
Ik dacht eerst dat het misschien aan de Sense UI zou liggen, maar hij doet het ook als ik in de standaard android UI zit. Een scherm kalibratie haalde ook niks uit.
Iemand enig idee om deze telefoon een enkeltje van het balkon te sparen?