Hoi allemaal, ik zit met een probleem. Gisteren is via mijn hotmail account spam verstuurd naar al mijn contacten. Omdat ik meerdere emails heb kreeg ik zelf dit bericht ook. Nu is het probleem dat ik het emailadres dat deze spam heeft verstuurd al maanden niet meer heb gebruikt (ook niet ingelogd) en dat mijn wachtwoord heel sterk is en mijn geheime vraag onzin bevat die niemand kan raden.
Nu is mijn vraag dus hoe dit kan gebeuren? Ik denk niet dat het een virus is, want dan had deze maanden geleden actief moeten zijn en snap ik niet waarom ze zo lang zouden wachten met versturen.
Is er misschien een fout in hotmail die ervoor zorgt dat hij gekraakt kan worden of hebben ze echt op de een of andere manier mijn wachtwoord achterhaald?
Dit is de verstuurde email.
Zie terwijl ik dit type dat het de 2de keer is. Gisteren was de tweede de eerste was op 5-9-2009 en bevat deze mail
Nu is mijn vraag dus hoe dit kan gebeuren? Ik denk niet dat het een virus is, want dan had deze maanden geleden actief moeten zijn en snap ik niet waarom ze zo lang zouden wachten met versturen.
Is er misschien een fout in hotmail die ervoor zorgt dat hij gekraakt kan worden of hebben ze echt op de een of andere manier mijn wachtwoord achterhaald?
Dit is de verstuurde email.
Ik hoop dat mensen mij kunnen helpen, want echt prettig voelt dit niet, zeker omdat ik dit wachtwoord voor meer dingen gebruik.Hello,
How are you doing these days?
A few days ago, I came across a wonderful electronic site and had a pleasant chat with their staff.
It is amazing that the products have competitive price and high-quality. I have bought some items from this site,
and i am very satisfied with their items and services. If you are interested in it too,
do have a look at this web page : www.elefind.com
I hope it will give you some help.
Yours,
Zie terwijl ik dit type dat het de 2de keer is. Gisteren was de tweede de eerste was op 5-9-2009 en bevat deze mail
Dear,
I found a nice site recently.I would like to introduce it to you. I am sure you will like it,because it is really wonderful.It sells electronic products mainly.
For example, computers, mobile phones, musical instruments, motorcycles and so on.
I have bought some products from this company.The price was very cheap,and the products have very good quality.
They accept paypal, credit card transactions,bank transfers,and so on.
Please do have a look at this web page : www.gubs8.com
I am sure you will save lots of money.
Best regards,