Hmm, ik ben bang dat je DAT wellicht niet mag verwachten. Je had beter je contacten en dat soort zaken eventjes kunnen exporteren naar een CSV file of iets dergelijks.quote:mrwhoopie schreef op maandag 09 november 2009 @ 07:53:
Gaat de N900 ook overweg kunnen met de nokia pc suite?
want ik heb nu een back up gemaakt van mijn N97 net vor ik hem verkocht,en wou via die backup de N900 weer vullen met mijn contacten agenda en andere dingen.
Een platte backup van een S60 toestel op een Maemo5 toestel terug zetten is denk ik, als het al werkt, een riskante business. Besides wil je vaak je nieuwe telefoon niet vervuilen met instellingen uit de vorige (waarvan het nieuwe OS ook niks kan maken).
Nee, not the way. Beter je je contacten exporteren naar outlook, of een csv file, of iets in die richting zodat je het zonder troep of S60 zaken weer terug naar je N900 kunt exporteren. Zelf gebruik ik daarvoor mijn exchange server via OMA (Outlook Mobile Access), maar op je pc kun je dat doen via outlook (niet express) en dan synchroniseren, dan weet je iig zeker dat het gaat werken.
Switching the universe...