Alienware laptop importeren naar België

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michi mara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-10-2020
Hoi,

Ik was wat aan het rondkijken voor een nieuwe laptop en mijn oog viel ook op de area 51 m15x van alienware.
Ik wou deze bestellen op dell.be, maar hier hebben ze, zo bleek na bevestiging van de chat support, enkel de 17" versie ter beschikking.
Een tweede mogelijkheid leek me deze te laten overkomen uit een land waar deze wel beschikbaar is (bv. Amerika), echter heb ik hier alles behalve ervaring mee en weet ik ook niet hoe het zit het importrechten en dergelijke...

Graag wat hulp?

off-topic: Ik weet niet goed waar een vraag als deze thuis hoort, dus degene die me dat kan vertellen, ik ben altijd bereid het te verplaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:58
De belastingdienst douane is je vriend bij internetaankopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 19:15
offtopic:
Misschien een goed idee om de titel te veranderen, want ik had geen idee wat je met deze titel bedoelde, misschien een idee om deze titel te nemen: Alienware laptop uit Amerika over laten vliegen, hoe werkt dat?
of iets dergelijks, ik denk dat je dan veel meer nuttige reacties krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Je moet officieel belasting (19%) betalen. Je hebt geluk in dat invoerrechten op nul gezet zijn voor computerapparatuur.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:58
EdwardvGelder schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:30:
offtopic:
Misschien een goed idee om de titel te veranderen, want ik had geen idee wat je met deze titel bedoelde, misschien een idee om deze titel te nemen: Alienware laptop uit Amerika over laten vliegen, hoe werkt dat?
of iets dergelijks, ik denk dat je dan veel meer nuttige reacties krijgt.
offtopic:
Hoezo meer nuttige reacties krijgen? Hij heeft binnen 5 min al 6 linkjes die hij kan gaan lezen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
De TS is een Belg en de links hierboven verwijzen voornamelijk naar de Nederlandse Belastingdienst en zijn in dit geval dus niet relevant. ;)

Daarnaast levert, voor zo ver ik weet, Dell USA/Canada/andere landen niet aan Belgie, dat doet alleen Dell.be

[ Voor 29% gewijzigd door L.N. op 16-06-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

LuukNouwen schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:35:
De TS is een Belg en de links hierboven verwijzen voornamelijk naar de Nederlandse Belastingdienst en zijn in dit geval dus niet relevant. ;)
Oh sorry, inderdaad de belgische btw zal anders zijn maar de invoerrechten is Europees geregeld ;)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:40

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Aangezien de meeste bestaande topics over de Nederlandse situatie gaan wil ik dit topic nog wel even open laten voor het geval er mensen zijn die nog goeie tips hebben voor wat betreft de Belgische situatie.

Maar, topicstarter, er zijn ook in België vast wel websites met uitleg van de betreffende overheidsinstanties, wat heb je daar zelf al aan zoekwerk verricht?

Ik heb in elk geval even de titel aangepast, zodat het iets duidelijker is waar we het over hebben :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Je kunt hem via http://www.alienware.co.uk bestellen. Ondanks dat het een Engelse site is, leveren ze ook in België. Een standaard Area 51 m15x kost € 1.263,24 inclusief verzendkosten. Aangezien het gewoon binnen Europa is, hoef je geen importheffing of BTW te betalen (voor zover ik weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michi mara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-10-2020
Ik heb ook al gekeken op http://www.alienware.be maar hier stonden de prijzen in ponden. Een beetje verwarrend allemaal.
Vanavond ga ik verder zoekwerk verrichten ivm de rechten in belgië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:48
Ga naar http://www.alienware.co.uk zoals Luuk al aangeeft en selecteer dan gewoon Belgium. Dan werkt het wel :). Je krijgt dan ook prijzen in Euro's :).
Pagina: 1