Hoofdcategorieën
Topicacties

Accessoires voor de HTC Touch Diamond2

Pagina: 1 2 3 4 5 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 27 september 2003

Is de screenprotector van de diamond 2 hetzelfde als de mda compact v? en wat zijn jullie ervaringen hiermee? Is de screenprotector niet goedkoper dan 10 euro te krijgen via nederlandse website. Via ebay kan ik ze voor 9 euro krijgen.

Ik ga uiteraard voor de ultra clear, had de normale versie van brando op mijn vario en de ultra clear op mijn compact 3 en een merkbaar verschil.

ik drink niet, ik zuip

Reg. datum: 15 mei 2009

Ik heb de Brando screenprotector gekocht (Nederlandse site). Hij sluit echt perfect aan, je ziet hem niet eens. Daarbij 'krast' hij niet, ook niet als ik iets harder druk. Heb de HTC protector er niet op gedaan daar ik er slechte verhalen over heb gehoord. Schijnt snel te krassen. Brandoprotector > standaardprotector.

quote:
rooot schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 13:54:
Ik heb zojuist het usb > 3.5mm stero kabeltje ontvangen van DealExtreme:

[afbeelding]
Linkerkabeltje. Rechts stukje van headset.

Ik had het kabeltje besteld op 26 mei en er $1.29 (incl verzending, vanuit HongKong 8) ) (Via paypal: ¤ 0.96) voor betaald. Op 30 mei kreeg ik een mailtje dat het verzonden was en vandaag heb ik hem in huis (5 juni).

Owja, last but not least: hij werkt ;)
Ik heb dit weekend ook dit kabeltje binnen gekregen, maar bij mij komt het contact heel nauw. Ik soms even wat bewegen met de connector om over beide kanten van de headset geluid te krijgen. In m'n jaszak valt soms 1 kant weg, totdat ik de connector weer wat beweeg. Iemand ervaringen?

XOT-Uzg.v3 (voorheen Uitzendinggemist): recente versie 3.2.0b5. Voor XOT-Uzg.v3 is minimaal een XBMC nodig met SVN revision R17016.

Gsus is my homeboy
Reg. datum: 24 oktober 2004

quote:
Komt gewoon omdat het crap kwaliteit is, had er 3 besteld, had vast wel 1 goede tussen gezeten :)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB |
4096MB PC6400 - 800MHz - CL 4.5 | 320GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x64 :-)

Reg. datum: 24 oktober 2005

Ligt er dus aan waar je 't besteld. Ik heb er nog een van m'n TyTN II tijdperk, die doet het nog prima. Ooit eens een andere gehad en dat was idd crap. Zal een sopzoeken waar ik deze destijds gekocht heb...

Weet nog wel dat goedkoop uiteindelijk duurkoop was...

Daarop wil ik nog iets aan toevoegen:
Ik heb ook die originele HTC autolader, die we gebruiken om onze HTC S310, TyTN II en TD2 op te laden.
Het is een vrij dure lader, maar als ik deze vergelijk met vele andere laders, zoals bijvoorbeeld de standaard geleverde autolader van TomTom, dan is deze de hogere aanschafprijs wel waard. Niet alleen mooier en 2A laadvermogen, maar ook goede bouwkwaliteit.

Mini Poeper wijzigde dit bericht 07-07-2009 11:15 (43%)

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

Reg. datum: 15 november 2001

Ik heb vandaag de carcomm autohouder+lader binnen gekregen.
Had gehoopt dat ik er ook radio-antenne voor rds kon gebruiken maar helaas..Baal ik wel beetje van..Verkeerd gegokt..

Misschien is het mogelijk om in de lader nog een kabeltje te verbinden.
Heb de lader even open geschroeft, er worden maar 2 aansluitingen van de mini usb gebruikt.
Jammer.

Tito129 wijzigde dit bericht 07-07-2009 18:49 (16%)

Reg. datum: 27 september 2003

1 Tip voor de mda compact v gebruikers: De HTC Touch Diamond 2 past niet precies op de MDA Compact V maar de bijgeleverde screenprotector is wel een leuke tijdelijke oplossing

iCy wijzigde dit bericht 08-07-2009 11:08 (19%)

ik drink niet, ik zuip

Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
CLB schreef op maandag 29 juni 2009 @ 18:24:
@ dafmay: Al binnen die cover?
Yep cover is binnen, maar helaas het is de standaard gladde cover. De kans was aanwezig, ik had vantevoren verhalen gelezen van andere mensen die soms de matte en soms de gladde versie hadden ontvangen. Blijkbaar is de matte cover nu moeilijk of zelfs niet meer te krijgen. Jammer....

Een mailtje terug aan de ebay seller en dezelfde dag had ik het volledige aankoopbedrag incl verzendkosten terug op mijn paypal rekening...en ik moet het pakketje nog terugsturen. Dat noem ik nog eens service!

Reg. datum: 08 oktober 2004

Ben opzoek naar een goede auto houder voor de HTC TD2. Vind de Brodit houder 3 in 1 met adapter kabel wel een goede maar kan deze houder ook draaien zodat ik het toestel horizontaal en verticaal kan zetten?

Gsus is my homeboy
Reg. datum: 24 oktober 2004

@ dafmay: Hmm jammer, jammer! Wel goede service idd, maarja een matte cover heb je nog steeds niet..

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB |
4096MB PC6400 - 800MHz - CL 4.5 | 320GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x64 :-)

Reg. datum: 08 oktober 2004

Ben maar gegaan voor de Brodit Active Holder met de HR Richter Global 9. Werkt zoals ik het wilde, bevestigd overal goed aan gladde oppervlaktes en kan tevens de telefoon alle kanten op draaien. :)

-
Reg. datum: 24 februari 2001

Ik heb de HTC Touch Diamond2 Car Upgrade Kit CU S240 vandaag binnen gekregen. Hij bevalt tot nu toe prima. Komende week test ik hem ook nog tijdens mijn vakantie. Je kan de houder ook naar landscape draaien.

http://i.expansys.com/i/l/l178412.jpg

Klik op het plaatje voor een grote formaat.

DPhoenix wijzigde dit bericht 30-07-2009 18:19 (22%)

AULXJMHR

Iemand nog ervaring met de 1 van de genoemde of andere carkits?

Canon 40D | 17-55 F/2.8 IS USM | 70-200 F/4 IS USM | 430 EX en diverse andere flitsers.. | Lowepro Fastpack 350..... | backup: Fuji S9500

Ik heb zelf een zuignap en een oplaadsnoer en dat werkt prima.

www.digitalracing.nl

Blue Sky Sapphire
Reg. datum: 27 april 2000

HR richter gobal 9 met brodit houder en een oplaadsnoer hier en werkt prima

zit nu te twijfelen over deze cradle

Heb ook op Ebay gekeken, maar aangezien ik niet aan paypal doe valt dat een beetje af. qua prijs is het allemaal ongeveer gelijk volgens mij

Norman Bates: People always mean well. They cluck their thick tongues, and shake their heads and suggest, oh, so very delicately.

Reg. datum: 19 oktober 2009

quote:
CLB schreef op maandag 22 juni 2009 @ 22:09:
Iemand die alternatieve matte achterkant nou al ergens gevonden...
Begint steeds meer op 'n hoax te lijken, want heel dat frontje is echt nergens te vinden :(
Ik ben ook op zoek naar die matte achterkant, niemand tips?

Blue Sky Sapphire
Reg. datum: 27 april 2000

Denk niet dat die meer bestaat eigenlijk dat matte achterkantje. wel vorige week in Beverwijk een desktop cradle gescoord voor 20 euro, was ook de enige die er stond.

Weet maar van 2 situaties waarin iemand zo'n mat achterkantje heeft gescoord en daarna nooit meer van gehoord, ook niet van mensen die bij diezelfde shop gekocht hadden

Norman Bates: People always mean well. They cluck their thick tongues, and shake their heads and suggest, oh, so very delicately.

Reg. datum: 19 februari 2009

quote:
rooot schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 13:54:
Ik heb zojuist het usb > 3.5mm stero kabeltje ontvangen van DealExtreme:

Ik had het kabeltje besteld op 26 mei en er $1.29 (incl verzending, vanuit HongKong 8) ) (Via paypal: ¤ 0.96) voor betaald. Op 30 mei kreeg ik een mailtje dat het verzonden was en vandaag heb ik hem in huis (5 juni).

Owja, last but not least: hij werkt ;)
Hierbij wil ik nog even melden dat bovenstaand kabeltje helaas overleden is. De behuizing van de connector aan de kant van de telefoon is afgebroken... Heeft ie het toch 5 maanden volgehouden :+

Zojuist is de usb craddle binnengekomen. Wat me als eerst opvalt is dat de telefoon er nog vrij stroef ingaat. Bijgeleverd is een usb kabeltje. Ik heb er $18 (Paypal: ¤ 12,34) voor betaald. (inclusief verzendkosten, deze zijn namelijk gratis bij Brando tot 30 november a.s.!)

rooot wijzigde dit bericht 17-11-2009 16:47 (1%)
Reden: Typefout

Pagina: 1 2 3 4 5 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: