Hoofdcategorieën
Topicacties

Accessoires voor de HTC Touch Diamond2

Pagina: 1 2 3 4 5 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 21 mei 2009

brando sreenproterors zijn zeer goed! heb zelf al 1 en heb gemerkt deze goed zijn. ook bij vorige telefoons gehad. beter bestellen bij http://www.screenprotector.nl/. kost die namelijk met verzendkosten 9.60

Ben nu te laat heb al gister betaald met ideal:). Volgende keer daar bestellen, hoop dat die screenprotectors beter zijn dat die je er standaard bijkrijgt.
Maar uit je reactie kan ik opmaken dat dat geen probleem word

Intel C2D E6400 | Zalman CNPS 9700 NT | Asus P5N32E SLI | 4096MB Kingston | Asus GeForce EN8800 GTS 320MB | Seagate BarracudaI | Samsung T220 | Creative X-Fi XtremeMusic | Speedlink Medusa ProGamer 5.1 | Logitech X-530

Reg. datum: 19 februari 2009

quote:
vishengel schreef op zondag 07 juni 2009 @ 21:17:
brando sreenproterors zijn zeer goed! heb zelf al 1 en heb gemerkt deze goed zijn. ook bij vorige telefoons gehad. beter bestellen bij http://www.screenprotector.nl/. kost die namelijk met verzendkosten 9.60
Via Brando.com.hk kost ie ¤ 8,80 (via Paypal) inclusief verzending :P
Maar de levertijd bedraagt dan wel 7 - 20 dagen...

Tsja heb hem besteld bij pdashop, krijg hem morgen al binnen. En heb verder geen paypal. Verder ga ik als het mij bevalt nog 1 reserve screenprotector kopen bij screenprotector.nl.

Heeft iemand zelf al (op Vishengel na) ervaring met een Brando Ultra Clear (niet de standaard) screenprotector i.c.m. Diamond (1 of 2)?

Tweaker1987 wijzigde dit bericht 08-06-2009 13:41 (27%)

Intel C2D E6400 | Zalman CNPS 9700 NT | Asus P5N32E SLI | 4096MB Kingston | Asus GeForce EN8800 GTS 320MB | Seagate BarracudaI | Samsung T220 | Creative X-Fi XtremeMusic | Speedlink Medusa ProGamer 5.1 | Logitech X-530

Reg. datum: 14 juli 2004

Origineel gepost door "Knud in TD2 forum Knud in "HTC Touch Diamond2 [part deux]"

http://usb.brando.com.hk/...harger_p00960c039d15.html

http://img188.imageshack.us/img188/893/uhubs02270003l.jpg

De prijs incl verz kosten is US$ 18,--. Ik heb 'm inmiddels besteld...

Reg. datum: 22 oktober 2004

Zag er in eerste instantie leuk uit, maar als 'cradle' is hij niet echt geschikt:

http://usb.brando.com.hk/prod_img/zoom/UHUBS022700_08_L.jpg

Je moet bij deze houder alsnog zelf de stekker er in stoppen, dat heeft voor mij dan geen voordeel t.o.v. een losse kabel. Just a word of warning voor degene die denkt hiermee een 'echte' cradle aan te schaffen.

Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
VanRoyal schreef op maandag 08 juni 2009 @ 15:04:
Zag er in eerste instantie leuk uit, maar als 'cradle' is hij niet echt geschikt:

[afbeelding]

Je moet bij deze houder alsnog zelf de stekker er in stoppen, dat heeft voor mij dan geen voordeel t.o.v. een losse kabel. Just a word of warning voor degene die denkt hiermee een 'echte' cradle aan te schaffen.
Ben ik zeker wel met je eens, en goed als extra info.

Echter ik heb de ervaring met usb aansluitingen en cradles dat dat ook niet altijd even fijn werkt. Dus even los erin steken is mij dan om het even. Ik vind vooral de vormgeving en look van deze cradle mooi...en handig vwb extra usb aansluitingen.

Reg. datum: 06 december 2007

Wat USB aansluitingen betreft: ik wil nog een extra kabeltje kopen om de telefoon ook op m'n werk te kunnen opladen/syncen. Ze staan uiteraard in de HTC accessoire shop maar er zijn ook genoeg goedkopere te vinden. Hoe is jullie ervaring met zulke "oem" kabeltjes? Aan de prijs zal ik me geen buil vallen, ben gewoon nieuwsgierig...

Ik ben op zoek naar een goede auto-houder + lader en dan is een van de opties een brodit proclip + holder, maar dat kost bij elkaar zo'n 79 euro *slik*. Dan zit de TD2 voor mijn ventilatierooster en ik heb hem liever wat hoger. Ik gebruik nu een Asus 636N in een zwanenhals en op zich bevalt dat prima, dus eigenlijk ben ik op zoek naar een goede zwanenhals-houder voor de TD2. Ik heb al op ebay gezocht, maar daar vind ik alleen units met een enorme kast eraan vast en dat vind ik niet zo mooi:

Iemand ervaring met een andere oplossing? Voor de duidelijkheid, mijn voorkeur gaat uit naar een houder specifiek voor de TD2 inclusief 12v kabel, dus geen universele houder met losse kabel.

VanRoyal wijzigde dit bericht 08-06-2009 21:40 (7%)

-
Reg. datum: 24 februari 2001

quote:
VanRoyal schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:38:
Ik ben op zoek naar een goede auto-houder + lader en dan is een van de opties een brodit proclip + holder, maar dat kost bij elkaar zo'n 79 euro *slik*. Dan zit de TD2 voor mijn ventilatierooster en ik heb hem liever wat hoger. Ik gebruik nu een Asus 636N in een zwanenhals en op zich bevalt dat prima, dus eigenlijk ben ik op zoek naar een goede zwanenhals-houder voor de TD2. Ik heb al op ebay gezocht, maar daar vind ik alleen units met een enorme kast eraan vast en dat vind ik niet zo mooi:

Iemand ervaring met een andere oplossing? Voor de duidelijkheid, mijn voorkeur gaat uit naar een houder specifiek voor de TD2 inclusief 12v kabel, dus geen universele houder met losse kabel.
Zelf ben ik van plan de HTC Touch Diamond2 Car Upgrade Kit CU S240 te kopen wanneer deze op 8 juli uitkomt. Prijs ¤39.99.

http://i.expansys.com/i/l/l178412.jpg

AULXJMHR

Reg. datum: 13 juni 1999

quote:
Matis schreef op maandag 01 juni 2009 @ 19:33:
[...]

Sure doe ik meteen, ik zal ze in dit bericht posten!

Pica's

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Waar had je ze nou besteld dan? Dat kan ik niet weer vinden...
Only in AMSTERDAM
Reg. datum: 31 januari 2007

quote:
koelkast schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:32:
Waar had je ze nou besteld dan? Dat kan ik niet weer vinden...
Had hem via ebay, maar het was officieel voor de Diamond 1. Ik zie hem er nu ook niet meer op staan :?

nu.nl - Algemeen
13:07 AMSTERDAM - Twee gewonden bij steekpartij Amsterdam
11:21 NUENEN - Dode en gewonden in Nuenen
08:57 FORT HOOD/BRUSSEL - Schutter Texas gebruikte Belgisch wapen

Reg. datum: 03 februari 2006

quote:
Matis schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 08:04:
[...]

Had hem via ebay, maar het was officieel voor de Diamond 1. Ik zie hem er nu ook niet meer op staan :?
Ik had de link opgeslagen bij men favo's
Blijkbaar wordt dit object niet meer verkocht.
Na een beetje zoeken heb ik deze gevonden:

http://cgi.ebay.com/ws/eB...tem&item=280342339808

Only in AMSTERDAM
Reg. datum: 31 januari 2007

quote:
GraveDigger schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 08:18:
[...]

Ik had de link opgeslagen bij men favo's
Blijkbaar wordt dit object niet meer verkocht.
Na een beetje zoeken heb ik deze gevonden:

http://cgi.ebay.com/ws/eB...tem&item=280342339808
Die is voor de Pro (welke veel dikker is dan de TD of de TD2) ik zal die niet aanraden!

nu.nl - Algemeen
13:07 AMSTERDAM - Twee gewonden bij steekpartij Amsterdam
11:21 NUENEN - Dode en gewonden in Nuenen
08:57 FORT HOOD/BRUSSEL - Schutter Texas gebruikte Belgisch wapen

quote:
Matis schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 08:20:
[...]

Die is voor de Pro (welke veel dikker is dan de TD of de TD2) ik zal die niet aanraden!
Oeps verkeerde link geplakt.
Ik bedoelde dus deze:

http://cgi.ebay.com/ws/eB...tem&item=270385922713

Reg. datum: 15 november 2001

Ik ben ook op zoek naar een autolader+houder(vakantie komt er aan)
Nu kan Igo ook tmc gebruiken dus wil ik graag een lader+houder die dus ook een antenne heeft. Ik las dat de orginele lader van htc wel werkt. http://www.pdashop.nl/pro...3322/htc-car-charger.html

maar ik ben benieuw of brodit ook werkt. de http://www.pdashop.nl/pro...r-htc-touch-diamond2.html

Reg. datum: 19 februari 2009

Gezien het feit dat pdashop ze onder de HTC Touch Diamond 2 heeft gezet en de tekst "Dit product is geschikt voor de HTC Touch Diamond2 NL" ga ik er vanuit dat het in ieder geval werkt....

Ik heb gister een dag de headset opgehad, maar daar wordt je niet blij van. Er komt geen goede bass uit (of je moet de speakertjes tegen je oren drukken) en als je teveel leunt, gaat je telefoon bellen.

Nu zag ik deze set op ebay http://cgi.ebay.com/NEW-S...|301%3A0|293%3A1|294%3A50

Het niet niet de goedkoopste, maar lijkt me wel handig.

Iemand ervaring met dit setje? Of een tip voor een ander headsetje?

Reg. datum: 06 januari 2001

Even een vraag m.b.t. een autolader. Wie heeft er met deze telefoon ervaring met een autolader. Er zijn autoladers te vinden van 1A maar op een andere site zie ik een lader staan met 2A output. Daar wordt dan gezegd dat deze nodig is voor gelijktijdig navigeren en gps.

Retir wijzigde dit bericht 10-06-2009 19:06 (19%)

Ik heb uiteindelijk toch maar de Brodit actieve houder met proclip gekocht en moet zeggen dat dit toch wel een mooie oplossing is. Kost wat, maar dan heb je ook wat ;) Telefoon gaat heel eenvoudig in en uit de houder, moest alleen wel het stekkertje iets terug buigen.

Ik heb trouwens geen idee of het een 1A of 2A lader is, maar heb net een stukje rond gereden en het werkt prima. Ik weet natuurlijk niet of de batterij sneller leegloopt dan de lader hem kan laden, misschien dat je dat bedoelt? Zou wel vervelend zijn als dat het geval is, dus ik hoop dat iemand dat verhaal snel kan ontkrachten :)

Edit: Jij hebt het over een autolader zie ik net en niet zozeer een autohouder met lader, maar zou in principe op hetzelfde neer moeten komen, toch?

VanRoyal wijzigde dit bericht 10-06-2009 19:37 (11%)

Reg. datum: 06 januari 2001

Ja dat moet hetzelfde zijn. Ik las namelijk wel ergens dat met een gewone autolader het wel was voorgekomen dat de pda al op was halverwege de vakantiereis en dat lijkt me niet de bedoeling ;)

quote:
VanRoyal schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:34:
Ik heb uiteindelijk toch maar de Brodit actieve houder met proclip gekocht en moet zeggen dat dit toch wel een mooie oplossing is. Kost wat, maar dan heb je ook wat ;) Telefoon gaat heel eenvoudig in en uit de houder, moest alleen wel het stekkertje iets terug buigen.

Ik heb trouwens geen idee of het een 1A of 2A lader is, maar heb net een stukje rond gereden en het werkt prima. Ik weet natuurlijk niet of de batterij sneller leegloopt dan de lader hem kan laden, misschien dat je dat bedoelt? Zou wel vervelend zijn als dat het geval is, dus ik hoop dat iemand dat verhaal snel kan ontkrachten :)

Edit: Jij hebt het over een autolader zie ik net en niet zozeer een autohouder met lader, maar zou in principe op hetzelfde neer moeten komen, toch?
Ben er ook aan het denken om hem aan te schaffen.
Hoewel ik toch nog even ga wachten om er zeker van te zijn dat de gps inderdaad genoeg stroom krijgt.
Iemand al ervaring met deze brodit car solution?
We willen natuurlijk niet zonder gps vallen in het midden van niets :)

Ik moet zometeen van Zoetermeer naar Heerlen rijden, dus ik zal kijken wat voor effect dit heeft op de batterij. Als de lader te weinig stroom levert zou mijn batterij bij aankomst lager moeten zijn dan bij vertrek, dus dat is makkelijk te controleren :)

quote:
Retir schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:06:
Even een vraag m.b.t. een autolader. Wie heeft er met deze telefoon ervaring met een autolader. Er zijn autoladers te vinden van 1A maar op een andere site zie ik een lader staan met 2A output. Daar wordt dan gezegd dat deze nodig is voor gelijktijdig navigeren en gps.
Ik heb 300KM (5 uur) gereden met TomTom aan, en dat ging gewoon goed. Deze autolader is 0,5A. Mijn houder komt gewoon uit een autoassesoire zaak (10NZ$). Zit de HTC lekker stevig in geklemt met een zacht matriaal aan de zijkanten. Voor de voedingskabel heb ik het oude USB snoertje van mijn Motorola MPX20 gebruikt. Is een mini USB stekker. Past ook.

Op ebay staan USB autoladers (2A) met snoer voor HTC voor ¤7,- te koop. Kun je de lader ook nog voor andere apparatuur (Nintendo voor de Kids?) gebruiken (mits je het juiste USB snoertje hebt uiteraard)

Je hebt er dan alleen geen blauw lichtgevend HTC logo op in het donker....

Pagina: 1 2 3 4 5 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: