Hoofdcategorieën
Topicacties

Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 32

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
per aspera ad astra

TheBorg: oh ja, Nederlands :) Tommy Angelo: echter en ook niet dubbelop: echter slaat op het verzuimen, ook op het opgeven. Bovendien geeft 'echter' een tegenstelling en 'ook' juist niet, dus het is vrij lastig om daar iets pleonastisch van te maken. Maar vooruit, even iets anders opgeschreven :)

edit:
Over die joint venture ga ik even aan de bel trekken :)

Rataplan wijzigde dit bericht 03-07-2009 13:02 (10%)

Het verschil tussen god en root is dat god niet in de dienstverlenende industrie werkt.

Reg. datum: 10 oktober 2008

Eerste alinea:
De Franse uitgever Ubisoft heeft aangekondigd aan dat het de militaire flightsim Heroes Over Europe op de markt gaat brengen. (..) In het spel draait het om de zogeheten 'dogfights' tussen de jagers van de strijdende partijen in de Tweede Wereldoorlog.
Een woordje teveel, een woordje te weinig. In totaal dus prima ;)

per aspera ad astra

Nou, dan doe ik er ook niks aan :P

Het verschil tussen god en root is dat god niet in de dienstverlenende industrie werkt.

Reg. datum: 29 oktober 2006

In nieuws: Arctic Cooling brengt efficiënte koelpasta uit staat de volgende zin:
quote:
Arctic Cooling stelt dat MX-3 net als zijn voorgangers niet alleen goed geleidt (...)
terwijl een alinea daarvoor dit staat:
quote:
De pasta is niet elektrisch geleidend (...)
.

Nu neem ik aan dat bij de eerste quote warmtegeleiding bedoeld wordt, terwijl bij de tweede quote elektrische geleiding bedoeld wordt. Dit vind ik echter wel verwarrend. Misschien kan het duidelijker zijn er expliciet bij te zetten dat
quote:
Arctic Cooling stelt dat MX-3 net als zijn voorgangers niet alleen goed warmte geleidt (...)

per aspera ad astra

Nou vooruit :)

Reg. datum: 31 augustus 2004

nieuws: Hacker publiceert jailbreaktool voor iPhone 3GS
quote:
Het Dev Team wacht op iPhone OS 3.1,
3.1 moet 3.0.1 zijn.

apokalypse wijzigde dit bericht 03-07-2009 17:01 (4%)

Redhead madness :9~

quote:
Niet waar, moet 3.1 blijven:
So stay away from official 3.1 IPSWs until we release the tools that let you update the firmware without updating the baseband.
Reg. datum: 06 juni 2004

2de alinea staat:
De tool is alleen beschikbaar voor Windows XP en Vista, zegt GeoHat op zijn blog.

Dit moet natuurlijk GeoHot zijn.

Reg. datum: 26 december 2000

nieuws: 'Pc-koper is in feite verplicht om voor Windows te betalen' - update
quote:
De Consumentenbond bezocht computerwinkels in Amsterdam, Utrecht, Den Haag, Arnhem en Ede; alleen kleinere winkels, Paradigit en Computerland bleken in staat een systeem zonder het besturingssysteem van Microsoft te leveren
Deze zin loopt niet echt. Ik las in eerste instantie dat Paradigit en Computerland kleinere winkels zijn, maar dat is niet zo. Suggestie:
De Consumentenbond bezocht computerwinkels in Amsterdam, Utrecht, Den Haag, Arnhem en Ede. Alleen Paradigit, Computerland en kleinere winkels bleken in staat een systeem zonder het besturingssysteem van Microsoft te leveren.

(waarbij het woord "systeem" in de tweede zin ook vervangen kan worden door computer, het staat zo lelijk om twee keer "systeem" te gebruiken in één zin. maar dat valt buiten het doel van dit topic ;))

No fear, no distractions. The ability to let anything that does not matter, truly slide. | Gezocht: Super Monkey Ball (2) voor de GameCube. Wil je hem verkopen? Stuur een DM!

Canon EOS 300x te koop

quote:
GeoHot vond dat het de jailbreaksoftware van het iPhone Dev Team te lang op zich liet wachten en stelde zijn eigen tool PurpleRa1n beschikbaar.
- "het" is hier overbodig

Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro

Ajeto!

In de update van redactieblog: Een week met de iPhone 3GS: navigatie, accu en meer word deze link gegeven. Echter krijg ik er het bericht niet zo simpel te zien. Kan deze link aangepast worden, mooiste zou zijn naar de view_message link. :)

[ Flipdesign ] | [ PC_GJ ] | [ The (ex) King ] | [ Fotogear ]

Reg. datum: 31 augustus 2004

quote:
Wiethoofd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 17:03:
[...]

Niet waar, moet 3.1 blijven:

[...]
maar http://blog.iphone-dev.or...341/the-needs-of-the-many zegt:
quote:
They need to fix some UI issues. 3.0 is buggy and 3.0.1 is coming. We’re going to wait and see what 3.0.1 brings before figuring out the release date for our version of the jailbreak.
Kortom, typo op hun blog WS. Anyway, 3.1 lijkt me ook onwaarschijnlijk, dat duurt nog wel ff.

Reg. datum: 02 januari 2008

Foutjes fixed, met twee uitzonderingen.
De discussie over iPhone OS 3.1 of 3.01 kan beter in een apart topic gevoerd worden: 3.01 komt eraan, beta's van 3.1 zijn vrijgegeven. Welke nou bedoeld wordt, weet ik ook niet :)
De foute link waar GJtje het over heeft, kan ik niet vinden. Please specify :)

Reg. datum: 02 januari 2008

Spatie toegevoegd :)

Whoooohoooo..
Reg. datum: 15 maart 2004

nieuws: Belgacom verkoopt Scarlet-netwerk aan NMBS-dochter Syntigo

De Raad voor de Mededinging stelde in november 2008 enkele voorwaarden bij de overname van Scarlet om zo te voorkomen dat Belgacom geen monopolie kreeg op de Belgische breedbandmarkt

'geen' moet 'een' zijn

BlackOwl wijzigde dit bericht 05-07-2009 10:57 (16%)

'It never hurts to help' - Eek the cat

nieuws: Duitse stad verbiedt lanparty wegens 'killer games'

In de intro:
quote:
Op de Convention-X-Treme-bijeenkomst zouden gewelddadige titels als CounterStrike en Warcraft III gespeeld zouden gaan worden.
Verder verwijst de link in het artikel naar een ip-adres. Werkt op zich prima, maar het lijkt me beter om de url www.convention-x-treme.de te gebruiken.

Ma.rkus.nl wijzigde dit bericht 05-07-2009 12:20 (19%)
Reden: url

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

per aspera ad astra

quote:
Ma.rkus.nl schreef op zondag 05 juli 2009 @ 12:16:
Verder verwijst de link in het artikel naar een ip-adres. Werkt op zich prima, maar het lijkt me beter om de url www.convention-x-treme.de te gebruiken.
Opmerkelijk genoeg redirect die url naar dit ip-adres. Dat laat ik dus staan; andere foutjes gefikst :)

Reg. datum: 01 oktober 2008

PearC gaat Mac-klonen ook verkopen in Nederland en België
quote:
...met een Intel Core i7 920-processor met een kloksnelheid van 2,67GHz en 6GB ddr3-werkgeheuegen.

^Fixed.

Abort Retry Fail?

Reg. datum: 27 februari 2003

http://tweakers.net/reviews/1309/5/preview-starcraft-ii-pagina-5.htm

Minder is dat Rob Pardo inmiddels heeft aangegegen dat Starcraft II niet via een lan gespeeld kan worden.

Moet aangegeven zijn.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Blast from the past

nieuws: Psystar trekt surseance in en introduceert nieuwe Mac-kloon
quote:
Teven wordt Darwin Universal Boot Loader meegeleverd,
Moet zijn: tevens

Just pick my icon!
Nikon D80 | AF-S VR NIKKOR 70-300 mm F/4.5-5.6 G IF-ED | AF-S DX NIKKOR 18-105MM F/3.5-5.6G ED VR
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter

Blast from the past

nieuws: 'Android-toestel Sony Ericsson heeft 4"-scherm en 1GHz-cpu'
quote:
Tot nog toe verscheen er een model in deze lijn, de X1.
Voor de netheid: een moet zijn èèn.

Just pick my icon!
Nikon D80 | AF-S VR NIKKOR 70-300 mm F/4.5-5.6 G IF-ED | AF-S DX NIKKOR 18-105MM F/3.5-5.6G ED VR
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter

Using Wind (the MSI U one-2-3)

nieuws: Wii-emulator toont Super Mario Galaxy in 720p
quote:
De Nintendo Wii kan zelf geen hogere resolutie dan 480i op het beeldscherm krijgen.
moet 480p zijn.

I love Wii! Ik Hyve! MKW:4983-6149-5462 SSBB:2750-3125-1247 Pulse mee bij WhatPulse!

Reg. datum: 30 november 2007

nieuws: Psystar trekt surseance in en introduceert nieuwe Mac-kloon
quote:
Om zijn claim kracht bij te zetten, introduceert de Mac-klonenmaker een nieuw Nehelam-systeem.
Nehelam moet vlgs. mij Nehalem (Intel architectuur) zijn.

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: